Advertentie | |
|
![]() |
|
oeh oeh oeh een diss topic
![]() meneer.. je bent 18.. doe jij eens volwassen ![]() en dat er vandaag de dag kiddo's in practiesch dezelfde kleren lopen als jij doet is niets raars, alto is er niet, tis gewoon ook mode net als te strakke broeken met foute puma schoentjes eronder en sjaaltjes, face it.. je bent niet alleen nep maar ook nog eens een massakonijn waar jij je o zo hard tegen wil afzetten. en die "trance" figuurtjes die met SOAD meezingen zijn vast ook allemaal 'aparte' en 'originele' mensen op zich (net als jij ![]() *wijst vinger en lacht* homo homo (o w8.. correctie ![]()
|
Verwijderd
|
Get a life.
Ik weet niet in hoeverre je het zelf al door had, maar je doet net zo hard je best alto te zijn als die brugklassers.. Probeer gewoon je eigen ding te doen. Probeer je..van beide kanten.. zo weinig mogelijk aan te trekken van wat de grote menigte vind..dingen juist NIET doen omdat de menigte het wel doet is eigenlijk exact hetzelfde als dingen juist WEL doen omdat de menigte het ook doet... Original misfit: erg scherpe quote ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat ook wel klote voor je is, is dat aaaaaaal die 'groepen' mensen die jij nou noemt allemaal onder het groepje 'pubers' of 'tieners' vallen. Mja, en daar wil je niet bij horen? Wordt dan eerst maar eens volwassen
![]() Jij draagt datgene waar jij je goed bij voelt; doen andere mensen ook. Zelfs wanneer ze 'meelopen' dan voelen ze zich daar nog goed bij. Laat ze dan? Wat is je probleem? Probeer eens mensen als individuen te zien die je allemaal kunt leren kennen en die allemaal uniek zijn. Wie weet is dat meisje dat met SOAD meeblert best gezellig, je hoeft echt niet meteen neer te kijken op iemand om zoiets... En doe wat jij gaaf vind, je hoeft jezelf ook niet met groepje te associeren en dan vinden dat anderen niet bij die subcultuur horen. Da's niet goed voor je hart man! Want ook jij bent een uniek individu. Hoe zit het eigelijk met je zelfrespect?
|
ik herken wat je bedoelt,
sinds waldrock zitten een heleboel van die within cradle slipknot metalgastjes aan de kreator, hetzelfde zijn die gasten die sinds ozzfest ozzy als hun metalgod ervaren, ik snap dat niet het kan zo irritant zijn
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hallow...
jij ben toch niet als alto geboren of zo??? jij begon je ook op een bepaalde leeftijd als een alto te gedragen zeg maar en die smurfen beginnen dan met zich als alto gedragen en hoe weet jij eigenlijk of ze zich als alto gedragen omdat het cool is, mischien gedragen ze zich wel alto omdat ze zich er bij lekker voelen net als jij ik heb een vraag, maar ik heb geen zin om daarvoor een topic te starten dus: alto zijn dus de mensen die zich anders dan de meesten gedragen: gothic, skinhead, gabber, punk e.d. kakkers zijn de beetje bekakte mensen die zich normaal gedragen zeg maar wat zijn dan de mensen die naar RnB en zo luisteren en met fubu kleding en jerseys e.d. |
Advertentie |
|
![]() |
|
ik vind dat je je niet zo druk moet maken daarover, je hoeft toch niets met die gasten te maken hebben. Ik ken ook veel bands voordat ze bekend werden, maar het maakt mee niets uit dat andere ze nu ook kennen. Je kan er ook de positieve kant van zien, want ik denk dat veel van dat soort bands niet naar nederland waren gekomen als ze niet zo populair waren geweest.
||
Citaat:
![]() get a life... Grtz Secreet
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maargoed hij had dus meer zoiets van: leuk maar dit gaat niet meer omdat jullie het mooi vinden... Ik denk dat dat hier ook een beetje word bedoeld, daarom zeg ik dus ook maar gewoon, trek het alleen aan als je het echt mooi vind.,...en wanneer je iets buiten de metal-kleding mooi vind, twijfel dan ook niet om DAT aan te trekken...
|
Ik erger me d'r echt niet aan als iemand die er heel trendy of wat dan ook uit ziet een "alto nummer" (tsja kut beschrijving maar wle de duidelijkste) mee zingt. Dat kan ik eigenlijk wle waarderen, zo iemand zie ik in mijn ogen als iemand met eigen smaak. Ze kleed zich hoe ze wil en luisterd naar de muziek die ze mooi vind. Om naar bepaalde muziek te luisteren hoef je toch geen alto te zijn? Das de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord.
||
Citaat:
trek het je niet aan joh.... ![]()
|
![]() |
Ik vind echt niks irritanter dan mensen die bijna dwangmatig anders willen zijn dan anderen, hun neus ophalen voor mensen die níet 'anders' zijn en vooral niks willen doen wat andere mensen ook doen. Dat heeft echt niks te maken met je eigen stijl. Als je je om dat soort dingen zo druk maakt trek je je meer van de buitenwereld aan dan wie dan ook.
Als je echt je eigen stijl hebt doe je gewoon wat je wil, of heel de wereld het nou ook doet, bruggers, bejaarden of peuters, dat maakt niet uit. Per se anders moeten zijn is net zo gericht op wat anderen van je denken als per se bij de groep willen horen, ik denk nog wel erger eigenlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() [quote] kijk ik kleed me zo om dat ik me daar lekker in voel en me daar ook anders iun voel dan in een strakkere broek ofzow ...[\quote] En andere mensen natuurlijk niet. Ik vind het ook stom hoor dat andere mensen wijde broeken dragen,daar heb jij toch het alleenrecht op ![]() |
![]() |
|
Heeft dit topic nog een leven, of kan ie dood worden veklaart?
Ik kan me er eigenlijk niet zo druk meer om maken. Tuurlijk tis niet leuk als in eens de halve school in dezelfde kleding loopt als dat jij doet, maar goed of dat is binnen 2/3 maanden over of jij verandert je kleding, of je maakt je er niet druk om ![]()
|
![]() |
Als jíj het leuke kleding vindt, wat maakt het dan uit of de halve school er in loopt of niet? Als je je per se wil onderscheiden dan laat je je kledingkeuze minstens net zo veel beďnvloeden door andere mensen dan wanneer je altijd per se mee wil lopen met de grote massa.
Draag gewoon wat je leuk vindt, ook al draagt iederéén het. Waarom zou jíj zo nodig anders moeten zijn dan de rest? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hij durft zelf niet meer te reageren
weetje he.. misschien vinden al die anderen het net zo mooi als jij... maar misschien is het pas net door de grote massa (kweet niet hoe ik het ff anders moet formuleren) ontdekt omdat je het eerst zo weinig zag! idee idee... zo geld dat ook voor die festival gangers enzo... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
a) "Ik wil apart en anders zijn" (onderdeel pubertijd: jezelf profileren) b) "Dan koop ik deze kleren en doe ik dit en dat en deze muziek vind ik wel koel" (langdurig proces) c) Persoon in kwestie (en derden) vinden dat persoon bij subcultuur X hoort (dit kan in sneltreinvaart gaan) c) Subcultuur wordt populairder; anderen doen hetzelfde (gevolg: subcultuurgroep wordt groter en groter) d) Het wordt onorigineel, het lijkt veel op elkaar, het is niet meer leuk e) Je bent niet meer apart (begin maar weer bij A of krijg een leven)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|