Oud 20-11-2005, 16:54
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-11-2005 @ 17:31 :
Misschien moet je dan gestudeerd hebben? (ik gok maar wat hoor; maar aangezien die carrières bij studentenleven zijn gekomen..)
Ja, daar dacht ik ook aan. Of misschien krijg ik die mogelijkheden vanzelf, als m'n sim een carrieretop heeft bereikt. Gewoon ff proberen hé...
Oud 20-11-2005, 20:09
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Is Sims een vrouwengame ofzo? Ik zie bijna alleen maar dames posten.
Oud 22-11-2005, 10:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 20-11-2005 @ 21:09 :
D'r is ook wel een klein aantal mannen dat af en toe in dit topic post, maar het meerendeel is idd vrouw.
Oud 22-11-2005, 11:04
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
daarom zijn topics over vrouwengames zo tof
Oud 22-11-2005, 12:48
Verwijderd
Citaat:
het is natuurlijk niet een vrouwengame, net zo min als andere computerspellen mannengames zijn... maar het wordt wel met name door meisjes gespeeld. Het is eigenlijk gewoon met poppenhuisjes spelen
Oud 22-11-2005, 18:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 22-11-2005 @ 12:04 :
daarom zijn topics over vrouwengames zo tof
Oud 23-11-2005, 19:25
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
Sarah schreef op 22-11-2005 @ 13:48 :
het is natuurlijk niet een vrouwengame, net zo min als andere computerspellen mannengames zijn... maar het wordt wel met name door meisjes gespeeld. Het is eigenlijk gewoon met poppenhuisjes spelen
Maar ik vind het ook leuk.... Ben ik nu gay?
Oud 23-11-2005, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 23-11-2005 @ 20:25 :
Nee, alleen in touch met je feminine side
Oud 24-11-2005, 10:30
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 23-11-2005 @ 20:25 :
Nee hoor, er zouden meer mannen als jij moeten zijn. Mijn exen werden altijd boos als ik The Sims aan het spelen was. Één ervan heeft zijn cd-speler er zelfs toe aangezet mijn cd-rom op te blazen.
Oud 29-11-2005, 18:23
muisje1986
muisje1986 is offline
Even een vraagje tussendoor: Bij mij worden de kussens neonkleur ( verschillende neonkleuren ) als mijn sims er op slapen. Wat kan ik hier aan doen? ( en zijn er ook nog anderen met dit verschijnsel? )
Oud 03-12-2005, 18:27
rare kwast
rare kwast is offline
cool man
mn figuurtje wordt door de heli gehaald voor dr werk
Oud 03-12-2005, 18:49
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn baby wilde maar niet opgroeien... Moeder kwam steeds uit bed, hoe moe ze ook was, om de baby op te pakken en dan 'helpen met verjaardag' te doen, maar stond dan doelloos met de baby in dr hand, legde haar terug in het bedje en ging dan zelf ook weer slapen. Best frustrerend was dat. Maar na 2 sim-dagen kon ze ineens wel helpen, dus nu heb ik er een peuter bij. Jeuj.
Oud 03-12-2005, 20:29
Miracle
Miracle is offline
Dat heb ik heel vaak, echt irritant.
Oud 04-12-2005, 16:37
Verwijderd
Heeft al iemand Sims2 voor de playstation?

Heb hem nu anderhalve week en vind het best wel leuk. Het is wel heel anders dan de gewone sims2; je kan geen kinderen krijgen, je kan de gezichten niet aanpassen . Maar je hebt wel heel leuke locaties erbij .
Oud 07-12-2005, 15:26
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Miracle schreef op 03-12-2005 @ 21:29 :
Dat heb ik heel vaak, echt irritant.
je moet dan geloof ik als die baby/peuter spelen, op jezelf klikken en dan iets van "ouder worden"
Of het met baby's kan weet ik niet, bij mij met de peuters wel.
Oud 07-12-2005, 15:44
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
cherry-springs schreef op 07-12-2005 @ 16:26 :
je moet dan geloof ik als die baby/peuter spelen, op jezelf klikken en dan iets van "ouder worden"
Of het met baby's kan weet ik niet, bij mij met de peuters wel.
Baby's kun je niet bedienen.
Oud 08-12-2005, 18:17
Sitroentje
Sitroentje is offline
Weer paar maanden geleden dat ik het nog eens gespeeld heb

Misschien dat ik straks nog eens speel Dacht dat ik met één of andere legacy-uitdaging bezig was
Oud 08-12-2005, 18:19
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
spel zuigt....
Oud 08-12-2005, 18:28
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
Pyromaniac schreef op 08-12-2005 @ 19:19 :
spel zuigt....
Bedankt om dit te melden, zijn we veel mee...
Oud 09-12-2005, 14:22
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb inderdaad ook heel vaak dat de ouders heel vaak naar de baby lopen (er ook wakker voor worden), het kind dan oppakken om het op te laten groeien, maar er vervolgens maar wat mee staan te lummelen.
Bijzonder irritant.
Oud 09-12-2005, 14:32
Benteknol
Benteknol is offline
Vertle eens wat sims 2 zo leuker maakt in vergelijking met de eerste. En waarom die extra paketten zo boeiend zijn

En waarom vind ik dit spel een vereldeld poppen spel
Oud 10-12-2005, 13:36
Verwijderd
De sims 2 is leuker omdat je personages opgroeien dat is eigenlijk de hoofdreden. Ja, en ze kunnen véél meer, maar dat waardeer je denk ik alleen als je sims 1 ook hebt gespeeld.
Oud 10-12-2005, 13:40
Briseïs
Briseïs is offline
grrrrrrrrrrrrr ze waren net verloofd maar toen wilde die stomme vent niet trouwen en nu zijn ze niet eens meer bevriend en toen ahd ik uit frustratie het spel eruitgegooid zonder op te slaan en nu zijn ze weer een week terug en heb ik geen zin meer om te spelen
Oud 11-12-2005, 19:03
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Citaat:
Miracle schreef op 20-11-2005 @ 17:54 :
Ja, daar dacht ik ook aan. Of misschien krijg ik die mogelijkheden vanzelf, als m'n sim een carrieretop heeft bereikt. Gewoon ff proberen hé...
Je krijgt ze alleen als je gestudeerde hebt, of met een cheat...
Oud 11-12-2005, 20:28
muisje1986
muisje1986 is offline
Heeft iemand tips om het schoolhoofd zo ver te krijgen mijn sims aan te nemen op de privéschool? En heeft dat nou werkelijk enkel voordeel op een normale school?
Oud 11-12-2005, 20:32
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
muisje1986 schreef op 11-12-2005 @ 21:28 :
Heeft iemand tips om het schoolhoofd zo ver te krijgen mijn sims aan te nemen op de privéschool? En heeft dat nou werkelijk enkel voordeel op een normale school?
Geef een toer door 't huis; laat zo veel mogelijk leuke kamers zien; sla stomme kamers over.

Daarna, geef 'm een lekkere maaltijd .. hoop ik wel dat je iemand hebt die goed kan koken.

En de overige punten moet je helaas door praten voor elkaar zien te krijgen.
Oud 11-12-2005, 21:50
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Marcade schreef op 11-12-2005 @ 21:32 :
Geef een toer door 't huis; laat zo veel mogelijk leuke kamers zien; sla stomme kamers over.

Daarna, geef 'm een lekkere maaltijd .. hoop ik wel dat je iemand hebt die goed kan koken.

Dat praten was bij mij het probleem niet, maar ik heb wel vijf keer eten gemaakt maar die vent wilde niet eten, en ik snap ook niet hoe je m nou een tour kunt geven
Oud 11-12-2005, 22:42
muisje1986
muisje1986 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 11-12-2005 @ 22:50 :
Dat praten was bij mij het probleem niet, maar ik heb wel vijf keer eten gemaakt maar die vent wilde niet eten, en ik snap ook niet hoe je m nou een tour kunt geven
Heb je niet de optie rondleiding geven? En daarna moet je alle (leuke) kamers af.
Oud 12-12-2005, 06:33
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 11-12-2005 @ 22:50 :
"Entertain" En dat zie je vanzelf staan dat je hem kunt uitnodigen voor het eten of hem een rondleiding kunt geven.
Oud 12-12-2005, 11:24
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Marcade schreef op 11-12-2005 @ 21:32 :

ik was al ver over de 90 na een maaltijd en 2 kamers..
he loved my bathroom
Oud 12-12-2005, 13:58
Sitroentje
Sitroentje is offline
Ik vind het eigenlijk wel vrij makkelijk om je kinderen op zo'n privéschool te krijgen, ik heb altijd wel genoeg punten...

Ik ben gewoon goed
Oud 12-12-2005, 14:54
muisje1986
muisje1986 is offline
Iemand nog tips voor de ideale ingredienten voor een goede maaltijd om de directeur zo ver te krijgen?
Oud 12-12-2005, 15:19
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
muisje1986 schreef op 12-12-2005 @ 15:54 :
Iemand nog tips voor de ideale ingredienten voor een goede maaltijd om de directeur zo ver te krijgen?
Kreeft vindt hij lekker.
Oud 12-12-2005, 15:32
muisje1986
muisje1986 is offline
Kreeft... oei.. dan moet ik toch nog maar even doorleren... mijn sim heeft nu iets van 7 of 8 punten en komt dus tot het zalm gerecht...
Oud 17-12-2005, 13:44
Miek
Miek is offline
hoe krijg ik een geslaagd afstudeerfeestje?

meestal wil het niet echt lukken
Oud 18-12-2005, 10:52
rare kwast
rare kwast is offline
mn kinderen worden gewoon meegenomen omdat de ouders er niet zijn als ze thuis komen...
tssssk
Oud 18-12-2005, 14:20
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 18-12-2005 @ 11:52 :
mn kinderen worden gewoon meegenomen omdat de ouders er niet zijn als ze thuis komen...
tssssk
Eigen schuld. Kinderen mag je niet alleen thuis laten.
Oud 18-12-2005, 15:26
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miracle schreef op 18-12-2005 @ 15:20 :
Eigen schuld. Kinderen mag je niet alleen thuis laten.
tegenwoordig kan dat heus...
mn oppaskindje van 10 blijft zelfs alleen thuis met eentje van 1.5
hallo!!!

maaruh... heb niet opgeslagen en nu zijn ze gewoon thuis
mn lieve lieve tweeling (meid!! en jongen )
Oud 18-12-2005, 15:29
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 18-12-2005 @ 16:26 :
tegenwoordig kan dat heus...
mn oppaskindje van 10 blijft zelfs alleen thuis met eentje van 1.5
hallo!!!
OMG.

Nou ja, dit topic is niet bedoeld voor pedagogische pruttel, dus ik zal er maar verder niet op in gaan. De makers van het spel vonden iig dat het niet kon.
Oud 18-12-2005, 16:10
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miracle schreef op 18-12-2005 @ 16:29 :
OMG.

Nou ja, dit topic is niet bedoeld voor pedagogische pruttel, dus ik zal er maar verder niet op in gaan. De makers van het spel vonden iig dat het niet kon.
hahahaha... de makers waren vast van die 50+ers..
grin..
nee idem geen pedagogisch geleuter.. hou al op
ik ga ze tieners laten worden (A)
Oud 18-12-2005, 17:13
rare kwast
rare kwast is offline
kut kind...
hehe wil de ene wel ouder worden en de andere niet...
de een wordt over 1 dag tiener en de andere ineens over 6
belachelijk!
Oud 20-12-2005, 14:45
Verwijderd
Bij het installeren van studentenleven ben ik de oude personage's kwijt uit de eerste twee buurten! Bij de laatste buurt (ben de naam kwijt) zijn wel gewoon de oude sims die ik had gemaakt en die er al instonden! Waarom zijn nu mijn sims uit de andere buurten weg ? Iemand ook nog problemen mee gehad?

En de namen uit de eerste twee buurten zijn veranderd in de namen van de studenten campus, de laatste buurt heeft wel z'n oorspronkelijke naam. Iemand?
Oud 23-12-2005, 17:59
Verwijderd
Ik heb pas the Sims 2 voor de Nintendo DS 2e hands overgekocht op marktplaats van iemand maar die heeft het boekje er niet bij gedaan.

Heeft iemand anders ook de DS versie? Want ehm.. ik lees hier allemaal dingen over hele gezinnen e.d. maar ik kan alleen een hotel runnen en dan moet ik aliens verslaan enzo en lastige klanten kalmeren
Kon je dat in het begin kiezen ofzo, wat je voor onderwerp wilde, of is dat gewoon de DS versie van the sims2...? want hij had hem al gespeeld enzo en er stonden nog dingen van hem opgeslagen.
Oud 23-12-2005, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 23-12-2005 @ 18:59 :
Ik heb pas the Sims 2 voor de Nintendo DS 2e hands overgekocht op marktplaats van iemand maar die heeft het boekje er niet bij gedaan.

Heeft iemand anders ook de DS versie? Want ehm.. ik lees hier allemaal dingen over hele gezinnen e.d. maar ik kan alleen een hotel runnen en dan moet ik aliens verslaan enzo en lastige klanten kalmeren
Kon je dat in het begin kiezen ofzo, wat je voor onderwerp wilde, of is dat gewoon de DS versie van the sims2...? want hij had hem al gespeeld enzo en er stonden nog dingen van hem opgeslagen.
de DS versie is heel anders dan de PC of console versie. Bij de DS versie kan je geen gezin runnen enzo, maar moet je een hotel onderhouden.
Oud 23-12-2005, 19:24
rare kwast
rare kwast is offline
zooo mijn tweeling zijn nu tieners en ze hebben een klein broertje..
de homo kant van de man is dr uit.. zijn vriend (en hij ook beetje) hebben een meisje geadopteerd.. ennuh.. hij is t hoogste van baan... per heli naar je werk
Oud 25-12-2005, 03:12
Supreme Dutch
Ik heb gisteravond iets van 6 uur achter elkaar gespeeld.. Ik wil trouwen met mn schoonmaakster.. Ze blijft nu elke keer naar dr werk om te chillen.. maar als ik dan met dr trouw.. blijft ze dan wel schoonmaken? Of krijg ik dan een nieuwe? (Die ik ook weer wil gaan playen, want met fooien van 100 dolls worden ze heel snel je vriend)
Oud 25-12-2005, 07:24
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben wel eens met de tuin man getrouwd.. bleek dat ij geen skill's had enzo..
hoe dat zit met een andere schoonmaker ofzo weet ik eig. niet
ik zou zeggen probeer t en als t niet bevalt gewoon je game niet saven
Oud 25-12-2005, 09:43
MazeMouse
MazeMouse is offline
Meeste van die huishoudelijke mensen hebben totaal geen skills. Waarschijnlijk omdat ze inderdaad zo makkelijk te krijgen zijn
Oud 25-12-2005, 09:50
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 25-12-2005 @ 10:43 :
Meeste van die huishoudelijke mensen hebben totaal geen skills. Waarschijnlijk omdat ze inderdaad zo makkelijk te krijgen zijn
Welnee. Het zijn gewoon geen mensen die echt in het spel zitten. Als je met een andere sim van je trouwt, neem je gewoon mee wat diegene had (zo ongeveer).

Maare, je kunt weer gewoon een nieuwe schoonmaakster inhuren hoor.
Oud 25-12-2005, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 23-12-2005 @ 19:20 :
de DS versie is heel anders dan de PC of console versie. Bij de DS versie kan je geen gezin runnen enzo, maar moet je een hotel onderhouden.
Zoiets dacht ik al ja. Mja dit is ook wel leuk op zich nu ik het vaker speel. Maar sommige dingen snap ik nog niet echt, omdat ik geen boekje heb enzo en nooit eerder the sims heb gespeeld. Als ik moe ben bijvoorbeeld en mn energie bijna op is komt er een wolkje boven mn hoofd met iets erin maar ik weet niet wat het betekent... hmm.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten