Oud 06-01-2006, 10:53
WolterB
WolterB is offline
Vanmiddag aan school bezig, en dat ga ik dan ook maar eens goed doen, zodat ik daarmee optijd klaar ben. Scheelt me weer veel gestress op t laatste moment.

En hopelijk gaat t zondag door, heb er best wel zin in, zaterdag gaat iig gezellig worden
Oud 06-01-2006, 11:29
farai
farai is offline
oh thank god heb ik me dat écht maar ingebeeld......

*slaakt hele diepe zucht*......He's fine, I'm fine and we're gonna stick together no matter what....Yiiiiiiiihaaaaaaaa
Oud 06-01-2006, 11:37
Verwijderd
Het is allemaal goed. Meer mijn best doen voor school, niet zo vaak meer down zijn, meer vrienden en motivatie zoeken. Dan is het zeker goed. Hopelijk zal dat gesprek er verandering in brengen.
Oud 06-01-2006, 11:44
Roosje
Roosje is offline
Ik ben gek.

Ik ben drie dagen niet meer thuis geweest. Denk nou eens aan jezelf, trut.
Oud 06-01-2006, 13:09
rare kwast
rare kwast is offline
I need you to hold me
I'm a little far from the shore
And I'm afraid of sinking
You're the only one knows me
And who doesn't ignore
That my soul is weeping

And I can't find my way
It's really getting nowhere
I think I need a little help this time!
Oud 06-01-2006, 13:31
Verwijderd
feestje na feestje en tussendoor wat aan school werken .
Oud 06-01-2006, 14:00
Verwijderd
Ik ben echt blij dat ik haar vandaag heb kunnen zien.
Het was geweldig.
Alles was geweldig.
Ik ben blij dat ik me beter voel, en mn chagrijnigheid van de afgelopen drie dagen over is.
Ik werd er echt gek van, maar nu niet meer, want nu is het weer leuk en morgen ga ik haar zien.
Oud 06-01-2006, 14:14
Verwijderd
Ik heb best hard gewerkt, maar nu doet mn nek pijn, ben ik moe en heb ik nergens meer zin in...
Oud 06-01-2006, 14:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb het gevoel alsof alles goed gaat, komt en ik het helemaal niet druk heb.

Maar dat is geloof ik stiekem helemaal niet zo
Oud 06-01-2006, 14:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Stomme, stomme, stomme hulpverleningscasus! Ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Vrijdag maar weer op de uni in de bieb nog wat literatuur zoeken, want ik heb alles bijna volledig... *zucht*
Verder nog het handelingsplan schrijven (moet woensdag gepresenteerd worden aan die leerkracht) en mijn samenvatting over hoogbegaafdheid afmaken. En als dat af is, mag ik iets leuks gaan doen van mezelf. Helaas kan ik niet the sims gaan doen, want mijn vader werkt thuis vandaag, en dan mag je geen spelletjes doen.
Oud 06-01-2006, 15:29
Gothic
Gothic is offline
nog een paar uurtjes en dan het moment van de waarheid... hopelijk kan ik me vermaken als hij niet komt...
Oud 06-01-2006, 16:08
BananaSplit
BananaSplit is offline
hm, ze heeft me niet geblockt, maar is idd zelden of nooit online.

Gister al gaan logeren, en nu ff tussendoor thuis. Over een uurtje zit ik dan weer bij mn oma en ga ik daar logeren en waarschijnlijk frites eten en dan morgenavond ofzo verjaardag van opa en dan bij pap slapen......

En dus met een beetje geluk weer burnout spelen

Kortom een top-einde van mijn vakantie behalve natuurlijk dat die meid nooit online is
Oud 06-01-2006, 16:11
BananaSplit
BananaSplit is offline
hm, met een beetje geluk wordt mijn nieuwe nick BananaSplit
Oud 06-01-2006, 16:15
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Skoolboy schreef op 06-01-2006 @ 17:11 :
Oud 06-01-2006, 16:17
Verwijderd
Citaat:
BananaSplit schreef op 06-01-2006 @ 17:11 :
Alsjeblieft.
Oud 06-01-2006, 16:19
BananaSplit
BananaSplit is offline
jaja hij is veranderd. Ik vind m een stuk beter klinken als Skoolboy

Wat een naam, Skoolboy...dan heb je dus echt geen fantastie
Oud 06-01-2006, 17:00
Verwijderd
Hee goed idee, ik ga ook een nieuwe nick verzinnen want dat blackrose klinkt zo depressief. meteen een nieuwe avatar erbij... hmmz, even over nadenken wat het wordt.
Oud 06-01-2006, 17:04
Mara
Mara is offline
Ik voel me kut, kut, kut.

Ik let niet op m'n lijf, ik doe niks aan school, m'n instelling is ruk.
Oud 06-01-2006, 18:34
Verwijderd
Ik voel me klote...
Ik ben wat ziekig, alweer, t gaat maar niet over. Ik was van plan vandaag veel te werken en ook nog te gaan zingen, maar dat laatste ging dus sowiezo al niet en ik heb tot nu toe ook nog niets gedaan. Zo meteen moet ik wel van mezelf, maar ik zou het liefst mijn bedje in gaan...
Ik mis mijn vriendje, ik wil zijn armen om me heen...

Bah
Oud 06-01-2006, 18:52
rare kwast
rare kwast is offline
dat plaatje vat ik ff niet
Oud 06-01-2006, 19:02
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 06-01-2006 @ 19:52 :
dat plaatje vat ik ff niet
Is zo'n user die alles onderspamt en grappig denkt te zijn.
Oud 06-01-2006, 19:03
rare kwast
rare kwast is offline
waarom moeten er dan kleine zeehondjes doodgeknuppeld worden..

grappig
Oud 06-01-2006, 19:05
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 06-01-2006 @ 20:03 :
waarom moeten er dan kleine zeehondjes doodgeknuppeld worden..

grappig
Ik vind 't ook niet grappig. Kom op, als je zo'n onzin account aanmaakt, post dan op z'n minst nog wat grappigs.
Oud 06-01-2006, 19:11
rare kwast
rare kwast is offline
ach ja.. misschien moet ze een apart forum hebben
nee ik ga me nu even niet verlagen..maar wil t wel
Oud 06-01-2006, 19:15
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 06-01-2006 @ 20:11 :
ach ja.. misschien moet ze een apart forum hebben
nee ik ga me nu even niet verlagen..maar wil t wel
Hoezo verlagen?
Oud 06-01-2006, 19:19
rare kwast
rare kwast is offline
door stomme dingen terug te gaan doen enzo
Oud 06-01-2006, 19:22
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 06-01-2006 @ 20:19 :
door stomme dingen terug te gaan doen enzo
Hm, ik heb net ook al gezegd dat ze niet grappig is en om een ban gevraagd. Als je zoiets doet, dan is een reactie best normaal geloof ik.
Oud 06-01-2006, 19:25
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 06-01-2006 @ 20:23 :
klopt... *ik sta achter een ban *
Moet je voor de grap eens op m&m kijken.

ot: Alweer niks voor school gedaan en wel jammer dat 't niet kan. Maarja, ik ben nou niet zo down. Dat is wel een pluspunt.
Oud 06-01-2006, 19:52
JaJ
JaJ is offline
*thrilled* helemaal zelf mijn eigen katapult, bijna af ^^. Ik ben bijna officieel handig. ik kan bijna officieel schuren en zagen
Oud 06-01-2006, 19:55
Roosje
Roosje is offline
Mijn nichtje. <3

Ennnn ben ik dan echt de enige die zo introvert is? Zijn rechtshandigen introverter dan linkshandigen? Al mijn kleuters én m'n zus pratenschreeuwendoen, zij zijn allemaal links. Behalve m'n zusje en ze is rechts.

Ik praat niet, ik schrijf. Je hebt praters en je hebt schrijvers. Ik ben geen prater.
Oud 06-01-2006, 20:06
Raven
Raven is offline
Citaat:
Roosje schreef op 06-01-2006 @ 20:55 :
Mijn nichtje. <3
[afbeelding]

Ennnn ben ik dan echt de enige die zo introvert is? Zijn rechtshandigen introverter dan linkshandigen? Al mijn kleuters én m'n zus pratenschreeuwendoen, zij zijn allemaal links. Behalve m'n zusje en ze is rechts.

Ik praat niet, ik schrijf. Je hebt praters en je hebt schrijvers. Ik ben geen prater.
kan je wel leren hoor ;

en ik ben linkshandig
maar was ook erg introvert ( long ago)

leuke foto
Oud 07-01-2006, 11:13
kroot
kroot is offline
woei concert vandaag
en ik moet woensdag een kamerkoor dirigeren en ik ben nu al zenuwachtig
Oud 07-01-2006, 11:25
BananaSplit
BananaSplit is offline
Als ze nu niet online komt ga ik flippen

Ik wacht al twee weken om haar online te krijgen, en ze is er steeds niet als ik er wel ben

Een mailtje sturen klinkt ook zo vaag, dus dat doe ik liever niet. Ik zie haar manadag wss wel weer op school, als we duits hebben maar echt veel kijken doe ik dan niet, omdat die lerares nogal eens vervelend kan gqaan doen (lees: een beetje belachelijk maken zonder echt te kwetsen)

Dan maar gewoon wachten en wachten, of misschien toch maar een mail sturen
Oud 07-01-2006, 11:39
Verwijderd
Het gaat nou wat beter geloof ik.
Hoe was het nog gegaan met die afspraak Gothic?
Oud 07-01-2006, 12:52
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

Ik ben links? Volgens mij klopt je theorie niet helemaal, het zal wel eng toeval zijn of zo

Er zit een rare streep op mijn computerscherm.

En tennis was leuk, veel meer mijn niveau en leukere mensen!
Oud 07-01-2006, 13:13
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mijn nichtje. <3
[afbeelding]

Mwah ik ben links en niet pratenschreeuwendoen. Misschien is het zoals Vogelvrij zei gewoon heel erg toeval in jouw familie. Zit in de genen bij de linkshandigen.
Oud 07-01-2006, 13:15
moon
moon is offline
2 miskopen op 1 dag gedaan, ik baal nu echt zo erg! bah! bah! bah! Ik had mijn geld wel beter uit kunnen geven.
Oud 07-01-2006, 13:25
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 07-01-2006 @ 12:39 :
Het gaat nou wat beter geloof ik.
Hoe was het nog gegaan met die afspraak Gothic?
http://forum.scholieren.com/showthre...6#post20062396
Oud 07-01-2006, 16:21
Verwijderd
Gister heel veel vrienden van de middelbare school eindelijk weer eens gezien. Het was echt ontzettend gezellig, ik mis het echt weer. Hoe gezellig het ook vaak is met m'n 'nieuwe' vrienden van m'n studie. Afgesproken echt eens langs te gaan bij een aantal mensen in hun studiestad. Alleen ik weet nu eigenlijk alweer dat het er gewoon weer niet van komt. Iedereen heeft het ook zo druk, echt ontzettend jammer.

Lag alleen daardoor veel te laat in m'n bed, waardoor ik me bijna versliep voor m'n wedstrijd vanmorgen. Dik verloren van de koploper. En het is erdoor: m'n team bestaat volgend jaar niet meer. En het eerste team gaat ook weg of stopt, het hangt er vanaf of ze degraderen. Als ik nog wil spelen volgend jaar, dan moet ik dus bij een andere club gaan spelen. En dat vind ik best raar en eng. Ik zat vandaag met m'n teamgenootje erover te praten en we spelen gewoon allebei ons halve leven al hier. Het is zo raar om dan bij een nieuwe club te gaan spelen. Ik durf het eerlijk gezegd ook helemaal niet. Al die nieuwe mensen, bah Maar ik wil blijven spelen, dus ik zal wel moeten. Maar eigenlijk wil ik helemaal niet.
Oud 07-01-2006, 17:38
Minami
Minami is offline
Ik ben onterecht ontslagen, die kloothummels Mis m`n collega`s nu al.
Hard opzoek naar nieuw werk ...
Oud 07-01-2006, 17:56
ShadowDarkness
ShadowDarkness is offline
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Dacht dat ik haar kon vertrouwen verd*mme!!!!!!!

Hoop dat je dit leest, je kan wat mij betreft opflikkeren
Oud 07-01-2006, 19:57
Stefanie
Stefanie is offline
Vandaag een leuke dag gehad! Voel me helemaal voldaan Overmorgen weer les, help, ik wil nog vakantie...

Ik ben te moe voor gezeur en discussies.
Oud 07-01-2006, 20:15
Meissiej
Meissiej is offline
rotzooi gedoe. haat het haat het leven haat mezelf .
wat moet ik er mee. weet het ff niet meer enzo mja, laat ook allemaal maar zitten ofzo
Oud 07-01-2006, 20:49
Verwijderd
Nog steeds wat ziekig en ik mis mijn vriendje...
Mijn moeder is ook steeds zo passief en agressief... Ik vind het zo stom dat sommige mensen die ik lief vind problemen hebben en ik vind het ook stom dat sommige mensen die ik (soms) ook lief vind vinden dat ze problemen hebben terwijl ze die helemaal niet hebben en geen idee hebben van het echte leven...
Ik heb zin om weer naar school te gaan! Maar ergens ook weer niet... bah.
Oud 07-01-2006, 21:20
Verwijderd
Ik erger me steeds meer aan kleine dingetjes sinds mn moeder dood is.

-Het is gewoon nooit meer gezellig in huis.. als het aan mn pa en mn broer lag hadden we niet eens een kerstboom in huis oid.
-Het is nooit ECHt netjes en schoon thuis.
-Mn pa loopt echt in verschrikkelijke kleren rond die veel te groot voor hm zijn enzo en hij is gruwelijk eigenwijs.
-En er staat bijna nooit echt lekker eten op tafel, mn vader vind koken helemaal niet leuk en hij bakt er ook helemaal niks van=> hij wil altijd maar zo snel mogelijk klaar zijn en koopt vaak ook kant en klare dingen enzo. En dat wordt hij boos als ik iets weer eens niet lekker vind.
-Bij bepaalde dingen wil hij helemaal niet naar me luisteren.. bv uitgaan. Erg leuk als al je vrienden wel mogen en jij niet. Mn vader heeft er gewoon een heel erg verkeerd beeld van en denkt dat er alleen maar zatte 20plussers rondlallen oid.
-Veel vriendinnen gaan weleens iets gezelligs met hun moeders doen of gaan samen winkelen en bij mij zit dat er dus niet in(wat ik echt erg jammer vind). Ik ben echt enorm snel jaloers.

*zucht*
Oud 07-01-2006, 21:43
Nijn*
Nijn* is offline
Ontzettend fijne dag gehad op m'n theaterschool vandaag. Had nieuwe dramadocent die me in de eerste les al twee leuke complimentjes gaf, daarnaast kwam ik m'n oude dramadocent tegen, dat blijft een lieverd. We moesten met zang meteen voor de eerste keer solo zingen, en hoewel ik dacht dat het heel slecht ging zeiden later twee vriendinnen dat ze het goed vonden en niet hadden verwacht dat ik zo kon zingen! En bij dans was het ook heel erg leuk, lekker actief en ook gezellig. Ze valt toch wel mee. Al met al heb ik af en toe bijna op de grond gelegen toen we scènes gingen doen à la 'As The World Turns' en 'The Bold And The Beautiful' en toen we de improvisatie opdracht met dans deden. Heb het echt leuk gehad, hoewel ik zo tegen zang opzag. De docenten vielen allemaal mee, ik had zelfs lol met ze. En m'n groepsgenoten, ja dat blijven leuke vrienden!

Eten ging niet zo goed vandaag, maar ach morgen weer een kans. Zou eigenlijk naar vrienden gaan vanavond maar voelde me niet echt gewenst. Ben toen maar niet gegaan en heb lekker lui op bed gelegen, ook lekker uitrusten van vandaag en zo. Toch weer 5 uur les gehad, met maar kleine pauzes. Heb zin in volgende week zaterdag. Heb ook heel goed gesprek gehad met m'n moeder over de hulp van Altrecht enz, en over hoe ik het dan moet gaan afbouwen etc. Heb ook nog met m'n tante erover gesproken, voelt allemaal heel goed.

Ga denk ik niet helemaal weg bij Altrecht, wel bij m'n huidige psycholoog waarschijnlijk, maar dan ga ik naar een ander. Ik ben er gewoon nog niet klaar voor om daar weg te gaan, ik heb alles nog niet voldoende een plek gegeven, en heb nog teveel problemen die m'n dagelijkse leven teveel bepalen. Heb het gevoel dat het nog lang niet over is allemaal, en dat wordt nu eindelijk serieus genomen, en dat voelt goed. Op deze manier wil ik het wel, dit leven. En nu ga ik lekker (vroeg) naar bed.

En voor iedereen die het gebruiken kan: een hele dikke knuffel. Ik krijg altijd maar knuffels van iedereen hier en nu wil ik ze zelf ook een keer weggeven
Oud 07-01-2006, 22:54
Verwijderd
hahaha ja ben ik 2 kilo aangekomen word ik ziek .... helemaal vergeten....
t lijkt wel een vloek ofzo niet normaal meer

goed.
magic dreams & itch, here i come.
ook al wil ik gewoon blijven avond-dromen nu. slapen geeft minder dromen, maar wel heftigere.

ohja, en ma die alles wat ik niet lust in het eten stopt, en als ik het opheb dan gaat zeggen: 'hey, weet je wat nou grappig is' ?

ik ben dus voor 2 dagen duizelig nu, en een suizende hoofdpijn, maar zij denkt dat het me alleen om de smáák gaat, maar dat ís het niet, verdomme! als mijn lichaam iets weigert, dan is dat écht niet zomaar IK BEN NET ZIEK GEWEEST EN DAN GAAT ZE ME DÍT GEVEN. jézus

nouja. weet ik iig mijn lichamelijk voorspelling voor morgen en overmorgen. want dit heeft ze me al eerder geflikt en ik heb t heus zélf ook wel s uitgeprobeerd.
sómmige mensen

Het is vervelend als je smorgens niet kan smsen ivm btg, en dan maar 15 min. achter msn gaat. ma komt binnen, en het eerste wat ze zegt is: 'ik vraag me af hoe jouw leven eruitzag zónder de computer'

nou, sorry, maar dan vind ze t raar van me dat ik daarna geen goedemorgen tegen haar zeg.
ben IK nu raar? ik weet het serieus niet is dit normaal? vertel t me! want iedereen vind me al zo raar

Laatst gewijzigd op 07-01-2006 om 22:57.
Oud 07-01-2006, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 07-01-2006 @ 22:43 :
En voor iedereen die het gebruiken kan: een hele dikke knuffel. Ik krijg altijd maar knuffels van iedereen hier en nu wil ik ze zelf ook een keer weggeven
das lief

krijg je toch nog een *knuffel* van mij
Oud 07-01-2006, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 07-01-2006 @ 23:54 :
ik ben dus voor 2 dagen duizelig nu, en een suizende hoofdpijn, maar zij denkt dat het me alleen om de smáák gaat, maar dat ís het niet, verdomme! als mijn lichaam iets weigert, dan is dat écht niet zomaar
Heb je het haar wel eens (op een rustig moment, op een rustige manier) uitgelegd?

Misschien gelooft ze het wel als je door een arts vast laat stellen dat je er echt last van hebt?
Oud 07-01-2006, 23:20
Verwijderd
Oude herrineringen komen boven. Aan de ene kant is het zo fijn om een nieuw persoon te leren kennen die ik kan vertrouwen, maar altijd weer dat hele verhaal vertellen. Soms is dat gewoon klote.

Laatste uitgemaakt voor een aan annorixia leidende kuthoer, dat ik maar aan mocht sterven. Ach ik weet van wie het kwam, maar het deed wel pijn. Mensen weten niet waar ze over praten.

Ik vind het echt debiel als mensen hun frustraties afreageren op andere mensen. Als ze het niet kunnen hebben dat ze eens een negatieve opmerking krijgen of een beetje getreiterd worden.

Morgen concertje geven met de muziekvereniging. Heb er zin in. Gezellig met die mensen zijn en lekker muziek maken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten