Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2002, 20:33
Angeles
Angeles is offline
Hoezo, als hij achter zijn mening staat dan kan hij toch gewoon reageren? Moet iedereen het met hem eens zijn dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2002, 20:35
Verwijderd
misschien durft ie wel niet meer...ik heb het wel vaker gezien hoor
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 20:50
GRRR
GRRR is offline
misschien is hij wel aangereden door een bus
lullig maar het komt voor.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 21:01
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
Ik ben officieel Fan van Biertjehakken!
Je krijgt zo snel als mogelijk je eerste biertjehakken fanmail in je eigen mailbox.

Welkom bij de biertjehakken fanclub!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 21:01
Verwijderd
dat zou ook nog kunnen ja...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 21:07
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
dat er nog mensen moeite nemen om te reageren..
Oud 27-08-2002, 21:18
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 22:04
Verwijderd
Eén ding heeft ie wel gelijk, dat komt niet zo in z'n verhaal naar voren, maar bands als Limp Bizkit zijn sinds hun 'doorbraak' anders klinkende muziek gaan maken, dat is een feit. Ze zijn ook veel populairder geworden dan voorheen met de nieuwe cd. Dat is ook een feit. Als je dat opteld dan zie je dat ze hun muziek hebben aangepast om populairder te worden.

Nu ben ík van mening dat dit géén gunstige ontwikkeling is, niet zozeer omdat 'commerciële' muziek slecht is, maar gewoon omdat het in dit geval een stuk minder goed is, en ook dat 'rauwe' mist wat ik wel kon waarderen in hun eerste cd. Maar goed, dit is niet de schuld van de fans, maar van de band.

ps. ik vind significant other hun beste cd.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 22:05
Verwijderd
Maar voor mij persoonlijk gaat dat niet op met KoRn want die vind ik juist beter geworden. Maar dit is meer iets voor op muziek realiseer ik me nu..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 23:55
Vice
Vice is offline
Citaat:
HIValicious schreef:

maar als je een totale trancer meisje tegenover heb zitten in de trein en die zingt luidkeels chop mee dan kan ik me daar aan ergeren of ligt dat nou gewoon aan mij?

Voor zulke mensen (dat meisje dus) heb ik respect. Ze neemt teminste de moeite om ook een beetje te interesseren in andere muziekstromingen. En wie zegt dat het zo'n trancer meisje is. Kleding zegt ook niet alles. Misschien is ze wel meer "alto" dan jij.
Oud 28-08-2002, 10:09
arrebar
arrebar is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:

En wanneer je iets buiten de metal cultuur leuk vind ben je echt helemaal niet "true" meer natuurlijk

get a life...

Grtz Secreet
zorg eerst dat je een post kan leveren die slaat op wat ik gezegt heb
Oud 28-08-2002, 11:18
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Vice schreef:

Voor zulke mensen (dat meisje dus) heb ik respect. Ze neemt teminste de moeite om ook een beetje te interesseren in andere muziekstromingen.
Dat is ook wel heel makkelijk als je er alleen maar TMF voor aan hoeft te zetten ten tijde dat de Top 40 begint
Oud 28-08-2002, 11:24
DrPain
DrPain is offline
Ik snap de ergenis niet, iedereen is ooit wannabee geweest. En zo te horen ben jij (HIValicious) nogsteeds iemand die er zo veel mogelijk voor probeerd uit te komen (wannabee).

En de enigste mensen die andere mensen van dezelfde sub-cult afzeiken zijn altijd wannabee's die zich zo proberen te verheffen (zelf minder wannabee te worden, maar dat werkt averechts)

Dat ik jou wannabee noem mag, want ik ben geen alto
Oud 28-08-2002, 16:12
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Tja.. vervelend voor je, hoor...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 16:34
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
DrPain schreef:
Ik snap de ergenis niet, iedereen is ooit wannabee geweest. En zo te horen ben jij (HIValicious) nogsteeds iemand die er zo veel mogelijk voor probeerd uit te komen (wannabee).

En de enigste mensen die andere mensen van dezelfde sub-cult afzeiken zijn altijd wannabee's die zich zo proberen te verheffen (zelf minder wannabee te worden, maar dat werkt averechts)

Dat ik jou wannabee noem mag, want ik ben geen alto
hulde
Oud 28-08-2002, 18:07
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
arrebar schreef:

zorg eerst dat je een post kan leveren die slaat op wat ik gezegt heb
Citaat:
Secreet schreef:

Hmmmm ergens vat ik we wat bedoeld wordt...Zie je ik liep laatst op lowlands en heb ffies een gesprek gehad met een oude vriend van me die ik tegen kwam...Echte die hard rocker zeg maar, lang haar, gescheurde spijkerbroeken, beetje zoals het vroeger hoorde...En die vond dus weer dat die "kleine kinderen"die er rondliepen in die kleren het juist meer deden om op te vallen, om anders te zijn of om te abnormaal naar hun bandje te vormen (wat hij btw over die metalbandjes van nu zei laat ik dan maar ff achterwege )
Maargoed hij had dus meer zoiets van: leuk maar dit gaat niet meer omdat jullie het mooi vinden...

Ik denk dat dat hier ook een beetje word bedoeld, daarom zeg ik dus ook maar gewoon, trek het alleen aan als je het echt mooi vind.,...en wanneer je iets buiten de metal-kleding mooi vind, twijfel dan ook niet om DAT aan te trekken...
Oud 28-08-2002, 18:49
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
eXo schreef:
Maar voor mij persoonlijk gaat dat niet op met KoRn want die vind ik juist beter geworden.
En 'beter' is bovendien subjectief . Hoe heb je dat trouwens geanalyseerd dat Limp Bizkit hun muziek heeft aangepast op hun publiek? Heb je daar bronnen over? Want dat hoor ik wel vaker over bands; volgens mij blijft zoiets moeilijk objectief te bewijzen. Je kunt het denk ik hoogstens vermoeden...
Oud 28-08-2002, 19:09
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
dystopia schreef:

En 'beter' is bovendien subjectief . Hoe heb je dat trouwens geanalyseerd dat Limp Bizkit hun muziek heeft aangepast op hun publiek? Heb je daar bronnen over? Want dat hoor ik wel vaker over bands; volgens mij blijft zoiets moeilijk objectief te bewijzen. Je kunt het denk ik hoogstens vermoeden...

ze kunnen ook gewoon van smaak verandert zijn ofzo ja
Oud 29-08-2002, 21:37
FullMoon
FullMoon is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

kakkers zijn de beetje bekakte mensen die zich normaal gedragen zeg maar
?? ??
ik geloof dat jij partijdig bent... (wat is normaal?)
Oud 29-08-2002, 21:47
Verwijderd
Whiee wat een gezellige topics zo deze tijd van het jaar..

Zullen we nu met zn allen buiten spelen?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 22:29
HIValicious
HIValicious is offline
ik heb nie gezged dat ik een uber alto ofzow

laat de topik maar hangen als jullie tog nie snappe wat ik bedoel
...

ps was nie onder bus gekomt ofzow was gewoon druk bezig
Oud 29-08-2002, 22:32
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Citaat:
HIValicious schreef:

...

pfffft one big fat rolleyes coming up ...........
Oud 29-08-2002, 22:34
HIValicious
HIValicious is offline
omg wat zijn jullie allemaal zo aanvallend
Oud 29-08-2002, 23:02
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
HIValicious schreef:
omg wat zijn jullie allemaal zo aanvallend
dat komt omdat we echte alto's zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 23:02
Angeles
Angeles is offline
Wat, omdat we het niet met je eens zijn? Anders moet je voortaan van tevoren maar even zeggen wat je precies wil horen, dan kan iedereen daar rekening mee houden. Nadeel is dan wel dat je inhoudelijk niet erg veel hebt aan je topic, maar als het je een fijn gevoel geeft...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 23:27
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
a new noise schreef:

ze kunnen ook gewoon van smaak verandert zijn ofzo ja
Bijvoorbeeld ja maar ja, daar gaan we even niet van uit met onze kritische blik die zoals gewoonlijk barst van de vooroordelen.. ik vind het nog steeds knap dat mensen dat zo goed kunnen beoordelen en inzien dat een band commercieelis geworden. Omdat ze ineens geld verdienen?
Oud 30-08-2002, 00:06
Verwijderd
Ik heb liever een daiquiri met een twist
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 02:04
Verwijderd
Lol ik ben zelf geen alto maar ik heb medelijden met de echte altos dat erbij probeert te horen met je kinderachtige praatjes en gezeur whaha
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 09:01
Hukkie
Hukkie is offline
Is topicstarter vriendjes met #Jumpthefuckup# (oid) ...? *is niet verrast als blijkt van wel*
Oud 30-08-2002, 09:41
Roos
Roos is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
Ik ben officieel Fan van Biertjehakken!
Oh nee, weer een ziel verloren
Oud 30-08-2002, 11:20
Verwijderd
Citaat:
HIValicious schreef:

...

volgens mij word er wel gesnapt wat je bedoelt...of als je het anders bedoelt had had je het anders neer moeten zetten
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 11:25
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Wat, omdat we het niet met je eens zijn? Anders moet je voortaan van tevoren maar even zeggen wat je precies wil horen, dan kan iedereen daar rekening mee houden. Nadeel is dan wel dat je inhoudelijk niet erg veel hebt aan je topic, maar als het je een fijn gevoel geeft...
Oud 30-08-2002, 21:02
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
nare man schreef:

Blijkbaar niet...

Als je een 'echte alto' was zou het je geen ruk kunnen schelen dat andere mensen keihard met SOAD meezingen, want dan was je toch jezelf geweest...hate to say this, maar je bent gigantisch nep
niets aan toe te voegen.... stel je niet zo ongelofelijk aan HIValicious... is het je nog nooit opgevallen dat die kids waar je nu op af loopt te geven precies het zelfde over anderen? je bent geen steek anders... laat die mensen gewoon zichzelf ze zich willen kleden zoals anderen doen... toch niets mis mee?
Oud 30-08-2002, 21:09
Verwijderd
Citaat:
HIValicious schreef:
Gelul
Weet je waar het triest wordt? Dat je als alto zijnde bands gaat opgeven omdat ze te commerciéél zijn.

*schudt meewarig het hoofd*
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 00:53
Vice
Vice is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Weet je waar het triest wordt? Dat je als alto zijnde bands gaat opgeven omdat ze te commerciéél zijn.

*schudt meewarig het hoofd*
dan is hun muziek niet meer underground en zijn ze niet meer stoer

Dan zijn het geen echte fans, want die zouden nooit hun band opgeven, ook al komen ze 20 x per dag op tmf
Oud 31-08-2002, 02:58
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Citaat:
rosi schreef:

Oh nee, weer een ziel verloren
Oud 31-08-2002, 08:02
Verwijderd
Citaat:
CraigDavid schreef:

wat zijn dan de mensen die naar RnB en zo luisteren en met fubu kleding en jerseys e.d.
dat zijn de r&b/hiphop-mensjes :-)

wat zijn dan de mensen die soms dertig jaar oude hippiekleding aanhebben, soms alles zwart, soms allemaal (niet vloekende) kleurtjes, soms spijkerbroek+grijze trui, en die naar alles luisteren behale trance, schlager en boybandjes, en die omgaan met kakkers, punkers, modepopjes, mensen die door anderen als nerd worden beschouwd, alto's, en andere mensen zoals zichzelf??

maargoed ik ben t niet met de topicstarter eens.... als die bands slechter worden, dan ligt dat aan de bands... en als ze slechter worden omdat ze meer op de mening van de fans letten, dan ligt dat ook aan de bands...
en als die kinderen alto-kleding willen dragen, láát ze, als ze zich daar dan goed bij voelen...
en wat maakt het uit als een band opeens bekendheid krijgt en ook fans van 11 jaar? dat is toch juist hartstikke mooi voor die band, dat ze een breder publiek bereiken? en als jij dan na een tijdje hun muziek niet meer mooi vindt, dan ga je toch gewoon lekker ergens anders naar luisteren?

Laatst gewijzigd op 31-08-2002 om 08:06.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 11:04
kleine wicca
kleine wicca is offline
volgensmij ben ik ook wel alternatief.
ik ben zo geworden omdat ik me daar fijn bij voel.
ik zit wel nog in de brugklas (over twee dagen in de tweede) en ben dus nog een beetje aan het experimenteren met kleding enzo.
maar ik ben geen nepalto want ik heb een hekel aan mensen die alto's naapen
zo, dat is gezegd
maargooed, na-aap alto's komen er op een gegeven moment toch wel achter dat ze zich eigenlijk niet thuisvoeln in de "groep"
alto's.
ze apen na, en in na-aap kleding kan je je nooit zo lekker voelen als in de kleding die je écht leuk vind.
dusssssssss, dat wilde ik ff kwijt.

groetjs van ut zussie van kleine wicca
Oud 31-08-2002, 11:20
Verwijderd
tuurlijk ligt het aan de band als ze slechter worden...maar een oorzaak zou de fans kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 12:52
Nordens Konge
Nordens Konge is offline
Begrijp het allemaal wel .....

Ben zelf een echte uber metal-viking, en vind het ook kut dat ik zoveel bruggers zie die zich nu als metal-viking gaan gedragen

ofzo ......
Oud 01-09-2002, 20:50
ssjpan
ssjpan is offline
ja je hebt gelijk, je ziet veel van die meisjes die eerst echt best wel kakker ofzo iets waren en die gaan dan ineens ook skatekleding dragen en metal/gothic muziek luisteren daar kan ik wel, aan ergeren maar ik denk dat dat wel over gaat en dan hou je alleen de "echten" over
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 00:01
Vice
Vice is offline
Misschien een beetje een oenige vraag, maar wat verstaat men onder altokleding
Oud 02-09-2002, 01:31
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Vice schreef:
Dan zijn het geen echte fans, want die zouden nooit hun band opgeven, ook al komen ze 20 x per dag op tmf
Lijkt me een gewaagde uitspraak. Hoe definieer je nou dat een band commercieel wordt?

Voorbeeld: Osdorp Posse. Zijn zij commercieel geworden? Ja, ze verdienen nu wel duidelijk meer geld dan vroeger. En ze zijn ook stukken bekender. En dan, hebben ze hun muziek aangepast aan het publiek? Zijn ze er slechter op geworden?

Mag je je stijl dan niet verder ontwikkelen, aanpassen? Mag je niet meegaan met de tijd?

Well sorry, ik vind de texten van Def P nog steeds retescherp. Zowel zijn solo als mede met de Posse alsmede met de Beatbusters. Het enige dat ik er nog over kan zeggen is dat hij en de OP zich definitief naar de Muzieksector (rondom de nederhop) heeft bewogen dm.v het opzetten RAMP.

Maar goed, eerder werd Limp Bizkit genoemd? Nou ik ben ben benieuwd naar de analyse... waarom ze commercieel zijn geworden.. wanneer.. Of KoRn schijnt het ook te zijn geworden..

(trouwens, ik koop veel liever een CD in de winkel van een onbekende band om hen te steunen.. dan van zo'n bekende band die toch al bakken met muziek verdiend)
Oud 03-09-2002, 08:12
arrebar
arrebar is offline
Citaat:
Nordens Konge schreef:
Begrijp het allemaal wel .....

Ben zelf een echte uber metal-viking, en vind het ook kut dat ik zoveel bruggers zie die zich nu als metal-viking gaan gedragen

ofzo ......
het word pas echt erg als van die mensen cradle of filth en slipknot voor deathmetal aanzien, en vervolgens geen echte thrash black of death metal bandjes kennen
Oud 03-09-2002, 08:46
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
Citaat:
nare man schreef:

Blijkbaar niet...

Als je een 'echte alto' was zou het je geen ruk kunnen schelen dat andere mensen keihard met SOAD meezingen, want dan was je toch jezelf geweest...hate to say this, maar je bent gigantisch nep
Yup.....kvin dat je gelijk heb
Oud 03-09-2002, 19:01
Jules
Jules is offline
Citaat:
Vice schreef:

maar als je een totale trancer meisje tegenover heb zitten in de trein en die zingt luidkeels chop mee dan kan ik me daar aan ergeren of ligt dat nou gewoon aan mij?
Dus..hier ergert hij zich aan .. maar hij ergert zich waarschijnlijk ook als een "trancer" iets roept zoals bijv 'stinkalto' ofzo. Wanneer is het dan wel goed? Ikzelf vind het juist schattig als ik van die mini skatertjes enzo zie lopen .. ik bedoel zo ben ik zelf ook ooit geweest, en tis gewoon leuk om te zien hoe ze zich dan verder ontwikkelen enzo

[edit]ff foutje met quoten [/edit]
Oud 03-09-2002, 21:51
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:

Bijvoorbeeld ja maar ja, daar gaan we even niet van uit met onze kritische blik die zoals gewoonlijk barst van de vooroordelen.. ik vind het nog steeds knap dat mensen dat zo goed kunnen beoordelen en inzien dat een band commercieelis geworden. Omdat ze ineens geld verdienen?
Hoor nou es, ik praat niet graag in termen als 'commercieel zijn' van een band, want geen enkele band is een non-profit organisatie, maar om het Limp Bizkit voorbeeld aan te halen, luister es naar het eerste album en Chocolate Starfish. Je zal horen dat de laatste cd veel toegankelijker is geworden en (imho) veel minder goed is.

Toegankelijkheid staat niet omgekeerd evenredig in verband met kwaliteit moet ik toegeven, maar ik blijf het jammer vinden dat een band als LB zo van stijl is veranderd en ik blijf dat nog steeds wijten aan de commercie. Ik weet namelijk bijna zeker dat als ze nog een paar cd's zoals Three Dollar Bill maken dat ze 80% van hun fans zullen verliezen. Kan ik dit onderbouwen? Nee. Maar dat vermoed ik. Omdat ze 3 jaar geleden nog 80% minder fans hadden.

(percentages zijn niet gebaseerd op werkelijke feiten, maar op mijn bevindingen uit het alledaagse leven)

klaar.

Laatst gewijzigd op 03-09-2002 om 21:55.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 21:54
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:

Mag je je stijl dan niet verder ontwikkelen, aanpassen? Mag je niet meegaan met de tijd?
Jawel. Maar het is zonde als je d'r erg op achteruitgaat. (subjectieve mening ja )

De OP ken ik nie echt maar die cd met Beatbusters is echt wel tof
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 19:22
minority
minority is offline
Citaat:
Sooz schreef:

Dus..hier ergert hij zich aan .. maar hij ergert zich waarschijnlijk ook als een "trancer" iets roept zoals bijv 'stinkalto' ofzo. Wanneer is het dan wel goed? Ikzelf vind het juist schattig als ik van die mini skatertjes enzo zie lopen .. ik bedoel zo ben ik zelf ook ooit geweest, en tis gewoon leuk om te zien hoe ze zich dan verder ontwikkelen enzo

[edit]ff foutje met quoten [/edit]
hahaha ja hoor marijke!!! jij een lief klein skatertje heh! met grooote witte schoenen met enorme zolen en strakke broeken en lijpe truien hahahaah maargoeedddd

dit topic gaat nergenz over!
Oud 05-09-2002, 13:16
Kazanka
Kazanka is offline
het is verschrikkelijk, nee gruwelijk zelfs, nee wacht het is het einde van de wereld !!! of misschien wel van het universum
een 'trancer' die eens naar 'alto' muziek luisterd, hoe kan ik mijn alto bestaan voortzetten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten