Oud 28-08-2002, 16:15
Pinkeltje
Pinkeltje is offline
mja, zoals de titel al luid..

3 maanden geleden ofzo zou ik mischien in een kliniek worden opgenomen voor dagbehandeling of iets in die geest, alleen toen vonde ze dat mijn problemen niet serieus genoeg waren ofzo [depressie...]. Ze zouden spoedig contact met me opnemen [juni....]

Maar nu kreeg ik opeens gister een brief binnen waarin stond:

"Hierbij nodige we je uit voor een psychiatrisch onderzoek op de volgende data" En er stonden 3 data waarop ik een uur een gesprek zou hebben met mevrouw bla bla.

Mijn vraag is nu, wat houd zoiets precies in? Hoe gaan ze het onderzoeken? Iemand ervaring? Is het gewoon dat ze me observeren ofzo of echt van die vragen lijsten en dergelijke?

Iemand ervaring ermee? Ik hou niet van het onbekende ;P

thanks already
Oud 28-08-2002, 16:58
Verwijderd
bij mij was het vooral veel vragenlijsten enzo en ik kreeg een intelligentie test + 2 gesprekjes ofzo... wel een tip: zorg dat je een goede nachtrust hebt enzo en plan niet al te veel na zo'n onderzoek want je wordt er dood moe van... oja, ik kreeg ook zinnen die ik af moest maken en ik moest iets tekenen.
alvast veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 21:12
Pinkeltje
Pinkeltje is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
bij mij was het vooral veel vragenlijsten enzo en ik kreeg een intelligentie test + 2 gesprekjes ofzo... wel een tip: zorg dat je een goede nachtrust hebt enzo en plan niet al te veel na zo'n onderzoek want je wordt er dood moe van... oja, ik kreeg ook zinnen die ik af moest maken en ik moest iets tekenen.
alvast veel sterkte!
harstikke bedankt iniedergeval , dus het is meer dingen invullen dan echt praten?

En nog andere mensen met ervaring? of is het overal zo?

Ik was eerlijkgezegd bang in een uur lang gesprek vol met van die irritante vragen enzo
Oud 28-08-2002, 21:32
Quintus
Quintus is offline
Bij mij wast gewoon 'praat maar'

Kan alleen niet praten op commando, dus hebben elkaar het eerste kwartier zwijgend aan zitten kijken
Oud 30-08-2002, 21:13
Droyd
Droyd is offline
Yep IQ test van mij...ik had slecht geslapen toen...heb mevrouw dame maar gezegd dat ik ongelofelijk moe was en dat ik aan slapen prioriteit gaf ipv die iq test plus de gaten in mijn concentratie, dat ik soms wel eens niet naar haar zou kunnen luisteren als ze afloopt als een wekker ...ze lachte eens mooi, en antwoorde dat ze er rekening ging mee houden

No big deal really
Oud 02-09-2002, 06:39
Pinkeltje
Pinkeltje is offline
ok, thanks allemaal ;P, ik ga zo onderwerg er heen....

is 75 min heen en 75 min terug , lekker, hehe. mja , ik post hier wel hoe het was ofzo, aangezien er 2 tot 3 maanden wachtijd is, geloof ik dat er tog aardig wat mensen die dit mee zullen maken zijn
Oud 03-09-2002, 22:24
C'est moi
C'est moi is offline
wat dat is dat kan heel breed zijn. want met een psygologische test kan ook zijn dat ze een ziekte vast gaan stellen. ik zit vanaf mijn 12 de in de psygiatrie. n bij mij is er geconstateerd dat ik een post traumatische stress stoornis heb en tegen het manisch depresieve aan zit. door zo'n test weten ze dat. groetjes chretienne
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 17:54
de doornvogel
de doornvogel is offline
dat kan verschillen. Het kan door middel van een creatief onderzoek, het kan een opname zijn, een test, een gesprek etc.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 10:50
Kazanka
Kazanka is offline
Ik moet binnenkort ook zo'n psychiatrisch onderzoek ondergaan, wordt opgenomen als er plaats vrijkomt
Oud 05-09-2002, 21:14
C'est moi
C'est moi is offline
ik ben al eens op genomen geweest....

chretienne
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten