Oud 02-02-2006, 10:40
rare kwast
rare kwast is offline
oude deel

zooooo.. (a)
Oud 02-02-2006, 10:42
Verwijderd
Nu ben je wel helemaal gelukkig he, dat je de nieuwe mocht openen... Oeh en dan ook de 50e nog wel. Jubileum!!! *Deelt hoedjes, toeters en taart uit*
Oke let niet op mij, de kou begint mn hersens te beïnvloeden...
*Gaat weer braaf aan t huiswerk*
Oud 02-02-2006, 10:45
rare kwast
rare kwast is offline
ja ben helemaal gelukkig
*blaast op toeter*

maaruh... ik ga zo reizen.. hoop *doet hard duimen* dat ik dan het lef heb om mn boeken open te slaan
Oud 02-02-2006, 10:47
Verwijderd
*Duimt mee* Good luck!
Oud 02-02-2006, 12:42
Nijn*
Nijn* is offline
@ Thoughtful; nee hoor je bent niet te enige die af en toe terug kijkt
@ Leonoor (nog van de vorige topic) Nja, ik probeerde al duidelijk te maken dat het (en dat klinkt arrogant) heel onwaarschijnlijk is dat ze dat soort dingen niet tegen me vertellen want ze komen werkelijk om alles bij me.. En natuurlijk vind ik het ook heel fijn voor ze dat ze geen problemen hebben en alles, echt! Want ik zou ze zoiets nooit toewensen.. mijn probleem ermee is alleen dat zij daardoor niets van mijn problemen en depressiviteit zullen begrijpen (simpelweg omdat zij nog nooit zulke problemen hebben meegemaakt). Ik ken er niet met mijn ouders en broer over praten omdat ik daar gewoon geen goede band mee heb dat ik dit soort dingen ga bespreken en ik wil ze niet onnodig ongerust maken want mijn ma springt dan meteen op de kast. En vriendinnen; zie hierbovenstaande uitleg.

OT: Ben toch maar weer thuisgebleven vandaag, voel me nog steeds niet helemaal lekker. Ga zometeen maar hard werken aan m'n geschiedenis PO. Omdat dat van de week zo lekker ging heb ik nu wel weer de motivatie verder te werken. Verder moet ik m'n CKV afmaken en inleveren als ik morgen naar school ga of ik moet haar zo ver krijgen dat ik het maandag mag inleveren.. En tekenen moet af en nederlands, en oh mijn god waarom schiet ik meteen weer in de stress? Pff, eerst maar eens rustig aan GS beginnen en dan kijken waar ik stand. Fok jezelf toch niet altijd zo op! *schupt*
Oud 02-02-2006, 13:08
darkfairy
darkfairy is offline
leuk als je ouders zeggen dat je lelijk bent en in een gesticht hoort en nog gaan lopen zeiken dat je lui bent als je het hele huis hebt schoongemaakt *grom*
Oud 02-02-2006, 13:08
Nijn*
Nijn* is offline
En OMFG ik erger me helemaal dood aan hem! Wat is er mis met hem dat hij graag depressief wil zijn? Hij doet niet eens zijn best om ook maar een beetje te herstellen, blijkbaar verwacht hij dat het allemaal maar komt aanwaaien en dat meneer op zijn luie reet kan toekijken. EIKEL! OMG, ik heb zo'n hekel aan dit soort mensen!!

Oh, en nu ga ik echt beginnen aan m'n huiswerk, weer 20 min verspilt. En het is hartstikke moeilijke me aan zo'n goede eetlijst te houden! Het is ontzettend veel
Oud 02-02-2006, 13:17
Hanneke
Hanneke is offline
Lekker vroeg uit, beetje jammer alleen dat ik zometeen nog strafmiddag heb . Maargoed, kan ik iig rustig werken voor school, wiskunde ofzo.
Morgen weer scheikunde, alsof ik daar zin in heb....
Oud 02-02-2006, 13:22
LostInTime
LostInTime is offline
waarom snapt ie helemaal niks van me?
waarom laat ie 2 weken niks van zich horen?
waarom probeer ik t nu weer goed te krijgen nadat ik kwaad op em ben geworden?
waarom reageert ie niet meer?
waarom wil ik persee dat t werkt...dat zal het nooit
Oud 02-02-2006, 13:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Volgens mij heb ik het zitten...

...

Ja hoor, ik heb het te pakken.

Ze wordt bedankt.
Oud 02-02-2006, 14:27
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-02-2006 @ 14:48 :
Volgens mij heb ik het zitten...

...

Ja hoor, ik heb het te pakken.

Ze wordt bedankt.
Succes ermee

OT: Na vandaag (of morgenochtend) kan ik geen verslag meer zien, ben blij dat ik een week vrij ben...
Oud 02-02-2006, 14:39
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik voel me net Klein Duimpje met de hele berg tentamenstof. Gisteren ging het zo lekker, maar vandaag kan ik de motivatie niet opbrengen. En gisteren dacht ik dat ik het redelijk kende, maar vandaag kom ik weer allemaal 'nieuwe' dingen tegen in de stof, die ik dus nog niet ken. En ik kan ook niet beoordelen of die bewuste docent dat als hoofd- of bijzaak zou bestempelen....
Nog maar even doorzetten dan. Daarna allemaal leuke(??) dingen dit weekend... Nou ja, vooral verplichte, want ik heb eigenlijk alleen maar zin om lekker warm bij de verwarming te kruipen met een lekker leesboek. En laat daar nou juist 0,0 tijd voor zijn.
Ach, ik moet niet zo klagen, op zich heb ik het best goed
En zelfs mijn MSN-actie van gisteren heb ik weer gefixt! Toch blijf ik erbij dat MSN iets betere communicatie naar de gebruikers mag hebben over oudere versies, het heeft me een uur gekost om een werkende oudere versie te vinden...
Oud 02-02-2006, 14:50
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 02-02-2006 @ 12:57 :
Ik heb de nieuwe cd van Solo. *huppelt vrolijk door kamer* Ik word blij van die muziek.
Is die uit? Waarom weet ik dat niet? =\
Oh, wist ik eigenlijk wel, was het alleen vergeten.

Ik ben zo moe dat ik tijdens gym half huilend stond te badmintonnen. Gezellig. En ik word op de meest vreemde momenten ontzettend misselijk en nee, ik word niet ziek, want ik ga morgen op toneelweekend. Punt uit.
Oud 02-02-2006, 15:17
Verwijderd
@Nijn*: Je hoeft niet alles zelf meegemaakt te hebben om er voor iemand te kunnen zijn? Ook iemand die het niet meegemaakt(daar dan maar even vanuitgaand - al blijf ik erbij dat je dat nooit met 100% zekerheid kunt zeggen) heeft kan je steunen. Heb je ze al een kans gegeven?
Oud 02-02-2006, 15:22
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 02-02-2006, 15:25
Ruudje
Ruudje is offline
Wanneer houdt het nou eens op...?
Oud 02-02-2006, 15:26
Verwijderd
Zo dichtbij, maar wel onbereikbaar..

Vanavond: acda en de munniki <3
Oud 02-02-2006, 15:27
Skilly
Skilly is offline
In vergelijking met gisteren dat ik vertelde dat me klasgenoten nogal kinderachtig deden. Viel het vandaag behoorlijk mee Alsof ze me gehoord hadden ofzo.
Oud 02-02-2006, 15:47
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-02-2006 @ 16:17 :
@Nijn*: Je hoeft niet alles zelf meegemaakt te hebben om er voor iemand te kunnen zijn? Ook iemand die het niet meegemaakt(daar dan maar even vanuitgaand - al blijf ik erbij dat je dat nooit met 100% zekerheid kunt zeggen) heeft kan je steunen. Heb je ze al een kans gegeven?
Maar ik hoop juist dat ik een beetje begrip krijg van ze, en dat zie ik echt niet gebeuren. Jij kent ze niet, weet niet hoe ze zijn. Ze zijn de mensen die altijd en eeuwig overal de positieve kant van inzien, mensen die altijd maar door blijven feesten, niets aan school doen enz. ze denken bijna dat het leven één groot feest is. Ik heb ze vorig jaar een kans gegeven en het gevolg was: ze vonden het heel kut voor me maar wisten niet hoe ze er mee om moesten gaan dus werd het onderwerp zo goed als vermeden en waren ze er nooit voor mij maar verwachtten wel dat ik er voor hen was. En nou alsjeblieft niet zeuren of het dan wel echte vrienden zijn en blablabla. Sorry het word echt een nutteloos gequote zo.. Laat mij 't maar lekker zelf uitzoeken want ik ben op dit moment toch ontzettend chagerijnig en koppig en irritant dus ik zit nu ook niet aardig te doen tegen jou en sorry daarvoor.
Oud 02-02-2006, 15:53
Verwijderd
@Nijn*: Ik weet idd niet hoe ze zijn, maar als ze zijn zoals jij ze schetst, dan vraag ik me af of ik ze wel als mijn vrienden zou willen hebben... En jammer als je dat als zeuren ziet, ik zeg het toch.

Jij kunt in een vriendschap ook dingen aangeven en er eens niet voor een ander zijn ed. Je zult ook duidelijk naar anderen toe moeten zijn als je bepaalde dingen van ze wilt.

En zie je wat je zegt: "Laat mij 't maar lekker zelf uitzoeken"? In zekere zin heb je natuurlijk ook zelf in de hand hoe mensen op je reageren, dat lijkt me nogal logisch. Als jij het lekker zelf uit wilt zoeken en chagerijnig en koppig en irritant wilt zijn, prima, maar geef anderen dan niet de schuld. (Dit is ook niet aardig, sorry ook daarvoor, maar het is wel zoals ik het zie.)
Oud 02-02-2006, 15:55
Verwijderd
Waarom doet ze sinds gister anders tegen me?
Wat heb ik verkeerd gedaan?
Waarom zit ik nu thuis, heb al sinds gistermiddag niet gegeten of gedronken en voel me ongelofelijk kut omdat ik niet weet wat ik verkeerd gedaan heb
Oud 02-02-2006, 16:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Roosje: veel plezier van het weekeinde

Ik had een 7,8 voor mijn tentamen van vorige week en nu is het vakantie. Ja, het leven is goed voor mij.
Oud 02-02-2006, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 02-02-2006 @ 15:50 :
Ik ben zo moe dat ik tijdens gym half huilend stond te badmintonnen. Gezellig. En ik word op de meest vreemde momenten ontzettend misselijk en nee, ik word niet ziek, want ik ga morgen op toneelweekend. Punt uit.
Zorg je wel goed voor jezelf? Asjeblieft?

Ot: Mijn kaarsje staat vol vandaag.
Oud 02-02-2006, 16:07
Verwijderd
Het gaat goed! Yes. Eindelijk klaar met de luistertentamens. Godzijdank, want ik werd er helemaal gek van. Verder was ik tijdens geschiedenis in slaap gevallen . Dat is dan weer minder. En nog even gekletst met de buurvrouw. En dat was erg gezellig. Zo, net lekker tijdje Sex and the City gekeken. Mooi straks weer sporten, want ik eet me een ongeluk. Oh, het was gisteravond ook zo gezellig.

Verder voel ik me lichamelijk gewoon kut. Maar dat moet wel weer over gaan geloof ik.
En er is er ééntje, die me snapt. Die het gevoel snapt. Wauw. Dat had ik niet gedacht.
Desondanks voel ik me nog alleen. In mijn denken. In het algemeen.

When I'm in trouble and I have no friends
I know he'll go with me until the end
Everybody asks me how I know
I smile and tell them he told me so
Oud 02-02-2006, 16:11
BananaSplit
BananaSplit is offline
omg ik verneuk echt alles he
Advertentie
Oud 02-02-2006, 16:15
moon
moon is offline
wat heb ik vandaag? eerst op het station tikt een geestelijk gehandicapte man op mijn schouder, steek zijn duim op en glimlacht naar me. Vervolgens komt er in de trein een man van rond de 60 schuintegenover me zitten (terwijl de rest van de coupé nog helemaal leeg was!!) en die staart me de hele tijd aan.
Mijn haar zit vandaag echt niet beter dan andere dagen hoor! en bovendien was dit niet echt het publiek waar ik op zat te wachten. Dan heb ik toch liever aaandacht van een knappe jongen .

Verder heb ik het haar gisteravond verteld en aan de dokter vandaag ook. Ze gingen er allebei zo relaxt mee om dat het niet meer iets is waar ik me druk om kan maken. Ik zou het bijna gewoon aan mijn ouders en omgeving vertellen maar ik denk dat ik dat beter nog een tijdje uit kan stellen als ik het ooit nog zou willen vertellen. Maar dit heeft me maar weer eens geleerd hoe ongeloofelijk kut het is om geneigd te zijn op impulsief met emoties om te gaan! (sorry dat ik niet wil zeggen waar ik het over heb)

toevoeging om 17:52 : Ik ben niet zwanger hoor!!! (want nu ik het terug lees lijkt dat misschien zo, maar dat is niet zo!)

Laatst gewijzigd op 02-02-2006 om 16:54.
Oud 02-02-2006, 16:22
darkfairy
darkfairy is offline
IK HAAT ZE
Oud 02-02-2006, 16:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
WolterB schreef op 02-02-2006 @ 15:27 :
Succes ermee
Succes waarmee?
Oud 02-02-2006, 16:33
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Tosf schreef op 02-02-2006 @ 17:05 :
Zorg je wel goed voor jezelf? Asjeblieft?
Dat doe ik, ik heb al anderhalf uur op bed liggen lezen. Ik wil niet ziek worden, ècht niet, niet nu. Bah.

@ Vogelvrij: Dank je.
Oud 02-02-2006, 16:41
cagie
cagie is offline
Ga proberen niet te vragen wat ze bedoeld en wat er aan de hand is... Ze geeft aan dat ze nog niet toe is om het aan mij vertellen, en voor 1 keer ga ik niet zo nieuwsgierig zijn om het toch te willen weten. (Maar natuurlijk ben ik wel weer zo ontzettend nieuwsgierig dat ik het wel wil weten )
Verder ontzettend moe. Heb het gevoel alsof ik zo de hele dag kan slapen. Gisteravond bij een kamer wezen kijken. Was echt een ontzettend mooie en grote kamer en hele aardige mensen die er al wonen. Dus nu maar heel erg duimen dat ik die kamer krijg, dan zou ik echt heel blij zijn...
Verder morgen mijn laatste tentamen en dan heb ik eindelijk al mijn tentamens achter de rug.
Oud 02-02-2006, 16:43
Verwijderd
gehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaald jeeeh

oooh!!! alle kans om mijn p te halen nu <3
Oud 02-02-2006, 16:59
Verwijderd
Ik heb het eerste half jaar van m'n stage gehaald. Nu het komende tentamen nog. En ik krijg het niet voor elkaar om te leren...echt gewoon .

Morgen ga ik eerst foto's laten maken van m'n kaak...hopelijk kunnen ze me dan gelijk vertellen of er wel/niets is...en als er niets is dan hoop ik dat ik dan ook heel snel niets meer voel, zou wel zo fijn zijn.

Maandag maar het beste hopen van het tentamen...misschien heb ik geluk en worden er alleen maar dingen gevraagd die ik toevallig net weet ofzo...maar goed, dat zal wel niet.

Verder heb ik het best naar m'n zin. Dit weekend eindelijk die brief eens posten (heel slecht dat ik dat nog niet gedaan heb ) en verder een halve dag in het zwembad rondhangen. En hard aan die opdracht werken, want ik baal er al van dat ik hem deze week niet in kon leveren.
Oud 02-02-2006, 17:39
Dolores
Dolores is offline
@Leonoor: Alvast succes met je tentamen, hopelijk gaat het onverwachts toch goed.

OT: Argh, hoe kon ik nou zo stom zijn? Al die mensen die vragen wat ik met m'n handen gedaan heb, mja, kan moeilijk zeggen dat het bewust was. Vandaag ook de eerste les yoga gemist, gaat lekker zo. Volgende week maar wel weer naar school, m'n groepsgenoten zullen ook wel denken.
Oud 02-02-2006, 18:04
Verwijderd
Eeeeen *knip in vingers* humeur is omgeslagen.

Eeeeen *knip in vingers* weer.

Eeeeeen *knip in vingers* alweer.

Ik word ben gek.
Oud 02-02-2006, 18:05
Roosje
Roosje is offline
Morgen zal het beter gaan.
Oud 02-02-2006, 18:24
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-02-2006 @ 17:24 :
Succes waarmee?
Het te pakken hebben
Kan best leuk zijn namelijk
Oud 02-02-2006, 18:27
Nijn*
Nijn* is offline
@ Leonoor: Ik weet dat velen zullen zeggen ze misschien niet als vrienden te willen maar da's mijn keus. Tuurlijk kan ik in een vriendschap zelf dingen aangeven en ik moet ook duidelijk zijn naar anderen, vertel mij wat. Maar dat weten beseffen maakt het nog niet makkelijker. Tuurlijk heb ik ook een beetje in de hand hoe mensen op mij reageren en als ik zo wil doen zoals ik zei doe ik dat vooral. En dan ga ik niet anderen de schuld geven, dat maak jij ervan. Ik begin het idee te krijgen dat jij mijn post in het LJH heel anders hebt opgevat dan de bedoeling was. Volgens mij begrijp je niet goed wat ik ermee bedoelde en ermee wilde zeggen. Daarom vind ik dit een beetje een nutteloos gepost worden en heb ik ook geen zin meer om er verder over te praten.
Oud 02-02-2006, 18:41
Verwijderd
@Nijn*: Ik zal er niets meer over zeggen, want ik kijk er toch heel anders tegen aan dan jij (en dat lijkt me mogen - voor ons beiden - en dat heeft weinig te maken met het wel of niet anders begrijpen, dat heeft meer te maken met een verschil van mening, denk ik). *slikt de rest in*
Oud 02-02-2006, 18:56
Nijn*
Nijn* is offline
@ Leonoor: *slikt ook reactie in* zullen we dan nu weer aardig tegen elkaar doen, dit sfeertje bevalt me helemaal niets

OT: Geschiedenis PO gaat niet echt lekker. Mijn klasgenoot heeft haar deelvraag nog niet eens af terwijl ik het grootste deel al heb gedaan.. Morgen ingelevert worden en word dus weer nachtwerk. En ik heb maatschappijleer PO ook al helemaal alleen gemaakt.. Nou ja, beetje raar. Ga misschien morgen toch maar een paar uurtjes naar school, kan ik in ieder geval even afspraak maken voor wiskundetoets, m'n PO inleveren, aan m'n collage beginnen en wat cijfers ophalen. *zucht* blij dat het bijna weekend is, kan ik tenminste weer uitrusten zonder me constant zorgen te maken over school.. (Oh lord, ik moet zaterdag oppassen bij m'n nieuwe oppaskindjes, ben heel benieuwd hoe dat gaat!!)

Oh en ik ben heel erg moe en ik hoorde net dat ik m'n engelse toets rond de 5 had gescoord terwijl ik juist het gevoel had dat 'ie heel erg goed ging (dan zal ik van kunstgeschiedenis ook maar niet teveel verwachten..)
Oud 02-02-2006, 18:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Morgen engels mondeling en ik ben zo vaag dat ik een black-out krijg en niet normaal engels meer kan.

Meh.
Oud 02-02-2006, 19:34
Verwijderd
En toen zat ik weer hier, met tranen in mijn ogen. Ik maak me gewoon zo'n zorgen en ik voel me rot. Die onzekerheid maakt me helemaal ongelukkig. Laat vanavond aub iets van je horen... Misschien maakt dat me nog wat vrolijker. (Terwijl ik dit typ komt 'ie online )Maar ik weet eigenlijk niet of ik wel wil praten, want ik voel me rot en dat mag niet. Wat zeur ik nou? Ik hoor ook wel dat ik genoeg redenen heb om onzeker te zijn over ons, maar dat wil ik niet. Waarom zegt mijn gevoel soms nee, waarom heb ik twijfel? Het kan toch niet voorbij zijn... Dat kan toch niet?
Was die trut maar niet zo dicht bij hem... Ik ben zo bang Hij zal toch niet voor niks zo graag al die speciale dingen met mij willen doen? Waarom maak ik me dan zo'n zorgen? *Zucht* Ik ben de laatste tijd ook alleen nog maar moe en ik slaap niet meer lekker. Kan iemand me wat vrolijkheid geven? Ik wil ook trots kunnen zijn op mezelf... Ik weet dat ik best een mooi persoon kan zijn, maar waarom lukt het nou dan niet?
Oud 02-02-2006, 19:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
moon schreef op 02-02-2006 @ 17:15 :
wat heb ik vandaag? eerst op het station tikt een geestelijk gehandicapte man op mijn schouder, steek zijn duim op en glimlacht naar me. Vervolgens komt er in de trein een man van rond de 60 schuintegenover me zitten (terwijl de rest van de coupé nog helemaal leeg was!!) en die staart me de hele tijd aan.
Mijn haar zit vandaag echt niet beter dan andere dagen hoor! en bovendien was dit niet echt het publiek waar ik op zat te wachten. Dan heb ik toch liever aaandacht van een knappe jongen .
Sorry, ik schoot even in de lach toen ik dit las .

Net op zich wel aardig getraind, maar ik moet volgens mij echt naar de masters verkassen... Ik takel echt enorm af doordat ik door mijn stage zo weinig tijd heb om te trainen...

Morgen tentamen, ga met de auto naar 't station. Nu maar hopen dat ik dan niet heel heel veel hoef te krabben morgenvroeg. En dat het tentamen meevalt, en m'n stageintervisie meevalt en de treinen terug rijden en dat ik op tijd ben voor het uitje. En dan mag ik bij Suus in de auto . Wordt vast wel gezellig.
Oud 02-02-2006, 19:51
JaJ
JaJ is offline
Hah, ik ril van de kou en zweet me kapot. Hoezo para? wacht nou maar gewoon.
Oud 02-02-2006, 19:57
Verwijderd
*zucht* alles doet pijn, maar opzich voel ik me wel ok. alleen die drukte. Ik moet nog best veel doen, maar ik krijg mezelf maar niet in beweging. IK WIL NIET IN HET EEUWIGE CIRKELTJE TERECHT KOMEN! dus ik ga nu weer braaf aan de slag, verzet een afspraak dit weekend en bereid me goed voor op mijn SE's. meevaller: ik hoorde dat ik geen SE Engels heb deze periode .
Oud 02-02-2006, 19:59
create
create is offline
ik mag niet ziek worden, niet nu!
Oud 02-02-2006, 20:32
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 02-02-2006, 21:05
Ruudje
Ruudje is offline
Mijn oma ligt op sterven in het ziekenhuis...
Oud 02-02-2006, 21:07
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 02-02-2006 @ 22:05 :
Mijn oma ligt op sterven in het ziekenhuis...
veel sterkte ermee *knuf*
Oud 02-02-2006, 21:11
Nijn*
Nijn* is offline
OMFG! Dát had ik nou echt, echt niet verwacht van haar!! OMFG!! *hapt naar lucht* hoe kan ze nou al 8 weken... donderdag...OMG! JEZUS! *totally out of words*
Oud 02-02-2006, 21:45
Gothic
Gothic is offline
damn wat is die vent toch goddelijk en nog in de webcam naar hem kijken, op slag opnieuw verliefd... echt, die man, onweerstaanbaar. Was er nog maar zo'n man als hij, maar dan beschikbaar en wat jonger ...

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten