Oud 23-11-2005, 11:02
Hawahaai
Hawahaai is offline
Hoefde niet te krabben vanochtend, dus ik had ineens een kwartier over... (niet dat ik een kwartier krab, maar ik had ook misgerekend dat er zo vroeg geen file is in de badkamer en keuken)
En mijn oudergesprek ging ook wel redelijk. Niet een heel slimme moeder, maar wel aardig, en dus viel het gesprek best te doen, zelfs al was ik zenuwachtig. Ik merk dan van mezelf dat ik meer ga gebaren met mijn handen, echt irritant .
Nu het gesprek uitwerken en straks naar de uni, nog wat opzoeken in de bieb en dan naar mijn bacheloruitreiking, die me eigenlijk helemaal niet interesseert. En mijn hele omgeving verklaart mij voor gek
Verder had ik een mail van vriendje, dus is mijn dag weer goed
Advertentie
Oud 23-11-2005, 12:15
Redhair
Redhair is offline
Vanavond komt sharing the secret op tv, dat is een film over een meisje met boulimia. Zal ik T. vragen of hij komt kijken? Hij heeft het recht om te weten wie ik werkelijk ben, maar doe ik er goed aan? Ik vertel het zonder enige schaamte aan klasgenoten, maar aan T. vertellen is zo'n grote stap. Wat vinden jullie?
Oud 23-11-2005, 12:44
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
help, mn hand voelt eng...ok, mn gips is er dus vanochtend eindelijk af gegaan, maar et liefst doe k et er weer omheen (maarja, bereik k ook weinig mee, dan stel k et uit) we gaan dr wel overheen komen
Oud 23-11-2005, 12:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Redhair schreef op 23-11-2005 @ 13:15 :
Vanavond komt sharing the secret op tv, dat is een film over een meisje met boulimia. Zal ik T. vragen of hij komt kijken? Hij heeft het recht om te weten wie ik werkelijk ben, maar doe ik er goed aan? Ik vertel het zonder enige schaamte aan klasgenoten, maar aan T. vertellen is zo'n grote stap. Wat vinden jullie?
Doen
Oud 23-11-2005, 13:01
Nona
Nona is offline
Citaat:
Moet kunnen. Kun je hem meteen uitleggen wat het precies inhoudt en hoe jij dat ervaart. Als hij dan weet hoe hij ermee om kan gaan is het nog nuttige informatie ook.
Oud 23-11-2005, 13:01
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik zou het doen, denk ik.

Raar is dat eigenlijk, hè? Mensen die `inwisselbaar´ zijn, vertel je veel sneller dan mensen die je écht belangrijk vindt. Terwijl het veel logischer is als je met hen praat. Zij willen het waarschijnlijk ook veel grager weten. Maar zo werkt dat niet of zo

Ik heb het in mijn hoofd zo druk.. Want ik moet wel heel veel doen en zo, maar dat moeten zoveel mensen en waarom heb ik dan het gevoel dat ik alles nooit ga halen en dat het veel te veel is? En ik ging net een stuk uit mijn reader lezen en tsjee... Als ik had geweten dat het daarover zou gaan, had ik het dan nog steeds gekozen? Het raakt me allemaal zo Maar het is op zich ook wel weer interessant.

En mijn moeder werkt me echt op de zenuwen. Ze zegt tegen mij: `Ja, ik moet misschien om één uur op gaan passen bij de overburen als zij dan nog niet terug zijn. Als dat zo is, wil jij dan de hond uitlaten?´
Nou ja, eigenlijk niet, maar vooruit dan maar. Dus ik ga om kwart voor één de hond uitlaten, omdat dat beter in mijn schema past, blijkt dat ze vlak daarna terugkwamen en dat ik het dus eigenlijk niet had hoeven doen, omdat mijn moeder best de hond had kunnen lopen. Maar oké, dat is niet echt erg. Maar dan zegt mijn moeder aan de telefoon tegen mijn overbuurvrouw: `Nee, maakt verder niets uit. VV had al aangeboden dan de hond uit te laten, dus...´

En ik vraag me af... Zit ze nu zichzelf vrij te pleiten of doet ze mij aardiger voor dan ik ben? In ieder geval liegt ze en dat is zo onnodig.

Oké. Ik lieg nog altijd erger dan zij, ik heb ook helemaal geen recht van spreken. Maar het irriteerde me gewoon.
Oud 23-11-2005, 13:05
Redhair
Redhair is offline
Chloe Siere, Kruimel en Vogelvrij, Dat is dus duidelijk. Dank jullie wel voor de reacties. Nu nog de moed vinden

Vogelvrij, het is inderdaad raar. Maar met die mensen heb je verder geen band, dus het maakt niet uit. Maar bij mensen die dichtbij je staan ben je bang voor negatieve gevolgen.
En dat van je moeder, is denk ik het makkelijker maken. Gewoon zeggen dat jij dat had aangeboden, in plaats van uitleggen dat ze jou had gevraagd voor het geval dat ze niet optijd was ect.

Net aan mijn broer verteld van mijn es, ik dacht dat hij het allang wist. Niet dus, maar hij reageerde lief. Dat brengt goede moed om het aan T. te vertellen.
Oud 23-11-2005, 13:13
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Redhair schreef op 23-11-2005 @ 14:05 :
Chloe Siere, Kruimel en Vogelvrij, Dat is dus duidelijk. Dank jullie wel voor de reacties. Nu nog de moed vinden

Vogelvrij, het is inderdaad raar. Maar met die mensen heb je verder geen band, dus het maakt niet uit. Maar bij mensen die dichtbij je staan ben je bang voor negatieve gevolgen.
En dat van je moeder, is denk ik het makkelijker maken. Gewoon zeggen dat jij dat had aangeboden, in plaats van uitleggen dat ze jou had gevraagd voor het geval dat ze niet optijd was ect.
Nou, succes dan maar Het is dat ik zelf ook een beetje moedtekort heb, anders kreeg je wat van mij

Ja, dat is ook zo. Meestal zit je dan toch te denken: ja, maar dadelijk vinden ze het raar/ zijn ze kwaad/ maak ik ze zo bezorgd en dan vertel je het maar niet. Maar dat zou toch eigenlijk moeten, omdat dat juist de mensen zijn die van je houden en die graag alles van je willen weten.
Oud 23-11-2005, 13:18
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 23-11-2005 @ 14:13 :
Nou, succes dan maar Het is dat ik zelf ook een beetje moedtekort heb, anders kreeg je wat van mij

Ja, dat is ook zo. Meestal zit je dan toch te denken: ja, maar dadelijk vinden ze het raar/ zijn ze kwaad/ maak ik ze zo bezorgd en dan vertel je het maar niet. Maar dat zou toch eigenlijk moeten, omdat dat juist de mensen zijn die van je houden en die graag alles van je willen weten.
.
Die angst komt ook door mijn exvriendje. Toen hij het wist deed hij eerst normaal, maar daarna, bij elke keer als ik na het eten naar de wc ging, elke keer als ik zei dat ik geen honger had, die blik, 'wat deed je op de wc?', 'heb je geen honger of wil je niet eten?'. Daar heb ik geen zin in. Maargoed, ik denk dat T. niet negatief zal doen, eerder bezorgd en lief enzo, maar hij ziet mij als een vrolijk meisje en ik ben bang dat hij zich anders gaat gedragen. Eerst maar eens kijken of hij vanavond kan.
Ik hoop het niet
Oud 23-11-2005, 13:23
Verwijderd
Buikpijn, mn hartslag gaat snel en voel ik heel hard, moe. Eetbui. Of niet, maar het was niet gepland, te veel naar mn zin, sowieso veel, veel, véél. Dik en vet, blubber en veel. Thuis komen in de leegte, bah. Och het was leuk hoor op stage, het loopt voor geen meter daar maargoed. Maar dan thuis, stilte, leegte, niks. Ik en het eten. En nu ben ik boos en verward en, en.
Ik wil niet meer en ik weet het niet meer.
Oud 23-11-2005, 13:52
Nona
Nona is offline
Oud 23-11-2005, 13:56
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik ben doodmoe, en heb nog anw tot 10 over 3
Daarna wel lekker weinig te doen, ik heb morgen namelijk de eerste twee uur vrij. Uitslapen is er niet bij, dat mag ik niet op een schooldag , maar dan kan ik mn huiswerk een beetje uitstellen.

Van de PO ANW gaat ook niets meer komen, omdat hij niet meer op mijn mail staat. Leraar regelmatig bijna flippen, dus beter kan niet Nu issie aant zeiken op twee mensen die allebei een eigen computer gebruiken en met twee man samenwerken.....

duss.....

Nja daalik lekker naar huis en dan lekker relaxen
Oud 23-11-2005, 13:59
BananaSplit
BananaSplit is offline
En ik wil iemand slaan die verhinderd dat ik het werkplan van de PO anw krijg. Daardoor kan ik helemaal niets uitvoeren.
Oud 23-11-2005, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 23-11-2005 @ 14:18 :
.
Die angst komt ook door mijn exvriendje. Toen hij het wist deed hij eerst normaal, maar daarna, bij elke keer als ik na het eten naar de wc ging, elke keer als ik zei dat ik geen honger had, die blik, 'wat deed je op de wc?', 'heb je geen honger of wil je niet eten?'. Daar heb ik geen zin in. Maargoed, ik denk dat T. niet negatief zal doen, eerder bezorgd en lief enzo, maar hij ziet mij als een vrolijk meisje en ik ben bang dat hij zich anders gaat gedragen. Eerst maar eens kijken of hij vanavond kan.
Ik hoop het niet
Beetje late reactie en het is al gezegd: ik vind ook dat je die film met hem moet kijken. Zoals je tot nu toe over hem hebt geschreven lijkt het een lieve jongen. Mensen die geen ervaring met es hebben snappen vaak niets van mensen met es, misschien dat de film dingen duidelijk maakt. Zo hoef jij minder uit te leggen en snapt hij het goed. Inzicht in jouw wereld. Jij wil vast niet dat hij inzicht in jouw wereld heeft. Ik stop je een beetje moed toe vandaag, want ik heb genoeg.
Oud 23-11-2005, 14:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Twee vraagjes:
-waar staat es voor? Ik bedoel, ik snap wat jullie ermee bedoelen, maar waar is het de afkorting precies van?
-hoe krijg je je tekst doorgestreept?

En ja, ik moet leren, ik weet het.
Oud 23-11-2005, 14:19
Nona
Nona is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 23-11-2005 @ 15:16 :
Twee vraagjes:
-waar staat es voor? Ik bedoel, ik snap wat jullie ermee bedoelen, maar waar is het de afkorting precies van?
-hoe krijg je je tekst doorgestreept?

En ja, ik moet leren, ik weet het.
Es = eetstoornis, ofwel anorexia nervosa, boulimia nervosa of binge eating disorder, de meest voorkomende eetstoornissen.

Strepen doe je met [ s] en [ /s], spaties weghalen.
Oud 23-11-2005, 14:20
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 23-11-2005 @ 15:19 :
Es = eetstoornis, ofwel anorexia nervosa, boulimia nervosa of binge eating disorder, de meest voorkomende eetstoornissen.

Strepen doe je met [ s] en [ /s], spaties weghalen.
Ah, ik zat al van eetprobleem en dan kom je er niet uit

Ow ja, dat was hem.

Bedankt
Oud 23-11-2005, 14:39
Redhair
Redhair is offline
T. vroeg of ik vanavond naar hem toe kwam, toen begon ik erover.

Anneloes zegt:
k wilde ook nog vragen of jij langs kwam om een bepaalde reden
T zegt:
k
T zegt:
en dat is?
Anneloes zegt:
er komt een film op tv, en die geeft een heel mooi beeld ovevr iets waar ik mee bezig ben
Anneloes zegt:
en dat is geen leuk beeld
T zegt:
ohk
T zegt:
beetje verwarrend
T zegt:
maar is goed
T zegt:
vanaaf op tv?
Anneloes zegt:
ja
Anneloes zegt:
maar ik ka het ook wel gewoon vertellen, alleen dat vind ik vrij moeilijk, ik vond die film wel een mooie manier
T zegt:
als jij dat zo wilt doen mag dat ook hoor

Nu is het nog niet helemaal duidelijk wat we gaan doen, maar terugkrabbelen kan ik niet meer. Ik moet het vertellen, hoe dan ook. Pfff. Ben stiekem best trots op mezelf dat ik erover begonnen ben.

En Ave, bedankt voor je moed.
Oud 23-11-2005, 14:40
Verwijderd
@ Redhair:
Goed zo!Ben ook trots
Nu hopen dat alles vanavond ook goed komt.
Oud 23-11-2005, 14:41
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Goed gedaan, hé Veel succes nog.

Nu ga ik echt leren. En niet meer klagen. Zo.
Oud 23-11-2005, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 23-11-2005 @ 15:41 :
Goed gedaan, hé Veel succes nog.

Nu ga ik echt leren. En niet meer klagen. Zo.
En ik ga lekker even níet leren. Puh. Heb (bijna) alleen maar goede cijfers terug voor mn tentamens, veel 8en e.d. dus ik ben het nu weer even zat.

Ik ga lekker Mr. Jones op de piano spelen.
Oud 23-11-2005, 14:48
Redhair
Redhair is offline
Ten eerste bedankt voo die lieve reacties.

Ten tweede was hij zo slim om in de gids te kijken dus hij weet het al. Nou wil hij vanavond toch samen met mij die film kijken en er over praten, want het zat hem niet zo relax, zoals hij zei. Zit wel goed dus, zoals ik er nu over denk. Pffffeh.
Oud 23-11-2005, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 23-11-2005 @ 15:48 :

Ten tweede was hij zo slim om in de gids te kijken dus hij weet het al. Nou wil hij vanavond toch samen met mij die film kijken en er over praten, want het zat hem niet zo relax, zoals hij zei. Zit wel goed dus, zoals ik er nu over denk. Pffffeh.
Goed teken dat hij in de gids heeft gekeken (daar hoopte ik al op voor jou) wan thij is dus geinteresseerd en wil het weten. Het laat hem dus niet koud. Snapje?

*Knufsuccesmoed geeft*
Oud 23-11-2005, 15:13
farai
farai is offline
@redhair: ik duim mee voor je

OT: Volgens mij wil ik mijn gsmrekening nu écht ni meer te zien krijgen.

But hey, hij is het nog steeds waard en ik ben blij dak vanmorgen nix stoms heb gedaan.

Stiekem toch wel heel benieuwd naar het cadeautje maar das weer een heel ander verhaal.
Oud 23-11-2005, 15:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Redhair schreef op 23-11-2005 @ 15:48 :

Komt goed denk ik Hij klinkt als een lieve jongen die oprecht geinteresseerd is in jou.
Oud 23-11-2005, 15:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Grrrr
Oud 23-11-2005, 15:56
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ben echt helemaal kapot........Ik denk dat ik vanavond maar niet naar de training ga.

En dan kan ik ook direct lekker wat meer friet eten
Oud 23-11-2005, 16:05
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Omg, net een zeer vermoeiend gesprek gehad met de nieuwe psycholoog, dit was het eerste gesprek, en het was zóóó fijn.
Wat een slimme en fijne man.

Enig nadeel is dat 'ie me gelijk heeft doorverwezen naar een psychiater die me moet testen en me medicatie gaat voorschrijven. Ben wel een beetje bang, want ik had een erg grote kans om over een jaar een psychose te krijgen, en we gaan er alles aan doen om het niet zo ver te krijgen.

Maar anyway, voel me toch goed op dit moment, ik ga eindelijk geholpen worden.
Oud 23-11-2005, 16:14
Waltz
Waltz is offline
Hm, ik ben best wat aangekomen de afgelopen week. Het lijkt ook wel alsof ik het vet nu 'voel zitten' op mijn buik. Als ik in de spiegel kijk lijk ik wel zwanger. En het is maar twee kilo?! Ik vraag me af of het er echt zit of dat het enkel iets psychologisch is. ..
Oud 23-11-2005, 16:17
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Waltz schreef op 23-11-2005 @ 17:14 :
Hm, ik ben best wat aangekomen de afgelopen week. Het lijkt ook wel alsof ik het vet nu 'voel zitten' op mijn buik. Als ik in de spiegel kijk lijk ik wel zwanger. En het is maar twee kilo?! Ik vraag me af of het er echt zit of dat het enkel iets psychologisch is. ..
http://www.bdd-info.nl/wat_is_bdd.html?
Oud 23-11-2005, 16:21
Verwijderd
Ik heb echt een leuk kado voor mijn moeders verjaardag. Heb 2 kaartjes gekocht voor een ballet voorstelling van het nationaal ballet in de stopera. Dus. Heel leuk vinden voo rmij nu
Oud 23-11-2005, 16:22
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Waltz schreef op 23-11-2005 @ 17:14 :
Het is onmogelijk om 2 kilo vet aan te komen in een week... waarschijnlijk is het vocht in combinatie met misschien iets verkeerd eten en een onrealistisch zelfbeeld, en als je je rot voelt, zie je alles sowieso negatiever... Overgens moet je je buik niet overdag beoordelen. Hij is dan opgezet en dat kan soms wel 10 cm omtrek schelen in vergelijking met 's ochtends...

overgens is dit niet het goede topic voor m'n reactie ...
Oud 23-11-2005, 16:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-11-2005 @ 17:22 :

overgens is dit niet het goede topic voor m'n reactie ...

Zin in zo Wel een beetje zenuwachtig...
En pff, wat ben ik druk met school
Oud 23-11-2005, 16:29
Waltz
Waltz is offline
Zo erg is het nou ook weer niet.

Dankjewel Gothic..
Oud 23-11-2005, 16:50
Dolores
Dolores is offline
@Redhair: Succes vanavond!
Ik ga die film vanavond ook kijken, ben benieuwd.

En grr weer een dag verspilt.. Ik had zoveel kunnen doen, maar ik zit alleen maar te computeren en te lezen.
Oud 23-11-2005, 17:07
Raven
Raven is offline
Citaat:
zoiets doe je ALTIJD goed aan
ik zou het iig heel positief vinden ans mijn vriendin (of iemand anders) me zo in vertrouwen nam. en ik denk dat dat voor iedereen geldt die om je geeft.

is nu misschien eng, straks ben je opgelucht dat je het gedaan hebt
Oud 23-11-2005, 17:10
Skilly
Skilly is offline
Ik had een goed gesprek met me moeder net. Ik voel me nu stukken beter. Dat mensen me raar vinden zou ik me er niks van aan moeten trekken. Zo is mijn persoonlijkheid eenmaal.

Ik ben happy. Ik ben weer zeker van mezelf. Ik weet nu dat er overal aardige mensen zijn. En dat ik op school geen aardige mensne heb ontmoet...dat maak niks uit
Oud 23-11-2005, 17:11
Raven
Raven is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 23-11-2005 @ 10:57 :
Ik ben moe, kapot en op...
Maar niemand lijkt het te zien, ik breng mijn behandeling in gevaar, ik toon geen intresse meer... niks... Ik val terug op automutilatie...maar dat mag niet... k weet mij echt geen raad meer.
Misschien helpt het al als je gewoon je probleem aan mensen vertelt. dat lucht in elkgeval op.
ik heb ook de nodige problemen gehad en nog wel meer mensen hier.
terug vechten jij, en NOOIT opgeven
Oud 23-11-2005, 17:21
Nona
Nona is offline
Soms heb ik zo'n gruwelijke kuthekel aan mijn moeder...
Oud 23-11-2005, 17:42
Verwijderd
Jemig, wat een lange dag. Eerst verslaap ik me, das nou helemaal niets voor mij, vervolgens ben ik dus te laat op school, niets aan te doen. Daar duurt de dag heel lang en ben ik duf. Nu ben ik vreselijk moe, iedereen hier is boos op elkaar en chagrijnig en moe, en dat is helemaal klote. En ik krijg de schuld omdat ik met het bestek zou smijten. Ja hoor mam.
En het lijkt wel of iedereen, inclusief moi van trapjes en richeltjes dondert. Rotzooi.
Oud 23-11-2005, 17:48
Raven
Raven is offline
heb ik ook nog wat te zeuren ? hmmmm owja ik moet nog afwassen

en het is koud buiten
Oud 23-11-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Raven schreef op 23-11-2005 @ 18:48 :
heb ik ook nog wat te zeuren ? hmmmm owja ik moet nog afwassen

en het is koud buiten
scheer je weg
Oud 23-11-2005, 19:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hooooohoooo mannen.
Oud 23-11-2005, 20:01
Raven
Raven is offline
Citaat:
HvJ schreef op 23-11-2005 @ 20:47 :
Hooooohoooo mannen.
de kerstman ?

Hooooooohoooohoooooo
Oud 23-11-2005, 20:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Na een stilte van een paar weken ineens weer een mail, maar geen mail aan mij gericht, nee een copypast van een bericht aan mijn oom. Hij viert zijn verjaardag op 3 december, samen met mijn stiefmoeder die dan jarig is. *zucht* had ik net besloten voor mezelf dat ik niet zou gaan als ik niets zou horen en ik had ook niet verwacht om wat te horen

Wat moet ik nou Voel me toch wel verplicht om te gaan eigenlijk...
Oud 23-11-2005, 20:57
T!ne
T!ne is offline
Is het nu zoveel gevraagd van mij dat hij een smsje stuurt..? Op woensdag voel ik me al vaak slecht door het feit dat hij weggaat met haar (al vond ik het vandaag wel oke, wat ik goed vond van mij), dus een simpel berichtje..?
Oud 23-11-2005, 20:57
Verwijderd
Oh die film... De tranen lopen over mn wangen. Ik had net besloten te gaan vechten maar nu is er nog maar een ding dat ik wil...
Mijn laat me met rust is een laat me niet langer alleen.
Oud 23-11-2005, 21:07
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
sonho schreef op 23-11-2005 @ 21:57 :
Oh die film... De tranen lopen over mn wangen. Ik had net besloten te gaan vechten maar nu is er nog maar een ding dat ik wil...
Mijn laat me met rust is een laat me niet langer alleen.
Zelfde hier..
Kan nu even niets anders dan huilen..
Oud 23-11-2005, 21:12
Verwijderd
Ik ga gillen zo denk ik. Bah zeg. Iedereen doet vreselijk onmogelijk vandaag. En zeker hier in dit godvergeten huis.
Ik heb wel heerlijk gebosuut net met mama. Dat was echt lekker, gaan we vaker doen. Wel zwaar maar ik vind dat ik mezelf wel eens een keer flink mag afbeulen. Zo.
Ach en ik ben gewoon tyfus moe en dat is logisch na twee nachten bagger slapen.
En ik sta alweer bijna op huilen. Wanneer flikker ik alles d'r es ff uit?
En die kutkoppijn.

Oh, en ik wou dat ik eens stopte met die rare humor van mij.

How about me not blaming you for everything
How about me enjoying the moment for once
How about how good it feels to finally forgive you
How about grieving it all one at a time

Laatst gewijzigd op 23-11-2005 om 21:44.
Oud 23-11-2005, 21:45
Dolores
Dolores is offline
Eigenlijk wist ik van te voren ook al wel dat ik niet zou moeten kijken. Het werkt alleen maar triggerend.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten