Oud 23-02-2006, 18:08
dathomaz
dathomaz is offline
Dag,

Is deze camera het aanschaven waard voor iemand - zoals ik - die gewone kwalitieve, leuke foto's wil nemen?

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...00000003985991

Groeten,

DaThomaz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2006, 23:02
Verwijderd
Ik heb een maand geleden dezelfde camera, maar dan in het grijs, gekocht. Zeer eenvoudig te bedienen, overzichtelijke menu's en kwalitatief goede foto's, zeker voor het geld wat je betaalt. Het design is lekker klein, maar ligt daardoor niet altijd even goed in de hand, zeker niet als je van die kolenschoppen hebt. Hetzelfde geldt voor de knopjes: misschien iets te klein voor mensen met grote handen. Als je nog gerichte vragen hebt hoor ik het wel, evt. wil ik wel wat voorbeeldfoto's posten. Overall: aanschaf zeker waard.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 21:20
Verwijderd
N.a.v. je mailtje hier enkele foto's en antwoord op je vragen:

http://upload.bus3.nl/~off/images/1205312 (1).jpg

http://upload.bus3.nl/~off/images/1205312 (1).jpg

Deze foto's zijn voor zover ik weet op een grootte van 4 MP. De maximale grootte is 5 MP.

De gemiddelde grootte van een foto op 4 MP is 500 Kb. Zodra je de camera uitschakelt schuift de lens in

Laatst gewijzigd op 24-02-2006 om 21:28.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 21:25
Verwijderd
De eerste twee foto's pakt het forum niet, maar copy/paste de link even in je browser om ze te zien. Ik heb bij het maken van de foto's geen voorkeursinstellingen gebruikt maar gewoon de camera zelf de instellingen laten bepalen. Dat is bij de derde foto wat beter gelukt dan bij de eerste twee
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 16:59
dathomaz
dathomaz is offline
Toppie kerel
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 16:51
dathomaz
dathomaz is offline
Vandaag keek ik op de internetsite waar ik mijn Kodak had gekocht. Zie ik ineens dat mijn kodak, een week nadat ik hem gekocht had voor 200euro (geen aanbieding), nu 275euro bij hen kost.

Is het geluk, of heb ik gewoonweg een goede keuze gemaakt
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 21:46
Verwijderd
Citaat:
dathomaz schreef op 08-03-2006 @ 17:51 :
Vandaag keek ik op de internetsite waar ik mijn Kodak had gekocht. Zie ik ineens dat mijn kodak, een week nadat ik hem gekocht had voor 200euro (geen aanbieding), nu 275euro bij hen kost.

Is het geluk, of heb ik gewoonweg een goede keuze gemaakt
€ 200,-? Ik heb er zelf twee maanden geleden € 300,- voor betaald
Offtopic: Hoe is het trouwens met je stage?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2006, 14:12
dathomaz
dathomaz is offline
Citaat:
Laurens schreef op 08-03-2006 @ 22:46 :
€ 200,-? Ik heb er zelf twee maanden geleden € 300,- voor betaald
Offtopic: Hoe is het trouwens met je stage?
Offtopic: Voor mijn stage heb ik nog niks concreets geregeld, maar wel een aantal dingen uitgezocht op financieel gebied. Zoals het inleveren van mij OV-jaarkaart inleveren, uitwonende beurs etc.

Ik moet er echt nog eens goed mee bezig, want dit schiet niet echt bepaald op.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2006, 14:40
Verwijderd
Citaat:
dathomaz schreef op 09-03-2006 @ 15:12 :
Offtopic: Voor mijn stage heb ik nog niks concreets geregeld, maar wel een aantal dingen uitgezocht op financieel gebied. Zoals het inleveren van mij OV-jaarkaart inleveren, uitwonende beurs etc.

Ik moet er echt nog eens goed mee bezig, want dit schiet niet echt bepaald op.
Offtopic: Valt best mee, zoveel heb ik ook niet hoeven regelen: OV-jaarkaart, uitwonende beurs, aanvragen Leonardo Grant (tip) en alle administratie (IB-groep, verzekeringen, telefoonabbonement) op m'n ouders overhevelen Een kamer krijg je in het buitenland vaak van je stagebedrijf, dus je hoeft er eigenlijk alleen maar heen te reizen.

Maar is die prijs nu binnen een maand met €100,- gezakt? Ik heb toentertijd wat prijzen vergeleken, en die €300,- die ik heb betaald was zeer netjes te noemen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2006, 15:42
dathomaz
dathomaz is offline
Vorige week donderdag heb ik 200euro voor de zwarte uitvoering betaald. De kleuren grijs, rood en lila kosten toen 275 euro.

En gisteren zag ik dat de uitvoering zwart- net zoals die drie andere kleuren - 275 euro kost.

Ik vind het ook maar vreemd. Ik dacht altijd dat prijzen van elektronica op den duur naar beneden gaan, maar ze kunnen dus ook stijgen blijkt maar weer eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten