Oud 21-10-2005, 09:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
cherry-springs schreef op 21-10-2005 @ 09:51 :
Ik ben verslaafd aan cheats, ik vind het niet leuk om te werken voor je geld, haha
Ik vind het juist soms ook wel een uitdaging om ontzettend veel geld te verdienen op een eerlijke manier, maar soms is cheaten en je sims laten zwemmen in hun geld en alles laten doen wat ze willen, ook wel leuk.
Advertentie
Oud 21-10-2005, 13:31
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 21-10-2005 @ 10:22 :
Ik vind het juist soms ook wel een uitdaging om ontzettend veel geld te verdienen op een eerlijke manier, maar soms is cheaten en je sims laten zwemmen in hun geld en alles laten doen wat ze willen, ook wel leuk.
Ik laat mijn sims altijd wel werken, maar ik cheat soms wel voor de huizen (en de tijd).
Oud 21-10-2005, 22:31
rare kwast
rare kwast is offline
ik cheat wel omdat ik het huizen bouwen erg leuk vind.. lekker vel geld en zo een leuk mogelijk huis bouwen maar ze moeten wel werken!!
Oud 22-10-2005, 01:40
Balance
Balance is offline
Ik cheat maar heel weinig. Probeer altijd veel geld bij elkaar te verdienen en dan heel trots zijn dat ik dat zelf bereikt heb
Oud 22-10-2005, 09:30
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik cheat alleen met tijd (aging off) zodat ik genoeg tijd heb om alle skills op 10 te krijgen en BERGEN vrienden te krijgen.
(Zo ook met tieners zodat ze genoeg geld hebben om meteen een berg geld te krijgen en met 1 extra vriend meteen "de grote sim op campus" te worden
Oud 23-10-2005, 22:49
rare kwast
rare kwast is offline
getrouwd, goede baan, bijna 10 voor koken en een kind.. en raar eens een jongen!!! op een of andere manier poepen mijn sims niets anders uit dan jongens (A)
Oud 27-10-2005, 14:28
Balance
Balance is offline
wauw, ik speel tegenwoordig de Sims op een nieuwe computer + nieuw beeldscherm. Dit is echt zó veel mooier en sneller dan ik gewend was

Ik had net iemand met wie m'n relatiescore -97 was en dat bij de eerste ontmoeting
Wat ik trouwens wel irritant vind is dat je nooit makkelijk kan zien of een sim al getrouwd is. Als je dan in een spel zit en je wordt verliefd, kan je sim zo met iemand gaan samenwonen en trouwen; ook al had die ander al iemand. Pas als je dan terugkeert naar de buurt merk je dat je weer een huwelijk vernield hebt..
Oud 27-10-2005, 15:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-10-2005 @ 15:28 :

Wat ik trouwens wel irritant vind is dat je nooit makkelijk kan zien of een sim al getrouwd is. Als je dan in een spel zit en je wordt verliefd, kan je sim zo met iemand gaan samenwonen en trouwen; ook al had die ander al iemand. Pas als je dan terugkeert naar de buurt merk je dat je weer een huwelijk vernield hebt..
Dat doe ik sowieso niet zo vaak, ik maak meestal al nieuwe families aan die speciaal bedoeld zijn om aan bestaande sims te koppelen, haha.
Verder vind ik het vooral irritant dat je bij het kopen van een huis niet eerst de binnenkant kunt bekijken... Dan weet je ook niet van te voren of er al een badkamer en keuken in zit of dat het huis echt leeg is.
Oud 27-10-2005, 16:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 27-10-2005 @ 16:28 :
Dat doe ik sowieso niet zo vaak, ik maak meestal al nieuwe families aan die speciaal bedoeld zijn om aan bestaande sims te koppelen, haha.
Verder vind ik het vooral irritant dat je bij het kopen van een huis niet eerst de binnenkant kunt bekijken... Dan weet je ook niet van te voren of er al een badkamer en keuken in zit of dat het huis echt leeg is.
Ik maak soms idd ook nieuwe families daarvoor, maar het is ook wel eens leuk om een familie te hebben die al helemaal contacten heeft ed. En bij een nieuw personage moet je ook altijd weer een extra huisje maken dat vervolgens na een dag leeg komt te staan, omdat je hem/haar al weer naar een ander huis hebt laten verhuizen (samenwonen).

En dat van dat naar binnen kijken vind ik nooit zo heel erg. Maar meestal zijn de huizen toch wel leeg als er geen bewoners inzitten.
Oud 27-10-2005, 16:50
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 27-10-2005 @ 16:28 :
Je kunt ook op het huis klikken, als er niemand woont. Dan kun je het wél bekijken/verbouwen.
Oud 27-10-2005, 18:38
Balance
Balance is offline
omg, mijn sim heeft als levenswens om 200 tosti's te eten.

En al d'r tijdelijke wensen hebben te maken met tosti's: tosti eten, tosti opdienen, iemand opdracht geven tosti te maken, over tosti praten, etc.
Oud 27-10-2005, 19:19
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-10-2005 @ 19:38 :

En al d'r tijdelijke wensen hebben te maken met tosti's: tosti eten, tosti opdienen, iemand opdracht geven tosti te maken, over tosti praten, etc.
LOL

Maarja tosti's zijn dan ook wel de bom daar moet je je niet in vergissen .
Oud 27-10-2005, 20:04
Balance
Balance is offline
Citaat:
wammus schreef op 27-10-2005 @ 20:19 :
LOL

Maarja tosti's zijn dan ook wel de bom daar moet je je niet in vergissen .
haha, vertel mij wat
ze kan trouwens op elk gewenst moment tosti's eten, dus niet alleen met de lunch. D'r dag kan dus niet stuk
Oud 27-10-2005, 22:13
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Miracle schreef op 27-10-2005 @ 17:50 :
Je kunt ook op het huis klikken, als er niemand woont. Dan kun je het wél bekijken/verbouwen.
Oh, dat wist ik niet... Dat ga ik binnenkort dus proberen. Dankjewel voor de tip!
Oud 27-10-2005, 22:14
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-10-2005 @ 19:38 :

Grappig... Wat voor ... hoe heet dat ook al weer... doel/richting heb je haar dan gegeven? (kennis, liefde, etc?)
Oud 27-10-2005, 22:33
Balance
Balance is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 27-10-2005 @ 23:14 :
Grappig... Wat voor ... hoe heet dat ook al weer... doel/richting heb je haar dan gegeven? (kennis, liefde, etc?)
Ze had eerst een gewone levenswens die met een beroep te maken had, dus ik gok dat ze een geld- of kenniswens heeft.
Maar toen heb ik het apparaatje gebruikt wat je bij Nachtleven van je wenspunten kan kopen. Daarmee verandert je levenswens, maar als je het gebruikt zonder platina wensniveau dan krijg je dus rare wensen als deze
Oud 06-11-2005, 09:21
rare kwast
rare kwast is offline
jeeeeeeeeeeeeej tweeling en nog twee meiden ook...

nu heb ik 3 tieners (bijna volwassen) en twee meiden (net geboren )
Oud 06-11-2005, 15:33
Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 06-11-2005 @ 10:21 :
jeeeeeeeeeeeeej tweeling en nog twee meiden ook...

nu heb ik 3 tieners (bijna volwassen) en twee meiden (net geboren )

eindelijk meisjes
Oud 06-11-2005, 16:55
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-11-2005 @ 16:33 :

eindelijk meisjes
echt wel
Oud 07-11-2005, 10:34
Verwijderd
Sims 2 is ook uit op verschillende consoles, iemand die hem al heeft (gespeeld)? Hij zag er wel stoer uit namelijk... Echt een beetje het pc idee, je eigen huis bouwen, familie maken (met datzelfde DNA-systeem als op de pc) etc, alleen bestuur je je Sim direct (ipv door dingen aan te klikken, ik geloof dat dat ook kan) en volgens mij heb je een Story Mode waarin je doelen krijgt waar je telkens aan moet gaan voldoen. Je kan koken (echt koken; verschillende ingredienten combineren), en nog meer dingen. Ben er erg nieuwsgierig naar, maar 't is te duur om 'zomaar' te gaan kopen (€59,99 voor de Cube in ieder geval..). Misschien is de Sint wel erg genereus dit jaar
Oud 07-11-2005, 11:04
Verwijderd
Hij is 39,95 voor de DS. Misschien iets voor als de Sint een legere portemonnee heeft?
Oud 07-11-2005, 18:19
Miracle
Miracle is offline
Ohh Mark, als jij dat nou koopt, dan kom ik een keer bij jou langs om dat te spelen.
Oud 07-11-2005, 20:20
Verwijderd
Citaat:
zuster schreef op 07-11-2005 @ 12:04 :
Hij is 39,95 voor de DS. Misschien iets voor als de Sint een legere portemonnee heeft?
Maar die is heel anders dan op een console, hotelletje runnen, geen eigen huisje bouwen en familie maken.

Ik krijg hem van m'n vader voor op de Cube
Oud 08-11-2005, 09:48
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Miracle schreef op 07-11-2005 @ 19:19 :
Ohh Mark, als jij dat nou koopt, dan kom ik een keer bij jou langs om dat te spelen.
Je bedoelt sims 2 op de DS of cube? Dat zit er niet in dat ik die koop; kan me niet voorstellen dat het leuker is (of ongeveer even leuk) dan op de PC. Zoals Andijvie eigenlijk ook al zei "Echt een beetje het pc idee" .. oftewel (slappe) aftreksels van de PC versie.

Misschien kan je Jen over halen om sims 2 voor haar DS te kopen
Oud 08-11-2005, 15:42
Manon14
Manon14 is offline
hey..
misschien is het al gevraagt hoor.. maar ik wou dus even vragen of een van jullie misschien weet wat de cheat is om de balkjes weer groen te krijgen.. dus weet één van jullie dat misschien?
Oud 08-11-2005, 15:52
MazeMouse
MazeMouse is offline
maxMotives (maar die werkt alleen als je op de hoofdletters let en volgens mij werkt die pas vanaf de Nachtleven uitbreiding )
Oud 08-11-2005, 16:09
Manon14
Manon14 is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 08-11-2005 @ 16:52 :
maxMotives (maar die werkt alleen als je op de hoofdletters let en volgens mij werkt die pas vanaf de Nachtleven uitbreiding )
ke Thnx
Oud 09-11-2005, 13:00
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
OMG OMG OMG wou ik net sims2 op mijn nieuwe compu instaleren blijkt dat ik mijn hand leiding kwijt ben, ik heb overal op het internet gezocht naar een email adres van de EA maar ik kan t nie vinden......

heeft iemand tips?????????
Oud 09-11-2005, 13:15
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 09-11-2005 @ 14:00 :
OMG OMG OMG wou ik net sims2 op mijn nieuwe compu instaleren blijkt dat ik mijn hand leiding kwijt ben, ik heb overal op het internet gezocht naar een email adres van de EA maar ik kan t nie vinden......

heeft iemand tips?????????
in 2 minuten gevonden

CD Kapot/ Boekje kwijt

Indien de CD kapot of gebarsten is, kunt u gebruik maken van onze retouroptie. U moet het gehele pakket, inclusief CD en doosje, met daarbij 5 euro ingesloten naar ons adres op Schiphol toesturen. Het spel moet aangetekend worden verstuurd. U krijgt dan na ongeveer een week een nieuw werkend spel opgestuurd.

Indien het boekje kwijt is, kunt u gebruik maken van onze retouroptie. U moet het gehele pakket, inclusief CD en doosje, met daarbij 5 euro ingesloten naar ons adres op Schiphol toesturen. U krijgt dan na ongeveer een week het spel retour gestuurd met nieuw boekje.

Nb.: U hoeft géén 5 euro te betalen indien het product defect is bij aankoop en de winkel de game niet meer wil omruilen. Indien meer dan een week verstreken is na aankoop, moet u 5 euro betalen. U moet dan wel de aankoopbon nog hebben!

Indien u niet zeker weet of het spel kapot is, verdient het aanbeveling om het spel een keer op een andere computer (van uzelf, familie, kennissen etc) uit te proberen.

Electronic Arts Benelux
Postbus 75756
1118 ZX Schiphol-Triport
Oud 09-11-2005, 16:31
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
dank u dank u dank u

Op die site ben ik ook geweest en ik kon het niet vinden, hoe heb je dat gevonden als ik vragen mag?
Oud 09-11-2005, 16:37
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 09-11-2005 @ 17:31 :
dank u dank u dank u

Op die site ben ik ook geweest en ik kon het niet vinden, hoe heb je dat gevonden als ik vragen mag?
Ik voerde eagames.nl in als een gok; het werkte. Kan je kiezen tussen home/nieuws/support/downloads/registraties. Jij hebt support nodig dus daar klikte ik op. Nou ja dan zie je vrijwel gelijk staan "CD Kapot/ Boekje kwijt" ..
Oud 09-11-2005, 16:40
Marcade
Marcade is offline
Lol; Freakinaround Kijk is wat er in de FAQ van EAGAMES staat

http://www.eagames.nl/pages.view.asp?id=958

helemaal naar beneden scrollen; derde vraag rechts van onder.

Kunnen ze de was doen?
We zijn niet van plan om Sims hun was te laten doen in De Sims 2. Wat heeft iedereen toch met kleren wassen?
Oud 09-11-2005, 16:45
Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-11-2005 @ 17:40 :
Lol; Freakinaround Kijk is wat er in de FAQ van EAGAMES staat

http://www.eagames.nl/pages.view.asp?id=958

helemaal naar beneden scrollen; derde vraag rechts van onder.

Kunnen ze de was doen?
We zijn niet van plan om Sims hun was te laten doen in De Sims 2. Wat heeft iedereen toch met kleren wassen?
Hehe, ik had het ook al een keer gezien ja. Maar het blijft ook raar dat ze niet kunnen wassen. Op zich zou je daar ook best iets leuks van kunnen maken. Bijvoorbeeld dat, als iemand een paar dagen achter elkaar dezelfde kleren aanheeft, z'n hygiëne minder wordt en dat je dan dus óf nieuwe kleren aan moet doen óf je je kleren moet wassen. Je kan dan zelfs een wasserette maken, waar sims elkaar weer kunnen ontmoeten enzo. Op zich lijkt me dat best leuk.
Oud 09-11-2005, 17:11
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-11-2005 @ 17:45 :
Hehe, ik had het ook al een keer gezien ja. Maar het blijft ook raar dat ze niet kunnen wassen. Op zich zou je daar ook best iets leuks van kunnen maken. Bijvoorbeeld dat, als iemand een paar dagen achter elkaar dezelfde kleren aanheeft, z'n hygiëne minder wordt en dat je dan dus óf nieuwe kleren aan moet doen óf je je kleren moet wassen. Je kan dan zelfs een wasserette maken, waar sims elkaar weer kunnen ontmoeten enzo. Op zich lijkt me dat best leuk.
mja idd

En wat me ook wel leuk lijkt is verwarmingen toevoegen . Het huis lijkt op de een of andere manier zo kaal zonder een radiator vind ik
Oud 10-11-2005, 10:46
Verwijderd
Ik heb hem op de Cube en dat is echt super leuk. Allemaal heel vloeiend en 't is super fijn om je sim zelf te besturen (hoeft niet, 't kan ook op de oude manier), erg erg leuk! Ik heb nog niet veel gespeeld, ga straks verder
Oud 10-11-2005, 11:32
Balance
Balance is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 09-11-2005 @ 18:11 :
mja idd

En wat me ook wel leuk lijkt is verwarmingen toevoegen . Het huis lijkt op de een of andere manier zo kaal zonder een radiator vind ik
Dat zou weer 't comfort kunnen verhogen.
En evt. kun je ook verschillende soorte radiators maken, waardoor het ook weer voor de omgeving postitief danwel negatief kan zijn.

@Andijvie: kijk je dan ook door de ogen van je sim of dat niet?
Oud 10-11-2005, 12:41
Verwijderd
Nee, dat niet, maar je loopt erg direct met hem rond, wel handig, want op de pc had ik wel eens dat ze ergens bleven 'hangen' omdat er bv een andere sim voor stond, dat heb je nu niet meer. En ze doen direct wat je wil Ook handig met naar het werk gaan, op de pc deden ze er soms erg lang over om op te houden met wat ze aan het doen waren en naar die auto te lopen, nu niet, ze laat vallen wat ze in haar handen heeft en zoeft naar de auto.
Oud 18-11-2005, 13:55
rare kwast
rare kwast is offline
hehe opa heeft nog ff ergens een buitenechtelijk kind verwekt (A)
en de jongste zoon heeft zn eerste zoen van een jongen
Oud 18-11-2005, 13:59
Balance
Balance is offline
Hehe

Weet iemand trouwens hoe je iemand lid kan maken van een studentenvereniging? Ik had iemand gevraagd om aspirant-lid te worden en dat vond diegene goed. Vervolgens mocht ik allemaal opdrachten geven. Maar uiteindelijk ging het meisje naar huis (het was laat) en kwam ze nooit meer terug..
Oud 20-11-2005, 12:12
rare kwast
rare kwast is offline
weet iemand ook hoe hoog je kan met de beroepen?

ik ben arts en iets in de gemeenteraad ofzo
Oud 20-11-2005, 12:52
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 20-11-2005 @ 13:12 :
weet iemand ook hoe hoog je kan met de beroepen?

ik ben arts en iets in de gemeenteraad ofzo
Je hoort vanzelf als je de top hebt bereikt.

Verschrikkelijk topic dit, nou krijg ik weer zin om te spelen.
Oud 20-11-2005, 13:08
Balance
Balance is offline
nou en? Leuk toch juist?

Hier alle carrières:

Luiwammes.
1. Golfcaddie - 126
2. Pompbediende - 154
3. Supermarktmedewerker - 210
4. Platenzaakbediende - 252
5. Party-DJ - 385
6. Filmoperateur -392
7. Homevideo-editor - 613
8. Freelance-fotograaf - 788
9. Freelance webdesigner - 933
10.Professionele Partygast - 1400

Sport.
1. Teammascotte - 154
2. 1e divisiespeler - 238
3. Groentje - 322
4. Basisspeler - 420
5. Sterspeler - 539
6. W.S. - 893
7. Superster - 1190
8. Assistent-coach - 1488
9. Coach - 1750
10.Levende legende - 3033

Commercie.
1. Postkamermedewerker - 168
2. Assistent - 252
3. Vertegenwoordiger - 350
4. Junior bedrijfsleider - 448
5. Bedrijfsleider - 560
6. Senior manager - 728
7. Onderdirecteur - 924
8. Directeur - 1400
9. President-directeur - 1663
10.Magnaat - 2100

Criminaliteit.
1. Zakkenroller - 196
2. Koerier - 280
3. Bookmaker - 385
4. Oplichter - 490
5. Vluchtwagenchauffeur - 595
6. Bankrover - 742
7. Inbreker - 896
8. Vervalser - 1064
9. Smokkelaar - 1575
10. Crimineel meesterbrein - 1925

Horeca.
1. Bordenwasser - 126
2. Drive-in medewerker - 168
3. Bedrijfsleider snackbar - 182
4. Gastvrouw - 242
5. Serveerster - 308
6. Hulpkok - 469
7. Souschef - 812
8. Chef - 1208
9. Restauranthouder - 1330
10. Sterrenkok - 2170

Ordehandhaving.
1. Beveiligingsbeambte - 336
2. Aspirant - 448
3. Surveillant - 552
4. Bureau-agent - 616
5. Lid arrestatieteam - 686
6. Rechercheur - 756
7. Inspecteur - 826
8. Hoofdinspecteur - 875
9. Commissaris - 910
10.Commissaris held - 1225

Gezondheidszorg.
1. Medisch Technicus - 280
2. Ambulancemedewerker - 385
3. Verpleegkundige - 476
4. Co-assistent - 574
5. Arts-assistent - 672
6. Arts - 770
7. Specialist - 875
8. Chirurg - 980
9. Medisch onderzoeker - 1356
10.Chef de clinique - 1488

Leger.
1. Rekruut - 350
2. Commando - 455
3. Exercitiemeester - 560
4. Onderofficier - 630
5. Contraspion - 700
6. Kapitein - 770
7. Hoofdofficier - 812
8. Bevelhebber - 840
9. Astronaut - 1094
10.Generaal - 1138

Politiek.
1. Campagnemedewerker - 308
2. Stagiair - 420
3. Lobbyist - 504
4. Campagneleider - 602
5. Gemeenteraadslid - 679
6. Lid provinciale staten - 756
7. Congreslid - 840
8. Rechter - 1138
9. Senator - 1225
10.Burgemeester - 1313

Wetenschap.
1. Proefkonijn - 317
2. Labassistent - 322
3. Praktijkonderzoeker - 448
4. Wetenschapsdocent - 525
5. Projectleider - 630
6. Uitvinder - 756
7. Hoogleraar - 896
8. Onderzoeker S-files - 1036
9. Theoreticus - 1522
10.Gekke geleerde - 2333

Kunstenaar.
1. Doekspanner - 231
2. Straatkarikaturist - 357
3. Houtsnijder - 483
4. Stripboektekenaar - 630
5. Trouwfotografe - 808
6. Meestervervalser - 1339
7. Modefotograaf - 1785
8. Gevierd muurschilder - 2232
9. Beeldend kunstenaar - 2625
10.Visionair - 4549

Natuurwetenschapper.
1. Rattenverzorger - 325
2. Algenjager - 483
3. Mosselhoeder - 672
4. Keutelkeurmeester - 787
5. Bodemdeskundige - 945
6. Solitair plantkundige - 1134
7. Dierentaalkundige - 1344
8. Tegennatuurlijk kruisbestuiver - 1554
9. Dinosauruskloner - 2283
10.Milieugoeroe - 10.497

Paranormaal.
1. Paranormaal adviseur - 252
2. Samenzweringstheoreticus - 375
3. Tarotkaartlezer - 525
4. Hypnotiseur - 672
5. Medium - 840
6. Wichelroedeloper - 1029
7. Politieparagnost - 1386
8. UFOonderzoeker - 2100
9. Exorcist - 2494
10.Sekteleider - 4725

Showbusiness.
1. Testbeeld stand-in - 420
2. Stand-in - 577
3. Veredelde figurant - 714
4. Reclame-acteur - 861
5. Stemacteur - 1008
6. Bijrolacteur - 1155
7. Broaday-ster - 1312
8. Filmster - 2205
9. Succesvol regisseur - 3051
10. Filmlegende - 5022

En aangezien ik dit echt niet zelf heb opgeschreven gaat de eer uit naar deze bron
Oud 20-11-2005, 13:49
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-11-2005 @ 14:08 :
nou en? Leuk toch juist?
Behalve als je nog andere dingen moet doen.

Ik heb ook een schema gemaakt van de verschillende carrieres. Ook met de tijden en dagen erbij, zodat je makkelijk kunt combineren dat nooit allebei de ouders weg zijn.
Oud 20-11-2005, 14:33
miekmuis
miekmuis is offline
Heeft iemand die christmas expansion al gespeeld? Ik heb hem geïnstalleerd en gespeeld inmiddels. Ik vind het weinig toevoegen. Het is gewoon echt alleen een kerst thema. Een paar versieringen en nieuwe vloerbedekking en behang, niet veel byzonders dus. Ach, grappig met kerst.
Oud 20-11-2005, 14:42
rare kwast
rare kwast is offline
thanx voor de lijst

ze worden iig al gehaald door de limo dus al best hoog
Oud 20-11-2005, 15:06
Balance
Balance is offline
woehoe, mijn sims zit in de carrière Natuurwetenschapper en ik zie dat dat de best betaalde carrière is

alleen is ze nu nog maar mosselhoeder en dat betekent dat ze elke dag helemaal smerig thuis komt en d'r hygiëne dus helemaal rood is
Oud 20-11-2005, 15:09
miekmuis
miekmuis is offline
Wat gaaf Ik had helemaal niet door dat verschillende banen ook verschillende invloeden hebben op je humeur e.d.
Oud 20-11-2005, 15:34
rare kwast
rare kwast is offline
de mijne is rechter en de andere arts
Oud 20-11-2005, 16:24
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-11-2005 @ 16:06 :
woehoe, mijn sims zit in de carrière Natuurwetenschapper en ik zie dat dat de best betaalde carrière is

alleen is ze nu nog maar mosselhoeder en dat betekent dat ze elke dag helemaal smerig thuis komt en d'r hygiëne dus helemaal rood is
Niet helemaal. Als je aan het einde van die carriere zit, dan 'mag' je nog maar één keer per week werken. Dan heb je uiteindelijk per week nog niet veel geld. Het is opzich wel handig dat je veel verdient, maar als je echt voor het maximale geld gaat dan moet je dus een andere carriere nemen. De per week maximaal verdienende carriere is Show Business (en daarna Artist en daarna pas Natuurwetenschapper).

Ik ben vandaag weer met een nieuwe gezin begonnen (Zomerdroom), maar met hen krijg ik die 'bijzondere' carrieres niet. Daar moet je dus blijkbaar wel eerst wat voor doen. Wat precies, dat weet ik nog niet.
Oud 20-11-2005, 16:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 20-11-2005 @ 17:24 :
Niet helemaal. Als je aan het einde van die carriere zit, dan 'mag' je nog maar één keer per week werken. Dan heb je uiteindelijk per week nog niet veel geld. Het is opzich wel handig dat je veel verdient, maar als je echt voor het maximale geld gaat dan moet je dus een andere carriere nemen. De per week maximaal verdienende carriere is Show Business (en daarna Artist en daarna pas Natuurwetenschapper).

Ik ben vandaag weer met een nieuwe gezin begonnen (Zomerdroom), maar met hen krijg ik die 'bijzondere' carrieres niet. Daar moet je dus blijkbaar wel eerst wat voor doen. Wat precies, dat weet ik nog niet.
Misschien moet je dan gestudeerd hebben? (ik gok maar wat hoor; maar aangezien die carrières bij studentenleven zijn gekomen..)

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten