Oud 13-02-2006, 23:47
Vice
Vice is offline
Citaat:
ZerO schreef op 13-02-2006 @ 23:37 :
[afbeelding]
neem haar bijvoorbeeld

ze is niet graatmager maar heeft ook geen vetrollen
Zij heeft een mooi figuur.
Ik zou wel op iemand met zo'n figuur kunnen vallen.
Oud 13-02-2006, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 13-02-2006 @ 19:13 :
die plaatjes hierboven, is dat mager?
Ja dat is eng.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 00:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ZerO schreef op 13-02-2006 @ 23:37 :
[afbeelding]
neem haar bijvoorbeeld

ze is niet graatmager maar heeft ook geen vetrollen
Da's lekker inderdaad.

Hoewel ik *iétsje* slanker of een beetje voller ook erg mooi kan vinden.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 14:33
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
ZerO schreef op 12-02-2006 @ 23:19 :
Het valt zo op dat er altijd wordt gezegd van oh volle meisjes niks mis mee, lekker gezelligheidskilo's lekker om iets vast te kunnen pakken en niet zo'n graatmager iemand blablablaaa

Maar als meisjes van zichzelf dun zijn wordt er gelijk vies naar gekeken alsof ze 3 keer per dag hun vinger in hun keel steken. Er moet haast een reden zijn als iemand geen vetrollen heeft.
Dit wilde ik ook al typen. Helemaal mee eens. Daar komt nog eens bij, dat dunne meisjes het in de puberteit, maar ook daarna, vaak net zo moeilijk hebben met hun uiterlijk als dikke meisjes. Gebrek aan heupen, borsten etc.., maar ze mogen er niet over klagen. Ze moeten zelfs blij zijn: dikke meisjes die hebben het immers pas echt moeilijk, terwijl die onder de douche staan te 'pronken met hun Cup DD'. Daar komt nog eens bij dat de meeste meisjes dun blijven, itt. tot veel 'dikke gevallen', niet in de hand hebben. Het percentage meisjes dat zichzelf dik maakt is veel groter dan het percentage dat zichzelf 'dun maakt', toch krijgen de dikkere meisjes altijd alle sympathie en zijn dunne meisjes al snel eng.
@TS, don't worry, be happy: dan zie je er ook het meest aantrekkelijk uit.

Laatst gewijzigd op 14-02-2006 om 14:35.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 14:01
neilvt
neilvt is offline
Er is niks mis met stevige dames Ik durf zelfs wel te stellen dat ik dat mooier vind dan magere dames

Maak je niet druk, komt allemaal goed...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 21:21
Vice
Vice is offline
Citaat:
ZerO schreef op 12-02-2006 @ 23:19 :
Het valt zo op dat er altijd wordt gezegd van oh volle meisjes niks mis mee, lekker gezelligheidskilo's lekker om iets vast te kunnen pakken en niet zo'n graatmager iemand blablablaaa

Maar als meisjes van zichzelf dun zijn wordt er gelijk vies naar gekeken alsof ze 3 keer per dag hun vinger in hun keel steken. Er moet haast een reden zijn als iemand geen vetrollen heeft.
Goed ik vind de vrouw op de tweede foto gewoon slank/dun whatever en dat maakt haar niet gelijk ongezond.

En alle vrouwen die beweren dat mannen (of hun vriendje) liever iemand met rondingen willen zijn waarschijnlijk onzeker over hun uiterlijk. Tuurlijk er zijn zat mannen die dunne vrouwen niks vinden, maar er zijn net zo goed zat mannen die wel van een gratenbak houden
Ben ik overgens helemaal mee eens.
Oud 18-02-2006, 22:39
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ik vind wel dat meisjes heupen mogen hebben. Een beetje kont is ook welkom. Al moet ik wel zeggen dat meisjes met een dikke kont weer afknappers zijn. Zo snel je ziet dat iemand duidelijk een kont heeft die niet past bij de rest van het lichaam...

Dun vind ik niet aantrekkelijk. Een plat buikje wel, maar wat babyvet is geen probleem.

Ik heb mijn exen weleens geplaagd door zachtjes te knijpen in hun heupen, en ik zag de onzekerheid al binnen een seconde op hun gezichten...vrouwen

Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 21:51
Thicke
Thicke is offline
ik kijk eerlijk gezegt puur naar het uiterlijk
--> dan pas innerlijk
Anders No NO NO , ze moet heet en slim zijn.
Maar alle mannen kijken naar het uiterlijk. bv woot die zou ik wel eens willen
Ik ben zelf nog nooit verliefd geweesd op iemand die ik niet mooi vind qua uiterlijk.
the Truth --> Maar jah het kan altijd , je hebt altijd jongens die van zichzelf weten , i'm not good looking , gaan meestal ook een minder mooi lief zoeken omdat de kansen daarbij groter liggen.
No Offence
Iedereen is mooi
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 22:55
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Thicke schreef op 23-02-2006 @ 22:51 :
ik kijk eerlijk gezegt puur naar het uiterlijk
--> dan pas innerlijk
Anders No NO NO , ze moet heet en slim zijn.
Maar alle mannen kijken naar het uiterlijk. bv woot die zou ik wel eens willen
Ik ben zelf nog nooit verliefd geweesd op iemand die ik niet mooi vind qua uiterlijk.
the Truth --> Maar jah het kan altijd , je hebt altijd jongens die van zichzelf weten , i'm not good looking , gaan meestal ook een minder mooi lief zoeken omdat de kansen daarbij groter liggen.
No Offence
Iedereen is mooi
Had jij gedronken ofzo?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 23:36
Severus
Severus is offline
Leefden we maar in de tijd dat bleke rubensvrouwen nog in de mode waren, dan had ik alláng een keer een vent gehad.
Oud 23-02-2006, 23:39
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Severus schreef op 24-02-2006 @ 00:36 :
Leefden we maar in de tijd dat bleke rubensvrouwen nog in de mode waren, dan had ik alláng een keer een vent gehad.
Wohooow... meisje! Niet zo onzeker!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 02:18
Thicke
Thicke is offline
ik vind kleding heeeeeeeeel belangekijk , liever een vrouw met ene mooie strakke jeans dan een jurk ofzo
Met ja haar kan je ook heel wat ---> schmink haat ik ^^ ik vind ze er lelijker uitzien dan

iedereen kan mooi zijn, je moet er gewoon wat voor doen
Een jongen zen hart veroveren doe je door hem te verassen
Want als een jongen op zoek gaat naar een lief dan kijkt ie alleen naar de KNAPSTEn.
Veras hem dus zodat je BAF in zen leven zit dan kan je karakter 60% ervoor zorgen dat ie je graag mag
Klinkt raar , maar het is zo

Severus -->
Als je volgens jezelfte bleek bent , ga dna toch gewoon even op reis en ga zonnen die handel Als het dat maar is
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 04:02
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-02-2006 @ 15:32 :
Dat zou dus betekenen dat de meerderheid van de jongens op 'stevige' of 'mollige' meisjes valt? Kom nou, iedereen weet dat dat niet zo is. Er zit een wereld van verschil tussen wat mensen op internet zeggen, wat ze zeggen om iemand niet te willen kwetsen, en wat uiteindelijk gebeurt als puntje bij paaltje komt en een 'stevig' of 'mollig' meisje op je verliefd blijkt te zijn.
In onderzoeken waarin groepen zowel openbaar als anoniem moeten beoordelen wat zij mooie vrouwen vinden, blijkt dat veel mannen openbaar voor de slankere gaan en anoniem voor de wat stevigere. Dus het clichébeeld van slanke vrouwen wordt alleen maar zo opgehemeld omdat mannen denken dat ze met een slanke vrouw beter voor de dag komen bij andere mannen. Althans, zo lijkt het dus wel.
Oud 24-02-2006, 07:45
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 24-02-2006 @ 05:02 :
In onderzoeken waarin groepen zowel openbaar als anoniem moeten beoordelen wat zij mooie vrouwen vinden, blijkt dat veel mannen openbaar voor de slankere gaan en anoniem voor de wat stevigere. Dus het clichébeeld van slanke vrouwen wordt alleen maar zo opgehemeld omdat mannen denken dat ze met een slanke vrouw beter voor de dag komen bij andere mannen. Althans, zo lijkt het dus wel.
Wahaha. Beetje triest?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 08:11
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Gothic schreef op 12-02-2006 @ 22:49 :
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

En wat is een gratenbak... die laatste uit haar anorexiatijd en van een pro-ana site (en nog een andere)...

Ik denk toch dat mannen die 2e/3e nog mooi slank vinden...
Ik niet.
Oud 24-02-2006, 08:15
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-02-2006 @ 23:36 :
Dat is een beeld wat er tegenwoordig ook steeds meer aan gehangen wordt idd, vanwege steeds meer mensen met overgewicht. Mensen kijken vooral naar extremen (dus mensen die heel mager zijn en de mensen met extreem overgewicht), terwijl er nog zo veel meer tussen zit.
Je hoeft maar een paar kilo van het 'ideaalbeeld' af te wijken en je bent al een vetzak of een zak botten... het gaat nergens over
Mensen moeten niet zoveel naar anderen kijken
Oud 24-02-2006, 09:55
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Lang leve de Dove reclame.
Oud 24-02-2006, 11:01
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Thicke schreef op 24-02-2006 @ 03:18 :
ik vind kleding heeeeeeeeel belangekijk , liever een vrouw met ene mooie strakke jeans dan een jurk ofzo
Met ja haar kan je ook heel wat ---> schmink haat ik ^^ ik vind ze er lelijker uitzien dan

Want als een jongen op zoek gaat naar een lief dan kijkt ie alleen naar de KNAPSTEn.
Veras hem dus zodat je BAF in zen leven zit dan kan je karakter 60% ervoor zorgen dat ie je graag mag

Severus -->
Als je volgens jezelfte bleek bent , ga dna toch gewoon even op reis en ga zonnen die handel Als het dat maar is
holy smoke.... kan je NOG meer emoticons gebruiken???
Oud 24-02-2006, 11:17
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 24-02-2006 @ 05:02 :
Klopt.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 12:06
OwL
OwL is offline
Citaat:
Thicke schreef op 24-02-2006 @ 03:18 :

Ik vind ook dat kleding, kapsel e.d. erg belangrijk zijn. Je kunt het mooiste figuur hebben en er toch verlept bijlopen als je je gewoon laat verslonzen.
En volgens mij hangt er ook heel veel vanaf of je een mooi gezicht heb en rechte tanden. Liever met iemand die 5 kg te zwaar is dan met iemand die eruit ziet alsof die een maand niet geslapen heeft.

Citaat:
Severus -->
je kunt ook gewoon een lichte huid hebben... dan kun je zonnen wat je wil, maar bruin wordt je niet... je krijgt hoogstens veel sproeten. (bijv. mensen met rood haar)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 12:35
Verwijderd
Och, ik vind veel mooi. Die foto van Kate Moss die hier is gepost vind ik sexy, maar de dames uit de Dove reclame ook:

En ik denk dat dat ook voor veel jongens geldt. Dat het niet héél veel uitmaakt (tenzij het echt extremen zijn natuurlijk).
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 13:32
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
^ Precies.

Je kunt mooi zijn in maat 36 en even mooi in maat 42.

Wat ik erg vind is dat vrouwen met die maat 42 of 44 zich vaak in veel te strakke (jeans)broeken en truien wurmen, waardoor alles gaat knellen en blubberen. Wees dan ook trots op die maten, denk ik dan; koop een maat groter.

Laatst gewijzigd op 24-02-2006 om 13:35.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 13:33
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 24-02-2006 @ 13:35 :
Och, ik vind veel mooi. Die foto van Kate Moss die hier is gepost vind ik sexy, maar de dames uit de Dove reclame ook:

[afbeelding]

En ik denk dat dat ook voor veel jongens geldt. Dat het niet héél veel uitmaakt (tenzij het echt extremen zijn natuurlijk).
Maar hier zitten geen dikke vrouwen bij... en dit is allemaal in verhouding.
Oud 24-02-2006, 13:36
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-02-2006 @ 14:33 :
Maar hier zitten geen dikke vrouwen bij... en dit is allemaal in verhouding.
Nee, dit zijn vrouwen met de meest verkochte kledingmaat van Nederland (en niet alleen Nederland, trouwens).
Oud 24-02-2006, 13:42
Mindfields
Mindfields is offline
Ah nu snap ik wat m'n mama bedoelde met dat ik een Dove-buikje had.
Nouja, ben wel tevreden met m'n buik: hij is misschien wat bol, maar wel strak, geen deuken erin.
Oud 24-02-2006, 13:44
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 24-02-2006 @ 14:42 :
Ah nu snap ik wat m'n mama bedoelde met dat ik een Dove-buikje had.
Nouja, ben wel tevreden met m'n buik: hij is misschien wat bol, maar wel strak, geen deuken erin.
Niks mis mee.

*aait over eigen buikje*
Oud 24-02-2006, 14:47
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 11-02-2006 @ 15:53 :
2. Bereken je BMI eens:
De BMI wordt als volgt berekend
BMI (kg/m²) = lichaamsgewicht in kg / lengte in meter in het kwadraat

Onder de 18,5: dan heb je eigenlijk ondergewicht.
Tussen de 18,5 en de 24,9: dan zit je goed, proberen te houden zo.
Tussen de 25 en de 29,9: je loopt niet echt een risico, maar je mag niet dikker worden.
Tussen de 30 en de 39,9: je zou 5 tot 10 kg. moeten vermageren want je maakt kans op bepaalde aandoeningen zoals diabetes, hartaandoeningen en rugklachten.
Boven de 40: je moet dringend vermageren want je gezondheid is in gevaar!

Dus, nu weet je ongeveer hoe ernstig het wel of niet is neem ik aan?
geld dit ook voor jongens? want ik weer 65 kilo met mijn 186 cm. uitslag is 18.7. dan zou ik tus tegen ondergewicht aanzitten..... lache

ontopic: ik houd wel van rondingen, maar een rubens-meisje gaat mij iets tever.
Oud 24-02-2006, 15:05
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 24-02-2006 @ 15:47 :
geld dit ook voor jongens? want ik weer 65 kilo met mijn 186 cm. uitslag is 18.7. dan zou ik tus tegen ondergewicht aanzitten..... lache

`

65 kg met 1.86 lijkt mij best wel ondergewicht ja..
Oud 24-02-2006, 15:17
MTpower
MTpower is offline
Ik kom op 24,9
Oud 24-02-2006, 15:19
MTpower
MTpower is offline
Dat gaat overigens niet voor iedereen op, dat BMI
Als je nou Arnold Schwartzenegger neemt en een middelmatige sumo worstelaar zullen ze kwa gewicht niet veel schelen, maar ik denk toch dat die sumogozer minder lang zal leven (die gasten hebben een levensverwachting van 38 ofzo)
Oud 24-02-2006, 15:26
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 24-02-2006 @ 16:05 :
`

65 kg met 1.86 lijkt mij best wel ondergewicht ja..
ah cool 2 jaar geleden was t nog erger; toen was ik 178 en toen was ik 55 kilo
Oud 24-02-2006, 15:26
Hulk
Hulk is offline
voor mensen die veel spiermassa hebben gaat het bmi niet op idd. sommige pro bodybuilders hebben een bmi van 50
Oud 24-02-2006, 16:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 24-02-2006 @ 15:47 :
geld dit ook voor jongens? want ik weeg 65 kilo met mijn 186 cm. uitslag is 18.7. dan zou ik tus tegen ondergewicht aanzitten..... lache

Hehe... Ik weeg misschien net 60 kilo en zal zo'n 1.80 zijn (gok ik).
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 16:18
Verwijderd
ligt het aan mij, maar ik vind dat in dit topic dunne meisjes best wel worden afgezeken.. terwijl er zoveel meisjes zijn die tegen hun wil in te licht zijn, omdat dat gewoon in hun bouw zit
nu is het net.. dik = good en dun = bad

nou ja dat is ook wel weer overdreven van mij =P maar ik voel me nu gewoon een beetje aangevallen, want ik ben zelf best dun (zou zoo graag paar kilootjes aan willen komen, maar dat lukt gewoon niet)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 16:20
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Citaat:
THEOBSESSIVE schreef op 24-02-2006 @ 17:18 :
ligt het aan mij, maar ik vind dat in dit topic dunne meisjes best wel worden afgezeken.. terwijl er zoveel meisjes zijn die tegen hun wil in te licht zijn, omdat dat gewoon in hun bouw zit

nou ja dat is ook wel weer overdreven van mij =P maar ik voel me nu gewoon een beetje aangevallen, want ik ben zelf best dun (zou zoo graag paar kilootjes aan willen komen, maar dat lukt gewoon niet)
Ach laten we het maar op houden dat het iedereen iets anders mooi vindt, maar de visie op meisjes nogal door de media beinvloed wordt.
Oud 24-02-2006, 16:25
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
THEOBSESSIVE schreef op 24-02-2006 @ 16:18 :
Dunne meisjes worden niet zozeer afgezeken, er worden argumenten gegeven dat iets dikker niet meteen lelijk is. Voel je niet aangevallen, er zijn genoeg jongens die dunnere meisjes weer leuk vinden.
Oud 25-02-2006, 13:40
Lotte
Lotte is offline
Ik denk dat het er net maar aan ligt op welke jongen je verliefd wordt, in welke sociale groep hij zich verkeert e.d. Als in zijn vriendengroep het de norm is dat dik vies is is de kans groter dat hij er ook zo over denkt, het kan natuurlijk altijd zo zijn dat hij erg zelfverzekerd is en zijn eigen beslissingen neemt op het gebied van meisjes. Het ligt er maar net aan wat hij mooi vind en ik denk dat over het algemeen dunne meisjes meer sociaal geaccepteerd worden als vriendin, zeker door macho mannen.

Ik vind het trouwens opvallend dat voor dik het woord volslank en stevig gebruikt wordt terwijl er voor dunne mensen het woord mager gebruikt wordt, dat geeft maar weer aan dat mensen denken dat dikke mensen het er moeilijker mee zouden moeten hebben dan dunne mensen. Ik vind het persoonlijk niet erg als ik mager of anorextisch wordt genoemd aangezien ik zelfverzekerd ben over mijn gewicht.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 16:26
Orpheo
Orpheo is offline
Moah, een dun meisje kan mij in principe ook 'bekoren' als ze maar niet express dun wil zijn, en het gewoon haar bouw is. anorexia is nl niet echt uhm....
Oud 25-02-2006, 17:05
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
[EDIT: Laat ik het hier maar bij houden. ]

Hiermee

Citaat:
Lotte schreef"
Ik vind het persoonlijk niet erg als ik mager of anorextisch wordt genoemd aangezien ik zelfverzekerd ben over mijn gewicht.
vind ik dat je helemaal gelijk hebt.

Laatst gewijzigd op 25-02-2006 om 17:07.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 17:21
Verwijderd
Citaat:
THEOBSESSIVE schreef op 24-02-2006 @ 17:18 :

Je hebt gewoon gelijk. Er hangt inderdaad op veel plaatsen een sfeertje dat je niets van dikke mensen mag zeggen, want die zijn zielig, maar iemand die dun is zal dat wel altijd aan zichzelf te wijten hebben en waarschijnlijk zelfs bewust hongeren om zo dun te worden!

Waardeloos, zulke ideeën.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 23:32
Verwijderd
Ik vind heel dik heel vadsig en heel dun ook.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 00:38
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 26-02-2006 @ 00:32 :
Ik vind heel dik heel vadsig en heel dun ook.
Wat vind jij dik en heel dun dan?
Oud 26-02-2006, 01:26
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 24-02-2006 @ 16:17 :
Ik kom op 24,9
21,3 heb ik blijkbaar, 77kg/1m90.

@Mark Almighty
Wat meer eieren en spek eten.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 01:35
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 26-02-2006 @ 01:38 :
Wat vind jij dik en heel dun dan?
Heel dun is als je geen figuur hebt en echt zo'n plank, en je dan ook nog eens niet weet te kleden zodat dat geaccentueerd wordt. Heel dik is als je huge amounts van vetrollen over je broek heen hebt golven en je dan ook nog eens niet weet te kleden zodat dat geaccentueerd wordt.

In principe is het wel zo dat het alsnog allebei heel gaaf kan zijn, zoals die neg0rmams uit Chicago, die was dik maar tof. En je hebt ook heel dunne meisjes die er een gave kledingstijl op nahouden, en dan lijken ze van die breekbare popjes, dat is ook leuk. En, op zich hangt het er ook maar net van af hoe je hoofd er uit ziet. En of het je staat. Maar toch, gemiddeld gezien is het allebei vadsig, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 13:17
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-02-2006 @ 18:21 :
Je hebt gewoon gelijk. Er hangt inderdaad op veel plaatsen een sfeertje dat je niets van dikke mensen mag zeggen, want die zijn zielig, maar iemand die dun is zal dat wel altijd aan zichzelf te wijten hebben en waarschijnlijk zelfs bewust hongeren om zo dun te worden!

Waardeloos, zulke ideeën.
dat probeer ik ook heel de tijd duidelijk te maken
Oud 26-02-2006, 13:43
Maija
Maija is offline
zeker vallen jongens op wat 'stevigere meisjes'

En ik verwacht dat jij nog niet eens echt stevig bent, alleen een beetje onzeker!!
Oud 26-02-2006, 16:28
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Nou ja, als iemand je echt leuk vindt accepteert hij je figuur wel, en vaak als je open en eerlijk naar mensen bent, maakt je figuur al een stuk minder uit.
Alleen zijn sommigen onzeker over zichzelf en dat zie je. Er is een groot verschil tussen zelfverzekerde mensen en onzekere mensen. Als je zekerder over jezelf wordt straal je dat uit naar buiten en dan zullen mensen dat ook zien . Dus misschien is het in jouw geval wel belangrijk dat je weer zeker over jezelf wordt, je zou positieve eigenschappen op kunnen schrijven of bedenken, leuke kleren kopen, zoiets. Helpt bij mij wel als ik wat in de put zit over mezelf .
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 18:24
monolo
monolo is offline
in een felle dicussie met mijn vriendje over gewicht riep ik: "ja maar liefie dat is niet gezond, al die botten!" om hem vervolgens sip te zien kijken; wat bleek: ik was even vergeten dat mijn vriendje mager/dun/skinny doorhalen wat niet van toepassing is
[wat ik overigens erg sexy bij hem vind maar ik ben dan ook een malle meid ]
afijn dunne jongens en meisjes (van nature of anders) hebben het ook weleens kut
Oud 27-02-2006, 19:28
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-02-2006 @ 15:32 :
Dat zou dus betekenen dat de meerderheid van de jongens op 'stevige' of 'mollige' meisjes valt?
Uiteraard niet. Iedereen heeft zijn/haar eigen smaak.

Maar volgens mij vallen mensen over het algemeen grotendeels op uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 19:46
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Maija schreef op 26-02-2006 @ 14:43 :
zeker vallen jongens op wat 'stevigere meisjes'

En ik verwacht dat jij nog niet eens echt stevig bent, alleen een beetje onzeker!!
ik verwacht dat ze wel echt dik is en dat posts zoals deze van jou haar geen enkel goed doen

posts zoals die van mij ook niet nee
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten