![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ben ik het met die non eens: de beuk erin met het leger, zijn die hun geld misschien ook nog eens waard. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het was maar een grapje, natuurlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar als een stel fascisten invaliden, kerken en synagogen in de hens steken is niet gezond meer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het legitimeert hun geweld natuurlijk niet, maar dat heb ik al vaak genoeg gezegd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tevens weet ik dat dat soort jongeren zich in het dagelijks leven ook constant schuldig maakt aan racisme en daaraan verwante misdaden. 1+1=2
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De omvang van een fik in een gebedshuis mag dan wel groot zijn, dat zegt natuurlijk weinig over het aantal mensen dat afdwaalt naar deze min of meer religieus getinte rellen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je het nieuws een beetje goed gevolgd hebt, kom je erachter dat er wel degeljik moskeeen in brand zijn gevolgen. (Ik heb er zelfs beelden van gezien! Kijk ook eens buitenlands nieuws..) Verder heeft dit niets, maar dan ook niets met religie te maken, die jongeren geven het zelf ook aan. Het gaat hier om conflicten tussen kansarmen en opsporingsambtenaren en vooral hun positie op de arbeidsmarkt. Die jongeren hebben helemaal geen toekomstperspectief. En de afgelopen gebeurtenissen waren gewoon de spreekwoordelijke laatste druppels die de emmer deden overlopen. Die kansarme jongeren zien nu hun kans schoon om de rest van Frankrijk en de wereld te laten zien in wat voor een onmenselijke situatie zij leven. Toegegeven, het is daar erbarmelijk. Onder de maat. Afgrijselijk. Bah, wat zijn die Franse orde handhavers toch laks. Laatst gewijzigd op 07-11-2005 om 21:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat je het dan idiote acties noemt, ben ik het met je eens. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarbij keur ik deze acties niet direct goed. Ik vind het wel goed dat er nu eens flink over de omstandigheden van die mensen gepraat word, daar in Frankrijk.
||
![]() |
Citaat:
En ik zelf heb het met eigen ogen aanschouwd. Dat je zo kunt leven.......... ![]() Edit: socioloog zei ook van dat de omstandigheden vergelijkbaar waren met die van de getto's in amerika.
Laatst gewijzigd op 07-11-2005 om 21:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Fransen hadden dit echt wel kunnen verwachten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||