|
|
Bekijk resultaten poll: Mogen mensen met een zichtbare uiterlijke afwijking het journaal presenteren? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 39.66% |
Nee |
23 | 39.66% |
Weet niet/Misschien |
12 | 20.69% |
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij niet. 'Er aan wennen' betekent dat men eerst tijd nodig heeft waarin men er nog niet aan gewend is. Al die tijd draagt het journaal dus een extra subjectieve (want het journaal is al subjectief) factor met zich mee. Dat lijkt me niet wenselijk. En ik denk dat het aantal mensen zonder een dergelijke afwijking vele malen groter is dan het aantal mensen met een dergelijke afwijking. Het is dus niet representatiever als je er iemand met een afwijking neer zet. Tenzij je iedereen één dagje laat presenteren (iemand met brandwonden, iemand met piercings, etc.) maar dat komt dan weer niet ten goede aan de presentatie en aan het journaal zelf.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Iemand met groen haar of veel piercings valt ook teveel op, net dus als iemand met een verbrand gezicht of een lelijk gereconstrueerde hazenlip. Oh, en wat Myuki zegt, een opvallend accent vind ik ook niet kunnen. Dat zijn allemaal 'irritatiepuntjes' die de aandacht van het nieuws afleiden. Er zijn genoeg andere programma's waar dat imo wel kan, maar niet bij een programma als het journaal. |
![]() |
|
Ik vind Jeroen Overbeek al zo irritant, die hapert altijd zo op het eind. 'Dit was het journaal van 12.00 uur, om 13.00 uur is er weer een journaal.
... Pauze ... Twijfelachtige blik ... 'Goedemiddag!' ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|