| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Het oerinstinct van het mannelijk geslacht zegt hen dat zij ons moeten beschermen, daarom willen ze graag groter zijn en daarom wil het vrouwelijk geslacht vaak graag een grotere man. (Klinkt het intelligent?? ![]() ![]()  )
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

I just life for love 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

mijn vriendjuh is volgens mij even groot als ik (1.89...jaaahh dat sux) en ik probeer altijd kleiner te lijken, wat eigenlijk nergens op slaat maar dat komt gewoon omdat dat 'normaler' wordt gevonden. Eigenlijk kan het me aan de ene kant ook geen reet schelen...als je elkaar nou heel leuke vind maakt het toch nix uit?? 

mijn nichtje heeft een vriendje die wel een stuk kleiner is dan zij (en lelijk haha) maarjah eerst was het wel ff raar maar later niet meer... who cares? 

[dinosaurs will die] 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

geloof mij.. het is niet kewl als je 1.68 bent en je vriendje 1,85 ofzo.... das nie kewl  

~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~  What did you find that could leave you walking by? 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Niet dat ik meisjes die groter zijn dan mij niet leuk vind, maar ik vind het toch raar, "lange meisjes".  

I have a dream. 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Viel wel mee hoor met lastigheid... Alleen als je stond te zoenen was het onhandig... zittend en zo was best.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Dan zeg jij dus: "Sorry maar je bent langer dan ik dus.... dat zit er niet in". Dat is dan toch stom!!! Ik heb gesproken ![]() xx  | 
	||
| 

| 

|
| 

het is dus duidleijk dat meiden een grotere (of even grote) vriend willen, maar als een meisje toch gewoon 1,80 ben ofzo, wat dan. ja dan heb je minder keus als het gaat om mannen die groter dan jou zijn. maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. ikzelf ben 1,67m en mijn vriend was 1,84 toen ik iets met hem kreeg. inmiddels is hij ongeveer 1,95 en ik heb er echt geen problemen mee. hij plaagt me soms wel, omdat ik niet meer groei en hij nog wel. ( ja jongens groeien nou eenmaal later) ( ik heb ook geen last van nekpijn ofzo)

zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

naar L&R 

Hmm. Ik val wel op kleinere meiden maar niet extreem klein zoals 1.50. En ook niet te jong, meisjes van 14/15/16 zijn over het algemeen speels dan heb ik liever een ouder meisje van 16-21 ergens die zijn meestal wat rustiger.. niet zo speels; volwassener.. Maar grote meiden vind ik niet mooi of sexy of wat dan ook.. even groot als mij vind ik natuurlijk best, ook bestwel makkelijk voor bij 't zoenen 

The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Ik ben zelf vrij klein en mijn vriend ook (voor een man dan), onze lengtes passen heel mooi bij elkaar. Ik val niet op erg lange jongens, jongens die kleiner zijn dan ik kom ik niet zo vaak tegen. 

Op vakantie zag ik trouwens een stel dat qua lichaamsbouw vreemd bij elkaar paste: zij was heel klein, ik denk nog kleiner dan ik, en van de zijkant gezien heel mager (ze was niet heel smal), geen kont en geen borsten. Haar vriend was vrij groot en nogal massief, hij had the most enormous ass die ik ooit gezien had en voor de rest was hij ook vrij breed. Het zag er heel apart uit, vond ik.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik was ook best geamuseerd door dat stel op vakantie (meisje: zo'n 1,55 meter en heel dun, jongen: zo'n 1,90 meter en enorm dik/breed), het zag er best grappig uit.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

2) Grappig, ja. Maar geef nu toe, eigenlijk zag het gewoon niet uit.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

2) Nee, ik vond vooral hem nogal een opmerkelijke verschijning, hij had zo'n beetje de allerdikste kont die ik ooit gezien had, maar ze waren op z'n minst wel grappig om te zien. Ik vraag me ook af wat voor kind eruit komt. Als hun genen zich precies mixen misschien wel een kind met precies gemiddelde maten (of kan dat niet?)  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

2) Ik sta vaak verbaasd (sosm zelfs in positieve zin) wat voor kinderen er uit bepaalde ouders voortkomen.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik denk dat je het onderwerp ook niet echt snel zou aansnijden, eerlijk gezegd. Zelf accepteer je je kind wel, maar ik zou het vreselijk vinden dat mijn kind overal wordt afgewezen, dat zou elke ouder vinden. Wat kun je doen in zo'n situatie, je kunt de buitenwereld niet veranderen en veel draait om uiterlijk.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

2) Absoluut. 3) Je kunt je kind "harden", leren zich op een andere manier te profileren dan via het uiterlijk.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

3) Maar hoe breng je dat ter sprake? In elk geval zoeken naar andere kwaliteiten van het kind, manieren waarop het kind kan leren zichzelf te waarderen, maar stel nou dat die er niet zijn, dat het kind geen bepaalde talenten heeft, niet bijzonder goed kan leren en ook niet echt een vlotte babbel heeft, hoe pak je het dan aan? Want een minder mooi uiterlijk wil niet zeggen dat het kind dan wel andere kwaliteiten zal hebben. Stel dat het gewoon niet lukt om het te compenseren? En hoe maak je je kind echt 'hard'?  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

3) Je maakt mij niet wijs dat een kind zelf niet weet hoe lelijk het is. Uitgerekend de ouders moeten daarop inspelen door die andere profileringsmogelijkheden te presenteren. Waarom weten we nog steeds wie Quasimodo is? Omdat hij een hart van goud had. Waarom geniet Sugar Lee Hooper succes? Omdat ze in werkelijkheid waarschijnlijk een aardig mens is. Ouders mogen niet aflaten die goede kanten te prononceren.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

3) Maar het valt mij vaak op dat 'lelijkheid' een enorm taboe is en het is ontzettend moeilijk om dat ter sprake te brengen. Als een ontzettend lelijk iemand van zichzelf zegt dat hij of zij lelijk is, zal niemand snel zeggen: 'Inderdaad', dan zullen mensen toch altijd een uitweg zoeken door te zeggen: 'Het valt wel mee'. Er zijn trouwens tegenwoordig interventieprogramma's voor jongeren om meer zelfvertrouwen te krijgen, misschien is dat een idee voor ouders in deze situatie die er zelf niet uitkomen? En verder inderdaad blijven zoeken naar positieve manieren waarop het kind zich kan uiten, en daar al heel vroeg mee beginnen, waardering door de ouders al in de heel vroege kinderjaren is heel belangrijk voor het zelfbeeld van het kind in het verdere leven.  | 
	||
| 

| 

|
| 

Zelf ben ik 1.75m ofzo, en daarmee hoor ik bij de wat "grotere". Maar ik lees hier zo over het algemeen van dat jongens een kleiner was, maar nou ik erover nadenk al (=3) mijn exen zijn kleiner dan mij. En trouwens als ik met wat "kleinere" vriendinnen uitga dan ben ik toch meestal degene die wat leuke gesprekken heb met jongens, of zijn dat juist de jogens die op "lang" vallen dan? En wat is lang trouwens? Je kan lang zijn maar niet lang lijken en je kan ook lang zijn en lang lijken... Daar zit ook een verschil. Op de een of andere manier lijk ik niet zo lang volgens andere mensen. En wat betreft die " leeftijdsgrens", mijn vriend wordt 21 en ik ben net 16 geworden maar soms denk ik van hem wel jeeh dat hij dat nou niet snapt... Hie zal ik wel de grond mee ingeboord worden maar wat betreft de leeftijd heeft het volgens mij ook wel met je iq te maken. Heb je een hoog iq, dan zal je misschier over het algemeen ook "serieuser" over dingen nadenken en kan dat ook beter dan de gemiddelde leeftijdsgenoot, waardoor je als je met iemand bv. praat die een iets minder iq heeeft  op dezelfde lijn zit...Nou ja dat wou ik ff kwijt..... 

p.s.: Een kleine jongen kan trouwens wel breed en groot lijken.....  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

|
| 

Als een meisje jou echt leuk vind, boeit je lengte haar niet zo hoor. Sommige meiden nemen je nou eenmaal zoals je bent. Daar hoef je echt geen lekker ding voor te zijn. En ik kan het weten... ( aan de ene kant helaas  

), maarja, nu gaat het met mij ook de goede kant op duz... ![]() 't meisje dat ik leuk vind is een kop kleiner als mij, maar ik moet nog ff ontdekken hoe dat gaat met zoenen  . Lukt vast wel, en anders til ik 'r gewoon op  

The most essential thing of life is living it! 
	Laatst gewijzigd op 29-08-2002 om 08:43.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

www.devizu.com 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken... 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

tuurlijk is het mooier als een jongen wat groter is als een meisje. Maar als de liefde afhangt van het lengteverschil tussen twee personen, moet je even gaan nadenken of je wel goed bezig bent en of het dan wel echte liefde is. 

Het is mooier als de jongen wat groter is maar het is amper van belang voor een relatie 

Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken... 
	 | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

sjaaa 

ik had eerst een vriendje die kleiner was... het maakt op zich niet zo heel veel uit hoor... Als je elkaar leuk vind. Maar toch, het is toch wel lekker als meisje vind ik om tegen je vriendje aan te kruipen enzo... En als je naast elkaar loopt is het niet zo heel leuk als hij kleiner is... Maar ja. Ik heb nu een vriendje en hij is ongeveer even groot. Dat is wel een stuk fijner. Het lijkt me eerlijk gezegd ook neit zo makkelijk als hij echt veeel groter is. Het best lijkt me als ie ietsje groter is. Waarom precies weet ik niet, maar gewoon, het is gewoon lekker om er tegen aan te kunnen kruipen enzo. Maar ja ach, dat kan eigenlijk altijd wel dus...  | 

| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

En als je niet meer kan springen, ga je er toch gewoon allebei bij zitten?  
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

2) Ja!  | 
	||
![]()  | 

| Topictools | Zoek in deze topic | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Algemene schoolzaken | 

spiektips en smoesjes! handig Couscousje  | 4 | 30-10-2017 07:59 | |
| Liefde & Relatie | 

afgewezen door mijn lengte... brwtje  | 24 | 28-02-2011 07:51 | |
| Seksualiteit | 

Maakt de grootte van de penis uit bij een jongen tijdens de sex? meisje833  | 78 | 31-03-2005 11:24 | |
| De Kantine | 

smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje  | 36 | 08-09-2003 19:22 | |
| Seksualiteit | 

welk standje in de douche?? Wendy Lynn  | 48 | 01-04-2002 00:16 | |
| Huiswerkvragen: Exacte vakken | 

Doping juutje_17  | 8 | 06-04-2001 14:37 | |