Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik snap de ergenis niet, iedereen is ooit wannabee geweest. En zo te horen ben jij (HIValicious) nogsteeds iemand die er zo veel mogelijk voor probeerd uit te komen (wannabee).
En de enigste mensen die andere mensen van dezelfde sub-cult afzeiken zijn altijd wannabee's die zich zo proberen te verheffen (zelf minder wannabee te worden, maar dat werkt averechts) Dat ik jou wannabee noem mag, want ik ben geen alto ![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ze kunnen ook gewoon van smaak verandert zijn ofzo ja
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Dan zijn het geen echte fans, want die zouden nooit hun band opgeven, ook al komen ze 20 x per dag op tmf
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat zijn dan de mensen die soms dertig jaar oude hippiekleding aanhebben, soms alles zwart, soms allemaal (niet vloekende) kleurtjes, soms spijkerbroek+grijze trui, en die naar alles luisteren behale trance, schlager en boybandjes, en die omgaan met kakkers, punkers, modepopjes, mensen die door anderen als nerd worden beschouwd, alto's, en andere mensen zoals zichzelf?? maargoed ik ben t niet met de topicstarter eens.... als die bands slechter worden, dan ligt dat aan de bands... en als ze slechter worden omdat ze meer op de mening van de fans letten, dan ligt dat ook aan de bands... en als die kinderen alto-kleding willen dragen, láát ze, als ze zich daar dan goed bij voelen... en wat maakt het uit als een band opeens bekendheid krijgt en ook fans van 11 jaar? dat is toch juist hartstikke mooi voor die band, dat ze een breder publiek bereiken? en als jij dan na een tijdje hun muziek niet meer mooi vindt, dan ga je toch gewoon lekker ergens anders naar luisteren? Laatst gewijzigd op 31-08-2002 om 08:06. |
![]() |
|
![]() |
volgensmij ben ik ook wel alternatief.
ik ben zo geworden omdat ik me daar fijn bij voel. ik zit wel nog in de brugklas (over twee dagen in de tweede) en ben dus nog een beetje aan het experimenteren met kleding enzo. maar ik ben geen nepalto want ik heb een hekel aan mensen die alto's naapen ![]() zo, dat is gezegd ![]() maargooed, na-aap alto's komen er op een gegeven moment toch wel achter dat ze zich eigenlijk niet thuisvoeln in de "groep" alto's. ze apen na, en in na-aap kleding kan je je nooit zo lekker voelen als in de kleding die je écht leuk vind. dusssssssss, dat wilde ik ff kwijt. groetjs van ut zussie van kleine wicca
||
![]() |
Citaat:
Voorbeeld: Osdorp Posse. Zijn zij commercieel geworden? Ja, ze verdienen nu wel duidelijk meer geld dan vroeger. En ze zijn ook stukken bekender. En dan, hebben ze hun muziek aangepast aan het publiek? Zijn ze er slechter op geworden? Mag je je stijl dan niet verder ontwikkelen, aanpassen? Mag je niet meegaan met de tijd? Well sorry, ik vind de texten van Def P nog steeds retescherp. Zowel zijn solo als mede met de Posse alsmede met de Beatbusters. Het enige dat ik er nog over kan zeggen is dat hij en de OP zich definitief naar de Muzieksector (rondom de nederhop) heeft bewogen dm.v het opzetten RAMP. Maar goed, eerder werd Limp Bizkit genoemd? Nou ik ben ben benieuwd naar de analyse... waarom ze commercieel zijn geworden.. wanneer.. Of KoRn schijnt het ook te zijn geworden.. (trouwens, ik koop veel liever een CD in de winkel van een onbekende band om hen te steunen.. dan van zo'n bekende band die toch al bakken met muziek verdiend)
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() [edit]ff foutje met quoten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toegankelijkheid staat niet omgekeerd evenredig in verband met kwaliteit moet ik toegeven, maar ik blijf het jammer vinden dat een band als LB zo van stijl is veranderd en ik blijf dat nog steeds wijten aan de commercie. Ik weet namelijk bijna zeker dat als ze nog een paar cd's zoals Three Dollar Bill maken dat ze 80% van hun fans zullen verliezen. Kan ik dit onderbouwen? Nee. Maar dat vermoed ik. Omdat ze 3 jaar geleden nog 80% minder fans hadden. (percentages zijn niet gebaseerd op werkelijke feiten, maar op mijn bevindingen uit het alledaagse leven) klaar. Laatst gewijzigd op 03-09-2002 om 21:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() dit topic gaat nergenz over! ![]()
|
het is verschrikkelijk, nee gruwelijk zelfs, nee wacht het is het einde van de wereld !!! of misschien wel van het universum
![]() een 'trancer' die eens naar 'alto' muziek luisterd, hoe kan ik mijn alto bestaan voortzetten ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|