Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het is normaal hoor.. ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Dat herken ik best wel. Zeker omdat mijn vriend in Italië woont.. Ik heb dus wel zoiets van "Hoe kan ik het nou zeker weten of ie trouw is?", ik kan tenslotte niet zien wat ie daar allemaal doet enzo. Maar we moeten elkaar gewoon vertrouwen. Hij kan tenslotte ook niet weten wat ik hier doe. Ach, die onzekerheid hoort er gewoon bij.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik had precies hetzelfde.
Maar ik vergat sowieso al m'n problemen als ik bij hem was... Dan voelde ik me rot door dingen die juist kwamen doordat ik te vaak bij hem was, en hop dan ging ik weer naar hem om het ff te "vergeten". Het is heel logisch, je bent verliefd en op het moment dat je bij hem bent dan ben je gewoon gelukkig, alles wat je wil is op dat moment bereikt, want je hebt hem, bent bij hem. En zodra je weer thuis zit verlang je daarnaar en ga je nadenken over wat er allemaal mis kan gaan. Het belangrijkste is dat je probeert je leven buiten hem niet te vergeten. Wanneer hij jou niet ziet heeft hij waarschijnlijk ook een leven en is hij met allerlei leuke dingen bezig. Het is belangrijk dat jij je gedachten ook op iets anders kunt zetten. Tenzij je echt een goede reden hebt voor je twijfels natuurlijk, dan moet je er idd achter proberen te komen of hij nog wel gek op je is. Je moet hem ook zeker niet te vaak bellen... Beter kun je kijken hoe vaak hij jou belt en hoe vaak hij jou wil zien. Dan kom je er meteen achter of jullie wat dat betreft hetzelfde voelen. suc6 Alicia |
![]() |
|
yupzz ik ken het maar al te goed....
vooral door het verleden van ons... We gaan nu namelijk voor de 2e keer... de 1e keer heeft hij het uitgemaatk en dat heeft veel pijng edaan door versch. redenen bij mij. Het kost me heel veel moeite en doet af en toe gewoon pijn.. maar meer als proberen hem te vertrouwen kan ik niet.. Langzaam groeit het weer....
|
In het begin had ik dat wel een beetje, maar niet zo super erg ofzo..
Nu gaan we inmiddels 7 maanden en heb ik het eigenlijk niet zo.. Hij geeft me ook geen enkele reden eigenlijk om zoiets te denken, hij is altijd ontzettend lief en we vertrouwen elkaar...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ik fantaseer erover maar als ik bij hem ben... xAnoniem | 10 | 25-03-2010 16:48 | |
Liefde & Relatie |
bij hem blijven ' Cynthia) | 7 | 29-04-2009 18:17 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Liefde & Relatie |
ik ben gek op 2 jongens marabella | 19 | 10-10-2005 18:41 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels als ik niet bij hem ben. Gisteren | 17 | 30-03-2005 21:05 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik met hem? kosamlover | 6 | 19-01-2004 16:30 |