Oud 27-12-2005, 23:32
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
familie schreef op 04-12-2005 @ 22:28 :
Gezichtje... mmm, dit impliceert alweer dat meneer op (te) jong valt...
Oud 27-12-2005, 23:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 28-12-2005 @ 00:26 :
Offtopic: lekker offtopic: ik geef familie helemaal gelijk. Ouderen (30+) mogen best forummen, maar dan niet op een scholieren forum.. Natuurlijk zijn er erg veel forummers hier die niet meer scholier zijn, maar de meeste daarvan zijn al lid hier sinds hun scholierentijd. 30+ hoort imo dus niet thuis op een forum als dit. Ik ga dan al snel denken aan indirect contacten leggen oid. En als een 36 jarige dan ook nog eens topics als deze gaat openen!!?? Man ga toch naar een forum waar ' volwassenen' zitten! Sowieso als je een antwoord wilt waar je iets aan hebt moet je zo'n achterlijke vraag niet hier stellen. Jongeren beantwoorden zo'n vraag namelijk heel anders dan 30+ denk ik. Hoe meer 30+ op dit forum komt, hoe groter de kans op pedofilie. En @ Mathfreak: ga ajb een andere manier zoeken om je nog een beetje jong te voelen op die leeftijd. Zal vast ja, dat je je hier uitstekend thuis voelt

Blablabla wie geeft een neuk.
Oud 28-12-2005, 00:06
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
lieverdje=x= schreef op 27-12-2005 @ 15:11 :
Please ga me nou niet vertellen dat je dat lekker vind????
Dat niet, maar ik ken meiden die dat wel lekker vinden, dus tja.
Oud 28-12-2005, 02:32
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik snap uberhaupt niet wat iemand opwindend kan vinden aan iemands gezicht volspuiten. In dr mond, ala, de rest is onzinnig en alles behalve geil in mijn ogen. Maargoed.
Oud 28-12-2005, 10:37
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 28-12-2005 @ 00:26 :
lekker offtopic: ik geef familie helemaal gelijk. Ouderen (30+) mogen best forummen, maar dan niet op een scholieren forum..
Natuurlijk zijn er erg veel forummers hier die niet meer scholier zijn, maar de meeste daarvan zijn al lid hier sinds hun scholierentijd. 30+ hoort imo dus niet thuis op een forum als dit. Ik ga dan al snel denken aan indirect contacten leggen oid. En als een 36 jarige dan ook nog eens topics als deze gaat openen!!?? Man ga toch naar een forum waar ' volwassenen' zitten! Sowieso als je een antwoord wilt waar je iets aan hebt moet je zo'n achterlijke vraag niet hier stellen. Jongeren beantwoorden zo'n vraag namelijk heel anders dan 30+ denk ik. Hoe meer 30+ op dit forum komt, hoe groter de kans op pedofilie. En @ Mathfreak: ga ajb een andere manier zoeken om je nog een beetje jong te voelen op die leeftijd. Zal vast ja, dat je je hier uitstekend thuis voelt
Even voor de goede orde: ik kan me voorstellen dat je je bedenkingen hebt bij het idee dat hier mensen actief zijn, die vanwege hun leeftijd niet meer tot de doelgroep behoren waarvoor dit forum is bedoeld, maar om daar dan meteen uit te concluderen dat dit de kans op pedofilie zou vergroten gaat mij te ver. Als jij mensen boven de 30 die hier actief zijn zonder meer als potentiële pedofielen meent te moeten bestempelen, zegt dat naar mijn idee meer over jou dan over die personen in kwestie.
Ik zit hier overigens niet omdat ik me op mijn leeftijd zo nodig jong zou moeten voelen, maar omdat ik het als een uitdaging beschouw om te weten wat scholieren precies bezighoudt. Indien mijn aanwezigheid en die van Jomans hier op het forum jou niet bevalt stel ik voor dat je je bezwaren kenbaar maakt bij de forumbazen hier. Ik wacht dan samen met Jomans hun reactie wel af.
Oud 28-12-2005, 11:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Eerlijk gezegd ben ik wel voor een maximum leeftijd. Ik hoef al die oude mannen hier ook niet zo nodig
Oud 28-12-2005, 11:05
freud
freud is offline
Ach kom op. Voor mijn part mogen ze blijven; ik meer problemen met de discussie die er elke zoveel tijd weer rond gemaakt wordt.
Oud 28-12-2005, 14:26
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
freud schreef op 28-12-2005 @ 12:05 :
Ach kom op. Voor mijn part mogen ze blijven; ik heb meer problemen met de discussie die er elke zoveel tijd weer rond gemaakt wordt.
Zolang er hier mensen op het forum actief zijn die hun vooroordelen ten opzichte van mij menen te moeten ventileren, zullen dergelijke discussies van tijd tot tijd de kop op blijven steken. Laat ik je bij deze echter verzekeren dat dat er mij echter op geen enkele manier van zal weerhouden om hier actief te blijven. Vooroordelen zijn er per slot van rekening om bestreden te worden, en dat is precies wat ik door mijn aanwezigheid hier probeer te doen.
Oud 28-12-2005, 14:49
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
familie schreef op 04-12-2005 @ 22:28 :
Gezichtje... mmm, dit impliceert alweer dat meneer op (te) jong valt...
Of dat ze fijne gelaatstrekken heeft.
Oud 28-12-2005, 22:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 28-12-2005 @ 15:26 :
Vooroordelen zijn er per slot van rekening om bestreden te worden, en dat is precies wat ik door mijn aanwezigheid hier probeer te doen.
Wat triest. En dat voor zo'n oude man met veel levenservaring. Waar maak je je toch druk om.
Oud 28-12-2005, 22:31
Nona
Nona is offline
Bladiebla, als jullie graag een apart mathfreak subforum willen hebben moeten jullie dat even op BZ melden.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten