![]() |
|
![]() |
Mijn kat heeft een voorkeur naar computers. Vooral als jij erachter zit. Niet om aandacht te vragen, gewoon irritant voor het beelscherm zitten, en je aankijken. kijk maar
Heeft één van jouw huisdieren ook zoiets? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn katten hebben niet echt een vreemde voorkeur. Alleen geven we ze wel eens maaltijdzakjes en 1 kat lust die niet, ze wilt alleen kattenmelk.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mijn valkparkietje vertikt het om langer dan 5 seconden op m'n hand te zitten (of de hand van iemand anders) ze hipt meteen op je schouder maar op je hand wil ze niet zitten. ![]() ze is niet bang voor handen want krauwen enzo vind ze prima en ze eet ook uit m'n hand |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() konijn ligt onder de pcstoel. hele dag te pitten. en idd ook nooit wil ie opgepakt worden, wel heel graag over zen neus geaait worden. Laatst zat ik gvd 1 uur te aaien, ik ging weg en toen keek ie me toch verontwaardigd aan... fotos : ![]() de hond met zen tong ![]() extreme fase: ![]() [
Laatst gewijzigd op 22-01-2006 om 13:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh ja en wat wel vreemd is: zodra er een sirene langskomt gaat ie altijd op de bank voor het raam staan janken als een wolf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn twee jongste katjes zijn helemaal verzot op onze gootsteen, ze gaan er altijd inzitten en vinden vooral het putje fascinerend. ![]() Mijn konijn knort en is absoluut niet aanhankelijk, als het losloopt dan valt het zelfs mijn katten aan.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
A. Hamsters hebben geen idee van het begrip 'kinderpostzegels verkopen' en B. Wie gaat er nou kinderpostzegels verkopen spelen met zijn hamsters. Dus het is grappig.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De kat van mijn vriend gaat op het beeldscherm van de computerliggen omdat het lekker warm is maar volgens mij doen wel meer dieren dat ![]() Oh en mijn katten gingen vroeger altijd mee naar school, en dan wachten op het schoolplein tot ik en mijn b roertje weer uit waren. In de zomer kwam een van de katten wel ns de klas binnen lopen via de buitendeur, echt grappig en lief ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|