![]() |
||
Citaat:
ja hoor ze is echt lief! Ze gaat proberen zo'n muts voor me te haken ! haha daar had ik nou ook weer niet om gevraagd maar ja ze wou het wel graag doen, nou prima dan hoor. "even offtopic" Ramble On, Met mij is het dikke prima! ben mn eigen huisje tegenwoordig ingedoken, echt heel leuk huisje hoor! tegenwoordig is het vriendinnetje er ook heel veel, en zit gelukkig weer op school! blijkt nu toch veel leuker dan de uitkering (nou ja was wel een hele lange leuke zomervakantie ![]() Groentjes van Jelmer
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sowieso zie ik dat ook niet zitten, want m'n dreads zijn gewoon echt heel hard. Die van jou ook neem ik aan, na 3,5 jaar. @ All of me: ![]() @ Urm: Ze keken vooral vroeger boos toen m'n dreads er verschrikkelijk uitzagen op het begin. Nu vinden ze het idd wel vaker cool. Gisteren vroeg er een of ik al naar Jamaica ben geweest ![]() Maar lukt het uitgroeien voor de rest een beetje bij jou? Want ik heb dus echt al een aantal maanden niks aan de uitgroei gedaan. maar het lijkt alsof het voor geen meter opschiet. Er is echt pas 1 cm uitgroei ofzo :/
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja dat heb ik dus gemerkt ![]() hopen dat ze weer aan elkaar vast willen ^^ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waar heb je ze laten zetten?
||
Citaat:
![]() Maar ik vind het wel fijner dan waxen en draaien, ik werkte de dreads van een vriend van me vaak bij en ik vind haken uiteindelijk toch wel fijner. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb ze 7,5 maand gehad. Ik ga vandaag verder met kammen, daarna verf ik ze en morgen ga ik naar de kapper om mn haar te laten knippen.
Laatst gewijzigd op 03-11-2005 om 10:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja ik heb ze tot een maandje geleden gehad. ik heb de dreads wel zelf gemaakt van ongesponnen wol en zelf erin gezet. kweenie, wat wil je weten? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: Ik denk trouwens dat ze gewoon zijn gaan vervilten waardoor ze wat zwaarder en steviger zijn geworden en dus ook meer zijn gaan 'hangen'. Is maar een gok, ben geen expert. Maar als dat zo is, dan kun je er denk ik weinig tegen doen. Laatst gewijzigd op 07-11-2005 om 17:43. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-11-2005 om 20:05. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |