Oud 10-02-2006, 21:47
Verwijderd
Waarom ben ik zo'n enorme zak?

Beetje bier verbieden
Advertentie
Oud 11-02-2006, 11:28
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Femic schreef op 10-02-2006 @ 13:13 :
Ik denk dat FuSe weerwolf is.
Ik ga ook voor FuSe, al is het alleen maar omdat hij de bad guy is.

Laatst gewijzigd op 11-02-2006 om 14:41.
Oud 11-02-2006, 12:36
Verwijderd
Ik ben geen wolf
Oud 11-02-2006, 13:44
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
FuSe schreef op 11-02-2006 @ 13:36 :
Ik ben geen wolf
Iemand moet de schuld krijgen. En ja, ik ga maar met hun mee.

*Stemt Fuse*
Oud 11-02-2006, 15:10
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Hmmz ik ga denk ik nog steeds voor Tink*...heb gewoon een weerwolf-gevoel bij haar! Maar FuSe is toch ook wel een beetje verdacht!
Oud 11-02-2006, 17:04
Tink*
Tink* is offline
Ik stem ook maar mee met FuSe om sowieso gelijk spel te voorkomen. Al denk ik niet dat dat gebeurt omdat er nogal veel zijn die zeggen op hem te stemmen. Dus hopelijk wordt er straks een weerwolf opgehangen.
Oud 11-02-2006, 20:00
Verwijderd
Jullie maken een vergissing. Ik ben een weerwolfoorlogveteraan met een post-traumatisch stress-syndroom
Oud 11-02-2006, 20:28
Spelleider
Spelleider is offline
Wederom waren de dorpelingen in het raadshuis bij elkaar gekomen. FuSe was duidelijk in zijn element: doordat die twee dwergen in het cachot zaten zou deze stemronde niet verkloot worden door openbare dronkenschap.
FuSe stapte het podium op, geëscorteerd door Flowtje en Tink*.
Hij pakte het stembriefje uit de bokaal en las het. Hij werd rood. 'Hier is iets niet goed gegaan' stamelde hij. Tink* pakte het briefje uit zijn hand. Er stond FuSe's naam op. FuSe protesteerde: 'leden van de anti-weerwolf-garde zijn vrijgesteld van stemming, dat weet iedereen!' De dorpelingen stonden een beetje twijfelend te kijken. Niemand mocht FuSe, maar hij had wel een gevaarlijk uitziend zwaard in zijn hand, dus.....
Toen werd de deur opengegooit. De twee dwergen TheRedArrow en DrunkenMagician kwamen binnen. 'Jullie zaten toch in de bak!!!' stamelde FuSe. 'Pfff, we zijn ontsnapt.' antwoordde TheRedArrow. 'Geen ijzer dat door mensen gesmeed is kan een dwerg opsluiten. Alleen dwergenstaal!' Toen pakte beide dwergen hun bijl van hun riem en renden op FuSe af. Deze trok zijn zwaard, maar TRA hakte FuSe's hand af met zijn bijl. Het zwaard met de hand er nog aan viel op de grond. FuSe schreeuwde het uit en greep naar zijn bloedende pols. Toen pakte de dwergen hem beet en deden zijn hoofd in de guillotine. Omdat zij niet goed wisten hoe het hoorde lag FuSe op zijn rug in het ding. Voordat Tink* en Flowtje de dwergen tegen konden houden zag FuSe het mes op hem afsuizen. Zijn hoofd viel niet in het mandje, want dat stond aan de andere kant. In plaats daarvan rolde het over de grond de menigte in.....
Toen zei DrunkenMagician: 'En hiermee verklaar ik dat bierdrinken weer is toegestaan! Rondje van het huis in de zatte dwerg!'
Alle dorpelingen juichten en verlieten het raadshuis, Tink* en Flowtje achterlatend. 'Biertje?' zei Tink* tegen Flowtje. 'Goed.' zei Flowtje. Toen verlieten ook zij het pand.

1)T!ne
2) Hanneke (tovenaar)
3) arP (wolfsbane)
4) Femic (dorpeling)
5) TRA
6) Mutsieprutsie
7) Flowtje
8) Tink*
9) Biertank 52 (weerwolf)
10) FuSe (dorpeling)
11) DrunkenMagician
12) evil devolution (dorpeling)
13) Misti
14) duivelaartje (dorpeling)
15) *gaapt*

blauw = onthoofd
rood = opgegeten

De weerwolven mogen weer toeslaan, tot morgen 20:00 uur.
Ziener, doe je werk.
Oud 11-02-2006, 21:14
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ja nu weet ik het zeker...ik ga voor Tink*!
Oud 11-02-2006, 22:00
Verwijderd
Stommerds
Oud 11-02-2006, 23:38
Flowtje
Flowtje is offline
Sorry..

Tink* gaat ook mijn volgende keuze worden, en what about T!ne? Ergens heb ik het idee dat zij weleens weerwolf zou kunnen zijn.. maar dat is ook maar een onverklaarbaar gevoel.
Oud 12-02-2006, 18:03
T!ne
T!ne is offline
Sorry
Ik was er afgelopen weekend niet; dus even trg in het spel werken .. Even zien wie de weerwolven morgen opeten en dan wel zien zeker..?
Oud 12-02-2006, 19:16
Spelleider
Spelleider is offline
Het drinkgelag van de vorige avond was nog steeds bezig, zo erg hadden de dorpelingen het bierdrinken gemist. Alle dorpeling waren strontlazarus geworden in 'de zatte dwerg'. Daarna waren enkelen in slaap gevallen terwijl sommige anderen een orgie waren begonnen....iedereen zag er immers aantrekkelijk uit als je ladderzat was
TheRedArrow en DrunkenMagician waren gewoon doorgegaan met drinken. Ze maakten net het derde vat open.
Al met al was het dus heel gezellig en iedereen amuseerde zich. Iedereen behalve Mutsieprutsie.
De elf was wederom de toegang onzegd tot de herberg. Daarom liep ze droevig door de straten, omdat er niet veel andere dingen te doen waren. Iedereen was immers aan het zuipen. De tranen biggelde over haar wangen. Ze voelde zich doodongelukkig en alleen op de wereld.
Toen zag ze in de verte iemand aankomen. 'Hee, iemand om mee te spelen!' dacht Mutsieprutsie. Ze rende op de nieuwkomer af. Dat had ze beter niet kunnen doen, want dit bleek een weerwolf te zijn!! En hij was niet alleen. Een tweede weerwolf kwam net de hoek om zetten!!! De wolven dreven Mutsieprutsie in een hoek. Mutsieprutsie schreeuwde het uit van angst, maar niemand hoorde haar. Toen sprak een van de wolven: 'wat doet een meisje zoals als jij in een plaats zoals deze? *hips*' De weerwolf was duidelijk ladderzat: ongetwijfeld kwam hij net van 'de zatte dwerg' vandaan. Mutsieprutsie kreeg weer een sprankje hoop. Een zatte weerwolf kon ze misschien misleiden! 'Ik ging naar grootmoeder koekjes brengen' zei ze. 'Koekjes?*hips*' sprak de tweede weerwolf. Ook hij was ladderzat. 'Die lust ik ook wel. En dan moet jij *hips* zeggen: grootmoeder, wat heb je grote tanden! *hips*'
'echt nie' zei Mutsieprutsie 'want dan eet je me op' 'Shit' zei de weerwolf 'ze kent het sprookje ook' Terwijl de twee weerwolven nog een tijdje doorgingen met flauwe grapjes maken sloop Mutsieprutsie gauw weg. Toen ze zo'n tien meter weg was geslopen zette ze het op een lopen. Maar helaas hadden de wolven haar gezien. Er haalde haar in no-time in en sloegen haar tegen de grond. Een van de weerwolven lachte. 'Dit is echt een topdag! Eerst bier, daarna een vette orgie en tenslotte een jonge maagd als diner!!!' Toen stortte ze zich op de arme Mutsieprutsie, die met huid en haar verslonden werd.
De volgende dag vonden de andere dorpelingen haar gescheurde kleren in een plas van bloed. Toen Flowtje en Tink* met een mop het bloed aan het opdweilen waren, zag Flowtje de rugzak liggen die Mutsieprutsie altijd omhad. Toen ze die openmaakte om te kijken of er nog waardevolle spullen in zaten, vond ze een glazen bol. Mutsieprutsie was de ziener!

1)T!ne
2) Hanneke (tovenaar)
3) arP (wolfsbane)
4) Femic (dorpeling)
5) TRA
6) Mutsieprutsie (ziener)
7) Flowtje
8) Tink*
10) FuSe (dorpeling)
11) DrunkenMagician
13) Misti
15) *gaapt*

blauw = onthoofd
rood = opgegeten

De dorpelingen hebben tot morgenavond 20:00 uur om de brute moord op hun ziener te wreken.....
Oud 12-02-2006, 20:12
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Mutsieprutsie schreef op 11-02-2006 @ 22:14 :
Ja nu weet ik het zeker...ik ga voor Tink*!
Aangezien Mutsieprutsie ziener was, misschien Tink* toch eens wegstemmen..?
Oud 12-02-2006, 20:17
DrunkenMagician
Citaat:
T!ne schreef op 12-02-2006 @ 21:12 :
Aangezien Mutsieprutsie ziener was, misschien Tink* toch eens wegstemmen..?
Goed plan, ik ga met je mee
Oud 12-02-2006, 20:25
Flowtje
Flowtje is offline
Ik dacht al dat Mutsieprutsie ziener was, dus ik hoopte nog meer uit haar te krijgen, wie bijvoorbeeld geen weerwolf is.
Oud 12-02-2006, 20:48
Tink*
Tink* is offline
Ik ben nu dus dood, al minstens 4 gaan op me stemmen.
Oud 12-02-2006, 21:26
Misti
Misti is offline
Ik volg ook
Oud 12-02-2006, 21:26
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Wij als enigen kunnen jullie vertellen wie weerwolf is, en wie niet en het geeft een machtig mooi gevoel.

Laatst gewijzigd op 12-02-2006 om 21:46.
Oud 12-02-2006, 21:41
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 12-02-2006 @ 22:26 :
Ik als enige kan jullie vertellen wie weerwolf is, en wie niet en het geeft een machtig mooi gevoel.
En wat denk je van mij???

Maar we mogen het beide niet doen....maar we kunnen het wel
Oud 12-02-2006, 21:47
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 12-02-2006 @ 22:41 :
En wat denk je van mij??? :D

Maar we mogen het beide niet doen....maar we kunnen het wel :p
Zie edit :smileymeteenringetjebovenhethoofd:
Oud 12-02-2006, 22:16
*gaapt*
*gaapt* is offline
Ik ga ook voor Tink*
Oud 12-02-2006, 22:18
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Oud 13-02-2006, 18:49
Spelleider
Spelleider is offline
Wederom kwamen de dorpelingen bij elkaar voor een stemronde. De sfeer was gisteren erg goed, met al die drank en orgies, maar daar betaalden de dorpelingen nu de prijs voor. Iedereen had een kater en sommigen waren naast iemand wakker geworden die achteraf gezien toch niet zo aantrekkelijk bleek te zijn....
De grootse domper op de feestvreugde was echter de dood van Mutsieprutsie de elf en ziener.
Maar er moest toch gestemd worden. Flowtje (die de bekendmaking had overgenomen van FuSe) stapte het podium op. We hebben een weerwolf. Het is......Tink*!!!!!
Tink* protesteerde. 'Ik ben onschuldig! Jullie kunnen me niet onthoofden!' Maar de dorpelingen schreeuwden: 'Mutsieprutsie heeft gezegd dat jij een weerwolf was! En zij was ziener! Je hebt haar zeker opgegeten omdat je bang voor haar was!!!' Tink* werd ingesloten. Flowtje had ondertussen haar zwaard getrokken. 'Geef je over, Tink*, alle schijn is tegen je.'
Toen begon Tink* te veranderen. Er groeide haar op haar gezicht, ze kreeg een staart en ze barstte uit haar kleren. Ze was een weerwolf!!! 'Jullie zullen me nooit te pakken krijgen' gromde ze. Toen sprong ze over de menigte heen en verdween.
Die dag werd er de 'jacht op de wolf' georganiseerd. Het was een heldhaftig epos waar generaties later nog liederen over werden gezongen. Vele grote lieden deden er aan mee, zoals Flowtje van de anti-weerwolf-garde, die de jacht leidde. Ook aanwezig was *gaapt*, gewapend met een hooivork, vastberaden om dit eeuwenoude kwaad uit te roeien. Verder had je Misti, bijgenaamd 'sterkboog', met haar gevreesde langboog en ook T!ne die een paardefokkerij had, op een groot paard dat ABgirl werd genoemd. T!ne was een meester in het vechten vanaf een paarderug. In haar jeugd had ze bij de garde van Koning Eye of Sauron gediend. Nu had ze haar oude gardeuniform weer aan, compleet met een schild met het embleem van de Koning erop en een zwaard speciaal gemaakt voor ruiters. Tot slot waren er nog de twee dwergen TheRedArrow en DrunkenMagician, beide zwaarbepanserd en gewapend met een grote tweehandige bijl.
Toen iedereen verzameld was, begon de jacht.
Misti 'sterkboog', die ook een goed spoorzoeker was, had al snel het spoor van de weerwolf gevonden. Iedereen liep achter haar aan terwijl zij het spoor volgde. Na een tijd zagen ze de weerwolf lopen. Hij sleepte een dood schaap mee. Flowtje wou nog een tactiek bespreken, maar iedereen rende al als een dolleman op Tink* de weerwolf af. T!ne zat op een paard en was er dus als eerste bij. Ze haalde uit met haar zwaard en stak het diep in het vlees van de weerwolf. Maar de weerwolf gaf zich niet zomaar gewonnen. Het beest haalde uit naar T!ne's paard, dat schrok en haar ruiter afwierp. T!ne viel op de grond en bleef verdoofd leggen. De weerwolf zou haar zeker verscheurd hebben, als Misti het beest niet had afgeleid met een goedgemikte pijl: de pijl raakte de weerwolf in zijn rechterachterpoot, de wolf draaide zich om en richtte zijn aandacht op de nieuwe bedreiging. Hij sprong op de boogschutter af en brak en één haal de boog in tweeën. Misti deinste achteruit. Toen waren ook *gaapt* en Flowtje gearriveerd. *gaapt* stak haar hooivork diep in de buik van de weerwolf, maar dit leek ook niet te helpen. De weerwolf zwiepte met zijn rug en de hooivork met *gaapt*, die vergat het ding los te laten, vlogen door de lucht. *gaapt* landde vijf meter verderop op de grond, met haar gezicht naar beneden. Ze bleef doodstil liggen.......
Flowtje ondertussen zwaaide haar zwaard richting de nek van de weerwolf, maar het beest ontweek het wapen en pakte het beet met zijn tanden toen het op zijn laagste punt was. Het zwaard werd uit Flowtje's handen getrokken en viel buiten haar bereik op de grond. Daarna stortte de weerwolf zich op Flowtje, die niet veel anders kon doen dan haar gezicht beschermen met haar armen.
Toen arriveerden de dwergen op hun korte beentjes. Twee gigantische bijlen ploften in de flank van de weerwolf. 'Baruk Khazâd! Khazâd aí Menu!!!' schreeuwde TheRedArrow. 'Khazâd!!! khazâd!!!' voegde DrunkenMagician eraan toe. Door het gewicht van de bijlen en de kracht van de slag werd de weerwolf tegen de grond aan geslagen. Flowtje, verlost van het gewicht van het beest, sprong overeind, trok een kleine zilveren dolk uit haar riem en ramde het ding in het linkeroog van de wolf. Deze rolde om en bleef dood liggen. De jacht was voorbij......
Toen werd er gekeken naar de gewonden. Gelukkig bleek er niemand gebeten te zijn. (dan raak je besmet met de weerwolfziekte) Misti en Flowtje hadden alleen klauwwonden, maar niet al te diep. *gaapt* bleek gelukkig zacht terechtgekomen: in een vieze stinkende modderplas. Zelf voelde ze zich niet al te gelukkig, want de walm bleef nog wekenlang hangen en geen enkele man wou haar in die periode. T!ne en haar paard ABgirl waren ongedeerd, alleen moest het beest weer gevangen worden, wat verscheidene uren duurde.
De beide dwergen voelde zich opperbest. Ze waren van mening dat zij het meeste gedaan hadden in het gevecht, omdat Flowtje de weerwolf alleen maar doodstak toen hij al uitgeschakeld was. (volgens hun) Flowtje was toch al veel te moe om erover te ruziën dus liet ze het maar zo.
De pels van de weerwolf werd afgestroopt en opgehangen in de zatte dwerg. Tijdens de afterparty slaagde TheRedArrow met zijn zatte kop er de eerste avond al in om er bier overeen te knoeien.....

Voor wie het zich afvroeg: 'Baruk Khazâd! Khazâd aí Menu!!!' is dwergentaal. Het is hun strijdkreet en het betekend letterlijk: 'De bijlen der dwergen! De dwergen komen eraan!!!' (LOTR)

1)T!ne
2) Hanneke (tovenaar)
3) arP (wolfsbane)
4) Femic (dorpeling)
5) TRA
7) Flowtje
8) Tink* (weerwolf)
10) FuSe (dorpeling)
11) DrunkenMagician
13) Misti
15) *gaapt*

blauw = onthoofd
rood = opgegeten

De enige nog levende weerwolf mag weer toeslaan. Hij of zij mag dat doen tot morgenavond 20:00 uur.

Laatst gewijzigd op 13-02-2006 om 18:51.
Oud 13-02-2006, 18:58
Hanneke
Hanneke is offline
Nog eentje
Oud 13-02-2006, 19:04
Tink*
Tink* is offline
Ik wist het.
Oud 13-02-2006, 19:27
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 08-02-2006 @ 23:03 :
Ik heb op Biertank 52 gestemd, misschien is hij echt een weerwolf dit keer.
Flowtje niet
Ik ook niet (ik had voorgesteld om op Tink* te stemmen)

Blijven over
*gaapt*
TRA
Drunken Magician
Misti
Oud 14-02-2006, 17:01
*gaapt*
*gaapt* is offline
Ik ga voor Misti
Oud 14-02-2006, 17:25
Verwijderd
ik weet niet precies wat dit is, maar volgens mij kan ik het niet meer inhalen

[EDIT]ik heb mn ander post voor jullie weggehaald hopelijk ben ik over zes weken op tijd, ik schrijf het ff in mn agenda

ik heb de twee topics ff goed doorgelezen (globaal) en nu snap ik het hoor, erg leuk spelletje. Tis ook eerste keer voor me op DK, hopelijk komt r een leuk spelletje

Laatst gewijzigd op 15-02-2006 om 14:20.
Oud 14-02-2006, 17:43
Femic
Femic is offline
Dat heb je goed gezien, het spel is zelfs bijna ten einde en hierna gaat 't de koelkast in. Gelieve het topic niet vol te spammen.
Oud 14-02-2006, 18:10
Spelleider
Spelleider is offline
De jacht op de weerwolf mag dan legendarisch zijn geweest, over de afterparty werd minstens zo lang gesproken.....
Zoals gebruikelijk werd er weer flink gezopen. Toen iedereen ladderzat was begon T!ne ineens te strippen op de bar!!! Dit werd met veel enthousiasme ontvangen door het publiek. DrunkenMagician de dwerg werd er zelfs zo opgewonden van dat ook hij op de bar klom en begon te strippen. Toen wisten de dorpelingen dat het tijd werd om naar huis toe te gaan.....
Alleen de twee dwergen bleven achter in de herberg.
DrunkenMagician kreeg vreselijk op zijn flikker van zijn baas, TheRedArrow. 'Als je dat nog één keer doet dan ontsla ik je op staande voet! Een beetje een prachtige show verpesten en al mijn klanten wegjagen!!!'
Daarna ging de dwergen maar door met drinken. 'want mijn vader zei altijd: nooit ruzie maken als er nog genoeg bier voor beide is. Heel wijs advies dus.'
De volgende ochtend was het TheRedArrow die als eerste wakker werd. Het eerste was hij deed was omhoog kijken. En ja hoor, er hing WEER een lijk aan het plafond. 'Dit begint hier een gewoonte te worden!' zei hij, niet eens verbaasd meer. Hij maakt DrunkenMagician wakker en samen haalde ze het lijk naar beneden. Het was niet echt herkenbaar meer maar een de ketting om de nek was te zien dat het Flowtje was. De weerwolf had het laatste lid van de anti-weerwolf-garde uitgeroeid...... was het dorp nu niet meer te redden?

1)T!ne
2) Hanneke (tovenaar)
3) arP (wolfsbane)
4) Femic (dorpeling)
5) TRA
7) Flowtje (dorpeling)
8) Tink* (weerwolf)
10) FuSe (dorpeling)
11) DrunkenMagician
13) Misti
15) *gaapt*

blauw = onthoofd
rood = opgegeten

De dorpelingen mogen tot morgenavond 20:00 uur stemmen. Kunnen ze de laatste weerwolf nog op tijd vinden zonder de anti-weerwolf-garde in hun midden????
Oud 14-02-2006, 18:16
DrunkenMagician
Citaat:
*gaapt* schreef op 14-02-2006 @ 18:01 :
Ik ga voor Misti
Ik ga met je mee

Leuk verhaal btw
Oud 14-02-2006, 18:26
Flowtje
Flowtje is offline

Hopen dat de dorpelingen de laatste weerwolf op weten te hangen nu ze het zonder hulp van de anti-weerwolven-garde moeten doen..
Oud 14-02-2006, 18:31
Misti
Misti is offline
Citaat:
DrunkenMagician schreef op 14-02-2006 @ 19:16 :
Ik ga met je mee
Ik niet

Ik ga voor TRA denk ik, die houdt zich verdacht stil vind ik...
Oud 14-02-2006, 18:47
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Gaapt is de weerwolf, ze gedraagt zich precies zo als de vorige keer. Ik stem gaapt.
Oud 14-02-2006, 20:46
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 14-02-2006 @ 19:26 :

Hopen dat de dorpelingen de laatste weerwolf op weten te hangen nu ze het zonder hulp van de anti-weerwolven-garde moeten doen..
Soms bedriegen leden van de anti-weerwolfbrigarde je, zoals ik. Hup wolf!
Oud 14-02-2006, 21:31
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Tink* schreef op 14-02-2006 @ 21:46 :
Soms bedriegen leden van de anti-weerwolfbrigarde je, zoals ik. Hup wolf!
Maar we hadden je gelukkig wel op tijd door! Een beetje de rest van de leden bedriegen.
Oud 14-02-2006, 22:38
Misti
Misti is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 14-02-2006 @ 19:47 :
Gaapt is de weerwolf, ze gedraagt zich precies zo als de vorige keer. Ik stem gaapt.
En hoe deed ze dan mss? Wie weet verander ik nog van gedacht... (Maar kan ik mijn verdachte-weerwolf wel vertrouwen? )

Laatst gewijzigd op 14-02-2006 om 22:42.
Oud 15-02-2006, 13:14
T!ne
T!ne is offline
Misschien dit topic nog eens goed doorlezen..
Oud 15-02-2006, 13:16
Misti
Misti is offline
Ik ga ook voor *gaapt* gaan
Oud 15-02-2006, 15:42
T!ne
T!ne is offline
Ik ga voor *gaapt*

edit: en wtf ga ik staan strippen ..?
Oud 15-02-2006, 19:17
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
T!ne schreef op 15-02-2006 @ 16:42 :
Ik ga voor *gaapt*

edit: en wtf ga ik staan strippen ..?
Drank maakt meer kapot dan je lief is......
Oud 15-02-2006, 20:07
*gaapt*
*gaapt* is offline
Tis 20.00 uur geweest...
Oud 15-02-2006, 22:19
Spelleider
Spelleider is offline
Sorry, mijn schuld (ABgirl). Iets te druk met lammetjes enzo
Maar het is gelijkspel. Het is nu aan de weerwolf wie er opgehangen gaat worden.
Oud 16-02-2006, 16:45
arP-socialist
arP-socialist is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 15-02-2006 @ 23:19 :
Sorry, mijn schuld (ABgirl). Iets te druk met lammetjes enzo
Maar het is gelijkspel. Het is nu aan de weerwolf wie er opgehangen gaat worden.
das bagger, dat word dan niet de weerwolf
Oud 16-02-2006, 16:47
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Misti schreef op 15-02-2006 @ 14:16 :
Ik ga ook voor *gaapt* gaan
die woordkeuze
Oud 16-02-2006, 16:56
*gaapt*
*gaapt* is offline
het duurt wel lang
Oud 16-02-2006, 17:15
Tink*
Tink* is offline
Ik ben nieuwsgierig.
Als het nog langer duurt (no offense) dan kan er straks iemand worden opgehangen en gelijk iemand worden opgegeten.
Oud 16-02-2006, 17:27
Spelleider
Spelleider is offline
De dorpelingen waren weer bij elkaar gekomen in de raadshuis om te stemmen. Maar er was een probleem....
Bij wie moesten ze nu hun stem indienen? De gehele anti-weerwolf-garde was uitgeroeid....
'Eigenlijk moeten we eerst stemmen bij wie we onze stenmmen moeten indienen' merkte Misti op. 'Laten we dat dan maar doen' zei *gaapt*. 'Ok mensen. Wie vertrouwen jullie onze nominaties toe'
'T!ne!' schreeuwde DrunkenMagician. 'Omdat ze zo lekker kan strippen! *hik*' Aan zijn dubbele tong was alweer te horen dat hij alweer aan het bier had gezeten. T!ne werd zo rood als een biet. Ze schaamde zich duidelijk erg voor het incidentje van de vorige avond. 'bek dicht, zatlap, zo praat je niet over een dame!' zei TheRedArrow. 'Maar hij heeft wel gelijk, ze was erg goed..... Ik zeg ook T!ne'
'T!ne is ok.' zei Misti. 'Zolang het maar niet die dwergen worden. Ik weet zeker dat die zatte apen de stembriefjes kwijtraken.' TheRedArrow keek verontwaardigd. Maar voordat hij een hatelijke opmerking kon maken, zei *gaapt*: 'De meerderheid gaat dus voor T!ne. Iedereen mag zijn of haar stem bij T!ne indienen tot morgenavond 20:00 uur.'
De volgende ochtend kwam T!ne op het podium met de stembriefjes. 'Iedereen heeft gestemd, en we hebben wederom een weerwolf!' Iedereen hield zijn of haar adem in. 'Het is *GAAPT*!!!!' *gaapt* schrok en rende weg. De twee dwergen zette onmiddelijk de achtervolging in. TheRedArrow pakte een werpbijl van zijn riem en gooide die in *gaapt*'s rug. Ze viel voorover en bleef stil liggen. Toen pakte DrunkenMagician zijn bijl en begon op het lijk in het hakken. Bloed spetterde alle kanten op. Toen pakte TRA DrunkenMagician's bijlsteel vast. 'Ik denk dat ze nu wel dood is'
Drunken draaide zich om: 'T!ne, dit is voor jou, mijn prinses!*hik*' TRA sloeg zijn hand voor zijn gezicht. 'oh nee, die aap is weer verliefd. Hij ziet één mooie vrouw in haar nakie en hij is gelijk verkocht....' Toen zei hij tegen zijn makker: 'Drunken, je moet nog veel leren over vrouwen. Met een brute moord maak je geen indruk op ze...' DrunkenMagician keek verbaast 'echt niet??'
TRA sloeg zijn hand nogmaals voor zijn gezicht.... 'Idioot.'

1)T!ne
2) Hanneke (tovenaar)
3) arP (wolfsbane)
4) Femic (dorpeling)
5) TRA
7) Flowtje (dorpeling)
8) Tink* (weerwolf)
10) FuSe (dorpeling)
11) DrunkenMagician
13) Misti
15) *gaapt* (dorpeling)

blauw = onthoofd
rood = opgegeten

Normaal gesproken had de weerwolf tot vanavond 20:00 uur om te stemmen, maar dat is wel erg kort dag. Laten we daar maar morgenavond 20:00 uur van maken....
Oud 16-02-2006, 20:57
arP-socialist
arP-socialist is offline
word het toch TRA

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten