Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nee. Ik bedoelde dan ook bij wijze van spreken. De voorstelling voegde weinig toe aan het oude verhaal en de oude boodschap van het stuk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik vind het jammer dat ze niet gewoon in Tilburg spelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
oh op die manier, ik dacht dat je bedoelde met 'ik weet niet waar' dat je niet wist waar ze speelde en dat je er wel wat reizen voor over had. maar gek, ze spelen niet in tilburg maar wel in het kleine bergen op zoom ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat ik in Eindhoven probeer een Last Minute-kaartje te krijgen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-02-2006 om 18:23. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De rechtvaardigen.
![]() De Rechtvaardigen’ is een bekend toneelstuk van de Franse existentialist Albert Camus. Na Justice4Jamie/ Justice4All, Amoklauf en Bevrijders, Bezetters en Bevolking regisseert Feico Sobel nu deze actuele tekst bij Het Huis van Bourgondië. Wat is rechtvaardig als het gaat om idealen? Welk ideaal is het waard om voor te sterven? Regie: Feico Sobel | Tekst: Albert Camus Vertaling: Annemarie Prins | Vormgeving: Ek van Roosendaal Spel: Rosa Knaup, Jan Kruit, Harpert Michielsen en Christiaan Montanus Productie: Het Huis van Bourgondië | tg. COM.PLOT Speelperiode: eind januari t/m eind maart (landelijke tournee) supergoed, GA KIJKEN!!! http://www.huisvanbourgondie.nl/ Laatst gewijzigd op 23-02-2006 om 17:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|