***ailá*** 22:09 07-02-2006
helemaal mee eens, romantiek verzekerd
Ik keek m met een vriendin vlak voor ons examenfeest... was niet al te slim, want daarna waren we zo *touched* dat we ons helemaal volzopen en rond liepen te sentimentelen
[Reageren]
flipsyde 22:46 07-02-2006
Muchacha 07:44 08-02-2006
Sleeping with the Enemy: zij beseft dat ze het veel slechter had kunnen treffen (

) en de nieuwe romance in de film zorgt voor de nodige romantische blikken naar elkaar. En het is een spannende film, dus ze kruipt helemaal tegen je aan.
Als ik ooit een vriendje vindt die het kan uitstaan om naar Before Sunrise te kijken, dan houd ik hem! En A Walk To Remember is ook echt heel mooi

(ga je wel van huilen)
En voor de rest: zware thrillers en horror-films <3
[Reageren]
schreef:
NyteWolf schreef op 04-02-2006 @ 02:21 :
Jeux d'Enfants/Love Me if You Dare, geniale franse film. 1000x beter dan Amelie Schmamelie
.
Mwah, ik vond de coverkreet "De nieuwe Amelie!!!!11" niet echt waardig voor die film. Goeie film, oke, maar zeker niet beter dan Amelie.
[Reageren]
- What dreams may come
- Love actually
- Gladiator

(die vind ik namelijk op sommige punten erg romantisch, zal wel door de muziek komen)
- Bridget Jones
- Sweet November
[Reageren]
Verwijderd 20:49 09-02-2006
Geen highschoolfilms sowieso want daar zit altijd een pretty boy in en ik weet niet of ze zich dan daarna realiseert hoe leuk jij ook alweer bent.
[Reageren]
Verwijderd 21:08 09-02-2006
schreef:
Mark Almighty schreef op 30-01-2006 @ 18:48 :
Het moet voor de jongen ook wel leuk zijn hč.
Mijn vriend vond Amélie leuk, dusse...
[Reageren]
De laatste die we gezien hebben was volgens mij Sky Captain
[Reageren]