Oud 16-01-2006, 17:26
starfishie
starfishie is offline
Mijn kat heeft een voorkeur naar computers. Vooral als jij erachter zit. Niet om aandacht te vragen, gewoon irritant voor het beelscherm zitten, en je aankijken. kijk maar

Heeft één van jouw huisdieren ook zoiets?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2006, 17:33
wizkid
wizkid is offline
Citaat:
starfishie schreef op 16-01-2006 @ 18:26 :
Niet om aandacht te vragen, gewoon irritant voor het beelscherm zitten, en je aankijken. [?
Is dat niet gewoon aandacht vragen?

Mijn katten hebben niet echt een vreemde voorkeur. Alleen geven we ze wel eens maaltijdzakjes en 1 kat lust die niet, ze wilt alleen kattenmelk.
Oud 16-01-2006, 17:36
starfishie
starfishie is offline
Citaat:
wizkid schreef op 16-01-2006 @ 18:33 :
Is dat niet gewoon aandacht vragen?

Mijn katten hebben niet echt een vreemde voorkeur. Alleen geven we ze wel eens maaltijdzakjes en 1 kat lust die niet, ze wilt alleen kattenmelk.
Nee, want je merkt het overduidelijk als ze aandacht willen. En als ik haar wil aaien, als ze daar voor het computerscherm zit, dan duikt ze weg. Dat wil ze dus niet.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:29
Krynn
Krynn is offline
Ja. Die achterlijke gevleugelde gladiolen die achter me staan zijn nu bezig hun voer uit het bakje te raggen, en het valt m'n nek in. Ik snap niet waarom de zaadjes onder in het bakje zonodig lekkerder moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 20:16
Raven
Raven is offline
Citaat:
Krynn schreef op 18-01-2006 @ 20:29 :
Ja. Die achterlijke gevleugelde gladiolen die achter me staan zijn nu bezig hun voer uit het bakje te raggen, en het valt m'n nek in. Ik snap niet waarom de zaadjes onder in het bakje zonodig lekkerder moeten zijn.
nou dacht ik toch echt dat gladiolen planten waren

mijn valkparkietje vertikt het om langer dan 5 seconden op m'n hand te zitten (of de hand van iemand anders)

ze hipt meteen op je schouder maar op je hand wil ze niet zitten.

ze is niet bang voor handen want krauwen enzo vind ze prima en ze eet ook uit m'n hand
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 20:40
Henkje
Henkje is offline
De Golden retriever van mn vriend kijkt altijd naar honden op tv. Zelf als we foto's op de tv afspelen en er staat een hond op, gaat hij er helemaal voor zitten kwispelen

Mijn konijn wil nooit opgepakt worden. Ze springt dan in een kattenreismandje, dan wil ze in de ren of juist weer terug van de ren naar het hok.
Oud 18-01-2006, 21:33
Orpa
Orpa is offline
Onze kat heeft n vreemde voorkeur voor mij... Hij slaapt bij me op t bureau, op bed, hij loopt mee naar de douche en t toilet... Echt 90% van de tijd die ik thuis besteed is die kat bij me...
Oud 20-01-2006, 14:24
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Wij hebben twee katten, moeder en dochter.
Na het avondeten nemen we vaak een toetje in de vorm van vanillevla met slagroom.

De moeder krijgt dan een beetje vla, en de dochter slagroom.
Beide zijn ze er dol op.
Oud 20-01-2006, 15:37
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Wij hebben wel rare beesten. Onze hond blaft haast nooit en is bang voor onze kat. En onze kat kan niet miauwen, maar alleen knorren.
Oud 20-01-2006, 19:48
Girly12
Girly12 is offline
Onze kat (mousse) is pas heeel raar. Ze komt nooit als je haar naam roept (een beetje logisch voor katten), maar hij komt als mijn moeder 'Evi' (zo noemt mijn zus) roept!!!!
Oud 20-01-2006, 20:45
Verwijderd
Muis (= een kat) is gek op onze eettafelstoelen, daar ligt ze de hele dag op te draaien, zit achter haar staart aan, is aan het spelen, enz.

Fleur (= ook een kat) heeft, net als bijna iedere kat, een voorkeur voor vogels. Als ze dicht bij komen praat ze er tegen. Verder heeft ze een voorkeur voor mijn pyama's, daar sabbelt ze graag op.

Verder hebben ze nog wel vreemde voorkeuren, maar daar kan ik nu even zo snel niet opkomen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 21:42
grasblater
grasblater is offline
Mijn kat praat tegen de tafel. Echt praten, en elke dag is ze weer teleurgesteld als de tafel niet antwoord.

Voordat ze uit haar bakje met water gaat drinken, krabt ze eerst over de grond alsof het een kattenbak is en ze kan graven.

Oud 21-01-2006, 21:44
Verwijderd
Citaat:
grasblater schreef op 21-01-2006 @ 22:42 :

Voordat ze uit haar bakje met water gaat drinken, krabt ze eerst over de grond alsof het een kattenbak is en ze kan graven.
Dat doet die van mij (Muis, Fleur niet) ook...bij het bakje met eten en het bakje met drinken.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 08:11
Hellracer_89
Hellracer_89 is offline
Citaat:
*dreamallica* schreef op 18-01-2006 @ 21:40 :
De Golden retriever van mn vriend kijkt altijd naar honden op tv. Zelf als we foto's op de tv afspelen en er staat een hond op, gaat hij er helemaal voor zitten kwispelen

Mijn konijn wil nooit opgepakt worden. Ze springt dan in een kattenreismandje, dan wil ze in de ren of juist weer terug van de ren naar het hok.
onze hond blaft als de gekste tegen honden op tv. En hij ziet steeds minder, dus alles waarvan hij denkt "da ken ik niet", meteen brommen. Ga je hem s avonds uitlaten, ziet ie een vuilniszak ofzo en reken maar dat ie er met een boog omheen loopt. Zen tong komt altijd uit zen mond, en hij negeert het konijn totaal. Soms wil die wel spelen met het konijn en dan rent ie keihard naar em toe en likt ie em snel op zen kop.

konijn ligt onder de pcstoel. hele dag te pitten. en idd ook nooit wil ie opgepakt worden, wel heel graag over zen neus geaait worden. Laatst zat ik gvd 1 uur te aaien, ik ging weg en toen keek ie me toch verontwaardigd aan...

fotos :

de hond met zen tong
extreme fase:

[

Laatst gewijzigd op 22-01-2006 om 13:34.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 19:20
maxwell
maxwell is offline
mijn kat heeft de neiging als hij de muppets op tv ziet ernaar te kijken

Oud 22-01-2006, 21:05
sweetkill
sweetkill is offline
Dit is niet echt een voorkeur, maar mijn hond lag een keer
in d'r mand, en toen liet ze een scheet waar ze zelf zo
erg van schrok dat ze dr mandje uitvloog
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 22:56
Verwijderd
Citaat:
sweetkill schreef op 22-01-2006 @ 22:05 :
Dit is niet echt een voorkeur, maar mijn hond lag een keer
in d'r mand, en toen liet ze een scheet waar ze zelf zo
erg van schrok dat ze dr mandje uitvloog
Die van ons laat er vaak één als ie bij ons zit en gaat vervolgens zelf verderop liggen omdat ie hem zo vind stinken

Oh ja en wat wel vreemd is: zodra er een sirene langskomt gaat ie altijd op de bank voor het raam staan janken als een wolf
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 23:51
Nona
Nona is offline
Mijn konijn knort niet alleen, ze blaft ook. Voer wil ze niet, totdat het in haar hok staat en de deur dicht is, dan valt ze aan. En sommige mensen mag ze (zoals mijn vriend), anderen kan ze vanaf het eerste moment niet uitstaan. En daar hoeven ze niets voor te doen.

En de kat van mijn vriend maakt bid-bewegingen met zijn voorpootjes als hij aandacht wil. En hij kwijlt op mijn trui, liefst als die schoon is.
Oud 24-01-2006, 00:06
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Mijn kat heeft de vreemde voorkeur om alles te eten wat ik hem geef ik bedoel zijn er veel katten die sperziebonen,droog brood en sla eten

Onze andere hond is vroeger mishandeld en kan het niet waarderen als een andere hond of kat te dicht langs zijn voerbak loopt. Als hij moe is gaat hij er zelfs boven op liggen. Het klinkt wel grappig maar eigenlijk is het heel triest dat hij zich niet kan ontspannen daarom krijgt hij op vaste tijden te eten en halen we daarna de voerbak weg. Dat vind hij opzich goed hij lijkt dat ook fijner te vinden want dan kan hij zich weer ontspannen. Dit geld ook als ik hem een botje of zo geef.
Oud 24-01-2006, 15:20
Konijn
Konijn is offline
Mijn kat gaat áltijd op de monitor liggen zodra ik de pc aanzet (maar of dat vreemd is weet ik niet: die is tenslotte lekker warm).
Soms ligt hij helemaal in de weg met zn pootjes of staart voor het scherm.

Verder eet hij niks behalve zijn brokjes en vlees. Als je bijvoorbeeld vlees van tafel laat vallen of aan hem geeft, eet hij het niet eens op. Zelfde geldt voor kaas en allerlei dingen, zelfs voor kattensnoepjes.

Vage oude webcamfoto van Flip op de pc:

Oud 24-01-2006, 17:49
Verwijderd
Onze kat vind het leuk om in de schapenruif te zitten. Zit ze bijna altijd 's avonds
Ze vind dat haar broertje maar ergens alleen in de schuur moet liggen en zoveel mogelijk bij haar uit de buurt moet blijven...

Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 19:05
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Mijn valkparkiet is bang voor echt ALLES, behalve voor mensen.
Verder is het een knuffelbeest en waakt hij over de (oppas-)kinderen als ik zeg dat hij erop moet letten.

Maar geef hem een stukje appel, en hij vliegt spastisch zijn kooi op en neer.
Oud 24-01-2006, 21:10
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 24-01-2006 @ 01:06 :
Mijn kat heeft de vreemde voorkeur om alles te eten wat ik hem geef ik bedoel zijn er veel katten die sperziebonen,droog brood en sla eten
Hierzo, 1 van mijn katten is echt verlekkerd op brocolli en ze zal altijd de groenten van ons bord willen komen stelen i.p.v. het vlees?

Mijn twee jongste katjes zijn helemaal verzot op onze gootsteen, ze gaan er altijd inzitten en vinden vooral het putje fascinerend.
Mijn konijn knort en is absoluut niet aanhankelijk, als het losloopt dan valt het zelfs mijn katten aan..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2006, 09:21
Muchacha
Muchacha is offline
Onze kat Tasha is verliefd op mijn pa. Waar hij ook gaat zitten, het duurt 2 minuten en ze zit op zijn schoot. Als ze bij ons komt zitten, gaat ze vaak met haar kont naar boven liggen (dus tegen onze buik) en met haar kop naar beneden. Heel raar, hoe ze zich in die rare positie draait
Met citaat reageren
Oud 27-01-2006, 14:02
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
ja als wij met de hamsters spelen, en bijvoorbeeld kinderpostzegels verkopen, dan is één hamster degene die de deur open doet, en de ander de kinderpostzegel verkoper, maar dan rennen ze altijd langs elkaar heen alsof iemand die kinderpostzegels wil verkopen zomaar iemands huis inrent en de vent die daar woont naar buiten rent
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2006, 19:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 27-01-2006 @ 15:02 :
ja als wij met de hamsters spelen, en bijvoorbeeld kinderpostzegels verkopen, dan is één hamster degene die de deur open doet, en de ander de kinderpostzegel verkoper, maar dan rennen ze altijd langs elkaar heen alsof iemand die kinderpostzegels wil verkopen zomaar iemands huis inrent en de vent die daar woont naar buiten rent
ik moet er ook gewoon om lachen.
Oud 30-01-2006, 12:56
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
het is eigelijk ontzettend suf
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 15:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 30-01-2006 @ 13:56 :
het is eigelijk ontzettend suf
Het slaat ook nergens op om dat te posten want
A. Hamsters hebben geen idee van het begrip 'kinderpostzegels verkopen' en
B. Wie gaat er nou kinderpostzegels verkopen spelen met zijn hamsters.

Dus het is grappig.
Oud 03-02-2006, 13:25
Misti
Misti is offline
Wij hebben vier katten en ze zijn allevier wel speciaal

De eerste komt altijd op mijn boeken zitten als ik aan het studeren ben, en als ik ze verzet komt ze altijd maar weer er terug op zitten. Alsof ze zichzelf belangrijker vindt ofzo Verder slaapt ze heel erg graag naast mij onder mijn dekbed, echt schattig...
De tweede duwt altijd haar kopje tegen je mond als je zo van die kusgeluidjes maakt. Verder kan ze helemaal niet stil blijven liggen.
De derde loopt altijd al miauwend mee de trap op en af, en wanneer je je hand boven haar houdt, gaat ze op haar twee achterste poten staan en duwt ze haar kopje tegen je hand.
En de laatste is pas een speciale. Haar hobby is slapen. Ik heb ze nog nooit echt actief zien doen, ook al is ze de jongste van de vier. Wanneer ze ligt te slapen en je pakt ze op en legt ze ergens anders neer, dan blijft ze gewoon slapen. Verder komt ze 's ochtends zachtjes op je neus bijten om je wakker te maken. Echt schattig
Oud 03-02-2006, 13:32
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Onze kat Puk is echt dol op knuffelen/op schoot liggen. En het liefst bij mensen die leer aanhebben..
Oud 03-02-2006, 16:50
Verwijderd
mn kat eet augurken
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 20:27
samoth
samoth is offline
Mijn kat slaapt bij me onder de dekens.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 21:58
Project 50
Project 50 is offline
Mijn kat houdt ervan om op mijn schouders te liggen. Ik ben zelf vrij lang dus ze moet altijd ergens vandaan op m'n rug springen -> Ze klimt op de kast en maakt een gigantische sprong - met nagels uit - en land dan op mijn rug. Auw, maar wel lekker warm in je nek.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 13:37
Valentine
Valentine is offline
Citaat:
Project 50 schreef op 04-02-2006 @ 22:58 :
Mijn kat houdt ervan om op mijn schouders te liggen. Ik ben zelf vrij lang dus ze moet altijd ergens vandaan op m'n rug springen -> Ze klimt op de kast en maakt een gigantische sprong - met nagels uit - en land dan op mijn rug. Auw, maar wel lekker warm in je nek.
dat doet de mijne ook alleen is die niet zo slim om eerst ergens op te klimmen. hij neemt een aanloop en klimt via mn benen en rug (met nagels) in mn nek, best pijnlijk...
Oud 05-02-2006, 17:24
Droomz
Droomz is offline
Mijn ene kat maakte vroeger altijd het kastje open waar zijn eten instond. Dan deed ie zijn pootjes in het handvat en ging achteruit lopen. Echt grappig
Verder heeft ie een obsessie voor plastic. Gaat ie aan knagen.
En mijn andere kat wil altijd in mijn nek. Vroeger deed ie het bij mijn moeder, maar nu bij mij.
Oud 09-02-2006, 12:38
Verwijderd
Mijn kat gaat altijd bovenop mijn boeken liggen als ik aan het leren ben...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 00:32
Project 50
Project 50 is offline
Citaat:
Valentine schreef op 05-02-2006 @ 14:37 :
dat doet de mijne ook alleen is die niet zo slim om eerst ergens op te klimmen. hij neemt een aanloop en klimt via mn benen en rug (met nagels) in mn nek, best pijnlijk...
Oh, dat vind mijn kat ook geen enkel probleem hoor. Laats klom ze via mij in het bed van mijn zusje (hoogslaper).
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 13:43
HybridTheory
HybridTheory is offline
Mijn kat houdt altijd de wacht als ik in de badkamer ben. En hij slaapt graag in kartonnen dozen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 14:19
tothemax
tothemax is offline
Mijn hond Daisy moest altijd janken bij het deuntje van gtst, nu hebben ze dit veranderd en doet ze het niet meer, ze doet het alleen nog bij hart van NL.
Zij kijkt graag tv en kijkt bijna de hele dag als de tv aanstaat.
Het liefst Discovery of National Geographic.
Ik heb hier wel een filmpje van alleen kan ik deze niet op het forum krijgen.
Oud 13-02-2006, 18:49
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
mijn hond is verliefd op zijn dekentje

een bruine fleece deken van 150*200 cm en daar is hij helemaal gek op...

als hij wil spelen en geen zin heeft in de andere honden gaat ie met zn dekentje op bed liggen en gooit dat ding over zich heen en gaat grommen,blaffen, piepen en hysterisch worden...

hij gebruikt zn dekentje ook als seksuele uitlaatklep...
dan loop je je kamer op en zie je je hond overheerlijk, hijgend op zn dekentje rijden....
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 14:23
Verwijderd
Citaat:
fractal-illusio schreef op 13-02-2006 @ 19:49 :
mijn hond is verliefd op zijn dekentje

een bruine fleece deken van 150*200 cm en daar is hij helemaal gek op...

als hij wil spelen en geen zin heeft in de andere honden gaat ie met zn dekentje op bed liggen en gooit dat ding over zich heen en gaat grommen,blaffen, piepen en hysterisch worden...

hij gebruikt zn dekentje ook als seksuele uitlaatklep...
dan loop je je kamer op en zie je je hond overheerlijk, hijgend op zn dekentje rijden....
Dat doet mijn hond ook, het is echt een supervies dekentje zo af en toe (anders blijf je het maar wassen) alleen die van onze h ond (Floris) is roze.

De kat van mijn vriend gaat op het beeldscherm van de computerliggen omdat het lekker warm is maar volgens mij doen wel meer dieren dat

Oh en mijn katten gingen vroeger altijd mee naar school, en dan wachten op het schoolplein tot ik en mijn b roertje weer uit waren. In de zomer kwam een van de katten wel ns de klas binnen lopen via de buitendeur, echt grappig en lief
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 17:43
Little Dutchess
Little Dutchess is offline
Onze hond eet zn koekjes niet gelijk op, maar hij verstopt ze eerst (in een hoekje van de bank of achter een stoelpoot) en dan eet ie ze later (uren,dagen) op.
Oud 28-02-2006, 18:44
neardo
neardo is offline
Mijn kat is gek op groenten. Komkommer, paprika maar vooral gekookte sperziebonen zijn z'n favoriet. Hij jat ze gewoon onder je neus vandaan, gek beest.
Oud 28-02-2006, 19:46
Cesar
Cesar is offline
Onze hond komt niet naar je toe zonder dat hij iets in zijn bek heeft. Als je hem dus roept gaat hij eerst het hele huis doorzoeken op iets wat hij kan meenemen en dan het liefst ook zoveel mogelijk dingen tegelijk. Als hij dan bij je is aangekomen en je probeert het voorwerp aan te raken, rent hij snel weg. Apart.

En onze vorige hond was bang voor luchtballonnen. Hij rende er voor weg.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 18:44
Girly12
Girly12 is offline
En als er iets is waar onze kat inkan, zit-ie er ook in! (dus ook mijn rugzak) En dan wilt ze er niet meer uit , net als ik naar school toe moet. Ze in een tas zetten en jij er dan mee rondsjouwen, vind ze prachtig tot ze eruit valt, haha!
Oud 22-03-2006, 19:43
Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
M'n kat eet graag cornflakes.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 10:11
Jolene
Jolene is offline
Biep is gek op rietjes die ze echt standaard uit mn beker jat om er vervolgens heel trots mee rond te gaan rennen.Bailey likt altijd parfum van mn nek af en als ik net deo op heb gaat ze in mn oksels zitten snuffen en likken.Voor de rest stalken ze me de hele dag.Als ik achter de computer zit zitten ze beiden met wat geprak op mn schoot ,en zelfs als ik naar de wc ga zitten ze aan de deur te krabben .

zijn btw allebei katten.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 10:59
coopergirl
coopergirl is offline
Onze kat heeft wel een raar aanwensel: een 'normale' kat graaft in de kattenbak om z'n uitwerpselen onder het grit te bedekken. Onze kat gaat met zijn poten tegen het dak en bovenaan tegen de zijkanten krabben ipv op de bodem.
Oud 26-03-2006, 11:24
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn konijn molt graag kartonnen dozen
Oud 27-03-2006, 14:40
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 23-03-2006 @ 11:59 :
Onze kat heeft wel een raar aanwensel: een 'normale' kat graaft in de kattenbak om z'n uitwerpselen onder het grit te bedekken. Onze kat gaat met zijn poten tegen het dak en bovenaan tegen de zijkanten krabben ipv op de bodem.
haha dat doet de mijne ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten