eerlijk 1vs1 gevecht (meerderheid van mn 'fitties' zijn zo geweest)
links rechts combo van enorme zwaaiende overhands naar het gezicht terwijl je op je tegenstander afstormt, meteen voor de clinch gaan met underhooks.
voor de takedown gaan, als het kan een suplex (tegenstander bij zn middel vastpakken en schuin over je heen gooien zodat hij op de grond komt met jij erbovenop) of een slam.
meteen op de grond controleren, constante stoten en hammerfists naar het gezicht, als hij omdraait meteen north-south positie innemen en de knie regen naar het hoofd laten beginnen. ach je kan zoveel op de grond, ik zou denkik voor een simpele verwurging gaan, ik kan na zoveel jaar submission grappling elke onervaren grappler aan op de grond, hoe sterk of zwaar dan ook.
Als het staand zou moeten blijven voor welke reden dan ook
Veel 'stiff jabs' naar mensen hun gezicht, dit is een jab met je voorste hand maar een beetje heupkracht erin zetten. Zo één op je neus is echt kut, heb een x een gevecht op straat gewonnen met 1 zo een stoot lol

zn neus was half gebroken.
gewoon goed op afstand blijven, openingen zoeken met je jabs en vervolgens met je achterste hand de KO klap geven. trappen kan ook maar je hebt veel meer kans op vallen, zelfs ervaren trappers schatten op straat de snelheid en capiciteiten van hun tegenstander wat vaak ervoor zorgt dat je niet in evenwicht bent even of je been weggeeft aan iemand. Als ik moest trappen : snelle lowkicks van dichtbij of een high kick als iemand het echt niet verwacht.
In de clinch, ellebogen en kopstoten

(en knietjes naar de ballen, sssh)