Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
verder wilde ik melden , dat ik bandshirts moeilijk kan vinden of heel weinig kan vinden.. alleen van bekende bands , zoals limp bizkit en linkin park kom ik tegen *blurb* als ik zoek, kom ik meestal alleen maar mannen shirts tegen *doet grom*
|
misschien moet ik hier maar een standaard lijstje van gaan maken
longsleeve van dreadlock pussy en marilyn manson vest-achtig-ding van soulfly en korn t-shirt van korn spagetti dingetje van deftones en bad religion girlie/ gurlie dinges van coal chamber mzzzzzzzz dat wasset denk ik alweer, valt best mee ![]()
|
owja, maar ik weet nie of dat telt, maar ik heb een zelf gemaakt spear britney roze spagetti ding (met comp en dan strijk strijk)
daar staan de handtekeningen op van marco van de heideroosjes en van pat van dreadlock pussy en twee handtekeningen van de zangeres en gitarist van autumn, dat telt toch ook wel? ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Eigelijk is dit een belachelijk concept: jij BETAALD geld om reclame te MAKEN! Terwijl je er zelf niet beter op wordt..
||
Citaat:
|
ik heb eeeeeeeeeeeeemmm een trui van green lizard
een trui van nirvana een t-shirt van K's Choice een t-shirt van Concubine een longsleeve van Within Temptation en een t-shirt van Nightwish ow ja en nog een t-shirt van Green lizard und das war es...
||
Citaat:
![]() ![]() hallo !
|
-Darkthrone - blaze in the......
-Darkthrone - transil vanian.............. -Darkthrone - Treu nor.............. -Mayhem - Dominus satanas -Burzum - Burzum -Burzum - Aske -Burzum - DET SOM EN GANg var -Burzum - Hvis lyset tar oss -Nargaroth - Black metal ist krieg -Satyricon - wat goedkope namaak shirtjes -nog wat meer (24 shirts in totaal)
||
![]() |
Citaat:
en de shirts die je had voor dat je BM was ![]()
|
kheb dr niej zoveel
kheb een Megadeth tiesjurt (DAT WAS ME ALLEREERSTE! kreeg ik van me ouders heeeel lang geleden ik zat in groep zes) een Guns N' Roses trui een Amorphis tiesjurt een Cirrha Niva tiejsurt en dat was het wel geloof ik niet egt de behoefte aan bandshirts
|
Verwijderd
|
Gosh, ik ben hier al tijden niet meer geweest, maar dezelfde topics blijven trugkeren, zoals deze
![]() Na, gaan we weer dan: KoRn Dimension Seven Agresión Resistance tour (met o.a. Backfire) Limp bizkit Waldrock 2001 hempie Waldrock 2002 'vrijwillegersshirt' (; Green Lizard Deftones En daar komen binnenkort wel weer es wat andere bij, want de meest hiervan heb ik bijna nooit meer aan... Ga binnenkort zelf een van Atari Teenage Riot maken trouwens ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Bandshirts xD Steff__x33 | 97 | 22-08-2006 16:19 | |
Muziek |
[fototopic]Bandshirts Destrřyer | 251 | 06-07-2005 18:04 | |
Lifestyle |