Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
het ging dus mis na ongeveer 500 cd's.. Zo onduidelijk praat ik toch niet?
||
Citaat:
Aangezien ik 500 cd's heb gebrand..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laten we van full duty uitgaan, dus 17500 uur kan-ie branden. Da's 1050000 minuten, ervan uitgaande dat je op 24x brandt (dan duurt 't ongeveer 5 minuten) kom je dan aan 210000 CD's. (EMTBF is zoeits als Time Between Failure, die EM ben ik vergeten). M.a.w.; het ligt vást niet aan die 500 CD-R's. Ook dat je wél op 8x kunt branden bevestigd dat; immers; of je nou op 1x brandt of op 24x -- de laser staat altijd even 'hard'. Je zou overigens best wel een rotte batch te pakken kunnen hebben met je CD-R's. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hoe kom je hier bij? Is dat een standaard van alle branders.. En meestbelangrijk, wat is een rotte batch?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een rotte batch wil zeggen een slechte partij ![]() Probeer tóch eens een ander merk CD, of wanneer je een spindel hebt, probeer dan de laatste CD-R eens. Wat voor merk gaat 't hier om eigenlijk? |
![]() |
||
Citaat:
Ik gebruik zelf normaal altijd Taiyo Yuden, prima cd-r's.koop ze per spindel van 100
|
Verwijderd
|
Ik heb nog nooit gehoord van 'op' rakende CD-R drives. Ik heb zelf nog een PC staan met een Matsushita CW-7502 SCSI (4x8x) waar inmiddels al heel wat CD'tjes mee zijn gebakken (het ding is meer dan vier jaar oud) en hij doet het nog perfect, ik heb zelfs de lens nog nooit schoon hoeven maken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Die CD-R's die je gebruikt zijn gewoon goed; zelf heb ik ook die spindels van Taiyo Yuden -- erg voordelig bij Opus Supplies). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar uhm, hij zegt gewoon Burning failed, soms met afsluiten, soms ook halverwege..
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
ff een stomme opmerking tussendoor: Heb je et programma al opnieuw geinstalleerd? Bij mij heeft Nero nl wel es de neiging om dr af en toe mee te kappen en dan helpt alleen een re-install (ik verkloot dan ook Cds...) Ik weet niet of jij ook nero gebruikt, maar misschein flipt et programma...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast mis je sowieso een paar features, zoals het beschrijven van 80-minuten CD's ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat van die refurbish-acties; dat lijkt me net zoeits als de -ook al eeuwen bestaande mythe- dat Plextor "gewoon" Sanyo is. |
![]() |
||
Citaat:
Mja, hier gaat je geoofwaardigheid over Lite on cd branders ![]() ================= Ennuih, nee, ik had niet te vieren dat er een cd gelukt was, maar dat mijn vriendin en ik een jaar samen waren ![]() Morgen ga ik dingen testen, nu ik slapen, ik moeoeoeoe
||
Verwijderd
|
Citaat:
870MB gaat d'r op. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
edit, 't betreft 'n CDRW 400 in mijn geval |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mijn excuses, ik ben er de laatste tijd echt niet met mijn hoofd bij.. (lees: 1) we moesten het halve huis renoveren, omdat de riolering de hele begane grond overspoelde 2) ik moest verstandskiezen laten trekken bij de tandarts 3) meisje dat ik leuk vind, zit steeds in de shit 4) ik ben lichamelijk helemaal brak de laatste weken). Ik hield me vooral bezig met LiteOn op het moment dat ik er zelf één kocht (12x10x32x) en dat is inmiddels ongeveer een half jaar geleden ofzo ![]() *ramt hoofd op tafel* .. Zou het helpen? ![]() |
![]() |
|
Maar nu even serieus, ik heb net even geprobeerd, met een cd van een andere lading, het log is nogal groot, en ik weet niet precies wat er belangrijk aan is en wat niet, dus kan je het log hier bekijken:
http://scorpion3000.endoria.net/brand_log.txt Als iemand er even de tijd voor wil nemen en mij verder kan helpen ben ik zeer dankbaar..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier gaat 't als eerste fout: 15:52:40 #18 SCSI -1135 File Cdrdrv.cpp, Line 1406 -- Mijn gok is dus dat 't met je ASPI-layer te maken heeft. Update deze! -- Verwijder Nero van je systeem, zoek ergens ForceASPI op, installeer deze, installeer Nero opnieuw (laatste versie). Pak dan gelijk even de laatste firmware van je brander mee, en check of de native burnsoftware in Windows XP uitgeschakeld is, alsmede Auto Insert Notification. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nero er af gesmeten, ForceASPI gezocht, na wat artikels bleek dat 4.6 beter was dan de nieuwere 4.7 (of zijn er nog nieuwere en heb ik oude artikels?). Daarna nieuwe firmware geflasht naar mijn brander en ik heb cdrom op DMA gezet. Daarna Nero geinstalleerd, en hij werkt weer perfect (de 1e cd dan ![]() Hardstikke bedankt ![]()
|
Gisteren zo'n 30 ceedees gebrand en hop, vandaag wil ik branden, meteen de eerste 3 in de soep
![]() ![]() Na het weekend maar eens opnieuw windows installeren denk ik.. Misschien helpt dat, is ook al weer te lang geleden..
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Win2k verwijderen Verwijderd | 37 | 03-06-2002 07:24 | |
Software & Hardware |
heeel weird prob (format? hotmail, etc.) clubje | 6 | 02-10-2001 12:09 |