Hieronder treft u drie voorwaarden aan voor CGI scripts. Welke is ONJUIST
A. scripts moeten executeerbaar zijn en geinstalleerd zijn in de directory waar de webserver ze makkelijk kan vinden.
B. Als een script wordt geexecuteerd moet het een HTTP header afdrukken gevolgd door een lege regel. de header dient een content-type of een location veld te bevatten.
C. het script dient dan data te reproduceren.
ik had als antwoord : B
dat deed ik omdat ik dacht dat het een instinker was, en HTTP header MIME header moest zijn, hieronder word uitgelegd waarom antwoord B fout is
echter word ook verteld waarom bewering C onjuist is.
Antwoord b is juist. Alle uitvoer die door het script wordt verstuurd, krijgt een MIME header. Een MIME header als content-type:text/html geeft aan dat het script html tekst retourneert. De MIME header moet worden gevolgd door een lege regel. Ontbreekt de MIME header dan wordt er geen data geretourneerd. Dus antwoord c is onjuist: Een script (zoals de gateway naar finger bij eerste aanroep) hoeft geen data te produceren. De MIME header zal dan ontbreken.
wat ik dan niet begrijp is het volgende : Een script is er toch altijd voor bedoeld om data te produceren ? waarom word hier dan gezegt van niet.