![]() |
||
Citaat:
![]() Aan de ene kant: Zielig dat hij met die chickies smst (zeker op die manier ![]() Kan me goed voorstellen dat je er onzeker van wordt, zou ik ook worden. Zeg dat tegen hem, praat erover. Dat hij werkelijk verdrietig was, is op zich een goed teken natuurlijk. Zeg hoe je je erbij voelt, wedden dat hij zijn best doet om je uit je onzekerheid te halen? En anders krijg je bij de eerst volgende meeting gewoon een dikke knuffel van me! *geeft virituele knuv* (niet dat je daar nou vrolijk van wordt, maar hé, het is iets!)
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Haha, het vrolijkt me wel een beetje op hoor, thanks! ![]() Ennuhm, aan het genieten van het vrijgezellen bestaan?
||
Citaat:
![]() Meis, je redt t wel! ![]() ![]() Mwah, voorlopig ben ik druk bezig met mijn tentamens, en heb ik absoluut geen behoefte aan jongens en alles wat daarmee samenhangt... Gewoon geen zin om weer in volle vertrouwen tegen een muur aan te lopen, denk ik. Komt wel weer goed, alleen nu even niet. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Blegh, heb geen zin in jongens. ![]()
||
Citaat:
![]() Wel een bedrijf dat heel goed loopt denk ik zo We overnachten namelijk in het Kurhaus haha |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wordt er gek van sterfeens | 5 | 31-05-2007 04:56 | |
Liefde & Relatie |
'zomaar' iemand zoenen Verwijderd | 239 | 08-03-2007 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #21 WolterB | 499 | 19-12-2005 18:28 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #19 WolterB | 499 | 22-11-2005 17:45 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |