Ik heb een sportbroek gemaakt die heel aardig gelukt is, alleen heb ik het kruis niet helemaal goed in elkaar zitten waardoor hij een beetje om m'n heupen trekt als ik hurk. Dat is op zich niet erg zo lang ik er maar geen sporten in doe waarvoor ik moet hurken. Ik heb een rok gemaakt, maar die is niet zo mooi. Het idee is leuk, maar de uitvoering wat minder, hij valt heel vreemd. En voor een topje dat ik gemaakt heb geldt hetzelfde. Verder heb ik een jurkje gemaakt dat erg leuk is maar niet heel praktisch, want het is gedecolleteerd en zit een beetje wijd en een bh eronder dragen staat stom. Dat is op zich ook niet erg zo lang ik maar niet buk. En ik heb een ochtendjas gemaakt voor mijn vriend en die is bijna perfect, enige nadeel is dat de zakken er wat te laag opzitten, maar gelukkig heeft hij lange armen; dit is de enige waarvoor ik een patroon heb gebruikt, zou ik vaker moeten doen.
Ik vermaak dingen wel, broeken kort ik altijd in en rokjes meestal ook, en na wat opstartproblemen gaat dat nu altijd goed, en ik heb de mouwen van een t-shirt geknipt zodat het een hemdje werd en dat ging ook goed maar dat was ook niet zo moeilijk.
Ik zou je best patronen willen geven van wat ik naar eigen verzinsel gemaakt heb maar dat lijkt me niet verstandig want het model van de meeste dingen klopt niet helemaal

.