Oud 15-03-2006, 20:26
Faerie
Faerie is offline
dit stukje komt in de muzikale hint voor:

I cannot follow you my love
You cannot follow me

Dit doet me dan vooral aan Liz & Roderick denken..nog andere theorieen?
Advertentie
Oud 15-03-2006, 21:20
Severus
Severus is offline
Overmorgen alweer de volgende aflevering! Wat is de week toch vlug voorbijgevlogen.

Voor de leukigheid: gok eens wie er deze week uitvliegt. Van Roderick en Liz weten we dat ze minimaal tot volgende week blijven (ze komen pas terug in aflevering 3), dus ik gok op Mary-Lou.
Oud 16-03-2006, 12:07
*Sbien
*Sbien is offline
wat me opeens weer te binnen schiet en ik nog wou zeggen;

dat angela zich ervoor leent om daar bij die balie te gaan zitten laat ze lekker in de grond zakken, zou ik zo denken.
Oud 16-03-2006, 12:10
Balance
Balance is offline
Citaat:
*Sbien schreef op 16-03-2006 @ 13:07 :
wat me opeens weer te binnen schiet en ik nog wou zeggen;

dat angela zich ervoor leent om daar bij die balie te gaan zitten laat ze lekker in de grond zakken, zou ik zo denken.
Ze is ook gevraagd om zelf aan de serie mee te doen als deelneemster, maar dat wilde ze niet.
Verder vind ik het wel leuk. Toch een klein bedankje als het ware.
Oud 16-03-2006, 21:53
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Stiekem blijf ik toch hopen dat ze ooit de moeite neemt om mee te doen
Oud 17-03-2006, 12:10
Severus
Severus is offline
Vanavond.
Oud 17-03-2006, 13:44
Verwijderd
Geweldig al die theoriën. Ik ga vanavond eens even goed kijken.
Oud 17-03-2006, 13:44
Internet
Internet is offline
Huhuhuhu ik heb er weer zin in.
Oud 17-03-2006, 20:13
geen punt :|
geen punt :| is offline
Straks Mary-Lou er uit.... die geeft geen verdachte op.

Edit: ach Chris gaf er ook geen op

Laatst gewijzigd op 17-03-2006 om 20:18.
Oud 17-03-2006, 20:23
Verwijderd
Ja, ik wist gewoon wéér wie eruit ging.
Mary-lou gaf volgens mij wel een verdachte op, maar Chris inderdaad niet.
Dit programma wordt echt voorspelbaar

Ik vind het wel jammer dat Roderick en Liz zo weinig in beeld zijn.
Oud 17-03-2006, 20:24
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Röps schreef op 17-03-2006 @ 21:13 :
Straks Mary-Lou er uit.... die geeft geen verdachte op.

Edit: ach Chris gaf er ook geen op
ik riep ook al, Chris eruit: geen verdachte opgegeven.
maar WAAROM gaan de leuke mensen als eerste weg?

ik vind 't nog heel moeilijk en onduidelijk, maar heb verdenkingen bij Peggy en Toine.
Oud 17-03-2006, 20:26
Welgemeend
Welgemeend is offline
Ik was echt verbaasd toen Chris er uit ging, ik dacht echt dat hij de mol was. Dat telefoontje vond ik ook zo verdacht, het leek wel of hij het ter plekke bedacht. Ik dacht dat Mary-lou eruit zou gaan.
Oud 17-03-2006, 20:29
*gaapt*
*gaapt* is offline
Ik verdenk vooral Miloushka en Peggy. En Roderick toch ook een beetje.

Maar wat mij opviel was dat 1 van de vragen die ze moesten beantwoorden, was: Kan de mol paardrijden? De antwoordmogelijkheden waren: ja, nee, een beetje, 2 keer gedaan.

Maar als je Liz of Roderick verdenkt, kun je doe vraag toch niet beantwoorden? Dat vond ik wel raar, zou je bijna uit kunnen afleiden dat geen van beide de mol is.
Oud 17-03-2006, 20:35
Verwijderd
Argh in bijna iedere theorie kan ik me wel vinden, of iig een beetje. Ik weet het echt niet, iedereen doet wel iets verdachts, maar dan zeggen ze zelf dat het niet verdacht is.
Milouska zou wel kunnen, maar ligt er wel dik bovenop.
Ik ga er nog even over nadenken
Oud 17-03-2006, 21:13
peaceflower
peaceflower is offline
De groep heeft vandaag aardig wat geld verdiend. Waar was de mol?? Het doet me twijfelen aan Roderick en Liz!

Richard was vorige week mijn eerste verdachte, en deze week vind ik hem nog steeds verdacht, maar hij heeft wel geholpen met zijn gewicht... een mol zou dan toch juist pleiten voor een lichter persoon?

Lastig. Vind het wel verrassend dat Chris eruit is, maar ach, weer een verdachte minder!
Oud 17-03-2006, 21:30
Severus
Severus is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 17-03-2006 @ 21:23 :
Ja, ik wist gewoon wéér wie eruit ging.
Ik ook, want ik had het introductiefilmpje een paar keer gezien en ik herinnerde me de beelden. Je hoeft maar van iedere kandidaat te denken: "Oh, die beelden bij die en die kandidaat horen niet bij deze aflevering." Dus toen wist ik al vrij snel dat het Chris was. Het beeld van Liz uit het introductiefilmpje hoorde ook bij de aflevering, maar zij kon er met geen mogelijkheid uitgaan, dus....

Aan de hand van wat we gezien hebben van wat er volgende week gaat gebeuren, kan ik zeggen dat óf Liz er uit kan gaan, óf Richard. En misschien Toine ook, want hij zat in het introductiefilmpje in dezelfde boot als waar ze vandaag in zaten. Milouska, Frédérique, Peggy, Mary-Lou en Roderick zullen de aflevering van volgende week zeker overleven.

Gezien het feit dat al mijn verdachten potentiële afvallers zijn voor volgende week, moet ik mijn lijstje ernstig gaan updaten. Maar daar moet ik nog over nadenken - ik wacht tot de aflevering op Internet beschikbaar is.

Toine vind ik nog steeds verdacht doen, maar bij hem ligt het er misschien te dik bovenop. En waarom stuurde hij Milouska nou naar buiten, net toen dat telefoontje kwam?

Frédérique kan ook verdacht zijn: ze kon immers met de kaart en de walkie-talkie kloten. En ze stemde alleen op Liz bij de test. Stel nou dat Liz er de volgende week uitgaat, dan zou Frédérique heel goed de Mol kunnen zijn - want als Liz het niet is en Frédérique had bij haar test alles beantwoord dat op Liz duidt, dan had ze er vandaag uit moeten gaan, en niet Chris.

Peggy vind ik niet verdacht - die kon wel eens de winnaar worden van dit spel.

Richard is ook nog steeds verdacht: want bij hem deed de walkie-talkie het niet, en toen Milouska het overnam, deed hij het opeens wél.

Milouska doet zelf ook een beetje dom, te dom misschien. Dat kan bij haar gespeeld zijn.

Mary-Lou verdenk ik ook niet. Die lijkt net een soort Isabelle, eigenlijk (die van vorig seizoen).

Van Roderick kan ik eigenlijk nog niet echt iets zeggen. Daarvoor moet ik hem de volgende aflevering in actie zien.

Tot nu kan ik dus zeggen dat ik Mary-Lou en Peggy totaal niet verdenk, en dat Milouska ook wel bij dat rijtje van 'onschuldigen' hoort. Bij de rest heb ik allemaal mijn bedenkingen.

Ik moet zeggen dat ik het dagboek van de Mol voor aflevering 2 op de WIDM-site wel erg 'spoilerig' vind. Hij/zij suggereert niet op tangoles te zitten, en bovendien een slecht gevoel voor coördinatie te hebben. Dat kan dan iedereen zijn die zich vandaag in Amsterdam moest wanen; met name Mary-Lou, Richard en Milouska, dacht ik. Frédérique wat minder, want bij kaartlezen heb je niet zoveel coördinatie nodig als wanneer je echt op die paarden zat en die locaties maar moest vinden.

Maar ja, de Mol kan het natuurlijk ook expres zo in het dagboek hebben gezet.

Moeilijk, moeilijk....
Oud 17-03-2006, 21:38
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 17-03-2006 @ 22:13 :
De groep heeft vandaag aardig wat geld verdiend. Waar was de mol?? Het doet me twijfelen aan Roderick en Liz!

Richard was vorige week mijn eerste verdachte, en deze week vind ik hem nog steeds verdacht, maar hij heeft wel geholpen met zijn gewicht... een mol zou dan toch juist pleiten voor een lichter persoon?

Lastig. Vind het wel verrassend dat Chris eruit is, maar ach, weer een verdachte minder!
Ik denk juist van niet, de mol is er om zo weinig mogelijk geld in de pot te krijgen. Maar hij gaat er zelf ook op achteruit als ze de lichtste kiezen, vandaag ook dat telefoontje, denk ik
Oud 17-03-2006, 21:45
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik ga voor Peggy
Oud 17-03-2006, 22:35
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Severus schreef op 17-03-2006 @ 22:30 :

Peggy vind ik niet verdacht - die kon wel eens de winnaar worden van dit spel.

Ik vind haar juist wel verdacht. Toen ze dat geld van de paal afhaalde en toen te horen kreeg dat dat haar kleur niet was, vond ik dat ze heel gespeeld reageerde. Als ik me goed herinner was zij ook degene die wilde dat de lichtste op het vlot zou gaan staan.
Oud 17-03-2006, 23:54
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 17-03-2006 @ 22:38 :
Ik denk juist van niet, de mol is er om zo weinig mogelijk geld in de pot te krijgen. Maar hij gaat er zelf ook op achteruit als ze de lichtste kiezen, vandaag ook dat telefoontje, denk ik
Ja... Richard blijft hoe dan ook verdacht.
Peggy is ook verdacht inderdaad. Hmm, ik weet het niet meer. Van dat Dagboek van de Mol word je ook niets wijzer..
Ik heb deze aflevering ook geen hints opgemerkt.
Oud 18-03-2006, 10:15
Citaat:
*gaapt* schreef op 17-03-2006 @ 23:35 :
Ik vind haar juist wel verdacht. Toen ze dat geld van de paal afhaalde en toen te horen kreeg dat dat haar kleur niet was, vond ik dat ze heel gespeeld reageerde.
Exact, dat was héél duidelijk gespeeld. Zou wel een slechte mol zijn dan.
Oud 18-03-2006, 12:21
jet
jet is offline
ik zat net de eerste aflevering te kijken, en toen zag ik VLAK voor het introfilmpje (de laatste 5 sec daarvoor) dat richard een boekje stiekem in zn broekzak stopt met daarop het wie is de mol logo. hebben ze allemaal zo'n mollenboekje of alleen hij?

zo nu ga ik weer verder kijken, wilde dit even delen. er komt zo vast nog meer
Oud 18-03-2006, 12:24
Igorrrai
Igorrrai is offline
Allemaal volgens mij.
Oud 18-03-2006, 14:35
jet
jet is offline
ik zit nu echt op toine en frederique

edit: en liz en roderick
Oud 18-03-2006, 18:04
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 18-03-2006 @ 13:24 :
Allemaal volgens mij.
Alleen richard lijkt de enige te zijn met het WIDM logo erop.
Oud 18-03-2006, 18:45
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Hoe duidelijk is het? Richard natuurlijk!

Het was alleen maar goed voor de mol om de zwaarste te kiezen... Hoe meer bagage er op dat vlot zat, hoe zwaarder het wordt en hoe groter de kans dat er iets vanaf valt...

en met die walkie talkie en dat slome paard...

hij is het...
Oud 18-03-2006, 22:42
Faerie
Faerie is offline
alle leuke mensen gaan er uit
zo blijven er alleen maar saaie mensen over.
bijvoorbeeld Richard, hij is een cabaretier maar ik vind hem totaal niet grappig. Marc-Marie maakt vorig jaar tenminste nog veel grapjes.

Ik vind het tot nu sowieso saaier dan vorig jaar. Ze hadden eigenlijk beter onbekende mensen kunnen pakken vind ik..
Oud 19-03-2006, 00:40
Severus
Severus is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 18-03-2006 @ 19:45 :
hij is het...
Dacht 't toch niet. Grote kans dat hij in de aflevering van volgende week of die erna er uit vliegt. Kijk maar naar het introductiefilmpje en vergelijk dat met het beeldmateriaal dat we van volgende week te zien hebben gekregen.
Oud 19-03-2006, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 19-03-2006 @ 01:40 :
Dacht 't toch niet. Grote kans dat hij in de aflevering van volgende week of die erna er uit vliegt. Kijk maar naar het introductiefilmpje en vergelijk dat met het beeldmateriaal dat we van volgende week te zien hebben gekregen.
Dan kan hij natuurlijk nog steeds wel de mol zijn.
Maar ik verdenk hem verder ook niet, ofzo.
Oud 19-03-2006, 11:58
Dmnq
Dmnq is offline
Hoe vet zou het zijn als die klunzige Milouska de mol is. Alleen heeft zij de afgelopen twee weken nog geen grote rol gespeeld.
Oud 19-03-2006, 12:01
Verwijderd
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 18-03-2006 @ 19:45 :
Hoe duidelijk is het? Richard natuurlijk!

Het was alleen maar goed voor de mol om de zwaarste te kiezen... Hoe meer bagage er op dat vlot zat, hoe zwaarder het wordt en hoe groter de kans dat er iets vanaf valt...

en met die walkie talkie en dat slome paard...

hij is het...
ehm ze móésten 16kg per persoon erop leggen, dat was geen keuze ofzo van richard hoor ik snap sowieso neit echt waar die hint op sloeg in dat spel

verder vind ik frédérique nog steeds een beetje een koude teef en milouska is echt zwaaarrr irritant.
Oud 19-03-2006, 12:05
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
Citaat:
Dmnq schreef op 19-03-2006 @ 12:58 :
Hoe vet zou het zijn als die klunzige Milouska de mol is. Alleen heeft zij de afgelopen twee weken nog geen grote rol gespeeld.
Misschien dat Karel daarom wel zei dat de mol de groep misschien wel overschat..!
Oud 19-03-2006, 12:07
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
Er vlogen 5 vogels over..

Peggy of Toine is de mol
Oud 19-03-2006, 12:10
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Severus schreef op 19-03-2006 @ 01:40 :
Ik dacht dat ook aan de introductiefilmpjes te zien, maar als je naar het filmpje van Liz kijkt: dat is een stukje van vrijdag (17 maart dus), en toen ging ze er niet uit..
Oud 19-03-2006, 12:12
Roos
Roos is offline
Kijk eens naar deze foto:

Waar is Mary-Lou?

En vervolgens naar deze foto:

Van wie zijn die handen op de schouders van Frederique?

Waarom kijkt Richard opzij? Het lijkt ook net of dat stukje op de muur gefotoshopt is, precies waar Richard naar kijkt.

Staat Mary-Lou mischien verstopt achter Fred, met haar handen op Frederique's schouders?

Hmmm...

Laatst gewijzigd op 19-03-2006 om 12:16.
Oud 19-03-2006, 12:22
Faerie
Faerie is offline
Ja, en van wie is de hand bij Peggy daar dan?
Iemand houdt haar daar in midden vast..
Oud 19-03-2006, 12:39
koekiemonstertje
Citaat:
Faerie schreef op 19-03-2006 @ 13:10 :
Ik dacht dat ook aan de introductiefilmpjes te zien, maar als je naar het filmpje van Liz kijkt: dat is een stukje van vrijdag (17 maart dus), en toen ging ze er niet uit..
Het filmpje van Tione was ook van deze week en die is er ook niet uit...
Oud 19-03-2006, 12:45
koekiemonstertje
Citaat:
z0pje schreef op 19-03-2006 @ 13:01 :
ehm ze móésten 16kg per persoon erop leggen, dat was geen keuze ofzo van richard hoor ik snap sowieso neit echt waar die hint op sloeg in dat spel

De Mol heeft het vast geweten van het vlot en de bagage... daardoor werd er ook gebeld met die hint.

Richard hakte de knoop door en ging naast Karel staan. De actie is alleen mislukt omdat het vlot zo stevig was er er niks vanaf viel. Maar de kans dat er iets vanaf valt is natuurlijk veel groter bij veel bagage en zware bagage... (echt zo'n actie die uitgelegd gaat worden in de laatste aflevering... )

als ik ernaast zit weet ik het echt niet meer...
Oud 19-03-2006, 12:51
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 19-03-2006 @ 13:45 :
De Mol heeft het vast geweten van het vlot en de bagage... daardoor werd er ook gebeld met die hint.

Richard hakte de knoop door en ging naast Karel staan. De actie is alleen mislukt omdat het vlot zo stevig was er er niks vanaf viel. Maar de kans dat er iets vanaf valt is natuurlijk veel groter bij veel bagage en zware bagage... (echt zo'n actie die uitgelegd gaat worden in de laatste aflevering... )

als ik ernaast zit weet ik het echt niet meer...
wat is de 16e letter van het alfabet?
De P!
Doet er iemand mee met de P?
Oud 19-03-2006, 12:55
koekiemonstertje
Bas Braadpan, heb je uberhaupt wel gekeken?
Oud 19-03-2006, 12:57
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 19-03-2006 @ 13:55 :
Bas Braadpan, heb je uberhaupt wel gekeken?
Ja!
Ik probeer overal wat achter te zoeken.
Oud 19-03-2006, 13:35
Welgemeend
Welgemeend is offline
Op die foto mist Liz ook een hand. Waar is die foto van?
Oud 19-03-2006, 13:37
niña
niña is offline
Chris eruit, oei. Ik vond de paardrij opdracht heel gaaf, maar dat zal ook wel zijn omdat ik een paardrijmeisje ben natuurlijk
Oud 19-03-2006, 13:40
Severus
Severus is offline
Citaat:
Faerie schreef op 19-03-2006 @ 13:10 :
Maar Liz kon er deze week ook niet uitvliegen, omdat zij en Roderick tot en met de aflevering van volgende week een vrijstelling hebben. Maar volgende week kunnen zij, Toine of Richard er uit vliegen. Een van die drie.
Oud 19-03-2006, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Bas Braadpan schreef op 19-03-2006 @ 13:05 :
Misschien dat Karel daarom wel zei dat de mol de groep misschien wel overschat..!
Hij weet niet wie de mol is. De jaren ervoor wist Angela het wel, maar nu weet Karel het niet.
Oud 19-03-2006, 16:19
*Sbien
*Sbien is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 19-03-2006 @ 14:35 :
Op die foto mist Liz ook een hand. Waar is die foto van?
iehl ja! dat zag ik nog heel niet. maar hoe kom je aan die foto idd?
Oud 19-03-2006, 16:52
Citaat:
Faerie schreef op 19-03-2006 @ 13:22 :
Ja, en van wie is de hand bij Peggy daar dan?
Iemand houdt haar daar in midden vast..
Dat is haar eigen hand.

Maar die handjes op de schouders van Frédériqué die zijn echt raar. Lijken eerder een soort vergrote mollenpoten. En mja dat Mary-Lou weg is, is ook héél vreemd.
Oud 19-03-2006, 18:44
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
*Sbien schreef op 19-03-2006 @ 17:19 :
iehl ja! dat zag ik nog heel niet. maar hoe kom je aan die foto idd?
Die foto's staan ook op het forum van wie is de mol.. Eerst postte iemand een foto met de handen erbij, daarna postte een forummer daar de foto zonder handen, en die foto stond op zijn/haar eigen photobucket account.. dus ik vond dat niet zo geloofwaardig. Had eerder het idee dat de foto gewoon was gephotoshopt.
Oud 19-03-2006, 19:05
*Sbien
*Sbien is offline
oo ok, tis gewoon een rare foto! en zal idd wel mee geprutst zijn. Mary-lou zal wel naast/achter liz gestaan hebben want daar zit een raar vlekje en daardoor mist liz nu dr hand.. hehe denk ik.
Oud 19-03-2006, 20:12
peaceflower
peaceflower is offline
Een of andere creatieveling heeft Mary-Lou weggehaald om haar verdacht te maken? Hmmm ik geloof er niet in, gewoon een stom grapje

En ik geloof niet in de theorie van het introductiefilmpje... lijkt me niet dat je daaruit kan afleiden wie er uit zal gaan. Ik zou er in elk geval niet teveel op letten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten