Oud 24-08-2002, 12:29
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Hoi,

Ik had een vraagje.... Zijn er meer mensen hier die hebben meegemaakt dat 1 van hun ouders kanker heeft gehad??

Mijn moeder heeft zelf baarmoederhalskanker gehad...nou ja gehad....het is nu een jaar echt weg zeg maar....

xxx Heleen
Oud 24-08-2002, 13:06
Kirk22
Kirk22 is offline
de moeder van mijn beste vriend had het. 'Had' in de vorm van 'ze is eraan overleden'.
Oud 25-08-2002, 10:58
krystel
krystel is offline
Mijn moeder bleek twee jaar geleden borstkanker te hebben! Ze voelde een knobbeltje in haar borst tijdens de vakantie en is daarna naar dokter gegaan. Ze werd binnen een week geopereerd (borstbesparende operatie) en kreeg daarna 30x een bestraling. Na dat alles moest ze ook nog 4 chemokuren ondergaan.
Ze raakte haar haar dus kwijt en moest een pruik dragen.
Door er voor elkaar te zijn, kom je zo goed die zware tijd door. Ze is nu weer helemaal gezond en ze voelt zich weer de oude! Ze heeft nu zelfs krullen gekregen, wat ze eerst niet had!!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:28
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Ons mam ook, en ook zij heeft het gered na een operatie van meer dan 5 uur !!!! ( kanker in de vrouwelijke schaamstreek )
Oud 25-08-2002, 21:32
euro
euro is offline
Ja m'n moeder, ze is er een jaar geleden aan overleden (borstkanker)
Oud 25-08-2002, 21:58
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Citaat:
krystel schreef:
Mijn moeder bleek twee jaar geleden borstkanker te hebben! Ze voelde een knobbeltje in haar borst tijdens de vakantie en is daarna naar dokter gegaan. Ze werd binnen een week geopereerd (borstbesparende operatie) en kreeg daarna 30x een bestraling. Na dat alles moest ze ook nog 4 chemokuren ondergaan.
Ze raakte haar haar dus kwijt en moest een pruik dragen.
Door er voor elkaar te zijn, kom je zo goed die zware tijd door. Ze is nu weer helemaal gezond en ze voelt zich weer de oude! Ze heeft nu zelfs krullen gekregen, wat ze eerst niet had!!
Mijn moeder was ook helemaal kaal...door de chemokuren...ze kreeg ook nog bestraling waardoor alles daarbinnen nu nog niet helemaal geheeld is (ze heeft snel diarree als ze iets verkeerds gegeten heeft) Nu heeft ze ook ander haar...een veel vollere bos....Ja wij waren er ook voor elkaar.....Het waren moeilijke tijden en nu een jaar na dit alles is alles thuis nog niet helemaal goed...iedereen is snel opgefokt en kwaad....Maar dat wordt ook weer minder....Mijn moeder is nu alweer aan het werk 3 dagen...Dat moest wel omdat ze geen ziektegeld meer kreeg (kan ff niet op het woord komen) Das best naaierig want de mensen die het niet nodig hebben krijgen het wel....Mijn moeder kan nog niet eens het hele huishouden aan....Laat staan werken...Maarja.....
Oud 26-08-2002, 08:38
krystel
krystel is offline
Ja, dat kan je nie begrijpen, iemand die dood ziek is, dat die niet eens een uitkering kan krijgen. Mijn moeder werkte op dat moment niet, dus wij kregen zoiezo niks.
En ja...iedereen is snel op zijn teentjes getrapt, vooral ik was de gene die het soms moeilijk maakte voor mijn vader.
Gelukkig is mijn moeder er niet zo doodziek van geweest, ze lag hooguit 3 dagen op een ligstoel in de kamer en ze kon daarnaast nog gewoon oppassen op haar vaste dagen.
De dokter heeft haar afgelopen maart echt genezen gesteld, maar ze wil wel graag om het half jaar op controle blijven komen.

Heleen en de rest die er te maken mee heeft (gehad) sterkte!!

Liefs kris
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 10:44
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Citaat:
krystel schreef:
Ja, dat kan je nie begrijpen, iemand die dood ziek is, dat die niet eens een uitkering kan krijgen. Mijn moeder werkte op dat moment niet, dus wij kregen zoiezo niks.
En ja...iedereen is snel op zijn teentjes getrapt, vooral ik was de gene die het soms moeilijk maakte voor mijn vader.
Gelukkig is mijn moeder er niet zo doodziek van geweest, ze lag hooguit 3 dagen op een ligstoel in de kamer en ze kon daarnaast nog gewoon oppassen op haar vaste dagen.
De dokter heeft haar afgelopen maart echt genezen gesteld, maar ze wil wel graag om het half jaar op controle blijven komen.

Heleen en de rest die er te maken mee heeft (gehad) sterkte!!

Liefs kris
Nou ze heeft toen ze echt ziek was wel een uitkering gekregen...
Maar toen m'n vader ook nog eens in het ziekenhuis kwam te liggen met zijn hart, ja toen was het wel heel erg moeilijk...maar gelukkig is alles nu wel weer aardig goed...Ja mensen die kanker hebben gehad die hebben meer kans om het weer te krijgen...

dankje....Ja iedereen sterkte
Oud 26-08-2002, 18:12
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
mijn vader heeft prostaatkanker(ongeneeslijk)...tis uitgezaagd enzow..dus hij gaat nu zeg maar steeds verder aftakelen,is heel akelig om te weten...
kuszz
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 18:24
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Citaat:
xXxEvaxXx schreef:
mijn vader heeft prostaatkanker(ongeneeslijk)...tis uitgezaagd enzow..dus hij gaat nu zeg maar steeds verder aftakelen,is heel akelig om te weten...
kuszz
Dat is idd heel erg klote....ook dat je gewoon weet dat je vader niet meer lang heeft te leven.....Als je wil chatten je mag me wel toevoegen heleenboschma@hotmail.com De meesten willen er niet over praten, maar ik juist graag

Sterkte
Oud 26-08-2002, 19:00
Elysium Dream
Ja.. m'n moeder.
Ze had darmkanker.
En ze is er aan overleden..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 19:41
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Citaat:
Elysium Dream schreef:
Ja.. m'n moeder.
Ze had darmkanker.
En ze is er aan overleden..
Minderz....Lang geleden?? Of nog maar net??

Xxx
Oud 26-08-2002, 19:46
Andretjuh
Andretjuh is offline
Mijn vriendin (heleentjuh) haar moeder heeft zoals jullie weten kanker gehad. Ik hou hier erg veel rekening mee, voordat ik haar leerde kennen gebruikte ik het woord kanker vaak maar nu nooit meer.

Ik heb niemand in de familie met kanker maar de vader van mijn moeder is er aan overleden en ik heb het er nog vaak met mijn moeder over. Ik heb mijn opa nooit gekend maar toch weet ik heel veel over hem.
Oud 26-08-2002, 20:10
white devil
white devil is offline
mijn vader heeft longkanker gehad, ik was toen 4 dus veel weet ik er niet meer van. hij heeft het overleeft, maar heeft nu nog maar één long, dus hij iz heel snel moe en kan geen zware dingen doen. dat is wel heel erg jammer, maar gelukkig is hij er nog.

heel veel sterkte voor de mensen die mensen kennen die kanker hebben of zelf hebben!

liefs nina
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 16:04
Quintus
Quintus is offline
[Lucky Duck, onder naam buurjongen]

Mijn vader heeft slokdarmkanker gehad, dat ging weg na een heleboel chemotherapien.. Toen kwam er een ander gezwel achter z'n maag, daarvoor is hij nu net een paar maanden bestraalt en er is een kans dat dat ook weg is, maar onder andere zijn geheugen is er heel erg door aangetast (Die chemokuur, z'n maag is aangetast door de bestraling)
Oud 27-08-2002, 17:19
Roosa
Roosa is offline
De moeder van een vriendin van mij is er twee dagen geleden aan overleden.. ik kan het nog steeds niet geloven.
Dan sta je er toch wel even bij stil hoe blij je mag zijn met gezonde ouders(en familie)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 18:35
Elysium Dream
Citaat:
Heleentjuh schreef:

Minderz....Lang geleden?? Of nog maar net??

Xxx
In novemver vijf jaar.
Klinkt lang.
Maar begin pas nu voorzichtig aan met het rouwproces.
Niet eerder de ruimte voor gehad (klinkt vaag sorry).
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 18:40
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
geen ouders gelukkig, al is er zaterdag een goeie bekende van me overleden aan leukemie.
En hoewel ik hem niet eens zo goed kan ben ik er gewoon kapot van..hij was 23
Oud 27-08-2002, 21:49
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Citaat:
Elysium Dream schreef:

In novemver vijf jaar.
Klinkt lang.
Maar begin pas nu voorzichtig aan met het rouwproces.
Niet eerder de ruimte voor gehad (klinkt vaag sorry).
Nee klinkt helemaal niet vaag.....Is hetzelfde bij mij....De klap kwam pas veel later....Als het bezig is en het gebeurt dan denk je er niet aan.....maar juist als het gebeurt is, dan begin je erover na te denken en dan komt de klap...
Oud 27-08-2002, 21:51
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Citaat:
Dark Enchantress schreef:
geen ouders gelukkig, al is er zaterdag een goeie bekende van me overleden aan leukemie.
En hoewel ik hem niet eens zo goed kan ben ik er gewoon kapot van..hij was 23
Ja raar is dat.....Ook waar ik eerst werkte...Hoorde ik dus van m'n buurvrouw dat een ex-collega van me overleden was aan een ongeluk....daar schrik je toch wel van.....ze was 20....en ook al kende ik haar nauwelijks, heb wel vaak met haar geproken enzo...
Oud 27-08-2002, 21:52
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Citaat:
Roosa schreef:
De moeder van een vriendin van mij is er twee dagen geleden aan overleden.. ik kan het nog steeds niet geloven.
Dan sta je er toch wel even bij stil hoe blij je mag zijn met gezonde ouders(en familie)
Vaak bezef je het pas na een maand....dat ze er echt niet meer is....Probeer er voor je vriendin te zijn Sterkte
Oud 27-08-2002, 21:53
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Citaat:
Quintus schreef:
[Lucky Duck, onder naam buurjongen]

Mijn vader heeft slokdarmkanker gehad, dat ging weg na een heleboel chemotherapien.. Toen kwam er een ander gezwel achter z'n maag, daarvoor is hij nu net een paar maanden bestraalt en er is een kans dat dat ook weg is, maar onder andere zijn geheugen is er heel erg door aangetast (Die chemokuur, z'n maag is aangetast door de bestraling)
Das niet zo fijn.....Gelukkig leeft ie nog en gelukkig zijn jullie er vlug achter gekomen....Het verspreidt zo snel...
Oud 28-08-2002, 09:30
citagirl16
citagirl16 is offline
Mijn moeder had zeg maar de ergste vorm van huidkanker en een meisje uit mn klas heeft leukemie

Iedereen sterkte trouwens!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 09:33
Desp
Desp is offline
Mijn moeder had eerst een gezwel bij haar schildklier, na een operatie hebben ze haar als 'genezen' verklaard. Een maandje later was mijn zusje een beetje druk op haar schoot, en kreeg ze overal blauwe plekken, veel te snel. Bleek dat ze leukemie had. Kwamen ze te laat achter, is ze twee jaar geleden aan overleden.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 13:51
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Citaat:
citagirl16 schreef:
Mijn moeder had zeg maar de ergste vorm van huidkanker en een meisje uit mn klas heeft leukemie

Iedereen sterkte trouwens!
Oow...Das best klote ja...Is het lang geleden dat je moeder is overleden?? Zo jong en dan al zo'n erge ziekte....heb er geen woorden voor...
Oud 28-08-2002, 13:52
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Citaat:
Desp schreef:
Mijn moeder had eerst een gezwel bij haar schildklier, na een operatie hebben ze haar als 'genezen' verklaard. Een maandje later was mijn zusje een beetje druk op haar schoot, en kreeg ze overal blauwe plekken, veel te snel. Bleek dat ze leukemie had. Kwamen ze te laat achter, is ze twee jaar geleden aan overleden.
Jeetje....Dat de doktoren niet hebben gezien dat ze leukemie had...

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten