Oud 13-08-2001, 12:04
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Ik zoek scripts voor halflife-counterstrike, liefst engelstalig, wie weet een goede site?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2001, 13:13
R
R is offline
comm of.. ?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2001, 17:46
Obi Wan
Obi Wan is offline
Rot toch op speel normaal
Met citaat reageren
Oud 13-08-2001, 18:57
Francorchamps
Francorchamps is offline
Citaat:
Obi Wan schreef:
Rot toch op speel normaal
???
ik denk niet dat hij headshot en no-recoil scripts bedoelt...

op counter-strike.de zijn wel wat goede te vinden (niet eens in het duits )
Met citaat reageren
Oud 13-08-2001, 20:01
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
comm jah, rot op ik ga toch niet cheatuh.... daar bennik veels te goeds voor

ik heb al eens gekeken counterstrike.de maar ik kan er geen vinden die werkt en tegelijk niet duitstalig is (want ik vat geen reet van die shit)
Met citaat reageren
Oud 13-08-2001, 20:29
R
R is offline
Gewoon zelf makemn, Heb ik ook gedaan voor tfc
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 00:21
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
no-recoil is voor n00bies...

dat script haalt alleen maar je crosshair naar beneden als je schiet....

echte pro's doen dat automatisch
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 13:12
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
Vaag mannetje schreef:
no-recoil is voor n00bies...

dat script haalt alleen maar je crosshair naar beneden als je schiet....

echte pro's doen dat automatisch

ja duh, je gaat toch niet in de lucht schietuh
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 13:17
FunFair
FunFair is offline
Ik snap zowiezo niet waarom je een script nodig hebt? Is dat een teken van lui zijn ofzow??

wat voor een scripts zoek je eigenlijk naar? van die Buyscripts ofzow?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 14:39
HK66666
HK66666 is offline
cheaten in Counterstrike is het zwakste wat je kunt doen en haalt voor veel mensen de lol uit het spelletje.
Bovendien zal zo'n cheater een echte CS'er nooit goed pakken, aangezien juist het sluipen het mooie is aan cs, er gaat nix boven zo'n stomme camper besluipen en je autoshotgun op hem leeg knallen.
Oud 14-08-2001, 14:43
FunFair
FunFair is offline
Citaat:
HK66666 schreef:
cheaten in Counterstrike is het zwakste wat je kunt doen en haalt voor veel mensen de lol uit het spelletje.
Bovendien zal zo'n cheater een echte CS'er nooit goed pakken, aangezien juist het sluipen het mooie is aan cs, er gaat nix boven zo'n stomme camper besluipen en je autoshotgun op hem leeg knallen.
Een campende cheater is hardstikke achtelijk... ik weet niet of je al eens een cheat hebt uitgeprobeert, maar op em afsluipen heeft echt geen nut hoor..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 14:55
HK66666
HK66666 is offline
hij zal je moeten zien voordat ie op je schiet, ok, campers die in een inhammetje gaan zitten waar ze maar van een kant aangevallen kunnen worden doe je niet veel aan (maar dat soort kindjes wordt meestal wel via messages duidelijk gemaakt dat ze niet echt gewaardeerd worden )
Oud 14-08-2001, 16:03
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:
HK66666 schreef:
hij zal je moeten zien voordat ie op je schiet, ok, campers die in een inhammetje gaan zitten waar ze maar van een kant aangevallen kunnen worden doe je niet veel aan (maar dat soort kindjes wordt meestal wel via messages duidelijk gemaakt dat ze niet echt gewaardeerd worden )
1 woord: WALLHACK

Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 18:26
FunFair
FunFair is offline
Citaat:
Vaag mannetje schreef:
1 woord: WALLHACK

2e woord: Aimhack
3e woord: Ballhack
4e woord: Transperantie
5e woord: Airhack
6e woord: Crossiar Hack

ik ken de cheat en hij is hardstikke saai om te gebruiken.. het tast je skills heel erg aan, maar het is leuk om eens te proberen

[filmpje]is weg omdat iemand er om vroeg[/filmpje]
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 19:15
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:
FunFair schreef:
2e woord: Aimhack
3e woord: Ballhack
4e woord: Transperantie
5e woord: Airhack
6e woord: Crossiar Hack

ik ken de cheat en hij is hardstikke saai om te gebruiken.. het tast je skills heel erg aan, maar het is leuk om eens te proberen

aahh rot op met die cheats.. ik weet wel dat ze bestaan... ze zijn voor zielige losers..

maar bij het voorbeeld van HK666 heb je aan een wallhack meer dan genoeg....

[Dit bericht is aangepast door Sephiroth (14-08-2001).]
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 19:21
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
en BTW..
het is niet alleen 1 cheat..

er zijn nog heel veel primitieve voorgangers van al die cheats......

en er is tegenwoordig een nieuwere cheat die in theorie beter is dan van dat filmpje..
(ik haat cheats, waag het niet dat iemand mij vraagt hoe die cheat heet
IK VERSPREID GEEN CHEATS EN IK HELP OOK NIET BIJ HET VERSPREIDEN VAN CHEATS)
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 19:33
FunFair
FunFair is offline
Citaat:
Vaag mannetje schreef:
en BTW..
het is niet alleen 1 cheat..

er zijn nog heel veel primitieve voorgangers van al die cheats......

en er is tegenwoordig een nieuwere cheat die in theorie beter is dan van dat filmpje..
(ik haat cheats, waag het niet dat iemand mij vraagt hoe die cheat heet
IK VERSPREID GEEN CHEATS EN IK HELP OOK NIET BIJ HET VERSPREIDEN VAN CHEATS)
Je naam zegt het al... je doet vaag... ik verspreid ze ook niet man.. het is een filmpje!! kan je zien hoe het werkt!!!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 20:13
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
ik heb net een cheat uitgeprobeerd die ik gevonden had via dat filmpje, dus haal dat filmpje hier weg!

wat is dat toch voor mietjes zeg, zet de aimbot aan en je maakt 15 kills per game, maar dat is toch geen spel meer, rot op met die zooi! (wallhack ook!)
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 20:32
Francorchamps
Francorchamps is offline
Al die shitcheats.. het is sinds een paar weken een echte invasie geworden, het lijkt wel of iedereen tegenwoordig wallhack heeft. Ga maar een op een willekeurige Gamepoint of Demon server spelen en je komt gegarandeerd een wallhacker tegen.

Als je wars op non-pb servers speelt weet je nooit of je wel eerlijk heb verloren (wat mij dus een paar x is overkomen)
Ik ga nu dus alleen nog op pb servers wars spelen!

Het is gewoon verschrikkelijk, type in de eerste de beste zoekmachine in dat je een cs cheat zoekt en je krijgt vele sites voorgeschoteld met diverse cheats (nee ik help hiermee niet cheats te verspreiden, want elke mongool is wel zo slim om dit te bedenken)

Als ik in CS 1.3 nog steeds veel cheaters zie dan is het afgelopen met mijn CS carriere van 2 jaar :/
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 22:03
FunFair
FunFair is offline
Citaat:
KoRnGuy schreef:
ik heb net een cheat uitgeprobeerd die ik gevonden had via dat filmpje, dus haal dat filmpje hier weg!

wat is dat toch voor mietjes zeg, zet de aimbot aan en je maakt 15 kills per game, maar dat is toch geen spel meer, rot op met die zooi! (wallhack ook!)

15 kills op welke server speel jij? op demon nl zit ik meestal toch aan de 30... en op demon uk zo rond de 40 (duh met al die n00bs )

en ik heb het filmpje weg gehaald... moet alleen Vaag mannetje vragen om etzelfde te doen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 23:21
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
FunFair schreef:
15 kills op welke server speel jij? op demon nl zit ik meestal toch aan de 30... en op demon uk zo rond de 40 (duh met al die n00bs )

en ik heb het filmpje weg gehaald... moet alleen Vaag mannetje vragen om etzelfde te doen.

ik speelde de eerste de beste Demon NL assault

Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 23:23
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
Francorchamps schreef:
Al die shitcheats.. het is sinds een paar weken een echte invasie geworden, het lijkt wel of iedereen tegenwoordig wallhack heeft. Ga maar een op een willekeurige Gamepoint of Demon server spelen en je komt gegarandeerd een wallhacker tegen.

Als je wars op non-pb servers speelt weet je nooit of je wel eerlijk heb verloren (wat mij dus een paar x is overkomen)
Ik ga nu dus alleen nog op pb servers wars spelen!

Het is gewoon verschrikkelijk, type in de eerste de beste zoekmachine in dat je een cs cheat zoekt en je krijgt vele sites voorgeschoteld met diverse cheats (nee ik help hiermee niet cheats te verspreiden, want elke mongool is wel zo slim om dit te bedenken)

Als ik in CS 1.3 nog steeds veel cheaters zie dan is het afgelopen met mijn CS carriere van 2 jaar :/
NU snap ik waarom iedereen een wallhack gebruikt: HET IS zo MAKKELIJK om een cheat te vinden, ik typte de naam van de cheat indat filmpje in in altavista, en hup ik zit op een site waar ik wallhacks, aimbots, en nog veel meer cheats kan downen, dit is gewoon niet leuk meer, zo zit iedereen te cheaten, je kunt je vaak nog afvragen of iemand wel echt goed is.

wat dat betreft ben ik tenminste wel een goede echte speler
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 23:35
HK66666
HK66666 is offline
Ik kan merken dat ik al 4 maand nie mer gespeeld heb (andere pjoeter kaduuk)
Er is veel gecheat bijgekomen merk ik....jammer
Oud 15-08-2001, 22:58
FunFair
FunFair is offline
Is heel jammer, maar het is toch nog steeds lol om zo'n cheater eens lekker op zijn donder te geven met een lekkere AK47
Met citaat reageren
Oud 15-08-2001, 23:30
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
FunFair schreef:
Is heel jammer, maar het is toch nog steeds lol om zo'n cheater eens lekker op zijn donder te geven met een lekkere AK47

ja idd, goede spelers zullen altijd goed blijven, ook tegen cheaters, maar bedenk wel dat je dus vaak gekilld wordt door zo'n lamer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2001, 09:13
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:
FunFair schreef:
Je naam zegt het al... je doet vaag... ik verspreid ze ook niet man.. het is een filmpje!! kan je zien hoe het werkt!!!
GVd.. kijk naar die reacties man! je hebt zoveel mensen geholpoen met het vinden van die cheat...

Citaat:
Citaat:
NU snap ik waarom iedereen een wallhack gebruikt: HET IS zo MAKKELIJK om een cheat te vinden, ik typte de naam van de cheat indat filmpje in in altavista, en hup ik zit op een site waar ik wallhacks, aimbots, en nog veel meer cheats kan downen, dit is gewoon niet leuk meer, zo zit iedereen te cheaten, je kunt je vaak nog afvragen of iemand wel echt goed is.

wat dat betreft ben ik tenminste wel een goede echte speler

BTW, Sephiroth, thnx voor editen van mijn bericht....

[Dit bericht is aangepast door Vaag mannetje (16-08-2001).]
Met citaat reageren
Oud 16-08-2001, 17:18
Sephiroth
Sephiroth is offline
Anytime.
Alleen beetje te laat zo te zien.

[Dit bericht is aangepast door Sephiroth (16-08-2001).]
Oud 17-08-2001, 10:10
FunFair
FunFair is offline
Citaat:
Vaag mannetje schreef:
GVd.. kijk naar die reacties man! je hebt zoveel mensen geholpoen met het vinden van die cheat...

sjeez maak je niet zo druk man.. ik ben ook niet degene die dat filmpje heeft gemaakt.. het heette eerst showtheworld duss... ik doe alleen maar wat er staat en echte cssers spelen er toch niet mee.. alleen die pokke n000bs en die kan je gewoon ook wel afmaken.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2001, 11:08
Francorchamps
Francorchamps is offline
Tip: ga nooit meer op Gamepoint spelen
Ze kunnen de naam van die servers nu beter in Cheatpoint veranderen, want er zitten nu ALTIJD cheaters. Niet zo gek, want er zijn nooit admins dus iedereen kan zo veel cheaten als ie wil. Er zijn niet alleen wallhackers en aimbots daar.. ik heb gister ook iemand gezien met een nieuwe variant van de speedcheat (jaja ) en een respawn-cheat: dwz, zogauw deze persoon dood werd geschoten respawnde hij datzelfde potje nog in het andere team zodat hij lekker door kon spelen...

Met citaat reageren
Oud 17-08-2001, 14:53
HK66666
HK66666 is offline
Is toch zonde dat je als modmakers drukker bezig moet zijn met cheats onmogelijk maken, dan met leuke nieuwe features implementeren
Oud 17-08-2001, 21:20
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:
Francorchamps schreef:
Tip: ga nooit meer op Gamepoint spelen
Ze kunnen de naam van die servers nu beter in Cheatpoint veranderen, want er zitten nu ALTIJD cheaters. Niet zo gek, want er zijn nooit admins dus iedereen kan zo veel cheaten als ie wil. Er zijn niet alleen wallhackers en aimbots daar.. ik heb gister ook iemand gezien met een nieuwe variant van de speedcheat (jaja ) en een respawn-cheat: dwz, zogauw deze persoon dood werd geschoten respawnde hij datzelfde potje nog in het andere team zodat hij lekker door kon spelen...

Nieuwe speedcheat? ... nog niet gezien... weet je zeker dat het niet gewoon iemand met een lagstoot is (of mensen met veel chokes?)?????...

"respawncheat" is een variant van de spectatorbug....

Met citaat reageren
Oud 17-08-2001, 22:44
Francorchamps
Francorchamps is offline
JA ik weet zeker dat het een speedcheat was... tuurlijk heb je wel eens dat iemand ineens heel snel loopt als ie ff lagt, maar dat was hier niet het geval. Hij schoot bv met een awp alsof het een mp5 was ...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2001, 23:40
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
damn, achja.. wordt wel lachen... kan er weer lekker veel geband worden.

btw.. 62.205.0.5:27001 t/m 27005 (5 servers dus)
is gamezone.be

Ja belgische server... MAAR... hier zijn in vergelijking met andere servers weinig cheaters... alle cheaters die gespot worden, krijgen ban....

tijdens de vorige speedcheat-tijdperk werden er bijna 10 speedcheaters per dag geband op die server....

Met citaat reageren
Oud 18-08-2001, 00:26
FunFair
FunFair is offline
Citaat:
Vaag mannetje schreef:
damn, achja.. wordt wel lachen... kan er weer lekker veel geband worden.

btw.. 62.205.0.5:27001 t/m 27005 (5 servers dus)
is gamezone.be

Ja belgische server... MAAR... hier zijn in vergelijking met andere servers weinig cheaters... alle cheaters die gespot worden, krijgen ban....

tijdens de vorige speedcheat-tijdperk werden er bijna 10 speedcheaters per dag geband op die server....

Is die server net als demon nl? daar worden namelijk bijna alle buitenlanders weg gescholden (vin je het gek met een duitse n00b die voordurent dingen typt in het duits ook al reageert niemand)

Ik heb namelijk geen zin om weg gepest te worden van belgische servers... (hebben een aantal belgen wel geprobeert om me van demon uk met 3 vrienden weg te pesten, maar dat werkte andersom.. ze gingen er naar een tijdje mooi vandoor.. ze werden ook steeds ingemaakt door ons )
Met citaat reageren
Oud 18-08-2001, 09:07
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Nee, dat gebeurd daar niet... al hebben ze wel een hekel aan duitsers omdat ze altijd lag meebrengen....

btw.. www.gamezone.be is de website... daar vind je de cumstom maps, server stats etc...

[Dit bericht is aangepast door Vaag mannetje (18-08-2001).]

[Dit bericht is aangepast door Vaag mannetje (18-08-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten