Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ah, dat je nog vrolijk kan doen als je je fiets kwijt bent - okay - maar een kwijte vriendin is toch erger.. tenzij het niet zo goed ging - 't niet zo goed 'schijnlijk? ![]() hmm kheb op zich wel een leuk weekend gehad.. vrijdag met mn nichtje naar de kermis ![]() ![]() en mja moest eigenlijk verslag afmaken voor school maarja, dat kan morgen ook ![]() hmm moet eens vaker wakkerblijven en praten met positief-ingestelde persoontjes, voel me nu weer bijna blij - in de war, maar toch blij - ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Naja ik was met AlBundy van 'tforum wezen stappen en mijn fiets was weg.. de andere stond er nog.. flink gepraat.. koop wel een 2dehansje, kheb iig wel een fiets nodig.. Ging nie goe maar ach 't had wel wat moois kunnen worden, ben ik van overtuigd. 't Is gewoon alsof ze nu ineens (weer) opgeeft. Tja, dan hou ik 't ook voor gezien hoor.. Citaat:
![]() ![]() ![]() Ben niet altijd posi, probeer 't wel zoveel mogelijk te zijn ![]() ![]() Wanneer je nu zelf posi denkt van morgen kan ik wel m'n gevoelens kwijt.. niet iedereen kan er altijd voor je zijn.. zo ook andersom niet.. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
pjoeten is nuttiger, want als je slaapt doe je niets ![]() hmm.. *probeert haar nieuwe kennis uit* een tweedehandsje kun je altijd overspuiten, en dan heb je een coele fiets naar eigen smaak, en bij een nieuwe net-gekochte fiets vind je het meestal toch zonde.. bovendien, daar heb je ook heel wat meer kans bij dat ie ehm.. kwijtgemaakt wordt ![]() en tja.. zonde ![]() Citaat:
![]() ![]() en tja, dat weet ik ook wel, maar soms wil je toch dat het anders is.. wijze woorden ![]() En nu ga ik toch maar slapen.. anders word ik morgen tegen een uur of drie pas wakker, en dat is ook niet de bedoeling ![]() trouwens.. als laatst.. ligt het nou aan mijn computer/mn gebrek aan slaap, of zijn alle lettertjes hier ontzettend in eens vaag en een stuk kleiner geworden? bij mn vorige post waren ze toch echt normaal.. hmmz ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat-roept-het-bij-je-op-topic #7 Mariekje* | 498 | 17-09-2005 21:33 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in het leven ranonkel | 1 | 11-07-2005 18:14 | |
Verhalen & Gedichten |