Oud 06-12-2005, 19:39
Verwijderd
Oja en ik ben ook al een paar keer bijna omvergereden door een tram omdat ik stond te dromen ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2005, 21:11
berlin
berlin is offline
Citaat:
doezel schreef op 06-12-2005 @ 20:39 :
Oja en ik ben ook al een paar keer bijna omvergereden door een tram omdat ik stond te dromen ofzo
dit had ik ook een keer maar dat is omdat ik vaak met muziek op fiets en die dag was ik een beetje in de war volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 21:52
Lastsunset
Lastsunset is offline
Citaat:
Haligh schreef op 06-12-2005 @ 17:04 :
er is dagelijks een scootermeeting op mijn plein .
idd en dat wordt schijtirritant!
Oud 06-12-2005, 21:53
Verwijderd
Ik ben aangereden op mijn vijfde en daardoor heb ik zes maanden op de IC gelegen, dus ja, het heeft invloed op mijn lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 22:01
Verwijderd
ik ben een keer op een auto geklapt waardoor 1 voortand 'dood' is (wortel er uit gehaald en opgevuld). de tandarts heeft die tand en mn andere voortand helemaal mooigemaakt en opgepoetst, dus nu heb ik eigenlijk mooiere voortanden dan voorheen . Ik ben nog steeds wel heel huiverig voor ongelukken en ik ben altijd bang dat ik in de auto fietsers/voetgangers/scooters over het hoofd zie.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 22:03
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
doezel schreef op 06-12-2005 @ 18:02 :
ik pas uit.
klaar, punt uit.
Oud 06-12-2005, 22:23
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 06-12-2005 @ 19:28 :
Het ergste was wel toen ik aangereden werd door...een ambulance. Die heeft me langs achter opgeschept en toen ben ik met m'n hoofd door z'n voorruit gevlamd en dan 5-6 meter teruggekaatst op de kasseien. Was wel spectaculair .
Heh, op WOA afgelopen jaar viel de eerste dode in 'tig tijd. Die kerel was dronken aan het zwalken over een weg, 's nachts, en is toen geschept door een patrouillerende ambulance. Wat an sich best grappig is. Hij werd ook naar het ziekenhuis gebracht in diezelfde ambulance, maar 't mocht niet echt baten, want hij ging daar dus wel dood. Kut voor 'm ook, want hij had dacht ik vijf kinderen en een vrouw.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 22:38
grandmommy
grandmommy is offline
laatst hoorde ik een verhaal over een man die zijn auto aan cde kant had gezet om te helpen omdat er een ongeluk gebeurd was. Hij dacht dat ie over de wegafzetteing stapte maar toe ineens lag ie in een rivier want hij stond op een brug hahahahaha
Oud 06-12-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 06-12-2005 @ 23:38 :
laatst hoorde ik een verhaal over een man die zijn auto aan cde kant had gezet om te helpen omdat er een ongeluk gebeurd was. Hij dacht dat ie over de wegafzetteing stapte maar toe ineens lag ie in een rivier want hij stond op een brug hahahahaha
OMFG
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 22:42
grandmommy
grandmommy is offline
en het is nog echtgebeurd ook
Oud 08-12-2005, 22:28
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Soms loop ik zomaar een straat over omdat ik in gedachten ben maar ik ben nog nooit aangereden. Oja wel, een keer toen ik aan het fietsen was en er een auto van links kwam die me geen voorrang verleende, toen vloog ik door de lucht. En die rotvent reed door
Oud 08-12-2005, 22:43
Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik heb een keer een autoongeluk gehad waarbij de helft v.d. auto in de PRAK lag dus ik ben er nog goed vanaf gekomen met flinke kneuzingen. In het begin was ik echt bang in de auto, lekkah trillen enzo, maar gelukkig is dat nu sterk verminderd.

Ik ben ook een keer aangereden toen ik op de fiets zat en ik ben jaren geleden tegen een stilstaande auto aangereden, . Beide keren een lichte hersenschudding.

Verder heb ik wel eens akkefietjes met automobilisten. Zo'n man die me liet oversteken en opeens keihard gas gaf waardoor ik letterlijk weg moest springen, wat een freak. Z'n zoontje zat gezellig naast hem. En laatst met Berlin op de fiets kwam er een taxichauffeur met een noodgang op ons af, zijn wiel raakte de mijne net niet met een verschil van 0,00000001 mm, .
Oud 09-12-2005, 08:29
Jules
Jules is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 06-12-2005 @ 23:42 :
en het is nog echtgebeurd ook
Ja maar hij is dus wel dood
Oud 09-12-2005, 09:14
Back Door Man
Back Door Man is offline
Ik ben nooit aangereden, wel heb ik al 2 ongelukken gehad op de brommer ( ik rij soms op een brommertje als bijbaan ) 1 keer was ik een beetje in slaap gevallen op een lange saaie weg s'avonds, en toen zag ik een klein stoepje over het hoofd en toen moest ik naar het ziekenhuis de brommer is overgens ook meteen naar de sloop gebracht
en een andere keer sneeuwde het ( he, dat was vorige week ) en toen reed ik ook op die brommer en toen gooide iemand zijn deur open en moest ik uitwijken waardoor ik een paar meter op mijn zijkant schoof ( geen schade verder )
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 22:31
Lastsunset
Lastsunset is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 09-12-2005 @ 10:14 :
Ik ben nooit aangereden, wel heb ik al 2 ongelukken gehad op de brommer ( ik rij soms op een brommertje als bijbaan ) 1 keer was ik een beetje in slaap gevallen op een lange saaie weg s'avonds, en toen zag ik een klein stoepje over het hoofd en toen moest ik naar het ziekenhuis de brommer is overgens ook meteen naar de sloop gebracht
en een andere keer sneeuwde het ( he, dat was vorige week ) en toen reed ik ook op die brommer en toen gooide iemand zijn deur open en moest ik uitwijken waardoor ik een paar meter op mijn zijkant schoof ( geen schade verder )
lekker dan, en de deur? lekker deukje?? je had gewoon rechtdoor moeten gaan, moeten ze maar uitkijken
Oud 15-12-2005, 15:31
WickedDevil
WickedDevil is offline
zovaak bijna aangereden, 2 keer met 'letsel'
ik blijf verdomme fietsen kopen
Oud 15-12-2005, 17:57
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
ik denk altijd maar te kunnen fietsen zonder om me heen te kijken, omdat ik het toch wel hoor als er een auto aankomt, of als ik muziek op heb, het toch wel zie vanuit mn ooghoeken. dus ik kijk altijd alleen maar voor me, ook met lopen. maar dat werkt niet echt. net was ik aan het bellen en ernstig gefascineerd naar een roze muur aan het kijken, toen er een fietser tegen me opbotste, omdat ik kennelijk schuin liep
Oud 15-12-2005, 19:40
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ben één keer flink hard aangereden geweest maar dat heeft me er niet van weerhouden rode stopsignalen te negeren.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 21:07
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Groep 7, 17 december 2002. Ik heb haast omdat de groep alweer op de fiets naaar school is gestapt. Ik kon mijn sleutels niet vinden en ging iets later weg. ik begin als een gek te racen.
____________........________________
-o|-
........-o|-
................-o|-
Dat wijf naast me dat ik inhaal wil door de opening. Dat kreng ziet mij naast haar fietsen, steekt geen had uit, snijdt me af en knalt tegen me aan. Wij vallen allebij om. Ik ben enorm geschrokken en zeg als reflex 'Sorry' terwijl ik niets verkeerd deed (behalve links inhalen...) en dat kreng kijkt me even glazig aan, stapt op de fiets, zegt niets en gaat weer weg. En dan lig ik daar met mijn gekneusde pols!
O <Auw!
/\
|
/\

__________........__________________

.....................................-o|-
Oud 16-12-2005, 21:13
Apomes
Apomes is offline
Ik rij altijd andere auto's aan, liefst stilstaande auto's .

Bv als ik wil parkeren en het lukt niet echt, of als ik plots rem en de man achter mij kan niet op tijd remmen.
Soms heb ik ook krassen op mijn auto van dingen die ik me niet meer herinner.
Zojuist heb ik nog een enorme kras gezien op mijn auto (volledige rechterkant), getrokken met een sleutel en ik weet wie het gedaan heeft dus ga ik deze nacht opstaan en haar auto toetakkelen in de donker .
Maandag ga ik dan een bestek laten opmaken voor auto opnieuw te laten spuiten
Oud 16-12-2005, 21:22
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
cherry-springs schreef op 16-12-2005 @ 22:07 :
Groep 7, 17 december 2002. Ik heb haast omdat de groep alweer op de fiets naaar school is gestapt. Ik kon mijn sleutels niet vinden en ging iets later weg. ik begin als een gek te racen.
____________........________________
-o|-
........-o|-
................-o|-
Dat wijf naast me dat ik inhaal wil door de opening. Dat kreng ziet mij naast haar fietsen, steekt geen had uit, snijdt me af en knalt tegen me aan. Wij vallen allebij om. Ik ben enorm geschrokken en zeg als reflex 'Sorry' terwijl ik niets verkeerd deed (behalve links inhalen...) en dat kreng kijkt me even glazig aan, stapt op de fiets, zegt niets en gaat weer weg. En dan lig ik daar met mijn gekneusde pols!
O <Auw!
/\
|
/\

__________........__________________

.....................................-o|-
Oud 17-12-2005, 12:08
Verwijderd
Toen ik 14 was heb ik het achterlicht van één van mijn leerkrachten ingeslagen met de rem van mijn fiets.
Die rem was ook ineens de oorzaak aangezien hij niet goed werkte.
Behalve een aantal sarcastische opmerkingen in de klas heeft het weinig invloed op mijn verdere levensloop gehad.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 12:21
*amélie*
*amélie* is offline
Ik word regelmatig aangereden als ik fiets. Als ik vind dat ik voorrang heb, dan eis ik dat ook. Zo fietste ik laatst ergens en kwam er uit een straat van links ook iemand heel snel en met een chagrijnige kop aanrijden. Ze maakte echt geen aanstalte te remmen en ik dacht 'nou dan niet'. Toen reden we allebei even koppig door en opelkaar in. En dat gebeurt regelmatig.

Ook had ik de gewoonte tegen stilstaande auto's op te rijden. 1x gekneusde pols aan over gehouden en 1x een lichte hersenschudding.

Heeft allemaal eigenlijk neit echt invloed op m'n lifestyle (gehad).
Oud 17-12-2005, 13:36
Verwijderd
ik ben gisteren aangereden en ik heb pijn overal
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 13:59
Glory
Glory is offline
awww arme herm. wat is er gebeurd?
oh sterven onder een tram lijkt me erg naar 'dingdingding' iiiiiiiii
Oud 17-12-2005, 14:05
botulismf
botulismf is offline
Ik ben trouwens ook een keer betrokken geraakt bij een ongeluk op de Waalse snelweg. Ik sliep toen en had mijn gordel niet om en mijn vader slipte en we draaiden driemaal rond en lagen toen stil dwars op de weg. Gelukkig niet over de kop. Ik had wat schaafwonden, en we moesten drie uur wachten op de takelwagen in de sneeuw bij -10.

Ik heb er weinig aan overgehouden maar ik doe wel wat vaker mijn veiligheidsgordel om.
Oud 17-12-2005, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 17-12-2005 @ 14:59 :
awww arme herm. wat is er gebeurd?
oh sterven onder een tram lijkt me erg naar 'dingdingding' iiiiiiiii
nou dat gebeurde me bijna, ENG
ik stak over, en ineens ging een auto achteruit, heel hard, en ik lag er toen ongeveer onder met mn fiets, op de trambaan, en ik zag de tram aankomen maar ik kreeg al hulp en het gebeurde voor mn huis.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 14:31
Hulk
Hulk is offline
ik ben best vaak bijna aangereden. ik steek namelijk altijd aan de linkerkant over op weg naar school.. en let op of de auto's rechtsaf slaan, maar af en toe zitten er van die idioten tussen die geen richting aangeven
Oud 17-12-2005, 14:37
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulism schreef op 17-12-2005 @ 15:05 :
Ik ben trouwens ook een keer betrokken geraakt bij een ongeluk op de Waalse snelweg. Ik sliep toen en had mijn gordel niet om en mijn vader slipte en we draaiden driemaal rond en lagen toen stil dwars op de weg. Gelukkig niet over de kop. Ik had wat schaafwonden, en we moesten drie uur wachten op de takelwagen in de sneeuw bij -10.

Ik heb er weinig aan overgehouden maar ik doe wel wat vaker mijn veiligheidsgordel om.
oja jezus, dat wachten na een ongeval is altijd zo leuk. en het feit dat ik altijd op de meest onhandige momenten ontzettend naar de wc moet is ook lekker handig. ik had een feestje en m'n ouders kwamen me ophalen en ik dacht nog ' ahh thuis lekker even naar de plee zeg.' en we waren bijna thuis en toen botste een of andere gladiool op onze wagen, ik een whiplash, zijn auto total-loss. Dat gebeurde om een uur of twaalf, en ik kon pas om drie uur 's nachts naar een wc in een garagebedrijf waar onze auto heen werd getakeld. damn... wat een fucking nachtmerrie dus sindsdien ga ik ook echt zo vaak mogelijk naar de wc, je weet maar nooit hoe lang het duurt voordat het weer kan. Wat een wijze les.
Oud 17-12-2005, 15:47
Glory
Glory is offline
Citaat:
Hermione schreef op 17-12-2005 @ 15:29 :
ik stak over, en ineens ging een auto achteruit, heel hard, en ik lag er toen ongeveer onder met mn fiets, op de trambaan, en ik zag de tram aankomen maar ik kreeg al hulp en het gebeurde voor mn huis.
omg daar ben ik ook altijd bang voor, dat er ineens een auto achteruit gaat of dat ze vrolijk het portier opengooien terwijl je er langs fiets. nou, beterschap dan maar en dat je er gauw weer overheen bent enzo.
Oud 17-12-2005, 15:57
snoodaard
snoodaard is offline
Na vele prachtige salto's ben ik nu al m'n fietsen kwijt of deze zijn ernstig vernield. Ik heb enkel nog de benenwagen en respecteer het rode licht.
Oud 18-12-2005, 17:02
Milos
Milos is offline
Een echt ongeluk heb ik nog nooit gehad maar ben pas geleden wel bijna aangereden door een jongen met een scooter. Hij kwam met een noodgang ineens aanrijden en had hem helemaal niet gezien.
Oud 18-12-2005, 17:54
suikerprinses
suikerprinses is offline
Laatst werd ik bijna aangereden door een busje dat achteruit reed over een fietspad en mn vader riep heel hard LUL en toen stopte de chauffeur van het busje. Maar hij was boos omdat ik op het fietspad reed met mn fiets?! En ik loop altijd bijna onder de tram, want ik ben een dorpse trut die geen trams gewend is.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 23:28
crook
crook is offline
Citaat:
Hermione schreef op 17-12-2005 @ 15:29 :
ohhhh lieverd toch
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 23:35
Mephisto
Mephisto is offline
Mwah, ik stop soms midden op de rijbaan om niet onder een bus te komen als je net oversteekt en er komt van beide kanten wat aan

loop practisch altijd door rood, geen geduld om te wachten

nooit aangereden; ik zie het allemaal wel
Oud 18-12-2005, 23:39
Farfalla
Farfalla is offline
Ik ben wel vaak omgevallen met mn fiets maar echt aangereden, neh. Met mn i-pod in mn oren let ik wel veel minder op in het verkeer , weet niet of iemand dat herkent? en ik steek ook altijd heeel vaak mijn hand uit want ik ben best een schijtert in het verkeer, maar niemand anders steekt zn hand uit dus het voelt best nutteloos. Ik durf ook nooit snel nog even door te fietsen met oranje ofzo, en dat levert ook wel es geirriteerde fietsgenoten op.
Oud 18-12-2005, 23:41
Verwijderd
ik word altijd bijna aangereden door bejaarden die zelf door rood rijden en me dan verrotschelden ><
of mensen die zelf fout zitten
en mensen die geen richting geven en t raar vinden dat je dan doorrijd
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 23:51
Verwijderd
ik rij nogal onoplettend en ben al eens boven op een auto beland die een fout maakte met keren. toen was mijn fiets busted en had ik last van mijn been. de vent heeft me zijn nummer gegeven en zou de reparatie betalen. toen heb ik gezegd dat het het dubbele was omdat hij onbeleefd was geweest

veder ook wel eens gehad dat er een deur vlak voor me open werd gegooid en daar dan op in reed of laatst stopte een auto opeens terwijl ik er achter reed met een maaat en toen klapten we allebei op de achterkant. de vrouw achter het stuur had alle recht om boos te worden imo maar ze schrok van de twee punkerts die opeens op haar achterruit geplakt zaten en deed helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 20:48
Fides
Fides is offline
1x door een schakelbrommer aangereden
maar ik had niets
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 16:55
Counterfeit
Counterfeit is offline
een keer met mn scooter aangereden door een schele automobilist .. gelukkig stond ik stil en reed hij ook nie hard anders was ik de lul

een maat van me was wel bijna doodgereden voor mn ogen was wel ff schrikken

de kans dat ik nog een keer zoiets mee ga maken is vrij groot
Oud 22-12-2005, 19:24
Gadje
Gadje is offline
Ik ben nog nooit aangereden, terwijl ik toch best gevaarlijk rijd.
Dat wil ik graag zo houden want gips past niet bij mn lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 19:11
colour_of_fire
colour_of_fire is offline
Ik ben pas geleden een keer aangereden omdat de automobilist me niet zag. Me fiets is toen in de prak gereden en ik kwam met me hoofd op de motorkap terecht waardoor ik 3 dagen me nek niet heb kunnen bewegen. Verder viel het wel mee maar nu kijk ik echt veel beter uit als eerst. Als een stopliccht op rood springt rijd ik niet meer door en ook als et druk is op de weg kijk ik 10 keer beter uit dan vroeger.
Oud 25-12-2005, 21:21
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb in de afgelopen 4 maanden 3x een fietsongeluk gehad.
de tweede was in borne en die was erg pijnlijk en ik heb nu nog steeds last van de verwondingen, vooral mijn knie.
van de laatste heb ik ook nog steeds last aan mijn hand, maar die was nog geen 2 weken geleden.

volgens mij ben ik ook redelijk vaak bijna aangereden door autos op de fiets maar niets ernstigs.

ik ben bijna aangereden door een tram, volgens mij scheelde het nog geen 5mm. daar heb ik een trauma aan overgehouden.

en ik ben in een auto ongeluk geweest waar ik verder niks aan over heb gehouden maar mijn moeder wel.

volgens mij heb ik echt een beschermengel en had ik al tienduizendmiljoen keer benen en armen gebroken moeten hebben....

waar het meestal door komt is dat ik een gigantische koptelefoon opheb en mijn muziek belachelijk aan heb staan waardoor ik geen fuck van het verkeer hoor.
mijn moeder krijgt steeds een hartverzakking als ze weer eens hoort dat ik een ongeluk heb gehad, maar van haar waarschuwingen leer ik niets want ik wil niet zonder muziek fietsen
Oud 26-12-2005, 00:07
Haligh
Haligh is offline
gister zat ik met backdo' bij een vriend in de auto.
en het ongeluk zat in een klein hoekje!
Oud 26-12-2005, 12:29
Hulk
Hulk is offline
Gister mn eerste auto-ongeluk

We reden achterin bij een vriend terug in zon bestelbusje (helemaal vol met schoonmaakspul). En we hadden het er toevallig nèt over hoe het toch kan dat hij nooit ongelukken maakte. tien seconden later vloog de businhoud helemaal door elkaar en lagen we voorin de bus... Bleek dat we op DRIE centimeter na een boom hadden gemist en in de greppel waren beland. Een grote jeep had ons eruit getrokken, en hij blies een P bij de politie.. terwijl hij 3 bier en 3 cola-vieux had gedronken .
Niemand was gewond in ieder geval
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten