|
|
|
Jep ik heb er ook 1 bij de mediamarkt gekocht van ook idd 1GB en daar moest ik ook meerdere mapjes aanmaken en dan werkte het wel
|
|
Dat komt omdat die 1GB alleen met WMA bestanden kan. Met MP3 kun je er namelijk veel minder. Ik heb dat namelijk ook.
|
|
BrunetJuh schreef op 01-11-2005 @ 16:20 :
Dat komt omdat die 1GB alleen met WMA bestanden kan. Met MP3 kun je er namelijk veel minder. Ik heb dat namelijk ook. Lijkt mij heel erg sterk dat je met wma wel 1 gig vol krijgt, maar met mp3 niet.
|
|
Bossen schreef op 01-11-2005 @ 20:34 :
Ik kan me toch voorstellen dat (vooral bij een b-merk) er maar een maximum aantal liedjes in een map kan. Die gig kan dan wel vol, maar in verschillende mappen. En de reden dat het met WMA wel gaat is dat dat gewoon grotere bestanden zijn en er dan dus veel minder nummers op passen in totaal.
|
|
verschillende mappen idd
bedankt
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
Verwijderd
Er kunnen gewoon maar maximaal 100 liedjes in 1 map.
|
|
|
|
Bossen schreef op 02-11-2005 @ 18:27 :
Dan kom ik door de war denk ik, met wav of iets wat daar op lijkt? ![]() Dat is vele malen groter dan .wma of .mp3
|
|
0oFZo0 schreef op 19-11-2005 @ 12:01 :
Juist, wave is ongecomprimeerd ![]() Dat is vele malen groter dan .wma of .mp3 ff btw, jij doet toch ook cmd in heerlen? zo ja in welke klas zit je/wie ben je? |