Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het gewoon totaal niet stijlvol.
|
Sinds een half jaar nog maar.
Had een hele tijd terug eens een keertje een uitgeprobeerd, maar die zat me voor geen meter dus heb ik er daarna heel lang geen meer aangehad. tot ik het toch weer eens wilde proberen, en toen had ik wel een goeie, die lekker zat. Nouja sinds dien dus, maar draag ook nog steeds gewoon onderbroekjes.
||
Citaat:
![]()
|
ik vind het dom als je een string aan gaat doen omdat je anders die streepjes ziet van je onderbroek...wat ook nog wel meevalt, tenzij je echt superstrakke broeken aandoet...in de eerste plaats moet je er een dragen omdat het lekker zit, niet voor iemand anders die misschien die streepjes niet mooi vind...
ik vind ze voor geen meter zitten, kheb er welgeteld 1, omdat ik het es wou proberen, ik zie geen verschil met een gewone onderbroek...en als anderen dat wel zien, pech voor hun dan ![]()
||
Citaat:
1) maybe omdat het lekkerder zit ( als in: maar 1 laagje stof die tussen je aars gaat zitten ), of omdat het mooier staat... 2) ehmz....een sting is tog ook ondergoed?? ![]() 3) dat mag ![]() ltrz..
||
![]() |
Citaat:
Ik vind strings leuk, maar ik draag ook nog wel eens een gewone onderbroek, ik heb nog heel veel mooie setjes waar een slipje bij zit en die ga ik echt niet in de prullenbak gooien omdat je geen randjes meer 'mag' zien. |
![]() |
|
m'n 15e. wilde een keertje uitproberen en dat bleek zo fijn te zitten (ja sorry, kan d'r niks aan doen) dak er nog een paar heb gekocht. maar kdoe 't niet om de randjes, want ik heb maar één broek waar je ze echt door heen zou zien zitten.
||
Citaat:
Je hoeft niet gelijk alles in het extreme te zien.
||
Citaat:
Precies, ik ook. ![]() Sinds wanneer? géén idee! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom zou je eigenlijk geen randjes mogen zien? Waarom moeten we allemaal doen alsof we geen ondergoed aanhebben? "O mijn god, zij heeft randjes onder haar broek! Zij draagt een onderbroek!!" Get my point? Als jij een string wilt dragen, fijn, maar de redenen die sommigen daarvoor hebben... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
sorry hoor, maar als je een string draagt, ben je nog nie gelijk ordinair en wat dan nog? Iedereen moet zelf weten wat ie aantrekt! 's Nachts heb ik ook gewoon een slip aan, want dat slaapt lekkerder! Maar wat dan nog? Ik ben nou tuurlijk de ordinaire slet met de string en die 's nachts wel un slipje draagt
![]() |
![]() |
|
Mjah, ik heb eigenlijk nog nooit een string gedragen. Niet dat ik ertegen ben of zo, maar ik ook niet bepaald een probleem ermee dat er randjes van mn onderbroek te zien zijn. Dan weet je tenminste dat ik er een aanheb
![]() Trouwes, wat ik wel lelijk vind: Ik had zo'n aantal meisjes bij mij op school zitten die dan heel lage broeken droegen en waar die string dan zo'n stuk bovenuit stak. Echt geen zicht. Maar ik vind zowieso dat het iets is dat iedereen voor zichzelf uitmaakt. Je bepaald zelf wat je lekker vindt zitten en zo en hoeft dat niet te dragen omdat iemand anders je dat zegt of dat ook doet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() oja *post even nuttig*: toen ik 13 was ofzo, heb ik eens bij h&m zo'n snoopy string gekocht -> 1 dag aangehad en toen eigenlijk nooit meer. Ik heb de hele tijd de neiging om dat ding tussen me billen uit de halen ![]() ![]()
|
Wat doet iedereen moeilijk zeg
![]() Ik draag soms een string, als het gewoon beter staat onder een broek (en neej ik draag geen spierwitte liplees doorkijkbroeken) . Verder vind ik er weinig verschil tussen zitten met hoe het "zit" Na een tijdje merk je het niet meer. onderbroeken gaan ook weleens scheef zitten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kwilt gaan proberen.. maar tlijkt me niet lekker zitten, zo touwtje tusse je reet! |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|