![]() |
||
Citaat:
Zeg dan iets in de geest van 'het is traditie in nederland, en ik zie niet in waarom we onze traditie zouden veranderen omdat wat mensen hier binnen komen, over 100 jaar zijn weer andere types in de meerderheid en dan beginnen we weer? ' |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder klopt het wel, maar kerst is maar een bepaalde tijd in de geschiedenis een volks-feest geweest, en dat is het allang niet meer. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De enige oplossing daarvoor is eigenlijk elke feestdag op basis van een religie af te schaffen, einde ongelijkheid. Waar de huidige feestdagen dan moeten blijven? Tja, mij maakt het niet zo gek veel uit op welke dagen ze vallen, zolang het maar geen lading meekrijgt. If it isn't broken, don't fix it, de huidige feestdagen mogen dus blijven, op voorwaarde dat iedere politicus van de CU/SGP/verzin het eens die wettelijk wil vastleggen waar het over gaat afgevoerd zal worden. ![]()
||
Citaat:
Als we allemaal maar op gevoel gaan bepalen wat we onzin vinden kan elke discussie afgeschaft worden. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Afijn, het moge duidelijk zijn dat wat je beweerd een absurde redenatie is totdat je fatsoenlijk weet te onderbouwen waarom de gehele islam een gevaar is. En geloof me, als je dat over de hele linie wilt doen en geen uitzonderingen maakt, een beetje a la Nieuw Rechts, dan is dat heeeeel lastig. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar goed, ook die zijn er. Alle feestdagen die totaal geen religieuze achtergrond hebben, zoals bijvoorbeeld Bevrijdingsdag en Koninginnedag, etc..
||
Citaat:
Kerst Allerzielen/allerheiligen/halloween Carnaval Om maar een paar te noemen. Misschien zijn er nog wel een paar te noemen, maar ik ben dan ook niet Rooms. Pasen wordt tegenwoordig ook vaak genoemd, maar dat is een hoax, die ik eventueel kan weerleggen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik jouw logica daarop ga toepassen betekent dat dat alle christenen gevaarlijk zijn en gestopt dienen te worden. Heb je enig idee hoe ongenuanceerd en racistisch je standpunt over zal komen als je zo'n generalisatie gebruikt?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1 orthodoxe, antiliberale godsdienstige richting fun·da·men·ta·list (de ~ (m.), ~en) 1 aanhanger van het fundamentalisme meer zeg ik niet, want ik hoop dat je het nu wel snapt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|