Oud 17-01-2006, 12:09
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 17-01-2006 @ 13:00 :
Mijn voedingslijst is uitgebreid... Het is zó verschrikkelijk véél. Volgens becel 1500 kcal "uw voeding is niet erg calorierijk" Ga weg, ga weg, ga weg, het is veel, véél te veel.
het is ook niet veel... jij vind/denkt en voelt dat het veel is..
Oud 17-01-2006, 12:18
Verwijderd
Zo. En nu ga ik mooi niets doen. Laten ze me potverdomme op school komen voor 20 minuten. IK REIS 4 UUR, JA??. en nou moet ik mezelf gaan terugkijken op band. en dat terwijl we geen videorecorder meer hebben. Morgen vrij, overmorgen vrij, wat een kutleven, zeg. Maar morgenavond ga ik naar de daklozen. dus sorry Mushu, sporten was een grapje. dat kan dus niet Zo. ik ga een film kijken.
Oud 17-01-2006, 12:19
Roosje
Roosje is offline
HOE WEET HIJ DAT?
Oud 17-01-2006, 12:30
Roosje
Roosje is offline
Oh god, als het via degene is die ik dénk dat het is, dan gaat ze een heel groot probleem krijgen. HEEL groot.
Oud 17-01-2006, 12:33
miekmuis
miekmuis is offline
Hmpf, ik begin het al te saboteren voor het is begonnen. Yay
Oud 17-01-2006, 12:37
kroot
kroot is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 17-01-2006 @ 11:54 :
Download Hitman Pro
Ja, dat staat er al op. Maar als ik het probeer te open, doet ie dat niet. Of hij loopt vast of hij opent het wel, maar dat verschijnt er de hele tijd in beeld uw computer is besmet met spyware. Ja duh. En norton start ie ook al niet
Oud 17-01-2006, 12:46
Roosje
Roosje is offline
HOE WETEN ZE DAT?

Ik haat ze. Ik haat ze nu nog meer dan eerst.

En ik doe hypocriet. Eerst teveel, dan maak ik er minder van, schrik ik.

Edit: Oké, dit was mijn klas. Was. Het klopt allemaal niet.

Edit twee: Het definitieve einde. Nu komt het nooit meer goed. Ik blijf wel het eilandje in de klas. Maar niet alleen, niet alleen, nooit alleen.

Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 12:58.
Oud 17-01-2006, 12:52
Verwijderd
Domme kleine onvolwassen jochies. Maar ik ga niet schelden, dat zijn ze niet waard. Ik pak ze op mijn eigen terrein en dan kunnen ze gaan zeiken over mijn typo's, uiteindelijk krijg ik ze er wel onder.
Ouders zijn handig, leraren ook en als ze het op de "jongetjesmanier" willen oplossen: ik zit op Ninjutsu.

Laat maar komen.
Oud 17-01-2006, 14:10
Verwijderd
Mijn leven is mijn leven niet meer.
Ik ga uit, maar ik vind het niet meer leuk.
Ik flirt, maar ik vind het niet meer leuk.
Ik rook en ik drink, maar ik vind het niet meer lekker.
Ik doe giechelig als zo'n joch naar me kijkt, maar ik vind dat niet meer leuk.
Ik luister naar dezelfde muziek, maar het raakt me niet meer.
Ik doe wat ik deed, maar ik vind het niet meer leuk.
Oud 17-01-2006, 14:22
Mara
Mara is offline
Eerst: "Jij betaalt je sport, wij je zorgverzekering"
Toen: "Jij betaalt je zorg, wij je sport"
Nu: "Je betaalt alles maar zelf, zorg, sport, alles."

En bedankt, waar haal ik dat geld vandaan?
Oud 17-01-2006, 14:37
Anno2007
Anno2007 is offline
IK VIND HET ZO VERSCHRIKKELIJK STOM AMMEL!!!!

Begon zondag al, ik egt verschrkkelijk lang kwijt aan engelse dossiers, omdt het controle was. Kom ik in die les, ben ik de enigste die ze af heb...en de rest mag het nu donderdag over een week gaan inleveren (zit toetsweek tussen) ik weet me tijd ook wel beter te besteden zeg

Vandaag waren der heel veel "toetsweekziek'', zo stom die slapen uit, en leren dan, terwijl we toch al heel vroeg uitwaren...dan kom je die paar uurtjes toch gewoon Draag je eigen gevolgen...als jij te laat begint met leren, is t je eigen schuld, moe je geen dagjes daarom vrij gaan nemen!

En verder zit ik verschrikkelijk in de stres voor de toetsweek, merk je t?
Oud 17-01-2006, 15:31
Stefanie
Stefanie is offline
Het kan niet waar zijn Als er iemand is op deze wereld die dit niet verdient was hij het wel
Oud 17-01-2006, 15:39
ilse
ilse is offline
al anderhalve kutweek... ik houd dit niet vol ofzo..
Oud 17-01-2006, 15:45
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
"Sommige mensen kun je maar beter te vriend houden."
Oh? En dat vertel je me als het al te laat is? Wat heb ik nou verdorie aan zo'n opmerking?!
Maar ik doe wel weer alsof het me niet uitmaakt en het allemaal oke is.
Sommige mensen kun je immers maar beter te vriend houden, toch?
Oud 17-01-2006, 15:55
Roosje
Roosje is offline
Ik kan ook helemaal niets goed doen in hun ogen. Ik schreef vier maanden geleden hetgeen ik nu denk. Dat kan niet, ik moet kappen met schrijven, want ik voorspel er de toekomst mee. Ik wil het niet meer, ik wil niet dat ze me op alle fronten afrekenen. Ze moeten gewoon oprotten, allemaal, weg uit mijn leven.

Edit: Komt die verdomde apathie nou weer terug of ik ben ik gewoon beloftes aan het verbreken?

Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 16:08.
Oud 17-01-2006, 15:59
Verwijderd
The cigarettes you light
One after the other
Won't help you forget him
When you are losing your lover

The cigarettes I light
One after the other
Won't help me forget him

Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 19:27.
Oud 17-01-2006, 16:05
Verwijderd

Maar ik moet me vrolijk voelen.
Oud 17-01-2006, 16:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Soms snap ik echt helemaal niks van mezelf. Terwijl ik het patroon ondertussen toch wel ken. Maar het is zo moeilijk om dat patroon te onderbreken, ookal merk ik wel dat het minder aan het worden is en dat ik het beter in de hand kan houden. Maar waarom is het dan nog niet helemaal weg? Waarom ben ik zo bang voor het alleen-zijn, terwijl daar helemaal geen reden toe is? Waarom schrik ik als ik hoor dat we de komende maanden sowieso 5 weekenden zonder elkaar moeten door allerlei verplichtingen? Waarom wordt ik bang bij die gedachte terwijl het nu nog helemaal niet aan de orde is en verlies ik mezelf daar zo in dat daar om moet huilen en boos over word? Wat is er zo erg aan af en toe even niet bij hem kunnen zijn? En waarom heb ik daar meestal helemaal geen last van, maar komt het op bepaalde momenten zo keihard aan?

Ik weet dat het nergens op slaat en na een nacht slapen ben ik dat hopeloze gevoel ook weer helemaal kwijt. Maar de momenten dat het er wel is blijven af en toe terugkomen. En dat wil ik helemaal niet. Ik schrik daar van, ik schrik van de heftigheid waarop ik op zo'n moment op dingen reageer. Ik schrik van de dingen die ik dan denk. En ik schaam me er voor, weet niet wat ik er tegenover hem mee moet. En dus klap ik dicht, begrijpt hij nog minder van me, neemt afstand, en voel ik me weer heel erg gekwetst, ga hem dingen kwalijk nemen. En wordt het hopeloze gevoel alleen maar erger. En dat allemaal veroorzaakt door een overdreven reactie van mij op iets waarvan ik helemaal niet weet waarom ik er zo op reageer.

Meestal gaat het gewoon zo goed. Maar soms heb ik het even niet meer, dan komt er zo'n onzekerheidsaanval en zak ik voor heel even terug in dat negatieve wat ik jaren geleden heb gehad. En dat beangstigd me. Ik dacht dat ik niet meer zo was, maar toch komt het af en toe nog eens terug. Waarom is dat nog steeds deel van mij?
Oud 17-01-2006, 16:17
Verwijderd
En nou zit ik alweer met tranen in mijn ogen voor de pc... Stomme aansteller! Godverdomme jaloers kreng!
Oud 17-01-2006, 16:20
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Dvine schreef op 17-01-2006 @ 12:33 :
Hij was nog zo jong... KUTZOOI
*knuf*

Mijn vakantievriendin is weer online
En vanavond een workshop over onderhoud aan de bike
Oud 17-01-2006, 16:22
Jolene
Jolene is offline
Wat een onzettende kutdag!
Kom ik aan op stage,hoor ik dat de stage opa op de intensive care ligt.Dubbele longontsteking,aan de beademing en kunstmatig in coma gehouden ving ik op .Hij zal het vast wel niet halen maar ik hoop zo erg dat hij er nog bovenop komt!.Net mn katjes huilend teruggebracht naar mn moeder dr huis.Ik ben zo onzettend gehecht aan die beesten dat het eng word .Daar lag ook nog eens een brief dat de vader van mn oom is overleden.Ik weet niet zo goed hoe ik er mee moet omgaan.Ik kan hem wel bellen maar wat moet ik dan in godsnaam zeggen?.Net boodschappen gedaan met mn vader.Daar sta je dan huilend troostvoer in je mandje te gooien
Oud 17-01-2006, 16:47
Roosje
Roosje is offline
En ineens valt alles in elkaar. Het móét zo gegaan zijn, dat kan niet anders.
Oud 17-01-2006, 16:48
Verwijderd
ROT OP, ROT OP, ROT OP!!!
Oud 17-01-2006, 17:05
George
George is offline
Hmm. Ik heb honger op momenten dat ik niet de kans heb om te eten, en op de momenten dat ik die kans wel heb ben ik misselijk.
Nu heb ik honger, ze heeft worteltjes gemaakt, waar ik vreselijk gek op ben, ik ben niet misselijk, maar mag niet meer beneden komen.
Oud 17-01-2006, 17:11
Gothic
Gothic is offline
Bah ik heb echt overal 'pijn'. M'n rug, m'n nek, m'n schouders en armen, m'n handen... echt niet normaal. Ik moet ontspannen of een goede harde massage ofzo, alles zit vast. Ik weet niet waardoor het komt, had m'n nek vd week verrekt of misschien moet ik m'n schoudertas niet meer gebruiken... pak vd week wel weer mn rugzak dan, hopelijk helpt het.

Moet ik zo nog sporten ook. Ik heb geen zin, zie er altijd zo tegenop, voel me onzeker, ben niet goed genoeg... Blegh. Ik wil gewoon slapen, ik ben op. En ik ben nog niet eens halverwege week 2... ben verdrietig en weet niet waarom...
Oud 17-01-2006, 17:14
Tink*
Tink* is offline
Ik weet het niet meer. Het is zo'n gedoe en ik kan er gewoon niet meer tegen. Ik weet het gewoon helemaal niet meer.
Oud 17-01-2006, 17:16
Nijn*
Nijn* is offline
Ben vanmiddag naar Altrecht geweest en ik ga met ontslag. Ik moet nog één gezins/evaluatiegesprek inplannen voor volgende maand waarschijnlijk, en daarna mag ik weg. Morgen belt het NPI terug waarschijnlijk en dan krijg ik meer informatie over welke therapieën ik daar kan volgen en wanneer ik een intake kan doen. Het voelt goed om daar eindelijk te vertrekken, maar ook zo ontzettend vreemd. Na twee jaar daar therapie ga ik weer ergens anders heen en kom ik daar nooit meer.. Jezus, het voelt allemaal zo onwerkelijk, maar ook zo ontzettend goed. Ik hoef nooit meer naar dat stomme mens toe want IK MAG MET ONTSLAG!

Heb vandaag ook drie vriendinnen gepraat over dat ik me een beetje buitengesloten voelde de laatste tijd. Ze zeiden dat ze het juist heel leuk vinden als ik erbij ben en dat ik veel vaker moet komen! Ze snappen wel dat ik me zo voelde, maar vonden ook dat ik wel vaker mocht bellen, want ze vinden dan niet dat ik me bij ze opdring of zo. Blijkt het gewoon dat ze een andere vriendin helemaal zat zijn, en niet mij. Natuurlijk wel kut voor haar maar ik voel me wel opgelucht nu..

Ga zo maar eens huiswerk maken, heb ik al te lang niet gedaan. Voel me eindelijk weer beter.
Oud 17-01-2006, 17:42
George
George is offline
Wat ben ik eigenlijk verschrikkelijk oninteressant, geen wonder dat niemand me moet.
Oud 17-01-2006, 18:51
Roosje
Roosje is offline
Kun je ongemaakte beloftes verbreken?

En ik heb veel van m'n oude verhalen gelezen vandaag. Heftig, ja. Leuk, nee.

Nuttig?

Ja.

Edit: En plotseling beseffen dat een verhaal waar je al maanden aan loopt te sleutelen, in je hoofd althans, af is, lucht heel erg op. Ik hoef er niets meer bij te schrijven, ik hoef me niet meer bang te lopen maken, ik ben gewoon klaar. Wow.

Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 18:57.
Oud 17-01-2006, 18:57
Redhair
Redhair is offline
vanmiddag weer eens mijn roes uitgeslapen, na flink stoned zijn en geen speed hebben. Kreeg net een smsje van B., of ik vanavond weer kwam. Geen goed idee, qua school/tentamens volgende week. Heb terug gesmst dat ik helaas niet kan, met diezelfde reden, maar wel kom als N. of P. komt. Maar dat zal wel niet. Mja. Zo voel ik me ook. Mja.

Wat the fuck doe ik hier nog? Het heeft allemaal geen zin.
Oud 17-01-2006, 19:02
Nijn*
Nijn* is offline
Waarom kan hij niet eens blij voor me zijn maar moet hij meteen weer over zichzelf praten en met kutopmerkingen reageren. Hij weet dat ik daar niet tegen kan dus waarom doet hij zo? Ik maak ook eens iets leuks mee, iets waar ik van geniet waar ik trots op ben, en hij verpest het.
Oud 17-01-2006, 19:07
Ruudje
Ruudje is offline
gvd
Oud 17-01-2006, 19:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Dit was typisch weer zo'n *zucht*-dag...
En ik heb morgen mijn tussen-evaluatie op mijn stage... En daar kijk ik tegen op. Ze gaan vast weer vanalles zeggen wat ik voor mijn gevoel toch niet kan veranderen of wat ik al probeer, maar wat zij nog niet goed genoeg gelukt vinden. En mijn ene begeleidster durft natuurlijk haar mond niet open te doen tegen de andere, terwijl die ene af en toe wel door laat schemeren dat ze vindt dat ik prima bezig ben... En ik weet nu al dat ik om 13.30u morgen dichtklap en dan toch niks terug kan zeggen op alles wat ze tegen me zeggen... Verdorie, ik haat dat!
Oud 17-01-2006, 20:15
darkfairy
darkfairy is offline
IK HAAT HET
Oud 17-01-2006, 20:16
Gothic
Gothic is offline
Ben blij dat ik gegaan ben, was nog best leuk en wel ff goed me te ontspannen, ik zit/zat helemaal vast. Straks lekker slapen en hopelijk gaat het morgen wat beter. Er is helemaal geen reden om nu in stress te zitten. M'n studie gaat goed, krijg alles gemakkelijk af en het is niet moeilijk...

Verder mag ik best iets minder aan hem denken. Wordt toch niets zo, dus beter op het hier en nu richten en genieten van elke dag...
Oud 17-01-2006, 20:16
Roosje
Roosje is offline
Vanavond gaat er iets gebeuren, maar ik weet nog even niet wat.
Oud 17-01-2006, 20:18
Tink*
Tink* is offline
Ik voel me alweer een stuk beter. Vanavond een paar dingen opgehelderd, nog niet helemaal maar het is op de goede weg.
Oud 17-01-2006, 20:18
Verwijderd
De wereld vreet aan me...

Lekker dingieee...
Oud 17-01-2006, 20:26
Stefanie
Stefanie is offline
*hoofdpijn*

gelukkig wordt donderdag leuk
Oud 17-01-2006, 21:02
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik heb je nodig!
Nu! Verdorie!
Waarom ben je er nou niet, juist vandaag, waarom ben je er niet?
Oud 17-01-2006, 21:39
Roosje
Roosje is offline
The day after.

Geniaal. Werkelijk. Hoe kan een liedje, hoe kunnen tweehonderdvijfenzeventig seconden zoveel herinneren naar boven halen?
Oud 17-01-2006, 22:18
Redhair
Redhair is offline
Pfff, heb de belangrijkste opdracht gemaakt. Toen toch naar B. gegaan. Weer was M. er ook, weer gezellig. Weer geblowd, beetje high, rutig aan gedaan.
Even serieus met B. gepraat, had hem door. Vandaag weer speed gebruikt. Hij was eindelijk clean man, heeft in een kliniek gezeten. Zonde, echt waar. Maar wat wil je, hij is gister weer eens uit huis gegooid. Hij zou ook weer even wat voor mij regelen, had mij ook door. Ik met mijn grote bek, tuurlijk kijkt B. daar doorheen. Toen ik weg ging zei hij dat ik morgen ook weer moet komen, dat het leuk is als ik er ben. Zo lief, heb al jaren een zwak voor hem, eindelijk gaan we echt met elkaar om, naast onze tijd op lowlands.
Nu ben ik brak. Bleh. Heb nergens zin in, behalve terug naar B. en M. gaan, of N. zien.
Oud 18-01-2006, 00:18
Until It Sleeps
Until It Sleeps is offline
Wednesday morning, I woke up.
The oddest day of my life.
I get up from my bed. Looking at the window.
It's cold, strange and I'am not in my own room.

There's someone behind the door, asking if she may come in.
I am quiet and slowly I understand where I'am.

I was drunk, I was taking pills.
Pills that made me drunk, numb, and someone else.
I need help.

She said "I give you your own life back
Talk about your problems and you become yourself.
If you go away here, you'll get help."

Walking to the station.
Walking into my life, wondering why it has happened.
Walking through the snow

Now I am here.
A few months later, a long time of depression.
I have given my problems to god.
He takes my pain, lies, my depression.
He gives it back to me. Back into forgiveness.

Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 00:25.
Oud 18-01-2006, 01:14
Until It Sleeps
Until It Sleeps is offline
Zo, een hele lange mail verstuurd net
Ik kan bijna het verhaal compleet maken over wat ik heb meegemaakt. 9 A4tjes nu.
Vreemd, maar het fijn om terug te lezen.
Niet dat ik er vrolijker door word, maar dit is iets dat ik niet wil vergeten. Ik wil deze herinneringen houden.
Het word ook steeds duidelijker over hoe ik me voelde en waarom het zo is gelopen.
Pff, ik mag blij zijn dat ik nog leef.

Ik ga nu slapen, ik moet er om 7 uur weer uit.
Ik ga te laat slapen, maar dit was het waard.
Oud 18-01-2006, 07:48
farai
farai is offline
ik heb nog steeds allerlei kwaaltjes en moet morgen naar die groep en heb geen zin en en en.....blegh kutzooi.
Oud 18-01-2006, 08:12
&#9834;
&#9834; is offline
Oeps?
Oud 18-01-2006, 09:53
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Roosje: Wat heb jij voor klasgenoten op msn, zeg Dat je daar überhaupt nog mee praat...
*knuf*

Ik zal nooit mijn rijbewijs halen, maar toch heb ik volgende week een blokuur. Twee uur!
Oud 18-01-2006, 09:58
Roosje
Roosje is offline
Ja, nu ben ik echt weggepest.

Al voelt het niet eens zo. Het was mijn keus om te gaan. Ik haat ze, ik haat ze. Ik zat na vijf minuten jankend in de klas. Mijn lerares/mentrix neemt me niet serieus. Niemand lijkt het door te hebben.

En toen meldde ik me ziek en ben ik naar huis gegaan en heb ik jankend alles aan m'n papamama verteld en ging mijn papa ouders bellen, en mijn conrector en mentrix.

Ik haat ze. Klootzakken, sukkels. Ze mogen oprotten. Allemaal. Nee, mogen niet. Moeten.

Dit moet gewoon ophouden. Hebben ze niet door dat ik er aan onderdoor ga? Het kan niet meer, écht niet, er zit een grens aan wat ik aankan en die grens is nu bereikt.
Oud 18-01-2006, 10:20
George
George is offline
Citaat:
Roosje schreef op 18-01-2006 @ 10:58 :
Ja, nu ben ik echt weggepest.

Al voelt het niet eens zo. Het was mijn keus om te gaan. Ik haat ze, ik haat ze. Ik zat na vijf minuten jankend in de klas. Mijn lerares/mentrix neemt me niet serieus. Niemand lijkt het door te hebben.

En toen meldde ik me ziek en ben ik naar huis gegaan en heb ik jankend alles aan m'n papamama verteld en ging mijn papa ouders bellen, en mijn conrector en mentrix.

Ik haat ze. Klootzakken, sukkels. Ze mogen oprotten. Allemaal. Nee, mogen niet. Moeten.

Dit moet gewoon ophouden. Hebben ze niet door dat ik er aan onderdoor ga? Het kan niet meer, écht niet, er zit een grens aan wat ik aankan en die grens is nu bereikt.
(}) Wat een zielige types zeg. Onthoud in ieder geval maar dat je heel wat meer waard bent dan zij.

Ontopic
Ik voer geen fuck uit maar zit er totaal doorheen. Ik heb zo genoeg van het gescheld hier en van het constant naar beneden gehaald worden, gekleineerd worden en het niemand hebben om naartoe te vluchten.
Oud 18-01-2006, 10:38
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
George schreef op 18-01-2006 @ 11:20 :
...en het niemand hebben om naartoe te vluchten.
({) ik woon een beetje ver weg
maar hier mag iedereen naartoe vluchten

mijn vader heeft gereageerd
hij zei dat ie ervan schrok
maar hij heeft me (gelukkig) niet gebeld ofzo =\
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten