Oud 02-02-2006, 21:49
Verwijderd
Beschikbaar en wat jonger? Moet ik daaruit opmaken dat je met bezette ouwe kerels zit te webcammen? Belangrijker, waarom zitten bezette ouwe kerels met een meisje te webcammen?
Advertentie
Oud 02-02-2006, 21:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-02-2006 @ 22:49 :
Beschikbaar en wat jonger? Moet ik daaruit opmaken dat je met bezette ouwe kerels zit te webcammen? Belangrijker, waarom zitten bezette ouwe kerels met een meisje te webcammen?
Laat je fantasie even werken kerel
Oud 02-02-2006, 21:56
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-02-2006 @ 22:49 :
niet alleen bezet, met kind zelfs ...

Ik weet niet wat jij onder webcammen verstaat, maar als het hetzelfde is als de 5 jongens die ik deze week geblocked heb , dan zit je niet goed hoor wouter...

Ik kijk alleen naar z'n hoofd en zijn reacties...

Hmm als ik het zo nalees, klinkt het wel erg ja ... Maar wees gerust, ik ga zo naar bed, alleen ...
Oud 02-02-2006, 22:04
Lautitia
Lautitia is offline
Ik wil niet dat iedereen denkt dat het nu weer helemaal goed met me gaat, ook al praat ik er totaal niet meer over. Lieve mensen, ik praat er niet meer over, omdat ik niet wil zeuren en niet wil janken. Ik wil niet niet raar gevonden worden, I just want to fit in .. Ik wil uit m'n woorden komen wanneer ik wil zeggen wat ik denk. Wat denk ik eigenlijk?
Oud 02-02-2006, 22:55
Until It Sleeps
Until It Sleeps is offline
Pff dolores
WIl je erover praten?
Oud 03-02-2006, 04:18
Mariekje*
Mariekje* is offline
Slapenloze nacht nummer 2. Ik haat ziek zijn...
Oud 03-02-2006, 06:53
Verwijderd
En ik weet niet wat ik nog voor hem voel... Is het onzekerheid, afstand of wíl ik me gewoon rot voelen? Nu ik weer rotte gedachtes door m'n hoofd heb laten rondspoken weet ik ook weer dat er geen reden is om me zo te voelen. Waarom gedraag ik me zo, waarom heb ik blijkbaar die aandacht nodig? Ik begrijp het niet. Het lijkt gewoon alsof ik me rot moet voelen. Weet je, misschien een stomme vraag, maar kan het zijn dat ik mijn depressie van 2 jaar geleden nog niet verwerkt heb?
Stom kreng, waarom wil je voor allles een naam geven? Aandacht nodig ofzo? Waarom ben ik mezelf? Altijd die stomme gedachtes. Ik wil iemand anders zijn denk ik. Ik weet ook wel dat ik leuk kán zijn, maar nou lukt het niet. En nou heb ik opeens een deja vu gevoel, who cares, maar ik schrijf het gewoon op. Zou ik alles eigenlijk tegen hem moeten vertellen? Dat kan ik toch niet maken? "Hee, ik weet soms eigenlijk niet of ik nog verliefd op je ben." Nee, dat is leuk voor hem. Tja, maar later horen dat ik me zo gevoeld heb is ook niet leuk. Ik denk dat ik er eigenlijk niet teveel aan moet denken en dat ik moet kijken wat ik voel als ik hem weer zie. Wat heb ik eigenlijk nog zonder hem? Ik zit het grootste gedeelte thuis. Ik denk dat ik gewoon graag bij hem wil zijn en me daarom zo aanstel, maar zeker weten doe ik niet.
Oud 03-02-2006, 07:05
farai
farai is offline
grmbl sommige mensen kunnen zo lomp en irritant zijn soms.
Oud 03-02-2006, 09:10
darkfairy
darkfairy is offline
en toen was ik alweer voor de zoveelste keer om half 9 wakker
Oud 03-02-2006, 10:23
Nijn*
Nijn* is offline
OMG, wat is er mis met mij dat ik altijd de verkeerde mensen uitkies om een PO mee te maken?! Nu mailt ze vanochtend haar deelvraag en: hij is nog niet eens een half A4tje lang, er staat informatie in die van geen kant klopt, en de zinnen kloppen gramaticaal niet en sluiten niet op elkaar aan. Dus in plaats van ziek in m'n bed naar disney-films te liggen kijken zoals het hoort, moet ik die stomme deelvraag van haar gaan verbeteren. Dus ik heb nu bijna 3/4 van de PO gemaakt en zij moet het inleveren en ik weet zeker dat ze niets zegt over dat ze niets heeft gedaan. Hij is iets te kort en dat komt gewoon omdat ze niet heeft meegewerkt en als ik nu een onvoldoende krijg door haar ga ik zeker naar m'n docent toe. Punt uit.

Zo. En verder ben ik nog steeds ontzettend beroerd. Dacht vandaag wel naar school te kunnen maar heb nu weer flinke koorts en verkoudheid te pakken dus blijf maar weer thuis vandaag. Vraag me af of ik M. straks nog durf te mailen, ik heb er wel behoefte aan maar ja ik heb d'r ook helemaal niet meer gesproken of zo, ik voel me altijd zo'n lastpak! In ieder geval, ik ga nu lekker douchen, en dan wat proberen te eten en Aladin kijken of een stomme talkshow.. Da's 't enige lekkere van ziek zijn: je kunt de hele dag op je luie gat liggen
Oud 03-02-2006, 10:31
Redhair
Redhair is offline
Het gaat goed, opzich. Maandag gewoon naar C. gegaan, B. en M. waren er niet. Dinsdag en woensdag ziek geweest. Mijn moeder dacht direct dat ik maandag gebruikt had, maar ik had alleen wat port gedronken.
Gister naar M. geweest. Iedereen is zo lief voor me. ze denken mee over wie mijn ouders ingelicht kan hebben. Er werd veel over pep gepraat. M. heeft net als ik een week niet gehad, B. nog langer niet, J. morgen drie weken niet.

J. is een verhaal apart. De ex van een vriendin van me. Hij noemt zichzelf een doorsnee junk. Door de speed een depressie gehad, suicidaal geweest, vertelde hij allemaal gister. Hij is slim. Ontkent niet. Geeft toe dat zijn leven kapot is. Geeft toe dat hij nou inderdaad drie weken niets gehad heeft, maar er nog lang niet is. Dat hij zal terugvallen. J. is een schat. Waarschuwt me, vroeg of ik alsjeblieft net als hem wilde stoppen. Toen ik weg ging zei M. dat hij nog wat pep had. Ik vroeg direct of ik wat mocht hebben. Direct zeiden hij en J. nee. Voor mijn eigen bestwil, om mezelf te bewijzen aan hun, mezelf en mijn ouders. Hij zei dat de band tussen hem en mij, B. en mij, tussen iedereen uit die groep, niet gebasseerd mag zijn op drugs. Dat hij mij en J. niets meer zou geven. J. was het helemaal met hem eens, ik ook wel. Alleen ik wil verdomme weer.
Ik kreeg J.s sjaal mee, omdat ik die mooi vond. Vannacht smste hij of we binnenkort wat samen gingen afspreken. Vanmorgen of ik straks langskom. Het is een schat, een mooie jongen, iemand die me begrijpt, en ik begrijp hem. Alleen we moeten elkaar niet TE leuk gaan vinden. Hij is wel de ex van een vriendin, en we gebruiken allebei drugs. Dat mag gewoon niet. Toch heb ik veel zin in straks, als ik hem weer zie.
Oud 03-02-2006, 11:24
darkfairy
darkfairy is offline
doe dit doe dat blablabla
heb ik et hele huis schoongemaakt isset nog niet goed
krijg ik een hoop gezeik en bijna een mep
zit ik ff op de computer daarna vind ze mij een luilak
Oud 03-02-2006, 11:50
rare kwast
rare kwast is offline
All I need is you
Come please I'm callin'
And oh I scream for you
Hurry I'm fallin', I'm fallin'
Say it for me
Say it to me
And I'll leave this life behind me
Say it if it's worth saving me
Oud 03-02-2006, 12:02
Gothic
Gothic is offline
Vet, ik moet in mei stage lopen en op m'n keuze lijstje staat (plastisch) chirurg ...

Nu nog 1 vinden ...
Oud 03-02-2006, 12:06
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-02-2006 @ 13:02 :
Vet, ik moet in mei stage lopen en op m'n keuze lijstje staat (plastisch) chirurg ...

Nu nog 1 vinden ...
succes met zoeken
Oud 03-02-2006, 12:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 03-02-2006 @ 13:06 :
succes met zoeken
Ja ik merk nu al, na een paar telefoontjes dat het erg lastig gaat worden ...

Ik ga wel gewoon Robert Schoemacher bellen
Oud 03-02-2006, 12:17
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-02-2006 @ 13:12 :
Ja ik merk nu al, na een paar telefoontjes dat het erg lastig gaat worden ...

Ik ga wel gewoon Robert Schoemacher bellen
hoezo gaat et lastig worden???
Oud 03-02-2006, 12:21
darkfairy
darkfairy is offline
ik haat ze grmpf
Oud 03-02-2006, 12:36
George
George is offline
God wat ben ik een mislukkeling.
Oud 03-02-2006, 12:38
Tink*
Tink* is offline
Ik weet echt niet wat er met me aan de hand is. Waarom doe ik zo? Kan ik dan zó slecht tegen kleine dingetjes. En ik ben ook nog eens veel te snel jaloers, een paar maanden geleden heb ik er wat aan gedaan, toen had ik het onder controle. Maar nu word ik er weer gek van. Hmmm, en nu?
Oud 03-02-2006, 12:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 03-02-2006 @ 13:17 :
hoezo gaat et lastig worden???
Omdat alle ziekenhuizen weer afspraken hebben met andere universiteiten... dat is wat ik tot nu toe een paar keer gehoord heb...

Of ze kunnen zoites alleen regelen met m'n universiteit en doen dat niet met de student zelf ...
Oud 03-02-2006, 12:54
Verwijderd
Jezus, wat een kloterooster. Het enige leuke is dat ik 6, 7 en 8 maart naar Antwerpen ga. Verder weer veel vrij, dus ik moet morgen even naar een uitzendbureau waar ik kan gaan aangeven welke dagen ik wil werken. anders word ik gek. Ik kan ook best wat geld gebruiken. Oh, en ik moet gaan solliciteren naar stageplaatsen of gaan kiezen wat ik voor andere studie wil doen
Oud 03-02-2006, 13:04
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-02-2006 @ 13:51 :
Omdat alle ziekenhuizen weer afspraken hebben met andere universiteiten... dat is wat ik tot nu toe een paar keer gehoord heb...

Of ze kunnen zoites alleen regelen met m'n universiteit en doen dat niet met de student zelf ...
nou lekker
Oud 03-02-2006, 13:14
Verwijderd
I'm in heaven, I'm a god
I'm everywhere, I feel so high

It's not an habit, it's cool, I feel alive
If you don't have it you're on the other side
I'm not an addict, maybe that's a lie
Oud 03-02-2006, 13:33
Verwijderd
Straks op toneelweekend en ik hoef niet eens meer blij te doen. Is fijn.
Oud 03-02-2006, 13:40
Flip!
Flip! is offline

Beetje agressief
Oud 03-02-2006, 13:47
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Until It Sleeps schreef op 02-02-2006 @ 23:55 :
Pff dolores
WIl je erover praten?
Mwah, misschien 'k Spreek je wel weer eens op msn

OT: Heerlijk zo'n rustig dagje, alleen thuis <3 Heb nog niets aan school gedaan terwijl ik wel veel had ingepland, mja, kan morgen ook wel, dan heb ik toch nog niet zoveel te doen.
Oud 03-02-2006, 13:51
moon
moon is offline
gisteravond was echt

Ik was een inhaalverzoek vergeten in te leveren voor een tentamen op school en toen waren mijn ouders boos. Ik kwam er pas 's avonds achter en hun boosheid overviel me zo dat ik huilend naar boven ben gerend. Ik heb daar een uur lang gehuild, misschien nog wel langer. Toen mijn moeder kwam om met me te praten werd het huilen zo erg dat ik er niet alleen van ging hyperventileren maar ook begon te kokhalsen .
Maar ik had zo'n extreem minderwaardigheidscomplex op dat moment dat had ik nog nooit eerder zo mee gemaakt. Ik had de hele tijd het gevoel dat ik me moest verstoppen en dat niemand me mocht zien en ik had het idee dat het verboden was om te gaan lopen omdat ik dan teveel ruimte tot mijn beschikking nam en omdat het er afgrijselijk uit zou zien als ik zou gaan lopen, ik kon maar beter in elkaar gedoken blijven liggen. Ik lieg niet als ik zeg dat ik dat echt voelde en dacht. Ik was echt in de war volgensmij. Ik dacht op dat moment ook echt ff dat ik er nooit meer overheen zou komen.
Ik heb haar maar gebeld en toen zei ze dat dat waarschijnlijk met de a.v te maken heeft en ook met s. met a. (dat wat ik niet wil zeggen) Ze stelde me verder gerust en zei dat het allemaal wel goed zou komen en dat ze er wel vertrouwen in had want ik was in de afgelopen maaden al zo vooruit gegaan volgens haar. Voor een keertje moest ik maar een oxazepam nemen zei ze en gaan slapen. Dat heeft wel geholpen maar vandaag zeert er op de achtergrond nog steeds een groot geveoel van minderwaardigheid.
Oud 03-02-2006, 13:51
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Flip! schreef op 03-02-2006 @ 14:40 :

Beetje agressief
hier nog een
Oud 03-02-2006, 15:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg omg.. Ik had een 6,5 voor m'n mondeling engels en ik was zoo blij! Ik zat helemaal te stressen en bij duits echt de minuten af te tellen en zenuwachtig met iedereen te praten. M'n duits-lerares helemaal succes wezen van "Je kan het wel, kletskousje. "
Het voorlezen ging echt slecht, had maar 13 van de 20 punten gehaald daar en m'n grammatica is nog steeds brak. Maar ik had het voordeel dat ik heel vloeiend praat, ondanks m'n grammaticale fouten en ik ben ook heel volledig met een redelijke woordenschat. Zo'n gesprekje behoort tien minuten te duren, maar ik had zoveel te vertellen rond alle plaatjes en stellingen dat ik er twintig minuten van maakte.

Nu nog even werken aan grammatica en voorlezen, en dan ga ik voor de 7 volgend jaar. Deze telt al mee voor m'n eindexamen, dus ik sta al een 6,5 voor engels. Halleluja!
Oud 03-02-2006, 15:24
Balance
Balance is offline
Ik trek de pijn echt niet en ik heb nu zekerheid dat er niks aan te doen is
Verdomme, ik wil morgen dansen en ik wil normaal kunnen lopen.
En morgen heel de dag werken.. staand werk, dat wordt nog wat
Oud 03-02-2006, 15:36
Verwijderd
Okee, ik denk dat ik nog wel verliefd ben! <3
Het voelde allemaal zó goed... Het is dus gewoon die afstand en dat irritante kreng... Hij heeft voor mij gekozen, lekker puh.
Hij is van mij, hij is van mij!
Oud 03-02-2006, 15:46
Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Hoe moet ik een vriendin steunen die zwanger blijkt te zijn, terwijl zij en haar vriend net uit elkaar zijn en ze donderdag een abortus heeft? Damn, ik wil er voor haar zijn maar ik weet niet hoe?

En het eten gaat heel slecht, omdat ik ziek ben eet ik wel minder maar beweeg ik ook minder en weeg ook nog beetje zwaarder door m'n menstruatie.. BLEEH!
Oud 03-02-2006, 15:58
Balance
Balance is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 03-02-2006 @ 16:46 :
Pff. Hoe moet ik een vriendin steunen die zwanger blijkt te zijn, terwijl zij en haar vriend net uit elkaar zijn en ze donderdag een abortus heeft? Damn, ik wil er voor haar zijn maar ik weet niet hoe?
Een luisterend oor aanbieden en begrip tonen voor haar situatie en beslissing (of je het er nou mee eens bent of niet) zal denk ik al heel fijn voor d'r zijn
Oud 03-02-2006, 16:25
Redhair
Redhair is offline
Nijn*, laat haar weten dat je er voor haar bent. Sterkte ermee.

Ik ben (jammer genoeg) maar een halfuurtje bij J. geweest. Die blik van hem, hij is lief. Maar ik mag niet verliefd worden. Het is echt niet slim. We zouden elkaar alleen maar naar de klote helpen. Ik zie hem vanavond waarschijnlijk weer. Ik vind dit leven fijn.
Oud 03-02-2006, 17:18
marrel
marrel is offline
Ik voel me genegeerd en alleen
maar ik heb wel mijn chemieblok gehaald <333333333
K moet alleen niet in mijn oude ritme terug vallen, niet nog een keer.

Laatst gewijzigd op 03-02-2006 om 18:07.
Oud 03-02-2006, 17:57
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Totaly Lonely..

Het ging deze week op Rintveld wel goed, maar vanmiddag sloeg ik weer helemaal om en gaat het ronduit slecht.
Ik had zo'n zin om naar huis te gaan, nu ben ik eenmaal thuis en voel ik me verdomd alleen..
Niemand lijkt te zien dat ik het wel moeilijk en wel zwaar heb. Het zal ze allemaal een worst wezen. ..
T enigste wat ik wil is wat meer begrip ofzo.. maar t zal wel, ik ben toch degene die raar is..

Oud 03-02-2006, 18:04
Gothic
Gothic is offline
Ik verveel me echt gruwelijk...
Oud 03-02-2006, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 03-02-2006 @ 19:04 :
Ik verveel me echt gruwelijk...
Heb ik ook vaak. (Nuttige mededeling hè)
Oud 03-02-2006, 18:58
darkfairy
darkfairy is offline
verdomme voor de 2de keer deze week iemand dood gegaan
2 keer in de week gaat goed woensdag een leraar van men school doodgegaan
en vandaag een goede kennis aan borst kenker dood gegaan
en dan is men vader weer aan de drank gaat goed
Oud 03-02-2006, 19:03
Tink*
Tink* is offline
Wat een gedoe ook weer vandaag. Vanmorgen was ik helemaal gefrustreerd en boos omdat mijn fiets kapot was. En ik ben nooit boos. Dat is dus eng. Maar toen ging ik dus op de &*^% fiets van m'n moeder.

Ik weet niet wat ik vandaag had, eerst lukte het nog wel. Ik had heel veel tussenuren en maar een paar uur les. En het 4e uur toen, ik weet niet wat er gebeurde, mijn hoofd was gewoon vol en ik kon gewoon niet meer. Er waren ook steeds allemaal mensen in de mediatheek aan de tafel en iedereen zat dicht op elkaar en er waren ook wel stomme mensen bij. Ik weet niet, ik had ook niet echt een goed gesprek of wat dan ook, het was zo onsamenhangend en vreemd allemaal.

En nu weet ik niet meer hoe ik dat andere uit moet leggen. Maar ik deed ook nogal stom tegen m'n beste vriend wel. En als ik stom tegen iemand doe dan weet ik dat op het moment dat ik het doe, maar op de één of andere manier was het net een waas, iets wat ik dit keer niet tegen kon houden doordat mijn hoofd zo vol was. Maargoed ik voelde me eerst ook best wel genegeerd, of iig gepasseerd want hij zat de hele tijd met allemaal andere meiden. En ik weet dat ik jaloers ben wat dat betreft. Maar ik ga er dan ook niet bij staan ofzo, want ik wil me niet opdringen. Maar hij voelde zich dus ook best genegeerd door mij, wat dus niet mijn bedoeling was.

Het is sowieso wat raar de laatste tijd. Ik ben bang hem kwijt te raken doordat ik hem verveel of verkeerde dingen zeg of hij zich aan me ergert. En daarom ga ik juist afstandelijk doen om dat te voorkomen, maar ik maak het er juist alleen maar erger mee. Ik weet alleen niet wat ik eraan moet doen. Het is ook zo lastig, hij is de enige bij wie ik dat heb. Maar er zijn ook zoveel meiden die maar al te graag met hem om willen gaan en aan hem willen hangen. En de angst dat ik hem kwijtraak wordt ook steeds groter daardoor, ook al zegt hij zelf dat hij juist van me houdt en me nooit in de steek zou laten. Dat weet ik ook allemaal wel, maar het blijft toch omdat ik juist zoveel van hem houdt en bang ben hem kwijt te raken. En nee ik ben niet verliefd op hem, het is gewoon een heel erg goede vriendschap. Soms reageert hij ook zo vreemd, net of ik er alleen ben voor als hij er zin in heeft. Ook met aanrakingen enzo, maar dat zal wel aan mij liggen. Volgens anderen zie ik toch dingen die er niet zijn.

Ik ben echt zo bang iets fout te doen de laatste tijd, zodat ik juist alleen maar fouten maak. Ik ben zo bang dat dit me er echt aan onderdoor laat gaan.
Oud 03-02-2006, 19:13
kroot
kroot is offline
pfff ben moe en heb koppijn
Oud 03-02-2006, 19:18
rare kwast
rare kwast is offline
gister was echt een kut nacht
stomme dingen gedaan...

en nu wordt ik verkoudennnnn
Oud 03-02-2006, 19:22
darkfairy
darkfairy is offline
kan het nog erger
Oud 03-02-2006, 19:36
Ruudje
Ruudje is offline
en toen belde mijn vader dat mijn oma overleden was...
Oud 03-02-2006, 19:37
kroot
kroot is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 03-02-2006 @ 20:36 :
*knuffel* gecondoleerd en veel sterkte
Oud 03-02-2006, 19:40
Lilium
Lilium is offline
Lalalala, ik ben raar.
Oud 03-02-2006, 19:51
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 03-02-2006 @ 18:57 :
Totaly Lonely..

Het ging deze week op Rintveld wel goed, maar vanmiddag sloeg ik weer helemaal om en gaat het ronduit slecht.
Ik had zo'n zin om naar huis te gaan, nu ben ik eenmaal thuis en voel ik me verdomd alleen..
Niemand lijkt te zien dat ik het wel moeilijk en wel zwaar heb. Het zal ze allemaal een worst wezen. ..
T enigste wat ik wil is wat meer begrip ofzo.. maar t zal wel, ik ben toch degene die raar is..

*Knuffel*
Lees nog even dat topic dat je opende. Het interesseert ze wel hoe het met je gaat, maar ik denk dat het moeilijk is om te begrijpen, dus zal je het moeten uitleggen...

@Ruudje; gecondoleerd en sterkte.
Oud 03-02-2006, 19:58
Anno2007
Anno2007 is offline
de oma van een goeie vriendin is echt heel ziek, die oma had al een jaar suikerziekte, en had nu iets met haar teen, zo dat ze ook naar het ziekenhuis moest, en die hebben ze toen al moeten amputeren, maar bleek dat de doorbloeding niet goed was enzow. en toen moest er geopereert worden maar die oma had al 40 graden koorts, maar ze konden niet anders dan operen. de operatie ging op zich best goed, maar toen ze wakker werd ging het opeens keislecht. t zuurstofpeil is veel en veels te laag en de nierfunctie is ook uitgevallen. keikut dus allemaal. ik heb zon meedelijden met ze, maar je kan gewoon niets doen

verder hak dus ook niet zon superdag vandaag, al ben ik wel trots op mn handschoenen(mooie oranje unoxgevallen)!
Oud 03-02-2006, 20:07
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 03-02-2006 @ 20:36 :
Ah, dat is erg.
Gecondoleerd en sterkte.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten