Advertentie | |
|
![]() |
|
hij zal je moeten zien voordat ie op je schiet, ok, campers die in een inhammetje gaan zitten waar ze maar van een kant aangevallen kunnen worden doe je niet veel aan (maar dat soort kindjes wordt meestal wel via messages duidelijk gemaakt dat ze niet echt gewaardeerd worden
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
3e woord: Ballhack 4e woord: Transperantie 5e woord: Airhack 6e woord: Crossiar Hack ![]() ![]() ![]() [filmpje]is weg omdat iemand er om vroeg[/filmpje] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
aahh rot op met die cheats.. ik weet wel dat ze bestaan... ze zijn voor zielige losers.. maar bij het voorbeeld van HK666 heb je aan een wallhack meer dan genoeg.... [Dit bericht is aangepast door Sephiroth (14-08-2001).] |
![]() |
|
![]() |
en BTW..
het is niet alleen 1 cheat.. er zijn nog heel veel primitieve voorgangers van al die cheats...... en er is tegenwoordig een nieuwere cheat die in theorie beter is dan van dat filmpje.. (ik haat cheats, waag het niet dat iemand mij vraagt hoe die cheat heet ![]() IK VERSPREID GEEN CHEATS EN IK HELP OOK NIET BIJ HET VERSPREIDEN VAN CHEATS) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Al die shitcheats.. het is sinds een paar weken een echte invasie geworden, het lijkt wel of iedereen tegenwoordig wallhack heeft. Ga maar een op een willekeurige Gamepoint of Demon server spelen en je komt gegarandeerd een wallhacker tegen.
Als je wars op non-pb servers speelt weet je nooit of je wel eerlijk heb verloren (wat mij dus een paar x is overkomen) Ik ga nu dus alleen nog op pb servers wars spelen! Het is gewoon verschrikkelijk, type in de eerste de beste zoekmachine in dat je een cs cheat zoekt en je krijgt vele sites voorgeschoteld met diverse cheats (nee ik help hiermee niet cheats te verspreiden, want elke mongool is wel zo slim om dit te bedenken) Als ik in CS 1.3 nog steeds veel cheaters zie dan is het afgelopen met mijn CS carriere van 2 jaar :/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en ik heb het filmpje weg gehaald... moet alleen Vaag mannetje vragen om etzelfde te doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat dat betreft ben ik tenminste wel een goede echte speler |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
BTW, Sephiroth, thnx voor editen van mijn bericht.... [Dit bericht is aangepast door Vaag mannetje (16-08-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Tip: ga nooit meer op Gamepoint spelen
![]() Ze kunnen de naam van die servers nu beter in Cheatpoint veranderen, want er zitten nu ALTIJD cheaters. Niet zo gek, want er zijn nooit admins dus iedereen kan zo veel cheaten als ie wil. Er zijn niet alleen wallhackers en aimbots daar.. ik heb gister ook iemand gezien met een nieuwe variant van de speedcheat (jaja ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"respawncheat" is een variant van de spectatorbug.... |
![]() |
|
![]() |
damn, achja.. wordt wel lachen... kan er weer lekker veel geband worden.
btw.. 62.205.0.5:27001 t/m 27005 (5 servers dus) is gamezone.be Ja belgische server... MAAR... hier zijn in vergelijking met andere servers weinig cheaters... alle cheaters die gespot worden, krijgen ban.... tijdens de vorige speedcheat-tijdperk werden er bijna 10 speedcheaters per dag geband op die server.... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik heb namelijk geen zin om weg gepest te worden van belgische servers... (hebben een aantal belgen wel geprobeert om me van demon uk met 3 vrienden weg te pesten, maar dat werkte andersom.. ze gingen er naar een tijdje mooi vandoor.. ze werden ook steeds ingemaakt door ons ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nee, dat gebeurd daar niet... al hebben ze wel een hekel aan duitsers omdat ze altijd lag meebrengen....
btw.. www.gamezone.be is de website... daar vind je de cumstom maps, server stats etc... [Dit bericht is aangepast door Vaag mannetje (18-08-2001).] [Dit bericht is aangepast door Vaag mannetje (18-08-2001).] |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 |