Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ziet er op die screenie ook wel belachelijk lelijk uit voor een spel uit 2006. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En kijk dat je met volkeren tegen elkaar moet vechten en planeten moet bezetten wist ik niet, je had gewoon wat meer info in je openingspost moeten zetten. En nee, de sims vond ik geen zak aan. Laatst gewijzigd op 22-01-2006 om 15:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Q: volgens mij valt dat wel mee, je kunt alles vormgeven zoals je het zelf wilt, dus wss kun je ook leipe dino's maken die wonen in doodskoppen oid. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Er was een hele tijd geleden een post over dit spel, mat een link naar een presentatiefilmpje oid. Ik geloof in een E3-topic.
*gaat zoeken* edit: http://forum.scholieren.com/showthre...0#post17412570 en op die site een stuk naar beneden scrollen Laatst gewijzigd op 22-01-2006 om 18:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben eigenlijk niet zo heel bang voor de specs, t ziet er wel goed uit, maar niet high end. |
![]() |
|
Ik zag op gamefaqs dat het dit jaar uitkomt...maarja, dat kan dus ook 31 december zijn...en het zal nog wel 6 keer uitgesteld worden, dat is volgens mij wel gebruikelijk met spellen die hoge verwachtingen kweken.
Wacht s, nou had ik vanmiddag gegoogled op spore en toen vond ik geen officiele site (of ik heb slecht gekeken ![]() Het intro filmpje is eigenlijk de flash versie van dat demo-filmpje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
GameSpy zegt: release Q4 GameSpot zegt: release Q3 Wat is het verschil eigenlijk tussen die 2 Q's?
||
Citaat:
![]() Oftewel Q3 = derde kwartaal; Juli, Augustus, September. Q4 = vierde kwartaal; Oktober, November, December. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |