Oud 27-08-2002, 19:12
MeIsMe
MeIsMe is offline
Als ik bij hem ben, voel ik me veilig, vertrouw ik hem compleet en weet ik dat hij van mij houdt en voor mij heeft gekozen

Maar zodra hij weg is, beginnen gedachten door mijn hoofd te zwerven. Is hij wel trouw?, houdt hij wel van me? , Hoe kan ik het zeker weten?
Dan begin ik me zorgen te maken en wordt depri. Wat zou hij nu aan het doen zijn??

Hebben sommige van jullie daar ook last van?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2002, 19:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik heb dit precies zo tegen mijn vriend gezegd pas!!! dat ik me goed voel als ik bij hem ben en hem dan vertrouw. maar als ik hem niet zie ben ik bang en weet ik niet meer wat ik moet denken.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 19:16
Signy
Signy is offline
Jaaa, dat herken ik. Maar ik denk dat het meer aan mezelf ligt en mijn onzekerheidsgevoelens dan aan hem.
T is wel erg irritant, want ik haal me soms de ergste scenario's in mijn hoofd, met dialogen en alles, net alsof ik me erop kan voorbereiden.. En hijz heus wel te vertrouwen.. Pfff, not fun.
Oud 27-08-2002, 19:19
Angeles
Angeles is offline
Ik heb het nu niet, maar in mijn vorige relatie had ik er wel veel last van. Ik 'moest' hem telkens bellen, ik kon er niet tegen als ik hem even niet zag, ik was voortdurend bang dat hij het uit zou maken. Hij was juist een heel onafhankelijk type en dat botste enorm. Uiteindelijk is het uitgegaan, net op het moment dat ik besloten had om wat meer vertrouwen in de relatie te steken, dat was wel pijnlijk. Achteraf was het wel beter, we hadden heel andere verwachtingen van een relatie en het liep gewoon niet lekker.

In mijn huidige relatie heb ik er geen last van, onze ideeën over de invulling van de relatie komen meer overeen en het kost me geen moeite om hem te vertrouwen. In het begin was ik hooguit een klein beetje onzeker, maar op een veel gezondere manier dan bij mijn vorige relatie, en het was ook vrij snel over.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 19:49
Cerberus
Cerberus is offline
Citaat:
MeIsMe schreef:
Als ik bij hem ben, voel ik me veilig, vertrouw ik hem compleet en weet ik dat hij van mij houdt en voor mij heeft gekozen

Maar zodra hij weg is, beginnen gedachten door mijn hoofd te zwerven. Is hij wel trouw?, houdt hij wel van me? , Hoe kan ik het zeker weten?
Dan begin ik me zorgen te maken en wordt depri. Wat zou hij nu aan het doen zijn??

ik herken het best wel. je bent gewoon erg onzeker, dat hoort bij de verliefdheid. het enige wat je kan doen imo is je er overheen proberen te zetten en gewoon lekker genieten van elkaar.
Oud 27-08-2002, 20:12
Verwijderd
ja soms wel
als we bij elkaar zijn niks aan de hand, maar als ie er niet is heb ik vaak negatieve gedachtes..
ligt ook veel aan mezelf, zo denk ik over veel dingen. altijd bang dat iets mislukt ofzo
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 11:55
girl18
girl18 is offline
Citaat:
MeIsMe schreef:

duh dat heeft BIJNA iedereen wel eens last van.. ik ook nog steeds en dat terwijl we al bijna twee jaar hebben whaha..
maar het is normaal hoor.. dus je hoeft je geen zorgen te maken.. en het heeft niks met meer vertrouwen in iemand te krijgen te maken want het is normaal ok..
Oud 31-08-2002, 12:30
Tox
Tox is offline
Ja dat gevoel ken ik, moet je gewoon leren om je over heen gte zetten, kost veel tijd en moeite maar is wle beter.
Oud 31-08-2002, 13:41
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Ik heb het nu niet, maar in mijn vorige relatie had ik er wel veel last van. Ik 'moest' hem telkens bellen, ik kon er niet tegen als ik hem even niet zag, ik was voortdurend bang dat hij het uit zou maken. Hij was juist een heel onafhankelijk type en dat botste enorm. Uiteindelijk is het uitgegaan, net op het moment dat ik besloten had om wat meer vertrouwen in de relatie te steken, dat was wel pijnlijk. Achteraf was het wel beter, we hadden heel andere verwachtingen van een relatie en het liep gewoon niet lekker.

.
het lijkt wel alsof ik dit verhaal heb geschreven kheb precies hetzelfde meegemaakt, ik had ook elke dag opnieuwe bevestiging nodig of ie nog wel van hield enzo erg klote, en hij was ook zo'n nuchter type die precies het tegenovergestelde was als ik, kdenk dat het daarom bij mij ook is uitgegaan:-( wel klote ja idd ik vond het heel erg, maar kheb denk iemand nodig die een beetje hetzelfde karakter heeft is als ik
Oud 31-08-2002, 14:42
Piccola
Piccola is offline
Dat herken ik best wel. Zeker omdat mijn vriend in Italië woont.. Ik heb dus wel zoiets van "Hoe kan ik het nou zeker weten of ie trouw is?", ik kan tenslotte niet zien wat ie daar allemaal doet enzo. Maar we moeten elkaar gewoon vertrouwen. Hij kan tenslotte ook niet weten wat ik hier doe. Ach, die onzekerheid hoort er gewoon bij.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 14:49
absurdmoncher
absurdmoncher is offline
Ik denk dat de meeste mensen hier wel iets van zichzelf in herkennen...
Oud 31-08-2002, 18:01
Verwijderd
Ja, ik had precies hetzelfde.
Maar ik vergat sowieso al m'n problemen als ik bij hem was...
Dan voelde ik me rot door dingen die juist kwamen doordat ik te vaak bij hem was, en hop dan ging ik weer naar hem om het ff te "vergeten".
Het is heel logisch, je bent verliefd en op het moment dat je bij hem bent dan ben je gewoon gelukkig, alles wat je wil is op dat moment bereikt, want je hebt hem, bent bij hem.
En zodra je weer thuis zit verlang je daarnaar en ga je nadenken over wat er allemaal mis kan gaan.
Het belangrijkste is dat je probeert je leven buiten hem niet te vergeten. Wanneer hij jou niet ziet heeft hij waarschijnlijk ook een leven en is hij met allerlei leuke dingen bezig.
Het is belangrijk dat jij je gedachten ook op iets anders kunt zetten.
Tenzij je echt een goede reden hebt voor je twijfels natuurlijk, dan moet je er idd achter proberen te komen of hij nog wel gek op je is.

Je moet hem ook zeker niet te vaak bellen...
Beter kun je kijken hoe vaak hij jou belt en hoe vaak hij jou wil zien. Dan kom je er meteen achter of jullie wat dat betreft hetzelfde voelen.

suc6

Alicia
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 18:06
D1984
D1984 is offline
Ik ken die gevoel ook precies... Behoorlijk kl*te... maarja je moet je er maar overheen zetten he...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 21:05
gizmo
gizmo is offline
yupzz ik ken het maar al te goed....
vooral door het verleden van ons... We gaan nu namelijk voor de 2e keer... de 1e keer heeft hij het uitgemaatk en dat heeft veel pijng edaan door versch. redenen bij mij.
Het kost me heel veel moeite en doet af en toe gewoon pijn.. maar meer als proberen hem te vertrouwen kan ik niet.. Langzaam groeit het weer....
Oud 02-09-2002, 13:23
PardonMe
PardonMe is offline
In het begin had ik dat wel een beetje, maar niet zo super erg ofzo..
Nu gaan we inmiddels 7 maanden en heb ik het eigenlijk niet zo..
Hij geeft me ook geen enkele reden eigenlijk om zoiets te denken, hij is altijd ontzettend lief en we vertrouwen elkaar...
Oud 02-09-2002, 14:31
a new noise
a new noise is offline
wat schiet je er mee op..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten