Oud 10-02-2006, 22:14
Verwijderd
En ik heb zo raar gedroomd vannacht .

Verder ben ik alleen maar heel verdrietig. Daarom. Ik wil het niet vertellen. Ik heb ook het idee dat ik het gewoon niet kan. Ik kan alleen huilen.

En ja, het was een kutopmerkingen van W. Maar ik lach er maar om. Ik huil wel als niemand kijkt. Dan huil ik om hem.
Advertentie
Oud 10-02-2006, 22:14
Balance
Balance is offline
Note to myself: niet meer drinken. Of als je drinkt: niet meer zo openhartig met anderen praten. Bah, binnen 2 weken is blijkbaar bijna iedereen op de hoogte van wat ik toen toevallig aan iemand verteld heb
Oud 10-02-2006, 22:31
Tink*
Tink* is offline
Leuke avond gehad vanavond. Voice-over gemaakt voor een vriend die morgen jarig is. Heel veel gelachen etc. Maar toch was het een kutdag. Ik weet van mezelf dat ik soms echt onuitstaanbaar doe, vooral als anderen het dan net zo hard terugdoen. En die jaloezie is nog niet het ergste, maar gewoon het tegen elkaar uitspelen op die manier. Net doen of er niks aan de hand is en maar gezellig doen met anderen terwijl je je ondertussen van binnen zwaar kut voelt dus. Het voelt echt als tegen elkaar uitspelen soms.

Soms zou ik willen dat we gewoon even iets samen konden doen en gewoon openlijk praten over die onzekerheden en eroverheen komen. Want waarom doen we er niet gewoon iets aan ipv elkaar uitspelen? Ik snap het niet, maar ik werk er zelf net zo hard aan mee. Zucht, ik wil een knuffel.
Oud 10-02-2006, 22:36
kroot
kroot is offline
woeiiiii m'n drumstel is binnen!!!!!!!
Verwijderd
Misschien moet ik maar een kalender kopen - dan kan ik de dagen waarop ik nog de hel op aarde op school moet meemaken wegstrepen.
rare kwast
rare kwast is offline
I don't care, I need you right here right now
I need you right here right now right by my side
Yeah yeah yeah
I don't care how you get here, just get here, get here
I don't care how you get here, just get here if you can
Get here if you can
Oud 10-02-2006, 23:04
rare kwast
rare kwast is offline
ergens tussen hier en daar

hier = de computer
daar = (nu even) mijn bed

het zijn maar 10 stappen.. nog niet eens maar ik kan die energie nergens vinden om die tien stappen te zeggen..
ik zit hier een beetje op msn tegen de ene helft gezellig te doen en de andere helft een beetje bot te doen..
waarom kan ik geen middenweg vinden? waarom moet ik tegen de een zo onuitstaanbaar doen en laat ik de andere niets van mijn gevoelens merken..

gelukkig dat er via typen geen beeld is (tenzij je natuurlijk zelf je cam aanzet) ik zit hier constant (bijna) in tranen..
vechtend tegen de druppels 'water' die mijn ogen doen vol lopen
overgevend aan de tranen die langs mn wangen komen..

ik wil niet meer vechten, ik wil rust.. ik wil gewoon even rust..
maar geen stilte.. ik wil gewoon even niet hoeven denken, niet hoeven vechten, niet de ik te hoeven spelen die ik al lang niet meer ben en misschien wel nooit ben geweest.. ik weet.. ik doe het zelf maar kan dat masker niet meer af doen..

*zucht*
ik geef me over..
Oud 10-02-2006, 23:06
Verwijderd
Citaat:
ecrivaine schreef op 10-02-2006 @ 19:57 :
*knip*
Ik ken je verhaal, heb zelf ook een aantal maanden met zo'n soort jongen gehad. Is ondertussen al weer een tijd uit, hij heeft zn hele leven naar de klote gegooit denk ik. Ik maak me er ergens soms nog druk om. wil weten hoe het met m is maar we hebben geen contact meer.

Oehhh morgen naar het NK
Oud 10-02-2006, 23:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Anneka schreef op 11-02-2006 @ 00:06 :
Oehhh morgen naar het NK
Moest jij niet allang gaan slapen?
Oud 11-02-2006, 00:02
Verwijderd
Ik wist niet dat het zo fijn kon zijn om dingen op te schrijven. jee.

Merk dus niks van mijn eczeem, ADHD, of keelpijn. helemaal niks. alleen ik en het verhaal.
nieuwe gevoelens (nouja, in dit geval dus juist minder )
Oud 11-02-2006, 00:03
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 10-02-2006 @ 23:36 :
Oud 11-02-2006, 02:21
Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
kroot schreef op 10-02-2006 @ 23:36 :

vertel, welke hardware?
Oud 11-02-2006, 09:31
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Jezus, vannacht mijn 1e slaapverlamming meegemaakt. Wat een fucking onbeschrijfbaar rare belevenis is dat zeg. Vooral het zingende meisje die in de gang stond was eng. Dit wil ik niet vaker meemaken.
Oud 11-02-2006, 09:37
Verwijderd
Hum, straks rijles en het zou wel een fijn zijn als het een keer écht goed ging, anders heb ik toch een groot probleem. (had ik dat niet al? neuh... )
Oud 11-02-2006, 09:53
kroot
kroot is offline
Citaat:
Periodiek schreef op 11-02-2006 @ 03:21 :

vertel, welke hardware?
Het is de Remo Encore, met Remo hardware en voor de rest ga ik vandaag nog een boomstand kopen en bekkens, want die zaten er niet bij. Maar hij is zo tof!! De kleur is shiny silver
Oud 11-02-2006, 10:04
Gothic
Gothic is offline
kut ik krijg last van m'n rug en moet voorlopig nog leren... over een uurtje kan dat gelukkig op de bank, maar toch. Nog ff volhouden, goed leren en straks lekker korfballen en ontspannen en hopelijk winnen ...
Oud 11-02-2006, 10:07
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Roosje schreef op 10-02-2006 @ 20:19 :
Jezus Christus, ik ben me zo doodgeschrokken vanmorgen. =\

Mijn zusje is jarig en mijn zus en ik en mijn mama stonden tegen de muur van de kamer van mijn zusje en plotseling zei mijn zus: "Roos, wil je me even vasthouden, ik zie helemaal niets meer."
En toen greep ik haar schouder en ze was helemaal bleek en haar ogen werden heel erg leeg alsof ze dood was en het was zo eng en toen viel ze flauw en ze zakte gewoon langs de muur naar beneden. =\

Natuurlijk is het allemaal goedgekomen, het was "maar" flauwvallen, maar ik schrok zo. En daarna praatte ze helemaal wazig, alsof ze er niet was en droomde en het was dat mijn zusjes en broertjes er ook waren, anders zou ik geflipt zijn.
Hm, dat heb ik ook een keer gehad, maar toen was ik degene die flauw viel. Mijn zusje schrok zich toen ook helemaal dood. Het is best eng als je ineens niets meer kan zien Voelt ze zich nu weer oké?

Met mij gaat alles wel best, beetje moe alleen
Oud 11-02-2006, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 10-02-2006 @ 20:19 :
*knipp lang verhaaltje*
Oeoe, Roos... Ik zou me ook echt doodgeschrokken zijn.. Gelukkig was het alleen maar flauwvallen

OT: Bah-ig. Weet het niet precies.
Oud 11-02-2006, 10:37
Stefanie
Stefanie is offline
Dit topic is echt supersnel vol
Oud 11-02-2006, 10:42
Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
kroot schreef op 11-02-2006 @ 10:53 :
Het is de Remo Encore, met Remo hardware en voor de rest ga ik vandaag nog een boomstand kopen en bekkens, want die zaten er niet bij. Maar hij is zo tof!! De kleur is shiny silver
dikke shizzle zo te horen . Ik heb een Pearls Forum Select ELX (geïsoleerd) met Yamaha snare, Zildjan en Paiste bekkens. Oh en een Ludwig twinpedaal.

Drummers, drumsters en drumstellen zijn zó gaaf
Oud 11-02-2006, 11:35
rare kwast
rare kwast is offline
ben gewoon misselijk van verdriet, leegte en angst...
Oud 11-02-2006, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 11-02-2006 @ 12:39 :
Argh, waarom zijn wij in het weekend altijd zo lui?
Daar is het weekend, voor veel mensen, toch voor...?

Rond 14.45u weg naar de wedstrijd, op zich wel lekker, zo vroeg...al duurt je avond dan weer zo lang, maar dan hoef ik iig niet zo lang te wachten tot de wedstrijd (wel weer langer tot de volgende, maar goed...dat duurt nu sowieso weer een aantal weken ). We zullen wel weer gaan verliezen (ik ben zo positief ingesteld ), maar ik heb gewoon zin om weer te spelen. Heb nu ook minder last van mijn kaak, hopelijk gaat het dus goed (ging vorige week ook best aardig, maar het was wel 'eng', omdat het toch een contactsport is en dat is minder met een blessure). Er komt een klasgenoot kijken en ik heb gezegd m'n best te zullen doen om te scoren, dus dat ga ik dan maar proberen (is wel lastig als je meer een verdediger bent, maar goed, onmogelijk is het niet). Net boodschappen gedaan en het is DRUK op zaterdagmorgen bij de supermarkt. Maar goed, er was een plekje voor de auto en opzich viel de rij bij de kassa ook nog wel mee.
Oud 11-02-2006, 11:55
Verwijderd
kut computers ook altijd. Alles is weg. Ik kan niets meer vinden..
Oud 11-02-2006, 12:55
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 09-02-2006 @ 19:35 :
wie helpt mij?

de lente?
Oud 11-02-2006, 13:28
rare kwast
rare kwast is offline
geef me alsjeblieft licht..
Oud 11-02-2006, 14:55
Verwijderd
En ja, mijn rijles ging ''best oké''. Hm, nog steeds dat kijken en besluitvaardiger reageren...
Heb zo'n behoefte aan een goed gesprek met mn vriendin, maar door al die andere stomme geplande dingen zien we elkaar weer eens weken niet onder vier ogen. En heb buikpijn, ben moe en vooral zeurderig. Ja, het leven is prachtig
Oud 11-02-2006, 15:05
Dolores
Dolores is offline
Overgegeven.

Weer helemaal terug bij af.
Oud 11-02-2006, 15:15
moon
moon is offline
Ja nou...het gaat wel. Iets beter dan donderdag. Dnderdag wilde ik het liefst acuut stoppen met ademhalen. Ik voel me nog steeds niet goed, maar ik ben er allemaal wat rustiger onder nu.
Oud 11-02-2006, 15:29
rare kwast
rare kwast is offline
@ moon; iig weer een beetje fijn te horen..
*doet nog knuf geven..*
Oud 11-02-2006, 16:13
Hanneke
Hanneke is offline
Ik wou dat het zomer was, en dat ik gewoon ging leren...
Nja, dat laatste ga ik nu maar doen denk ik.
Oud 11-02-2006, 17:11
Verwijderd
Ik verveel me echt dood.
Oud 11-02-2006, 17:17
Nienna*
Nienna* is offline
Mijn vriendje zit in Spanje. Sinds vanochtend.
Ik ben zo bang dat hij andere leukere meisjes tegenkomt... want zij zijn knapper (hij heeft zelf gezegd dat ze superknap zijn), zijn niet depressief.. enzovoorts. En bovendien ben je dan in een ander land, in een andere stemming. Ik weet hoe het werkt en ik hoop dat hij sterk genoeg is en er weerstand tegen kan bieden. Want ook al heeft hij me niets verkeerd gedaan, hij is nog nooit vreemdgegaan enzo, toch ben ik bang dat het gebeurt. En dan ben ik kapot. Ik ben zo bang om in stukjes kapot te vallen...

En waarom moest dat stomme knappe meisje nou mee? Ze zit altijd met hem te flirten en hij mag haar ...
Oud 11-02-2006, 19:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 11-02-2006 @ 12:39 :
Argh, waarom zijn wij in het weekend altijd zo lui?
Ik had er ook op gerekend dit weekend lekker eens uit te slapen en uit te rusten, maar dat zit er weer niet in doordat ons vanalles opgedrongen wordt...
En ik vind het stom dat huizen/appartementen zo duur zijn (zowel koop als huur)... Het is echt moeilijk om iets te vinden wat van 1 salaris te betalen is... aangezien ik dus nog verder ga studeren en dan ook geen stufi meer krijg... Ik word er een beetje moedeloos van. Heb vandaag veel verschillende soorten huizen gezien, maar ze liggen of in een niet zo fijne buurt, of zijn te duur. En we hebben geen tijd om ons in te schrijven voor sociale woningbouw, aangezien vriendje eigenlijk 'vrij snel' het huis uit moet. *zucht*
Oud 11-02-2006, 19:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Dolores schreef op 11-02-2006 @ 16:05 :
Overgegeven.

Weer helemaal terug bij af.
Natuurlijk ben je niet terug bij af. Je kunt vanaf nu verder gaan waar je hiervoor gebleven was, of een nieuwe start maken...
Oud 11-02-2006, 19:47
Verwijderd
@HaWaHaai: Ik zou me toch inschrijven bij de woningbouwvereniging...is het niet voor nu, dan misschien wel voor later. Ik weet niet wat voor jullie 'betaalbaar' is bij één salaris en waar jullie per se willen wonen, maar bv. bij Funda staan wel een aantal (kleine) woningen in Nijmegen voor onder de €100.000,-...zijn die allemaal in een slechte buurt? (En in de omgeving van is ook wel het één en ander te vinden volgens Funda?)

Laatst gewijzigd op 11-02-2006 om 19:56.
Oud 11-02-2006, 20:08
marrel
marrel is offline
HALOOOOO iemand die naar mij wil luisteren!?!?!?! *zwaait*
Oud 11-02-2006, 20:24
Redhair
Redhair is offline
J. zei gister tegen mij dat het niet aan mij lag dat hij niets wilde afspreken. Dat hij gewoon rustig in zijn hoofd wilde worden, niet meer zoveel feesten enzo. Afgelopen nacht kreeg ik van een meisje uit ons groepje een aantal smsjes dat ik moest komen en drank mee moest nemen, ze zaten bij J.. Alleen ik sliep toen al. Ik smste dr net waar ze was, kreeg ik te horen dat ze opweg was naar een feestje. Met J. uiteraard, en M. en nog iemand. Jezus J., wat wil je nou? Nu nog beweren dat het niet aan mij ligt? Vergeet vorig weekend, doe alsjeblieft eerlijk. En toen voelde ik me weer kut. Ik wilde vanavond weer lekker hangen met de groep, daarna weer eens naar mijn stamkroeg. Godverdomme, waarom trek ik het me zoveel aan? waarom geef ik niets om mijn ouders, om hun bezorgdheid, om hun gezeik? waarom kan dat me niets meer schelen maar loop ik hierom te janken? Omdat zij gerelateerd zijn aan drugs? omdat ik ontspoord ben? godverdomme, ik wil nu stoppen met ademen, voor altijd. of pep. ik wil terug naar vorig weekend, wil j. weer zien slapen. al die frustratie in me, ik word echt gek. ik kan niet meer, ik voelde me zo goed met die pep. als ik niets had niet nee, maar als ik had wel. en nu voel ik me zo verrot, zo ontzettend verrot. ik weet nniet meer wat ik moet doen, echt niet. ik heb alles verkloot, al jaren alles verkloot, bijna de helft van mijn leven alles verkloot, ik ben op nu, echt op. ik kan niets goed doen, ik weet het allemaal niet weer. ik wil naar de groep, me goedvoelen. ik wil keihard gillen, alles kapot slaan, mezelf slaan, janken, getroost worden, maar niemand kent me, niemand ziet me. heb veel vrienden, maar twijfel of het wel vrienden zijn, twijfel of ik bij ze kan uithuilen, ik weet het niet meer. Godver n. waarom zit je in amersfoort? ik heb je nodig! ik wil met je praten, met jou kon het, ik wil je pep. ikweet het echt niet meer.
Oud 11-02-2006, 20:52
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-02-2006 @ 20:44 :
Natuurlijk ben je niet terug bij af. Je kunt vanaf nu verder gaan waar je hiervoor gebleven was, of een nieuwe start maken...
Dat klinkt alleen zoveel makkelijker dan dat het is.
Oud 11-02-2006, 21:01
rare kwast
rare kwast is offline
ik loop aan alle kanten tegen een muur op..
ik wil schreeuwen maar er komt geen geluid
ik wil praten maar niemand wil/kan er luisteren
ik wil dat de tranen eindelijk even stoppen met stromen maar er zit geen stopknop op
ik wil getroost worden, maar er is niemand die even naast me komt zitten..

ik wil stoppen met vechten...
Oud 11-02-2006, 21:08
Stefanie
Stefanie is offline
Gezellige boel hier

*traan wegpinkt*
Oud 11-02-2006, 21:09
Stefanie
Stefanie is offline
En nu ga ik hem vol maken
Oud 11-02-2006, 21:09
rare kwast
rare kwast is offline
*doet zakdoeken delen*
is wel schone hoor
Oud 11-02-2006, 21:11
rare kwast
rare kwast is offline
aangezien ik volgens M-A nuttig ben voor volspammen..
bij deze

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten