Oud 10-01-2006, 15:43
meisje833
meisje833 is offline
Als jij de eerste sexpartner bent voor je vriend/in, ben je dan bang dat hij of zij nieuwsgierig wordt naar een ander? omdat jij wel meer sexpartners hebt gehad en hij of zij helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 15:46
Verwijderd
ja
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 15:50
Mindfields
Mindfields is offline
nooit over nagedacht, want in mijn relatie geldt het niet..

maar elk topic over dit soort dingen lijkt bij jou wel te slaan op jezelf.. niet dat dat erg is, maar gaat het allemaal nog wel goed?
Oud 10-01-2006, 15:54
2B!
2B! is offline
Heel lomp maar die kans zou er best kunnen zijn.

Of je moet hem kunnen overtuigen niet nieuwschierig te zijn
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 15:56
snoopy
snoopy is offline
nee, nooit bang voor geweest. In m'n huidige relatie speelt het ook niet.
Oud 10-01-2006, 15:58
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 10-01-2006 @ 16:50 :
nooit over nagedacht, want in mijn relatie geldt het niet..

maar elk topic over dit soort dingen lijkt bij jou wel te slaan op jezelf.. niet dat dat erg is, maar gaat het allemaal nog wel goed?
hihi jawel gaat nog wel goed hoor.
Maar deze topic is meer nieuwsgierigheid, had het ergerns zitten lezen, dus was benieuwd hoe jullie erover dachten.
Tuurlijk ben ik er ook wel een beetje bang voor maar dat heeft denk ik iedereen die de eerste is voor zijn of haar vriend/in
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 15:59
Konijn
Konijn is offline
Nee, eigenlijk niet. Met mijn ex waren we beide elkaars eersten, met mijn huidige vriend hebben we allebei één partner voor elkaar gehad. Mooi in balans dus.

Overigens betekent dat niet dat ik me niet af en toe zorgen maak dat hij of ik nieuwsgierig ga worden naar anderen, maar dat heeft er niks mee te maken hoeveel partners we gehad hebben.
Oud 10-01-2006, 17:20
BleuEyes
BleuEyes is offline
Wat Konijn zegt...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 17:23
Gothic
Gothic is offline
Ja. Dat wordt op een bepaald moment toch wel een punt. Dat heb ik ook bij m'n ex gemerkt... hij wilde toch weten wat er nog meer in de wereld was...

begrijpelijk ook, hij heeft totaal geen vergelijkingsmateriaal en erg 'normaal' is het ook niet als je meteen de juiste partner vindt, komt iig niet vaak voor...

Als iemand meerdere partners heeft gehad, zou ik me daar minder zorgen over maken...
Oud 10-01-2006, 17:36
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Neuh..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 17:41
Experiment
Experiment is offline
Nee, daar is mijn vriend veel te rationeel voor 'seks is seks'
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 18:07
Verwijderd
Nee eigenlijk niet.
Ik ben de eerste voor mij vriend en hij voor mij. Stiekem natuurlijk wel eens gedacht hoe zal het zijn seks te hebben met iemand anders.

Hij niet: na seks met mij wil je sowieso niet anders
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 18:29
Al Murphy
Al Murphy is offline
Of je nu één of twintig sekspartners hebt gehad, ik denk dat die nieuwsgierigheid naar hoe het met anderen zou zijn, altijd wel de kop kan opduiken. Het gaat er volgens mij gewoon om hoe je daar dan mee om gaat. Op zich heeft die nieuwsgierigheid mij nooit gestoord.
Oud 10-01-2006, 18:31
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 10-01-2006 @ 19:07 :
Hij niet: na seks met mij wil je sowieso niet anders
Oftewel: shame on "iedereen die nog geen seks met je gehad heeft". We weten niet wat we allemaal missen in ons veel te korte leven (c:
Oud 10-01-2006, 18:39
Flip!
Flip! is offline
Nooit over nagedacht, iig niet qyua seks betreft. Wel omdat ik zijn eerste echte serieuze vriendin ben, en omdat hij anderhalf jaar geen vriendin had gehad (waar ik dus echt niet bij kan met mn hoofd, het is toch zo'n schatje)..
Oud 10-01-2006, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 10-01-2006 @ 19:31 :
Oftewel: shame on "iedereen die nog geen seks met je gehad heeft". We weten niet wat we allemaal missen in ons veel te korte leven (c:
Als je niet weet wat je mist, mis je het ook niet
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 19:58
Charlottetje
Charlottetje is offline
zelf nooit last van gehad en ik ga vreemd opkijken als ik een man uit heb gezocht die nog nooit seks gehad blijkt te hebben....

daarbij zal dat dan vast hele slechte seks zijn, waardoor die relatie toch snel weer voorbij is.
tenzij het een bijzonder goede relatie was natuurlijk.

dus ach, ik maak me nergens druk over
Oud 10-01-2006, 22:11
Mariekje*
Mariekje* is offline
Voor mijn vriend ben ik de eerste niet, maar was dat wel het geval geweest dan was ik hier denk ik niet bang voor geweest.
Oud 11-01-2006, 10:06
Verwijderd
Ik ben de eerste voor mijn vriend, en natuurlijk is hij ook nieuwsgierig hoe seks met andere meisjes is, dat zou hij ook wel zijn als ik de tiende was, hij is nu eenmaal een nieuwsgierig mens . Maar dat maakt niet uit, hij mag best nieuwsgierig zijn, zo lang hij 't maar niet uit gaat proberen. En ach, misschien ga ik het ooit wel oke vinden dat-ie 't wel uitprobeert, voor een keertje, met iemand die geen bedreiging vormt, maar voorlopig niet.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 10:15
JJ13
JJ13 is offline
nee
Oud 11-01-2006, 10:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mja, we hebben het er wel eens over gehad en er is wel een zekere nieuwsgierigheid, maar we hebben beide niet perse die behoefte om het ook daadwerkelijk uit te proberen hoe het met een ander is.

Daarbij denk ik ook dat als ik het een keer zou proberen, het uiteindelijk toch tegenvalt en het de moeite niet was om dat te doen en ik het net zo goed bij mn vriend had kunnen houden
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 14:05
MTpower
MTpower is offline
Nieuwschierigheid naar sex met anderen is niet zo erg, de behoefte eraan is vervelender en dat heb ik nooit gehad
Oud 11-01-2006, 14:23
2B!
2B! is offline
Als het goed zit zit het goed,
Als het niet goed zit zoek een ander.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 15:01
Dato_16
Dato_16 is offline
je zet me aan het denken
nee nog nooit over nagedacht eigelijk, heb het prima zo!
we zijn beide de eerste voor elkaar, zit er eigelijk ook niet overin dat mijn vriendin daar wel over na zou denken
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 17:23
Sekhmet
Sekhmet is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 17:30
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 10-01-2006 @ 16:56 :
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 17:37
Nona
Nona is offline
Daar heb ik echt nooit bij stilgestaan. ik was ook de eerste voor mijn eerste vriend, maar ik had zelf geen behoefte aan een ander, dus het was ook niet in me opgekomen. En later dus ook niet.
Oud 11-01-2006, 19:21
Mucky
Mucky is offline
Ja
ik ben de eerste voor m'n vriend en hij voor mij. Maar dan niet wat seks betreft alleen maar gwn alles. Ik ben al op (voor de meesten) een jonge leeftijd met serieuze relatie begonnen en soms denk ik er wel 's aan hoe het bij iemand anders zou zijn. of wat er zou gebeurd zijn zou ik heb een paar jaar later leren kennen hebben. Maar ik denk niet dat ik dat ook echt wil...bij iemand anders zijn..
Hij heeft er geen problemen mee en nog nooit aan gedacht.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 22:15
Mousse
Mousse is offline
Seks is seks volgens mij, tenzij de seks zo slecht zou zijn dat je ook echt merkt dat het slecht is. Je hebt immers geen vergelijkingsmateriaal.
Oud 11-01-2006, 22:52
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mucky schreef op 11-01-2006 @ 20:21 :
Ja
ik ben de eerste voor m'n vriend en hij voor mij. Maar dan niet wat seks betreft alleen maar gwn alles. Ik ben al op (voor de meesten) een jonge leeftijd met serieuze relatie begonnen en soms denk ik er wel 's aan hoe het bij iemand anders zou zijn. of wat er zou gebeurd zijn zou ik heb een paar jaar later leren kennen hebben. Maar ik denk niet dat ik dat ook echt wil...bij iemand anders zijn..
Hij heeft er geen problemen mee en nog nooit aan gedacht.
Wat is niet kan nog komen, je bent nu nog jong...
Oud 12-01-2006, 14:01
Verwijderd
Haha, dat had ik ooit in een dronken bui eens aan een stelletje gevraagd die al.. zes (?, weet niet precies, iig veel) jaar bijelkaar zijn Zij zeiden van niet..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 19:54
LM
LM is offline
Ik probeer daar niet over na te denken dan
Maar het is natuurlijk iets natuurlijks
Iedereen zou dat willen weten, misschien kan het nog wel veel beter...
Maar denk dat als het over echte liefde gaat het bij de ander niet eens in zig op zou komen wel?!
Oud 13-01-2006, 15:00
Limbabanaan
Limbabanaan is offline
Nope, dat ligt aan de relatie of je nadenkt over hoe het met anderen zou zijn. Als dat het geval is ligt het eerder aan de relatie dan aan de seks. En persoonlijk vind ik het ook wel een eer om iemand te mogen ontmaagden. En ook wel handig, want dan zijn ze nog niet verpest met kunstjes die ze bij anderen hebben opgepikt, dus kun je ze leren wat jij het leukst vind
Oud 13-01-2006, 16:59
Sprinkle
Sprinkle is offline
Voor mijn vorige vriend en mijn huidige vriend ben ik de eerste. Bij mijn vorige vriend had ik geen tijd om op dat punt te komen om daarover na te denken, het was na 8 maanden alweer uit.

Met mijn huidige vriend heb ik nu bijna anderhalf jaar en in de afgelopen tijd ben ik daar weleens bang voor geweest. Gelukkig kan ik daar met hem over praten en nu weet ik dat ik daar helemaal niet bang voor hoef te zijn. Seks is seks. En ons seksleven is geweldig
Oud 17-01-2006, 10:41
RedQueen
RedQueen is offline
Mijn vriend is voor mij de eerste sexpartner, en natuurlijk heb ik geen ervaring met andere jongens, maar ik mis het niet echt ofzo...
Oud 17-01-2006, 11:24
Lente
Lente is offline
ik ben niet de eerste voor mijn vriend, hij is wel mijn eerste. Ik heb daar geen last van, denk dat ik pas nieuwsgierig zou worden naar hoe het met iemand anders zou zijn als ik onze seks niet meer spannend/lekker/leuk/enz zou vinden.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 10:44
George
George is offline
Citaat:
Konijn schreef op 10-01-2006 @ 16:59 :
Nee, eigenlijk niet. Met mijn ex waren we beide elkaars eersten, met mijn huidige vriend hebben we allebei één partner voor elkaar gehad. Mooi in balans dus.
Dat.
Oud 22-01-2006, 12:52
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Nee niet bang voor. We zijn elkaars eersten en de seks is super, dus maak me geen zorgen!
Oud 22-01-2006, 12:56
Qimm
Qimm is offline
Nee ik denk niet dat me dat dwars zou zitten. Bovendien; de waard vertouwd zijn gasten.....
Oud 22-01-2006, 19:54
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-01-2006 @ 23:52 :
Wat is niet kan nog komen, je bent nu nog jong...
Is waar
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 09:38
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
snoopy schreef op 10-01-2006 @ 16:56 :

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten