![]() |
|
![]() |
Ik weet wat je doormaakt...
Er zijn meerdere oplossingen. Je moet vooral op je hygiene letten. Elke dag een schone handdoek. Je vagina goed schoon houden. Bij de drogist kan je lactacyd kopen om het zuurgehalte op peil te houden. Je krijgt namelijk zo'n een infectie doordat er een hormoonverandering plaatsvind en hierdoor wordt de zuurgraad verstoord. Als je er langer dan een paar dagen last van blijft houden, moet je naar de dokter. Daar krijg je dan medicijnen voorgeschreven. Als dit allemaal neit helpt, stuurt hij je door naar een gynacoloog (of hoe je dat dan ook schrijft!) Samenvatting: Houdt alles goed schoon! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
39% van de vrouwen heeft het en heeft er geen last van of stoort zich er niet aan....
||
![]() |
Citaat:
btw het werd mij aangeraden door de huisarts hoor...
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Witte vloed
Normale vaginale afscheiding is kleurloos of opaal, met een specifieke geur. Wanneer de hoeveelheid toeneemt, of de geur en/of kleur verandert (naar geel, groen of bruin) is sprake van "witte" vloed. De oorzaak is meestal een infectie door schimmels, zoals b.v. Candida, maar ook andere micro-organismen kunnen witte vloed veroorzaken als ziekteverschijnsel (bv. Trichomonas, Chlamydia en ander sexueel overdraagbare aandoeningen) Oorzaken Overmatig zeepgebruik, menstruatie, slechte hygiëne, zwangerschap, verminderde afweer en suikerziekte kunnen mogelijke oorzaken zijn. Ook het gebruik van bepaalde geneesmiddelen zoals bijvoorbeeld de pil, antibiotica of corticosteroïden kunnen witte vloed tot gevolg kunnen hebben. Bron. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lichamelijk gevoelige vriendin binnen relatie Vip3r | 45 | 01-06-2007 14:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Candida ? Jessy | 21 | 18-11-2006 23:06 | |
Lichaam & Gezondheid |