Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb hem wel al gezien, vond het een leuke aflevering. Vond het ook goed dat iedereen eindelijk eens volwassen met elkaar om ging (behalve misschien tijdens de Friday Night dinners, maar hee, what's new there? ![]() Goed dat Chris en Rory weer eens wat gingen doen. Wat me wel opviel, was dat Luke en Lorelai kennelijk nog niet officieel bij elkaar wonen. Lorelai zei tegen Rory dat ze haar moest laten weten hoe het was om met een man samen te wonen, zodat ze dat weet ivm Luke. Tehee. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb de aflevering toch maar gewoon gezien (aangezien ik nog aan het wachten ben tot ik VM binnen heb), en dat hele gedoe met de verzekeringen vond ik erg lachwekkend. ![]() ![]() Chris die Logan gelijk al helemaal geweldig vind, maar toch nog even aan Lorelai vraagt of ze hem wel ok vinden.. ![]() En Michel was inderdaad erg schattig. En het begin van de ep was ook erg leuk (5, 4, 3, 2, 1).
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
http://thewb.warnerbros.com/web/show..._gilmore_girls en dan kun je onder de titel van de komende ep op zo'n film icoontje klikken ![]()
||
Citaat:
![]()
|
YEEEEEYJJj
Question: Do you have any new Milo/Jess news? — Annie Ausiello: Just got an airdate for his episode: It's April 11. en deze: klik .. kan spoilerig zijn dus... -------- 615: ..you mean sucky hahah OMG die band.... lol lol gayhead and spermacity haha hmm beetje rare sfeer tussen lorelai en luke..wel mooi zo op t strand.. net alsof luke echt jaloers is op logan.. bah lijkt me niet lekker.. komkommer water.. ![]() haha die scene bij de fitnessaparaat was wel grappig haha die trui wat luke aan heeft haha martha's vinyard Bah die vader van Logan is echt zooooow fucking ![]() ![]() terwijl logan dus naar londen gaat ( en daarook heen zal verhuizen op den duur dus.. ) dat luke het NIET snapt met dat hele april gedoe.. OMG.. die foto ... echt weer zo typisch emily... maar goed ik dacht dat deze ep best spannend zou worden maar niet dus
||
Citaat:
![]() http://www.mininova.org/tor/239392
||
Citaat:
![]() Heb de aflevering wel al binnen, maar morgen heb ik waarschijnlijk pas tijd om hem te zien.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Voor de rest waren dronken Doyle en Rory leuk en Lane en Zach. Bruiloft. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die pak ik altijd, want dat is de snelste en ook meestal met de meeste seeds.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ze moeten natuurlijk wel goede kijkcijfers halen! |
Advertentie |
|
![]() |