Oud 25-10-2005, 11:54
I C U
I C U is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 25-10-2005 @ 12:05 :
Nee, niet echt nee. Laatst keek ik in zijn mobiel, en stonden er berichtjes in van een meisje dat dingen smste als: 'ik wil je nooit meer kwijt', 'ik hou ook van jou' & 'ik wil met je neuken'. (vooral die laatste, omg, hoe zielig. )
Nja, ik vroeg dus om uitleg, en het bleek een meisje van internet te zijn. (Maakt het allemaal nog net iets triester). Ik was echt heel boos, maar hij leek zo oprecht verdrietig, en hij zei dat ik echt de enige voor hem was enzo, hij moest zelfs bijna huilen. Ik weet echt niet wat ik er mee moet, ik wil hem niet kwijt.. En ik wilde hem ook écht niet verdrietig zien, dus zei ik dat het al goed was. Maar dat is het natuurlijk niet, ik ben van mezelf al vrij onzeker, en nu dus nog erger. Wie zegt dat hij het niet nog een keer zal doen? En ben ik dan niet leuk genoeg ofzo, dat hij zo smst met chickies?

Ohja; ik kijk altijd in iedereens mobiel als ik niets te doen heb, en hij ook in de mijne, dus het was niet dat ik het uit wantrouwen deed ofzo.
Pijnlijk... Heel pijnlijk!

Aan de ene kant: Zielig dat hij met die chickies smst (zeker op die manier ) Aan de andere kant... Ik heb zelf ook enige ervaring met internet'lovers' enneh, tja. Over het algemeen betekent het helemaal niets, aan beide kanten niet.

Kan me goed voorstellen dat je er onzeker van wordt, zou ik ook worden. Zeg dat tegen hem, praat erover. Dat hij werkelijk verdrietig was, is op zich een goed teken natuurlijk. Zeg hoe je je erbij voelt, wedden dat hij zijn best doet om je uit je onzekerheid te halen?

En anders krijg je bij de eerst volgende meeting gewoon een dikke knuffel van me! *geeft virituele knuv* (niet dat je daar nou vrolijk van wordt, maar hé, het is iets!)
Oud 25-10-2005, 13:50
Qamra
Qamra is offline
Aaaaw, hij bood net heel lief zijn excuses aan.

Maar toch, ik blijf erbij dat ik stop met proberen. Ik heb wel meer aan mijn hoofd!!
Oud 25-10-2005, 15:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 25-10-2005 @ 12:07 :
ik zou 'm slaan
Oud 25-10-2005, 16:07
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 25-10-2005 @ 12:07 :
ik zou 'm slaan
I might do that!
Oud 25-10-2005, 16:58
ST*R
ST*R is offline
ik wacht op een sms/belltje van die jongen die me weer zou spreken als ik terug was (geen idee eigenlijk of hij weet dat ik al terug ben maargoed). Hoop dat hij wat van zich laat horen vind m wel leuk
verder kwam mn ex gistermiddag en is hij net weg, en ik heb geen idee wat ik nou van hem vind eigenlijk.. Vond m wel lief enzo, maar aan de andere kant zie ik hem ook meer als een gewone vriend geloof ik..
hm nouja vaag
Oud 25-10-2005, 17:23
chocomelsletje
Citaat:
I C U schreef op 25-10-2005 @ 12:54 :
Pijnlijk... Heel pijnlijk!

Aan de ene kant: Zielig dat hij met die chickies smst (zeker op die manier ) Aan de andere kant... Ik heb zelf ook enige ervaring met internet'lovers' enneh, tja. Over het algemeen betekent het helemaal niets, aan beide kanten niet.

Kan me goed voorstellen dat je er onzeker van wordt, zou ik ook worden. Zeg dat tegen hem, praat erover. Dat hij werkelijk verdrietig was, is op zich een goed teken natuurlijk. Zeg hoe je je erbij voelt, wedden dat hij zijn best doet om je uit je onzekerheid te halen?

En anders krijg je bij de eerst volgende meeting gewoon een dikke knuffel van me! *geeft virituele knuv* (niet dat je daar nou vrolijk van wordt, maar hé, het is iets!)
Ik weet ook wel dat het waarschijnlijk niets voorstelt, maar zoiets doe je niet als je een vriendin hebt, lijkt mij. Maar goed, hij weet nu dat ik het echt niet vind kunnen, dus denk niet dat hij het nog een keer flikt. En anders: exit.

Haha, het vrolijkt me wel een beetje op hoor, thanks!

Ennuhm, aan het genieten van het vrijgezellen bestaan?
Oud 25-10-2005, 18:08
I C U
I C U is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 25-10-2005 @ 18:23 :
Ik weet ook wel dat het waarschijnlijk niets voorstelt, maar zoiets doe je niet als je een vriendin hebt, lijkt mij. Maar goed, hij weet nu dat ik het echt niet vind kunnen, dus denk niet dat hij het nog een keer flikt. En anders: exit.

Haha, het vrolijkt me wel een beetje op hoor, thanks!

Ennuhm, aan het genieten van het vrijgezellen bestaan?
Daar heeft de timmerman zo'n mooi gat voor gemaakt in de muur, genaamd een deur
Meis, je redt t wel! Gewoon blijven ademen

Mwah, voorlopig ben ik druk bezig met mijn tentamens, en heb ik absoluut geen behoefte aan jongens en alles wat daarmee samenhangt... Gewoon geen zin om weer in volle vertrouwen tegen een muur aan te lopen, denk ik. Komt wel weer goed, alleen nu even niet.
Oud 25-10-2005, 18:13
Toet0r
Toet0r is offline
ik mis hem zo ontzettend..
Oud 25-10-2005, 18:16
I C U
I C U is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 25-10-2005 @ 19:13 :
*knuv geeft*
Oud 25-10-2005, 19:11
Fleur
Fleur is offline
Als ik nou eens een SMSje kreeg dan voelde ik me wel weer goed, nu zit ik mezelf op te vreten
(maar das ook alleen maar omdat ik hem toch wel echt heel erg leuk vind)
Oud 25-10-2005, 19:58
&#9834;
&#9834; is offline
Nog 10 nachtjes slapen en dan zie ik hem weer, mhuhu nog nooit zo afgeteld en uitgekeken naar een bepaalde dag geloof ik. Maargoed, kan geen kwaad zolang de tijd maar niet überlangzaam er van gaat. Vandaag ging iig snel voorbij en de komende dagen ben ik druk bezig met het voorbereiden van mijn toetsen. Ook in het weekend en dat zal wel even wennen zijn, aangezien het heel lang geleden is dat ik een weekend 'alleen' was of iig dat ik hem langer dan een week niet zag.

Maargoed, dat maakt volgende week vrijdag extra leuk en aangezien we dan allebei (bijna) klaar zijn met de toetsweek is dat ook wel een leuke afsluiting.
Pfff, het liefst zou ik nu even bij hem willen zijn, al was het maar een minuut en al moest ik ervoor naar hem toe lopen... ik zou het zonder twijfelen doen.
Oud 25-10-2005, 20:05
soultodeny
soultodeny is offline
Hij heeft gesmst, maar hij is een beetje dom en een ontzettende slijmbal
Oud 25-10-2005, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 25-10-2005 @ 19:13 :
Oud 25-10-2005, 21:31
langejongen
langejongen is offline
Hebben elkaar al 5 dagen niet gezien. We zijn a.s vrijdagavond en zaterdag bij elkaar,en daarna is het weer 2 weken wachten. Ze mist me nu al ontzettend, moet je nagaan als ze 2 weken moet wachten.
Verder gaat het prima tussen ons.
Oud 25-10-2005, 21:44
ST*R
ST*R is offline
en nu houd ik opeens weer veel van hem en wou dat hij hier was..
echt vaag dat gevoelens bij mij zo vaak en snel veranderen
Oud 25-10-2005, 22:08
chocomelsletje
Omg <333 Hij was zó ontzettend lief.
Oud 26-10-2005, 05:38
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pfff, ruzie is vermoeiend
Maar de sex daarna maakt een hoop goed
Oud 26-10-2005, 07:53
Gothic
Gothic is offline
kweet het niet goed... leef beetje met de dag maar...
Oud 26-10-2005, 08:51
Verwijderd
Gisteren hebben we tot half twee aan de telefoon gehangen. Hij vond dat mijn smsje niet zo vrolijk klonk. Dat had hij toch weer goed er uit gehaald.
Het was even doorbijten, maar uiteindelijk maar eruit gegooid waar ik mee zat en achteraf voelde dat zo goed. Beter dan zo'n stomme mail. Ik heb het gevoel dat we elkaar echt begrijpen en ik voel me een stuk beter.
Vanochtend belde hij ook heel lief toen hij in de bus zat en daarna een lief smsje.
Als ie niet oppast dan wil ik m niet meer laten gaan ...

Spoiler
Oud 26-10-2005, 12:24
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hij is zo lief, zelfs als ik zo m'n buien heb.
En seks met hem is elke keer weer zo lekker

We hadden vandaag geen beter begin van de dag kunnen hebben
Oud 26-10-2005, 12:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hij is zo ontzettend lief... Meestal lig ik voor mijn gevoel uren lang in zijn armen. Dan houdt ie me stevig vast en geeft me dan regelmatig kusjes Echt een heerlijk, bescherm gevoel...

Ik zat me laatst te bedenken dat de sex ook steeds beter wordt, steeds heftiger en intiemer. Hmmm
Oud 26-10-2005, 12:56
gewoonik
gewoonik is offline
heel erg klote
ik wil t zo graag leuk hebben met hem
maar t gaat alleen maar slechter en slechter en ik mag niet eens naar hem toe van hem..
Oud 26-10-2005, 13:43
zeep007
zeep007 is offline
Hij is morgen jarig, en hij is net aangenomen! en dat gaan we het hele weekend vieren vanaf morgen! whoohoo, ik heb er lekker veel zin in en ga hem vet verwennen!
Oud 26-10-2005, 13:49
charlotte87
charlotte87 is offline
Bij mij gaat het ook gewoon k*t

Ik vind een jongen leuk... maar ik weet iig zeker dat hij niet "verliefd" is op mij... (jah wat kunnen jongens dat toch weer heel tactisch vertellen )

Wel hebben we al twee keer gezoend en sms-en/msn-en verschrikkelijk veel.. en we hadden ook bijna wat,... en toen toch niet omdat die met zijn ex zat.. en hij "voelt" ook wel wat voor mij... en de laatste tijd smste die ook gewoon "love ya" maar kweet dat die dat niet doet!! dus waarom sms je dat verdomme dan!!!

Maar nu is die voor mijn gevoel weer wat korter af.. dan vorige week... en dan vink het weer kut!! maar kweet ook dat ik geen hoop moet krijgen maar wat voel je als je smsjes met zo'n strekking krijgt (ik was stappen en toen stuurde die dat) : Wanneer gaan wij weer stappen enzo? zo jammer dat je hier nu niet bent, Als je een kamer had in nijmegen waren we daar echt wel serieus samen gaan slapen! eg gezelig :-D veel plezier nog daar! kwou dat ik bij je was.. love ya! dikke zoen + knuf

even voor de duidelijkheid... de vorige keer toen we samen uit gingen hadden we dus gezoend... en niet reageren dat die waarschijnlijk alleen sex wil want zo is hij niet.. dat week 100% zeker...

Maarjah ik weet het allemaal ook niet meer... misschien moet ik hem maar ff negeren ofzo... maar dat vink ook zo jammer want het is gewoon altijd super gezellig!! Kwam ik maar een leuke andere jongen tegen maar die zijn schaars volgens mij tegenwoordig...
Oud 26-10-2005, 16:22
Verwijderd
Goed!
Alles is zo goed met ons
Oud 26-10-2005, 16:22
Verwijderd
Goed!
Alles is zo goed met ons
Oud 26-10-2005, 17:07
Verwijderd
Hij is schattig
Oud 26-10-2005, 17:32
Verwijderd
Okee, het is wel irritant als iedereen al afspraken heeft of moet leren voor de tentamens of gewoon z'n telefoon niet opneemt net als ik bedenk dat ik best naar theatersport wil gaan kijken *mopper* Ja, daar heb je veel aan, vrienden, als ze allemaal druk zijn met andere dingen of aan de andere kant van het land wonen.
Oud 26-10-2005, 17:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-10-2005 @ 00:12 :
"Vrouwen... ik begrijp ze niet. Mysterieuze wezens, vrouwen. Het mysterie van de vrouw. (...) Wie begrijpt een vrouw?.. Ja, andere vrouwen, maar verder geen mens!"
-Thomas van Luyn
Goeie kerel als ik dat zo lees!
Oud 26-10-2005, 18:18
charlotte87
charlotte87 is offline
jah ach hetzelfde denken vrouwen van mannen

maar het ligt denk ik ook aan elk soort vrouw en elk soort man...
Oud 26-10-2005, 18:53
Toet0r
Toet0r is offline
als we elkaar de laatste tijd zo weinig te vertellen hebben, waarom smsen we dan zoveel?
Oud 26-10-2005, 19:48
scrooping~paper
scrooping~paper is offline
Ik voel me super op relationeel gebied.. heb sinds n maand een nieuwe vriend en het voelt heerlijk om weer helemaal verliefd te zijn.. ik kan nog uren doorlullen over hoe goed ik me erover voel enzo.. maar mn boodschap is natuurlijk allang duidelijk
Oud 26-10-2005, 19:54
I C U
I C U is offline
Citaat:
scrooping~paper schreef op 26-10-2005 @ 20:48 :
Ik voel me super op relationeel gebied.. heb sinds n maand een nieuwe vriend en het voelt heerlijk om weer helemaal verliefd te zijn.. ik kan nog uren doorlullen over hoe goed ik me erover voel enzo.. maar mn boodschap is natuurlijk allang duidelijk
Nee, maak nog es duidelijker?

Blegh, heb geen zin in jongens.
Oud 26-10-2005, 20:19
Verwijderd
Supergoed, dit kan echt niet meer stuk! Alles, alles is goed, en wordt alleen maar beter
Oud 26-10-2005, 20:19
Heikneuter
Heikneuter is offline
Ik heb geleerd dat als je een relatie wil, dat je dan juist niet moet proberen vrouwen te begrijpen, dat maakt het meteen stukken minder leuk als je ze doorhebt
Oud 26-10-2005, 20:35
&#9834;
&#9834; is offline
Hihi, tijdens het huiswerken net dwaalde mijn gedachten even naar hem af, gewoon hoe schattig en alles hij kan zijn. Hoe lief hij voor me is en hoe veel ik van hem hou. Hmm, ik wil bij hem zijn, bij hem zijn, bij hem zijn, bij hem zijn, supergraag.... bij hem zijn. NU!
Oud 26-10-2005, 21:37
Mexx_M
Mexx_M is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 20-10-2005 @ 22:25 :
Als bedrijfsuitje een weekendje scheveningen mét aanhang? Tss, zal wel een overheidsbedrijf zijn
Nee, geen overheidsbedrijf
Wel een bedrijf dat heel goed loopt denk ik zo
We overnachten namelijk in het Kurhaus haha
Oud 26-10-2005, 23:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-10-2005 @ 18:48 :
Goeie kerel als ik dat zo lees!
Die kerel is briljant! Je kent 'm ongetwijfeld uit Kopspijkers (als Tony Blair, Ferry Mingelen, Gerard Spong, Johan Remkes e.a.). Dit citaat komt uit z'n show Kijk mij. Die heb ik al 100 keer gezien.
Oud 26-10-2005, 23:34
Rohit
Rohit is offline
Jemig wat is iedereen hier zo naief verliefd, lijkt het wel
Oud 27-10-2005, 00:39
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Aaah, vrouwen kunnen soms zo onduidelijk zijn.
Wanneer weet je of ze je leuk vinden?

En ik blijf maar denken aan mijn ex.
Oud 27-10-2005, 07:34
Verwijderd
Godsamme zeg.. Mn exvriend begint te zeiken over iets dat ie via de DRONKEN vriend van mn beste vriendin heeft gehoord...
En die l*l is al niet te vertrouwen (de vriend van mn beste vriendin..)

Waarom voel ik me dan zo?!
Gelukkig vanavond weer lekker tegen mn vriendje aankruipen, samen in bed liggen, tv kijken, douchen, eten etc etc... Alles is zoveel leuker als ik het samen met hem doe
Oud 27-10-2005, 07:55
Aurora
Aurora is offline
Hij komt vanavond, woei! Eerst gaan we lekker naar een concert en dan blijft ie slapen.
Oud 27-10-2005, 10:34
zeep007
zeep007 is offline
heb hem net verwend met cadeautjes! hij is blij, ik ook blij
Oud 27-10-2005, 10:59
JJ13
JJ13 is offline
ik voel me heel erg goed
Oud 27-10-2005, 11:49
YopY
YopY is offline
In een woord schijt.
Oud 27-10-2005, 12:04
Schranktür
Schranktür is offline
Heel erg goed, nog steeds.
Oud 27-10-2005, 15:07
Muchacha
Muchacha is offline
Ik val altijd op de jongens die niet voor mij vallen
*mis hem en wil hem*
Oud 27-10-2005, 15:11
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zit nu achter de computer van mijn vriend (en hij zit op zijn werk).

Ik ga straks lekker koken (echte saté) en als ie dan thuis komt staat het eten op tafel
Soms voel ik me een echte huismuts
Oud 27-10-2005, 16:37
chocomelsletje
<33 omg, ik geloof niet dat ik eerder zolang iemand leuk heb gevonden.
Oud 27-10-2005, 18:08
gewoonik
gewoonik is offline
zelfde als gister.
alleen verschil is dat hij boos was toen ik hem belde en vandaag zou bellen en dat vervolgens niet gedaan heeft...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten