Oud 01-02-2006, 17:30
Samoht
Samoht is offline
Hallo allemaal,

Ik ben nogal een computeranalfabeet, dus als de titel of formumplaats niet klopt, verander het gerust.

Nu het probleem: Ik heb een Toshiba satellite pro 2100 laptop. Deze heeft 'audioknoppen' ingebouwd (voor play, stop, etc.) alleen nu doen ze het niet meer. Ik denk dat ik misschien per ongelijk de driver heb gedeleded . Nou heb ik kunnen op duikelen dat de audioknoppen de ''intel(r) 82801 CA/CAM AC'97 Audio Controller'' blijkt te zijn.
Mijn vraag is, samengevat, dus...weet iemand wat je moet doen als deze het niet meer doen.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2006, 17:42
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Samoht schreef op 01-02-2006 @ 18:30 :
Hallo allemaal,

Ik ben nogal een computeranalfabeet, dus als de titel of formumplaats niet klopt, verander het gerust.

Nu het probleem: Ik heb een Toshiba satellite pro 2100 laptop. Deze heeft 'audioknoppen' ingebouwd (voor play, stop, etc.) alleen nu doen ze het niet meer. Ik denk dat ik misschien per ongelijk de driver heb gedeleded . Nou heb ik kunnen op duikelen dat de audioknoppen de ''intel(r) 82801 CA/CAM AC'97 Audio Controller'' blijkt te zijn.
Mijn vraag is, samengevat, dus...weet iemand wat je moet doen als deze het niet meer doen.

Alvast bedankt!
AC 97 is de driver van je geluidskaart, Waarschijnlijk moet je de driver "controls" hebben van de toshiba site
http://nl.computers.toshiba-europe.c...jsp?service=NL
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 18:46
Samoht
Samoht is offline
Hé,
Dank je wel!

...alleen is het niet de oplossing. Deze toepassing (''controls'') is namelijk voor twee knoppjes voor internet en mail ergens anders op de laptop. Maar ik denk dat ik morgen maar even het service-nummer van Toshiba ga bellen.

Alsnog bedankt

Laatst gewijzigd op 02-02-2006 om 18:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten