Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn vriendin doet dansacademie in Den Haag "FA FA" maar dat moet je vanaf je twaalfde volgen... Als je naar een dansacademie wilt moet je denk naar Tilburg of Amsterdam naar HBO voor dans, maar dan zou ik wel nu heel veel les gaan nemen want anders kom je niet door de toelatingstest heen... je kan iig effe kijken op deze site
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wa voor iets word er op zo'n auditie getest? Ook verschillende soorten dans? Net zoas bijv jazz ofzo moet je daar ook wa van kenne? En da is gwoon in een groepje he? Ik heb iets geleze da ze teste hoe snel je iets leert zeg maar, je improvisatie, je talent en verder weet ik ut ffkes nie meer, klopt dat? Even voor alle duidelijkheid: Ik heb ut over dans academie in Tilburg! |
![]() |
|
![]() |
tilburg, rotterdam en arnhem wilde ik niet naartoe, lag me niet echt...rest ben ik afgewezen hier in nederland en ook nog een aantal scholen in buitenland...heb kutjaar gehad vorig jaar...
auditie tilburg weet ik niet meer precies, maar je krijgt een aantal lessen op de auditie dagen...dat is de eerste auditie...kom je daardoor, dan krijg je vaak een medische keuring voordat je definitief toegelaten wordt...kan ook zijn dat er tussen de eerste ronde en keuring nog een ronde zit, maar weet niet zeker... vaak zijn het simpele lessen, om het niveau van de auditanten te testen...ze kijken naar inzet, uitstraling, muzikaliteit, niveau, bouw, geschiktheid ervoor etc... denk idd dat je jazz krijgt in tilburg en impro ofzoww...maarre als je de formulieren aanvraagt, kan je dat zo uitvinden!!! en het is niet erg als je niet veel lessen jazz hebt gehad...ze doen het voor, dan doe je het allemaal een keer en dan doe je het in groepen (als de auditiegroep heel groot is)...en het gaat vooral om de coördinatie en de uitstraling...moet muzikaal kloppen...>> is het harde muziek, dan niet zo'n lieflijk balletti-uitstraling gezichtje opzetten en op die manier bewegen, maar juist heel scherp bewegen!!! kweenie hoelang je al lest en welke dansvormen...en welke richting je wilt gaan doen... ~SKIP~ |
![]() |
|
![]() |
ik weet verder der nix vanaf welke richting ik zou wille doen..
maar ut gaat me alleen over de 1e auditie, ik weet da as je daar doorkomt da je dan nog een test krijgt over je gezondheid enz. weet je toevallig rond welke tijd die audities zijn? en wat ik ook nie kan vinde is of der ope dage zijn op dansacademies of nie.. maar alvast super thnx voor je reactie! en de andere uiteraard ook, ook al had ik daar wa minder aan.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
3/4 jaar is GEEN reden om NIET mee te doen....bij de auditie voor de docentenopleiding in a'dam, kwamen er meiden door de tweede selectie, waar ik niet door kwam...geen reden gehad... handig is het dat je idd dingen snel doorhebt, zoals je zegt met 'kneedbaar'!! lenig zijn is altijd een pre....daar kijken ze ook naar met de medische keuring...vragen ze je of je de split en spagaat enzow kan en de kikkerpositie (zitten met je voeten tegen elkaar en proberen je knieën op de grond te krijgen)...maar, ik weet niet hoe oud je bent, maar met dagelijks VOORZICHTIG stretchen is er veel aan lenigheid te doen... omdat ik meer het klassieke op wil, en r'dam, arnhem en tilburg meer jazz en modern bieden, sprak het mij niet erg aan...bovendien ben ik niet echt kapot van de sfeer op r'dam...ben naar twee verschillende open dagen geweest en heb verhalen uit de eerste hand van een ex-leerlinge daar...en daar werd je niet echt blij van... ingrid, het is toch wel handig als je weet welke richting je op wilt....je moet je namelijk voor bepaalde richtingen opgeven bij de auditie al!!! op http://www.fontys.nl/dansacademie/indexned.html kan je het allemaal op je gemakje nalezen...als je dan bij activiteiten klikt, dan kan je de academie e-mailen om te vragen wanneer hun open dagen zijn....als ik het goed heb is dat ergens in november...audities zijn meestal ergens in het begin van het jaar of voorjaar... ~SKIP~ |
![]() |
|
![]() |
wie doet er hier de zaterdagopleiding van FAFA? die wil ik gaan doen, maar is het wel wat? gaat t wel de profesionele kant op? en hoe zit t met de leeftijden en uitvoeringen? wie o wie kan me helpen?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Welke sport,hoevaak per week en waarom? lakyie | 369 | 29-06-2013 21:01 | |
Studeren |
fontys dansacademie EmmaLoves2Dance | 0 | 18-03-2012 21:51 | |