Advertentie | |
|
![]() |
||
Zoals ik altijd al poste:
"Het Beste anti-virus/spam/spyware pakket dat ben je zelf." Door een firewall (bv zonealarm), activex-lose browser (zoals firefox en opera), eventueel een virusscanner te gebruiken en daarbij nog logisch na te denken, kom je erg ver. Wil je echt veilig zitten, trek je netwerkverbinding eruit. Citaat:
Als je nou een dualboot (twee besturingsystemen op één computer) gaat draaien van bijvoorbeeld een gratis gebruiksvriendelijke linux-distributie (met internetverbinding) en windows xp (zonder ingestelde internet verbinding). Als je een spelletje wil spelen gebruik je windows en als je het internet onveilig wil maken, gebruik je die linux-distributie. Voor de mensen die het niet geloven/wisten: Ook met een linux-distributie kan je het internet op (Helaas, kan je daar ook op msn'nen) -> ![]()
Laatst gewijzigd op 11-03-2006 om 21:17. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is alleen voor de doorsnee gebruiker zoals de TS veel makkelijker om met Windows te werken omdat ze daar al jaren aan gewend is. Als je overstapt op een totaal ander besturingssysteem dan zal je moeten wennen aan een nieuwe interface, totaal nieuwe programma's en voor newb ingewikkelde dingen die in Windows vanzelfsprekend zijn. Ook zal je tegen het probleem aan lopen dat een hoop Windows programma's niet werken (dit kan inmiddels achterhaald zijn dat weet ik niet maar ik ga er gemakshalve even vanuit) en dat lijkt mij behoorlijk frustrerend.
||||
Offtopic:
Citaat:
Citaat:
Er bestaan ook omgezette versies van firefox en opera, die in suse werken. Dus wil jij dan ook zeggen dat deze interfaces van die twee browsers (die gelijk overeenkomen met de interface van hun windows broertjes), moeilijk zijn? ![]() Citaat:
Maar we hebben het over de internet applicaties, hé?!. Daarvoor zijn er ook nog een prima alternatieven:
Ik raad je eens aan om een livecd te downloaden om eens te zien wat je er allemaal mee kan, wammus. ![]()
Laatst gewijzigd op 12-03-2006 om 11:43. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bedankt voor de tips |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sygate Personal Firewall Free is anders een uitstekend alternatief voor zonealarm.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|