Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
beetje raar maar ach, als je je stad maar mooi maakt, met elk huis aan een straat vastmaken en alle troep er bij zet die ze willen hebben dan zijn ze al zo max blij ![]() Citaat:
![]() maar ik ben het alweer redelijk beu, elke level komt een beetje op het zelfde neer..
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind dat dus een groot voordeel, want daar werd ik gek van. Nu kan je redelijk goed zien waarom ze ontevreden zijn (al blijft het soms dus nog heel vaag). Groot voordeel vind ik nu dus ook dat je kan zien wat je op dat moment het beest aan het leren bent. In 1 heb ik wel eens voor de verkeerde dingen klappen gegeven volgens mij omdat het inmiddels al met iets anders bezig was. Nadeel is dus inderdaad wel weer dat ze te ver zijn gegaan en dat je alles in een menuutje kan opzoeken en daarmee kan bijscholen. Tot nu toe vind ik het leuker dan 1 maar dat komt omdat ze een paar vreselijke dingen eruit hebben gehaald. Maar ze hebben er inderdaad helaas wel teveel uitgehaald... Mss word 3 dan de perfecte mix? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.gameburnworld.com/gp/trai...ndwhite2.shtml en dan tiger unlocker (staat er heel duidelijk) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @Naz, er komt een multiplayer aan, dan zal er vast weer wat meer uitdaging komen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
die kun je hier downloaden:
http://lionsource.planet-multiplayer.../dl.php?id=215 duitse site, maar die linked lionhead zelf ook door voor de engelse addon. Ik heb em er ook vandaan, werkt prima en het is idd een stuk fijner in het engels ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar wat een triest A.I. zeg... Komt dat vijandelijke beest naar mijn stad toe, gaat ie gewoon stilstaan terwijl mijn archers hem lekschieten ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En er maar in blijven trappen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Neemt niet weg dat ook dat een tegenvaller was. Daarin werd je al ultieme vrijheid en weet ik het wat belooft. Beetje jammer dat het uiteindelijk zo'n gebugt spel is geworden met NEDERLANDSE ![]()
||
Citaat:
Die boekjes moet je ook altijd bewaren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Achja en anders gooi ik er wel weer vijf euro tegen aan, alsof het niet kost tegenwoordig mensen. 1 was zeker geen perfect spel, maar het had inderdaad z'n charme. Vooral omdat de interactie met je creature diep ging. Het viel tegen omdat er meer van de rest van de gameplay verwacht werd. Ik heb zelf ook bijna 2 jaar naar die game uitgekeken denk ik. En wat krijg je? Een spel dat zich na een tijdje ontzettend begint te herhalen met afschuwelijke stemmen. Met onze verbinding was het toen niet mogelijk om die patch van 110 mb fatsoenlijk binnen te halen (download limieten+een verbinding zo traag als dikke stront door een trechter)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
28-4 Gantz, A Day In Black And White, Shall Not Kill. ACU Utreg Pruttelpot | 34 | 30-04-2006 19:05 | |
Games |
Systeem eisen black and white 2? G-force | 63 | 30-10-2005 16:51 | |
Games |
black and white probleem shao-kahn | 7 | 16-06-2004 15:50 | |
Games |
Black and White 2 Titus | 9 | 31-03-2004 10:23 | |
Games |
Black and White 2 screenshots Underdogg | 43 | 21-06-2003 09:49 | |
Games |
Black&White 2 21424235 | 16 | 27-10-2001 12:21 |