Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Raar is dat eigenlijk, hè? Mensen die `inwisselbaar´ zijn, vertel je veel sneller dan mensen die je écht belangrijk vindt. Terwijl het veel logischer is als je met hen praat. Zij willen het waarschijnlijk ook veel grager weten. Maar zo werkt dat niet of zo ![]() Ik heb het in mijn hoofd zo druk.. Want ik moet wel heel veel doen en zo, maar dat moeten zoveel mensen en waarom heb ik dan het gevoel dat ik alles nooit ga halen en dat het veel te veel is? En ik ging net een stuk uit mijn reader lezen en tsjee... Als ik had geweten dat het daarover zou gaan, had ik het dan nog steeds gekozen? Het raakt me allemaal zo ![]() En mijn moeder werkt me echt op de zenuwen. Ze zegt tegen mij: `Ja, ik moet misschien om één uur op gaan passen bij de overburen als zij dan nog niet terug zijn. Als dat zo is, wil jij dan de hond uitlaten?´ Nou ja, eigenlijk niet, maar vooruit dan maar. Dus ik ga om kwart voor één de hond uitlaten, omdat dat beter in mijn schema past, blijkt dat ze vlak daarna terugkwamen en dat ik het dus eigenlijk niet had hoeven doen, omdat mijn moeder best de hond had kunnen lopen. Maar oké, dat is niet echt erg. Maar dan zegt mijn moeder aan de telefoon tegen mijn overbuurvrouw: `Nee, maakt verder niets uit. VV had al aangeboden dan de hond uit te laten, dus...´ En ik vraag me af... Zit ze nu zichzelf vrij te pleiten of doet ze mij aardiger voor dan ik ben? In ieder geval liegt ze en dat is zo onnodig. Oké. Ik lieg nog altijd erger dan zij, ik heb ook helemaal geen recht van spreken. Maar het irriteerde me gewoon.
||
Citaat:
![]() ![]() Ja, dat is ook zo. Meestal zit je dan toch te denken: ja, maar dadelijk vinden ze het raar/ zijn ze kwaad/ maak ik ze zo bezorgd en dan vertel je het maar niet. Maar dat zou toch eigenlijk moeten, omdat dat juist de mensen zijn die van je houden en die graag alles van je willen weten.
||
![]() |
Citaat:
![]() Die angst komt ook door mijn exvriendje. Toen hij het wist deed hij eerst normaal, maar daarna, bij elke keer als ik na het eten naar de wc ging, elke keer als ik zei dat ik geen honger had, die blik, 'wat deed je op de wc?', 'heb je geen honger of wil je niet eten?'. Daar heb ik geen zin in. Maargoed, ik denk dat T. niet negatief zal doen, eerder bezorgd en lief enzo, maar hij ziet mij als een vrolijk meisje en ik ben bang dat hij zich anders gaat gedragen. Eerst maar eens kijken of hij vanavond kan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Strepen doe je met [ s] en [ /s], spaties weghalen.
||
Citaat:
![]() Ow ja, dat was hem. Bedankt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga lekker Mr. Jones op de piano spelen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*Knufsuccesmoed geeft* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
overgens is dit niet het goede topic voor m'n reactie ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Zin in zo ![]() En pff, wat ben ik druk met school ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dankjewel Gothic.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zou het iig heel positief vinden ans mijn vriendin (of iemand anders) me zo in vertrouwen nam. en ik denk dat dat voor iedereen geldt die om je geeft. is nu misschien eng, straks ben je opgelucht dat je het gedaan hebt |
![]() |
||
Citaat:
ik heb ook de nodige problemen gehad en nog wel meer mensen hier. terug vechten jij, en NOOIT opgeven |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kan nu even niets anders dan huilen.. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |