Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ben nu op dinsdag van 8.00-14.00
verder elke dag van 8.00-15.30 waarvan op wo. de 1e 2 uur toetsuur, die vermoed ik niet vaak uitvallen, maar wie weet.. ![]() 'k heb gewoon nog meer lessen als vorig jaar.. ![]() tussenuren? geen (alleen pauzes 8x 3/4 uur) en dat noemen ze nou 2e fase ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *zit ook op een "alle niveaus in 1 school" school.* we hebben maar 1 jaar grieks, en hebben daar zoongeveer niks gedaan, daar hebben jullie het wel drukker mee denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() kga dus naar de 3e, voor mijn 3e jaar latijn en mijn 2e jaar grieks en idd alleen maar gymnasium
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Ik ben nu al aan mijn 2e rooster; kijkt u mee
MAANDAG 1. --- 2. NE 3. Ck1 4. HA 5. FA2 6. -- 7. GS 8. Ec2 DINSDAG 1. -- 2. Mentorles 3. -- 4. Ec2 5. Lo 6. Lo 7. -- 8. -- WOENSDAG 1. -- 2. ANW 3. ANW 4. -- 5. EN 6. -- 7. -- 8. -- DONDERDAG 1. -- 2. EN 3. Godsdienst 4. -- 5. HA 6. Ec2 7. -- 8. ANW VRIJDAG 1. Ec2 2. GS 3. EN 4. NE 5. FA2 6. Godsdienst 7. -- 8. -- AANTAL TUSSENUREN; 6, Das beter als de eerste idd ![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb vanaf volgende week elke maandag t/m donderdag 5 lessen en vrijdag 3. Een les duurt ongeveer 1,5 uur.
Tussendoor 1 x 45 minuten pauze. Dit 15 weken, dus toch midden december. Daarna veranderd mijn rooster aanzienlijk, aangzien ik van midden januari begin met herhalen van de stof voor het examen. Op zich dus wel lekker ![]() |
![]() |
|
Ik heb vandaag ook mijn rooster opgehaalt en het is niet leuk
![]() Ik heb maar 2 tussenuren gelukkig Maar heb 4 dagen 8 uur les --> dus tot 5 over 4 ![]() Ik heb maandag altijd eerste 2 uur vrij das wel fijn, lekker bijkomen van het weekend ![]() Ik heb nu voor het derde jaar dezelfde mentor, en dat is niet leuk. grrrrr Ik heb ook nog een mentrix maar das volges mij ook 3x nix, maar we zullen het wel zien. Ik heb heel veel nieuwe docenten, waaronder een hele leuke (zegge ze) voor geschiedenis, en dat mag ook wel bij zo'n duf vak nou morgen moet ik beginnen en heb er geen zin in! -xxx-
|
![]() |
Ik heb eigenlijk wel een goed rooster vind ik
![]() Maandag tot 15.55 Dinsdag, woensdag en vrijdag tot 14.05 Donderdag tot 14.55 Ik moet elke dag om 8.20 beginnen, ik heb alleen 1 bepaalde lerares op maandag en dinsdag 't 1e uur en die is heel vaak ziek dus daar ben ik toch wel vaak vrij. Ik heb verder 4 tussenuren, valt wel mee vind ik ![]() ![]() De leraren vallen ook wel mee alleen voor Engels een andere leraar die ik niet zo mag en voor scheikunde nog steeds dezelfde gemene leraar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
maandag tot 't achtste (15.15)
dinsdag tot 't vierde (11.45) woensdag tot 't negende (16.00) met één tussenuur donderdag tot 't negende (16.00) met twee tussenuren achter elkaar vrijdag tot 't vierde (11.45) kvind 't wel best, maar 't is maar voor 2,5 week geldig.. dan krijgen we weer een nieuwe
|
ja mijn rooster is ook niet echt feest.
4 dagen in de week tot 16:00 les, en op vrijdags dan tot 14:20 (yeaahh) en in totaal 9 tussenuren.. Achja er valt weinig aan te doen denk ik zo, dus ik leg me er maar bij neer.. Ben iig blij dat ik geen 9e uur heb.. er zijn een aantal mensen bij mij op v6 die dat wel hebben en die zitten dan tot 16:50 op school!! ![]()
|
k heb echt een oud-hollands kloterooster. 10 tussenuren! da's gemiddeld elke dag 2!!! op dinsdag helemaal kut: 6e en 7e tusenuur, 8e les!!! k ga is kijken wie die roosters bij ons maakt, want die moet ik even spreken denk ik (en wel meer doen ook!)
|
maandag 9:05 - 15:05
dinsdag 8:15 - 14:05 woensdag 8:15 - 15:05 donderdag 8:15 - 14:05 vrijdag 8:15 - 14:05 (waarvan maar 3 echte lessen, de rest 'begeleidingsles') maarja dit kan ik elke week een heel klein beetje verschuiven en het is maar voor 1 periode, dus over 6 weken heb ik het weer anders.. vind het wel redelijk ofzo
||
Citaat:
![]() ![]() hoeveel tussenuren heb jij dan wel niet?
||
Citaat:
![]() waren we de enige klas in de hele school die op vrijdag 't achtste les had... nu heb ik een ![]()
|
Iedere dag t/m het 6e (14.10), woensdag 1e 2 uur vrij en 2 tussenuren.. Ze kunnen eindelijk eens iets maken bij ons op school dat op een rooster lijkt, zonder al te veel tussenuren (vorig jaar; 6 - 10)
Alleen de roostermakers hebben de klassen om een of andere vage reden HELEMAAL door elkaar gegooid. Echt vreemd, want we hebben al 2 jaar gewoon dezelfde klassen, maar nu is het echt idioot gedaan.. In onze klas zitten wel 5 meisjes.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zo weer terug van school en ik heb echt een rooster met gaten... whah, maar goed wel iedere dag het 1e uur vrij das wel relax. Dinsdag alleen het 8ste uur (14.55-15.45), das ook wel een beetje vreemd niet waar?! Nou ja ik zie wel hoe alles loopt en of ik er nou blij of juist niet mee ben...
Bij ons zitten trouwens ook gewoon alle profielen door elkaar...wel vreemd, maar van de andere kant, zo heb je ook nog eens les met mensen die je anders nooit zo zien!
|
![]() |
Ik heb voor het eerst van mijn leven een relaxt rooster
![]()
||
![]() |
Citaat:
Mijn klas is een Biologieklas ![]() |
![]() |
|
![]() |
oke dan, als ik die verhalen lees zijn de roostermakers niet goed uitgeslapen...
mijn rooster; ma 8.30 tot 11.50 dan 1 tussenuur en pauze van een half uur en daarna weer les tot 16.20!!! di 11.05 tot 14.35 ( maar 4 uurtjes les dus da's wel relaxt) woe 8.30 tot 15.35 do 8.30 15.35 ( 'k heb de hele dag kantoorsimulatie en het laatste uur wiskunde...) vrij 11.05 tot 12.35 dan pauze en een tussenuur en dan nog twee uur les tot 15.35 Niet wat je nou een leuk rooster vind...... |
![]() |
|
mijn rooster is redelijk goed, alleen mijn dinsdag is klote. 2 uur KWT (= keuze werktijd= huiswerk maken op school) En dat mag niet verschoven worden én je moet op komen dagen anders moet je het dubbel inhalen
![]() Maandag 8.30-16.00, 4e en 6e uur tussen uur Dinsdag 9.20-11.20 Woensdag 8.30-15.10 Donderdag 8.30-16.00 Vrijdag 8.30-15.10 Maar 2 tussenuren, valt gelukkig wel mee.
|
![]() |
ma: 8.25-16.15 (1 tussenuur)
di: 9.55-15.30 (1 tussenuur) wo: 8.25-17.00 (3 tussenuren) do: 8.25-16.15 (3 tussenuren) vr: 9.10-15.30 (1 of 3 tussenuren, ligt eraan of ik een toets heb of niet) best wel k*t rooster op zich, wordt lekker handig in de winter enzo.. (kmoet een uur naar huis fietsen....) maar ik heb nog meer medelijden met m'n vriendinnekes: 4 keer van 8.25-17.00 en 1 keer van 8.25-16.15 met 14 tussenuren..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Goede waterpijp PatoLoco | 23 | 18-07-2014 13:04 | |
De Kantine |
Waar dacht jij laatst over na? TopDrop | 55 | 06-07-2008 20:35 | |
Lifestyle |
wat heb je vandaag nou weer voor interessaannntsss uitgespookt CharismaticBass | 500 | 08-03-2005 23:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic!!! #10 Miracle | 500 | 30-08-2004 09:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] nog geen titel.. hoe slecht is et? maarte | 18 | 24-05-2003 22:54 |