Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://communities.msn.com/lagerlout
voor onze LowLands fotos (cHa0s, Punkrock-Bastard, Lager-Lout(ik dus)) en iedereen die hier ook op dit forum zit en ik vergeet erbij te zetten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nneuh.. zit Marco hier eigenlijk ook op het forum heel toevallig ![]() Marco, heb je je tent al gevonden? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik was er ook
![]() ![]() ![]() Alleen vond ik de sfeer van heel Lowlands maar tegenvallen. Ik heb best wel heel veel gezien, maar de leuksten vond ik deze: Black Rebel Motorcycle Club, Jaya The Cat, New Found Glory, Tiesto, The Jon Spencer Blues Explosion en Peter Pan Speedrock. Verder heb ik nog 2 forummers gezien, maar geen hoi gezegd! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En die cd's waren gewoon stickers hoor ![]() |
![]() |
|
Flogging Molly Heel vrolijk en blij, om mee te beginnen vond ik het een supergaaf optreden!
Green Lizard HEEEEEEL VET!! De nummers die ze speelden van Identity vond ik zo ongeveer wel de leukste, en de nieuwe nummer klonken ook heel goed, dus heb ik het nieuwe album ook maar meteen aangeschaft daarzo! Brainpower Heb ik ongeveer de laatste 10 minuten van gezien omdat we daarvoor nog ff wat gingen eten, klonk wel gelukkig en blij.. de sfeer was ook wel leuk ![]() Nickelback We stonden mooi vooraan, dankzij vrijgehouden plaatsen door Milou en Jelle .. superhandig! Maargoed, mooie show met dat vuurwerk, contact met het publiek was ook tof, en dat ze aant eind 3x How You Remind me deden was ook wel grappig Peter Pan Speedrock Niet echt veel aan, gewoon niet mijn muziek denk ik, en ik had geen rust in mijn kont dus ik bleef maar wat rondhobbelen buiten, op zoek naar de rest van mn groep die ondertussen lekker had zitten bikken.. Incubus Jezus wat viel dat tegen! Muziek was wel leuk, maar gewoon totaal geen contact met het publiek, ze stonden daar gewoon lekker hun eigen dingetje te doen, had ik daar gvd POM voor gemist.. Incubus KUTBAND! klaar! We zijn ver voor het einde weggegaan Dreadlock Pussy Oke .. dit gaat achterlijk staan..maar wat is J (die blonde gitarist) een heerlijkheid om naar te kijken zeg! ![]() ![]() New Found Glory Stonden we nog steeds helemaal vooraan, ik kende wel een paar nummers en stond die dus mee te brullen, en als die luitjes dat zagen kreeg je ongeveer een soort prive concertje, erg lief! En nog een plectrum gekregen van de Bassist ![]() En dat was het .. rest van de tijd wat over het terrein heen en weer gehobbeld en wat spulletjes gekocht enzo .. Naja achteraf gezien was Lowlands toch wel erg gezellig, jammer van Incubus en de modder (maar dat schiep ook wel weer een soort band natuurlijk) .. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik stond ook op 4..
eerst bij de ingang daarzow naast t pad...stonden daar al een uur ofzow, werden we weggestuurd....die security sloeg helemaal op hol: "als jullie niet binnen 5 minuten weg zijn, dan zorg ik ervoor dat jullie heel lowlands afgeschopt worden" enzow en hij wilde onze tent zelf gaan verplaatsen...klootzak ![]() ![]() ![]() toen zijn we dus een stuk verder de camping op gegaan, weeeer de tent opgezet *zucht* en toen stonden we ook ergens waar je tent moeilijk te vinden was ...wel bij een felle lamp dus dat was nog wel een soort aanknopingspunt ![]() |
![]() |
|
Mijn foto's zijn best wel brak, maar dat komt ook door dat camera'tje ter waarde van 1 euro.
Niet veel bijzondere foto's dus, maar wel een coole van mij + een vriendin van me samen met 3 leden van TRUSTcompany - en die zal ik even scannen zodra de scanner weer is aangesloten en geinstalleerd (denk dat dat pas volgende week word)
||
Citaat:
toen kwam ik net aan en zag de bewaking schreeuwen tegen een meisje iets van 'ja trut en nu rot je op, hier mag die klote tent van je niet staan...blabla' ghe ghe... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 04-09-2002 om 09:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
vnv nation!!! underworld...
en distorded disco echt heel o.k.... alleen jammer dat t niet langer duurde (zaterdag avond), hield het anders nog wel een paar dagen uit in de charlie!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|