Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik het wel leuk. Toch een klein bedankje als het ware.
||
![]() |
Citaat:
maar WAAROM gaan de leuke mensen als eerste weg? ik vind 't nog heel moeilijk en onduidelijk, maar heb verdenkingen bij Peggy en Toine. |
![]() |
||
Citaat:
Aan de hand van wat we gezien hebben van wat er volgende week gaat gebeuren, kan ik zeggen dat óf Liz er uit kan gaan, óf Richard. En misschien Toine ook, want hij zat in het introductiefilmpje in dezelfde boot als waar ze vandaag in zaten. Milouska, Frédérique, Peggy, Mary-Lou en Roderick zullen de aflevering van volgende week zeker overleven. Gezien het feit dat al mijn verdachten potentiële afvallers zijn voor volgende week, moet ik mijn lijstje ernstig gaan updaten. Maar daar moet ik nog over nadenken - ik wacht tot de aflevering op Internet beschikbaar is. Toine vind ik nog steeds verdacht doen, maar bij hem ligt het er misschien te dik bovenop. En waarom stuurde hij Milouska nou naar buiten, net toen dat telefoontje kwam? Frédérique kan ook verdacht zijn: ze kon immers met de kaart en de walkie-talkie kloten. En ze stemde alleen op Liz bij de test. Stel nou dat Liz er de volgende week uitgaat, dan zou Frédérique heel goed de Mol kunnen zijn - want als Liz het niet is en Frédérique had bij haar test alles beantwoord dat op Liz duidt, dan had ze er vandaag uit moeten gaan, en niet Chris. Peggy vind ik niet verdacht - die kon wel eens de winnaar worden van dit spel. Richard is ook nog steeds verdacht: want bij hem deed de walkie-talkie het niet, en toen Milouska het overnam, deed hij het opeens wél. Milouska doet zelf ook een beetje dom, te dom misschien. Dat kan bij haar gespeeld zijn. Mary-Lou verdenk ik ook niet. Die lijkt net een soort Isabelle, eigenlijk (die van vorig seizoen). Van Roderick kan ik eigenlijk nog niet echt iets zeggen. Daarvoor moet ik hem de volgende aflevering in actie zien. Tot nu kan ik dus zeggen dat ik Mary-Lou en Peggy totaal niet verdenk, en dat Milouska ook wel bij dat rijtje van 'onschuldigen' hoort. Bij de rest heb ik allemaal mijn bedenkingen. Ik moet zeggen dat ik het dagboek van de Mol voor aflevering 2 op de WIDM-site wel erg 'spoilerig' vind. Hij/zij suggereert niet op tangoles te zitten, en bovendien een slecht gevoel voor coördinatie te hebben. Dat kan dan iedereen zijn die zich vandaag in Amsterdam moest wanen; met name Mary-Lou, Richard en Milouska, dacht ik. Frédérique wat minder, want bij kaartlezen heb je niet zoveel coördinatie nodig als wanneer je echt op die paarden zat en die locaties maar moest vinden. Maar ja, de Mol kan het natuurlijk ook expres zo in het dagboek hebben gezet. Moeilijk, moeilijk....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Peggy is ook verdacht inderdaad. Hmm, ik weet het niet meer. Van dat Dagboek van de Mol word je ook niets wijzer.. Ik heb deze aflevering ook geen hints opgemerkt. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik verdenk hem verder ook niet, ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() verder vind ik frédérique nog steeds een beetje een koude teef ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Richard hakte de knoop door en ging naast Karel staan. De actie is alleen mislukt omdat het vlot zo stevig was er er niks vanaf viel. Maar de kans dat er iets vanaf valt is natuurlijk veel groter bij veel bagage en zware bagage... (echt zo'n actie die uitgelegd gaat worden in de laatste aflevering... ![]() als ik ernaast zit weet ik het echt niet meer...
||
![]() |
Citaat:
De P! Doet er iemand mee met de P? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik probeer overal wat achter te zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar die handjes op de schouders van Frédériqué die zijn echt raar. Lijken eerder een soort vergrote mollenpoten. En mja dat Mary-Lou weg is, is ook héél vreemd. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||