Oud 24-02-2006, 11:19
Pim89
Pim89 is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 24-02-2006 @ 10:29 :

loop je langs een cafe naar huis, naar de bus/tram, en hoor je gitaarspel met zang. blijkt dat ie daar dus is gaan jammen.
Dat was niet zo aardig van je.
Advertentie
Oud 24-02-2006, 11:27
Yvietje
Yvietje is offline
ik heb 2 exen die in het leger zaten...ik had ook moeilijke tijd gehad met ze, ze hebben weinig tijd vooral die ene hij had weinig tijd ik zag hem alleen zaterdag en zondag later hoorde ik van hem dat hij naar kosovo moest dat vond ik nie leuk, maar accepteerde dat hij vond zelf ook nie leuk hij stuurde mij wel smsjes alleen stiekem! beetje raar dacht ik maja later is toch over hem en mij...ook vanwege dat ie in het leger zit.
Oud 24-02-2006, 11:52
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 24-02-2006 @ 10:29 :
Voor de meiden alhier, ik ben toch benieuwd. wat vinden jullie rottiger, dat je van te voren weet dat ie een lange tijd weg zal zijn, of dat ie dagen lang niet belt, mails, sms't, of whatever, en zomaar opeens weer belt, en dat ie zomaar een afspraakje met je vergeet, en jij zit daar opgedoft in de toko waar je afgesproken hebt met m, loop je langs een cafe naar huis, naar de bus/tram, en hoor je gitaarspel met zang. blijkt dat ie daar dus is gaan jammen.

wat is frustrerender?

en dit is geen flame ofzo, gewoon nieuwsgierig.
In welke band speel je dan eigenlijk?
Oud 24-02-2006, 12:53
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 24-02-2006 @ 12:52 :
In welke band speel je dan eigenlijk?
ik zit in een op het moment naamloze band. we zijn allemaal (oud) conservatoriumstudenten die t leuk vinden om psychorock te maken. beetje black crowes met hendrix combineren.
Oud 26-02-2006, 20:05
Buffy
Buffy is offline
Mijn vriend zit nu een jaar of 3 bij de Luchtmacht. Ik leerde hem kennen toen hij net een paar maandjes bij het leger zat. Eerst zat hij intern op de basis in Woensdrecht en Twente, maar omdat die ging sluiten is hij gaan solliciteren op Leeuwarden. Hij heeft echt mazzel gehad dat hij op Leeuwarden geplaatst kon worden. Door die overplaatsing (nu anderhalf jaar geleden denk ik) kon hij weer thuis bij zijn ouders wonen en konden wij elkaar door de week ook gaan zien. Inmiddels wonen we samen en de kans dat hij in november naar Khandahar in Afghanistan moet is behoorlijk groot. Hij is tot nu toe alleen naar Noorwegen geweest voor een oefening van 2 weken. Wanneer hij dus naar Afghanistan moet is dat de eerste lange uitzending voor hem. Hij wil best graag op uitzending (hoe raar dat ook klinkt) want voor die uitdaging is hij bij het leger gegaan. Ik gun het hem. Hoe zwaar het ook zal worden.
Oud 26-02-2006, 22:25
catootje
catootje is offline
Citaat:
Buffy schreef op 26-02-2006 @ 21:05 :
Mijn vriend zit nu een jaar of 3 bij de Luchtmacht. Ik leerde hem kennen toen hij net een paar maandjes bij het leger zat. Eerst zat hij intern op de basis in Woensdrecht en Twente, maar omdat die ging sluiten is hij gaan solliciteren op Leeuwarden. Hij heeft echt mazzel gehad dat hij op Leeuwarden geplaatst kon worden. Door die overplaatsing (nu anderhalf jaar geleden denk ik) kon hij weer thuis bij zijn ouders wonen en konden wij elkaar door de week ook gaan zien. Inmiddels wonen we samen en de kans dat hij in november naar Khandahar in Afghanistan moet is behoorlijk groot. Hij is tot nu toe alleen naar Noorwegen geweest voor een oefening van 2 weken. Wanneer hij dus naar Afghanistan moet is dat de eerste lange uitzending voor hem. Hij wil best graag op uitzending (hoe raar dat ook klinkt) want voor die uitdaging is hij bij het leger gegaan. Ik gun het hem. Hoe zwaar het ook zal worden.
Mijn vriend wil ook graag op uitzending hoor. Ik zeg er ook altijd bij dat het raar zal klinken voor anderen, maar inderdaad, daarvoor is hij bij het leger gegaan. Ik begrijp het wel, is ook wel logisch.
Oud 01-03-2006, 10:23
TrueBeauty
TrueBeauty is offline
Ik wou ook ff reageren..

Mijn vriend zit nu bijna 4 jaar bij de landmacht.. We hebben nu 2.5 jaar wat met elkaar en ondanks zn werk gaat t nog steeds prima.

Hij zit in havelte en komt elke dag thuis.. Tis ongeveer een uur rijden dus voor hem prima te doen.. Ik vind dat ook wel prettig, kn ik hem doordeweeks ook ff een avondje zien (mn ouders willen niet dat ie vaker langs komt).. Elk weekend zijn we samen, tenzij ie weg is voor zn werk natuurlijk..

Hij zit op dit moment in Duitsland voor 2 weken en begin April vertrekt hij voor 4 maanden naar Afghanistan.. Vorig jaar heeft ie 6 maanden in bosnie gezeten en ook volgend jaar moet ie weer weg op uitzending.. Dan weer 4 maanden Afghanistan..

Ik ga nu de rest van dit topic ff lezen.. VInd ik leuk..
Oud 12-03-2006, 10:35
TrueBeauty
TrueBeauty is offline
Jammer dat er niet meer wordt gereageerd

Ik heb vrijdag dus te horen gekregen dat mn vriend over 2 week al zal vertrekken naar Afghanistan Kwam wel ff rauw op mn dakkie..
Had ik echt nie verwacht.. Ik weet dat defensie een stelletje homo's zijn, maar dit had ik echt nooit verwacht van hun..
Oud 12-03-2006, 12:21
Myuki
Myuki is offline
Ik zal reageren.

Ik vind het niet tof dat je het woord homo als scheldwoord gebruikt.

En verder, als hij dan al gaat komt hij ook weer eerder terug.
Oud 12-03-2006, 13:11
Pim89
Pim89 is offline
Citaat:
TrueBeauty schreef op 12-03-2006 @ 11:35 :

Ik heb vrijdag dus te horen gekregen dat mn vriend over 2 week al zal vertrekken naar Afghanistan Kwam wel ff rauw op mn dakkie..
Had ik echt nie verwacht.. Ik weet dat defensie een stelletje homo's zijn, maar dit had ik echt nooit verwacht van hun..
Ja, wat een homo's dat ze je vriend uitzenden. Daarom ga je toch niet bij het leger!
Oud 12-03-2006, 13:30
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
TrueBeauty schreef op 12-03-2006 @ 11:35 :

hahaha.
kk op.
Oud 12-03-2006, 14:34
TrueBeauty
TrueBeauty is offline
Citaat:
Escapism schreef op 12-03-2006 @ 14:30 :
hahaha.
kk op.
Waar slaat dat op dan..?? Als je niet normaal kan reageren, reageer dan gewoon lekker niet..
Oud 12-03-2006, 14:34
TrueBeauty
TrueBeauty is offline
Citaat:
Myuki schreef op 12-03-2006 @ 13:21 :
Ik zal reageren.

Ik vind het niet tof dat je het woord homo als scheldwoord gebruikt.

En verder, als hij dan al gaat komt hij ook weer eerder terug.
Blijkbaar heb je dr weinig verstand van..
Oud 12-03-2006, 14:35
TrueBeauty
TrueBeauty is offline
Jammer, dat de mensen hier niet normaal kunnen reageren op zoiets serieus..
Oud 12-03-2006, 14:53
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
TrueBeauty schreef op 12-03-2006 @ 15:34 :
Blijkbaar heb je dr weinig verstand van..
van een vriendje die in het leger zit en daardoor lange tijd weg is?
Oud 12-03-2006, 15:06
TrueBeauty
TrueBeauty is offline
Citaat:
Myuki schreef op 12-03-2006 @ 15:53 :
van een vriendje die in het leger zit en daardoor lange tijd weg is?
je zei net dit; En verder, als hij dan al gaat komt hij ook weer eerder terug.

Dat is dus niet zo.. Hij moet 3 week eerder heen en komt met de rest trg.. En kan zelfs zijn dat t 5 tot 6 maanden gaat duren..
Daarom zei ik dat..
Oud 12-03-2006, 15:24
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
TrueBeauty schreef op 12-03-2006 @ 16:06 :
je zei net dit; En verder, als hij dan al gaat komt hij ook weer eerder terug.

Dat is dus niet zo.. Hij moet 3 week eerder heen en komt met de rest trg.. En kan zelfs zijn dat t 5 tot 6 maanden gaat duren..
Daarom zei ik dat..
Aah, maar dat wist ik niet leek me gewoon logisch.

waarom moet hij eerder weg?
Oud 12-03-2006, 15:31
TrueBeauty
TrueBeauty is offline
Citaat:
Myuki schreef op 12-03-2006 @ 16:24 :
Aah, maar dat wist ik niet leek me gewoon logisch.

waarom moet hij eerder weg?
Geen idee.. Leuke actie van defensie Dr is gewoon nog niks cker
Oud 12-03-2006, 15:36
Myuki
Myuki is offline
Nouja, je vriend is degene die hiervoor kiest he
Oud 12-03-2006, 15:36
Escapism
Escapism is offline
ik had laatst t vuilnis buiten gezet en in de vuilniszak had ik een foto van mijn overleden varkentje gedaan. en wat doen die tyfusvuilnismannen?!?!

die nemen die vuilniszak gewoon mee!!!

begrijpen zij dan niet dat ik die foto niet kwijt wilde?

Oud 12-03-2006, 17:55
TrueBeauty
TrueBeauty is offline
Citaat:
Escapism schreef op 12-03-2006 @ 16:36 :
ik had laatst t vuilnis buiten gezet en in de vuilniszak had ik een foto van mijn overleden varkentje gedaan. en wat doen die tyfusvuilnismannen?!?!

die nemen die vuilniszak gewoon mee!!!

begrijpen zij dan niet dat ik die foto niet kwijt wilde?

Nou wil je vast een reacie van; je hebt die foto er tog zelf in gedaan..??

Ik wee dat mn vriend voor dit werk heeft gekozen en dat respecteer ik ook echt wel, als je soms denkt dat ik dat niet doe..
Maar daaro is t nog wel zwaar om je geliefde zolang te moeten missen, 3 maanden niks van elkaar te horen, alleen af en toe een smsje hoe t gaat.. Maak jij t maar eens mee.. Dan piep je wel anders..
Oud 12-03-2006, 18:43
Escapism
Escapism is offline
dat je t respecteert blijkt niet uit je eerste post.
Oud 13-03-2006, 15:34
catootje
catootje is offline
Tuurlijk, het is heel moeilijk als je vriend weggaat en voor zo'n lange tijd. Hij heeft er inderdaad zelf voor gekozen en wist dat hij de kans had, maar het is ook wel heel vervelend dat je het pas 2 weken van te voren weet. Ik zei vorige week nog tegen mijn vriend dat ik 2 weken te kort vond om afscheid te nemen, ik wil heel lang afscheid van hem nemen. Hem dus eigenlijk zo lang mogelijk bij me houden!
Oud 16-03-2006, 09:53
TrueBeauty
TrueBeauty is offline
Citaat:
Escapism schreef op 12-03-2006 @ 19:43 :
dat je t respecteert blijkt niet uit je eerste post.
dat is nou zo klote aan internet.. Je begrijpt dingenvaak verkeerd.. Als je mij goed zou kennen zou je weten dat ik t respecteer.. Hij heeft een baan waar hij van houdt, waarom zou ik dat niet respecteren..
Maar t klopt dat ik soms moeite heb met zn baan, maar vind je t raar als je elke keer zo in onckerheid moet leven en hem vaak moet missen.. DAt is ook niet leuk..
En nou niet zeggen van; daar heb je zelf voor gekozen.. Nee hij heeft voor zn werk gekozen, ik heb alleen voor hem gekozen, niet voor zxn werk..
Oud 16-03-2006, 09:53
TrueBeauty
TrueBeauty is offline
Citaat:
catoolyntje schreef op 13-03-2006 @ 16:34 :
Tuurlijk, het is heel moeilijk als je vriend weggaat en voor zo'n lange tijd. Hij heeft er inderdaad zelf voor gekozen en wist dat hij de kans had, maar het is ook wel heel vervelend dat je het pas 2 weken van te voren weet. Ik zei vorige week nog tegen mijn vriend dat ik 2 weken te kort vond om afscheid te nemen, ik wil heel lang afscheid van hem nemen. Hem dus eigenlijk zo lang mogelijk bij me houden!
moet jouw vriend binnekort ook heen dan..???
Oud 16-03-2006, 12:30
catootje
catootje is offline
Citaat:
TrueBeauty schreef op 16-03-2006 @ 10:53 :
moet jouw vriend binnekort ook heen dan..???
Nee, dat niet, hij is pas over anderhalf jaar klaar. Maar het idee dat mn vriend voor een lange tijd weggaat staat me niet zo aan. Al respecteer ik het ook zeker, ik ben blij dat hij het zo naar zijn zin heeft en er ook zin in heeft om op uitzending te gaan.
Oud 16-03-2006, 14:04
TrueBeauty
TrueBeauty is offline
Citaat:
catoolyntje schreef op 16-03-2006 @ 13:30 :
Nee, dat niet, hij is pas over anderhalf jaar klaar. Maar het idee dat mn vriend voor een lange tijd weggaat staat me niet zo aan. Al respecteer ik het ook zeker, ik ben blij dat hij het zo naar zijn zin heeft en er ook zin in heeft om op uitzending te gaan.
Over 1.5 jaar pas klaar..?? Wat voor opleiding int leger doet ie dan wel nie..
Die uitzendingen komen ook echt wle goed.. Tis ff doorbijten, maar tis ook meteen een goeie test voor je relatie.. Kan je relatie t aan of niet.. Als je t doorstaat, is de relatie alleen maar sterker..
Oud 16-03-2006, 14:51
catootje
catootje is offline
Citaat:
TrueBeauty schreef op 16-03-2006 @ 15:04 :
Over 1.5 jaar pas klaar..?? Wat voor opleiding int leger doet ie dan wel nie..
Die uitzendingen komen ook echt wle goed.. Tis ff doorbijten, maar tis ook meteen een goeie test voor je relatie.. Kan je relatie t aan of niet.. Als je t doorstaat, is de relatie alleen maar sterker..
Als hij klaar is, is hij Officier in de geneeskunde. 4jarige opleiding.
Ja, dat zal wel, maar ik vind dat zo'n test niet nodig moet zijn
Oud 16-03-2006, 15:44
Flip!
Flip! is offline
Ex van me zat in het leger. Best fucked up want als jong dom meisje wil je (ik) niets liever dan bij je vriendje zijn. Maar aangezien dat dus niet altijd kon... Ja dat vond ik toen redelijk kut.

Nu hoop ik dat ie voor zn kop geknalt word in Irak ofzo (om dergelijke redenen)
Oud 05-04-2006, 00:06
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
TrueBeauty schreef op 12-03-2006 @ 18:55 :
Nou wil je vast een reacie van; je hebt die foto er tog zelf in gedaan..??

Ik wee dat mn vriend voor dit werk heeft gekozen en dat respecteer ik ook echt wel, als je soms denkt dat ik dat niet doe..
Maar daaro is t nog wel zwaar om je geliefde zolang te moeten missen, 3 maanden niks van elkaar te horen, alleen af en toe een smsje hoe t gaat.. Maak jij t maar eens mee.. Dan piep je wel anders..
Ik ben het wel eens met je hoor. Als je soms vertelt aan iemand hoe moeilijk je het vindt krijg je reacties met: als je het niet aan kan, dan dump je hem toch?
Het is niet dat ik het niet aan kan? Rot op. Ik kan de hele wereld aan. Het is gewoon een kutsituatie. Je wil je vent steunen, en achter hem staan en van binnen denk je: blijf toch! Ik wil niet zo lang zonder jou! Maar je wil ook laten merken dat je trots bent, en dat je blij bent dat hij de baan heeft gevonden waar hij van houdt. Het is gewoon paradoxaal. En ik denk niet dat iemand die het niet meemaakt het zou begrijpen.
Oud 05-04-2006, 10:34
Sjoerd24
Sjoerd24 is offline
Ongelooflijk zeg, wat een onzin. Je vriend zit waarschijnlijk bij het frikandellen leger wat inhoud dat hij een keer in de twee jaar op uitzending moet. Deze weigeren ze zelfs al bij de Landmacht.

De stelling dat hij niet belt is gewoon absurd, iedere avond zitten de jongens en meiden van de gewone landmacht gewoon in de bar, oefeningen zijn een zeldzaamheid bij hun.

Dat gezeur van hij zit in het leger wat moet ik doen?? Bull gewoon als je daarniet mee kan omgaan heb je niets met zo een vent te maken. Het K.C.T. heeft een echtscheidingspercentage van 87% een uitelkaargaans percentage van in de opleiding tot Commando van 99% en een uitzendrooster waar de arbowet van stuitert. Denk eens even aan die vrouwen...........

Gewoon niet zeuren en achter je man blijven staan, je wist immers dat hij militair was of wilde worden. En anders gewoon uitmaken en een student zoeken. Wel zo veilig
Oud 10-04-2006, 21:39
lieverdje=x=
lieverdje=x= is offline
Citaat:
Aelin schreef op 07-12-2005 @ 16:53 :
van 6 tot 11!!!!!!!
Dat heeft mijn vriend nooit gehad hoor...
Hij moest er geloof ik wel om 6 uur uit maar hij was ook rond 6en klaar meestal...
Ja van 6 t/m 11 dat heeft mijn vriend ook nooit gehad alleen toen hij op uitzending was maakte hij wel lange dagen.
Als hij hier op de kazerne zit werkt hij van 7.45 tot 16.30 uur en buiten dat ik kan m 24 uur per dag bereiken..
Oud 27-04-2006, 11:08
MissT.
MissT. is offline
Ik reageer nu even voor as zelf, ben d'r vriend namelijk.

Zelf heb ik contract voor 5 jaar,
ze vind het neit echt leuk maar,er ligt wel een toekomst voor m'n voeten.ik ga er ook vanuit dat ze volledig achter me staat,zou wel zo fijn wezen.Normaal zien we elkaar ook alleen in het weekend normala gesprokken dan,en dat blijft ook zo,voordta ik naar huis ga ga ik eerst naar haar voordat ik naar kazerne ga ga ik naar haar enige waarvoor in anar huis ga is om te voetballen.
maar zei zal zelf de mening hier nog plaatsen denk ik nu ze dit topic weet te vinden.

Gr.Mike(vriend van missT)
Oud 27-04-2006, 21:23
Oekie
Oekie is offline
Mijn vriend heeft in het leger gezeten. Maar dat was 'voor mijn tijd'
Oud 29-04-2006, 15:46
Verwijderd
k moet eerlijk zeggen dat jullie dr allemaal zoon punt van maken naar mijn idee.

Uitzending is inderdaad niet leuk voor diegene die achter blijft. Daar is het zelfs nog kutter voor als voor diegene die achter blijft. Maar ze komen echt wel terug. En tot die tijd moet je maar zelf wat van je leven maken. Je zal waarschijnlijk mee horen van je geliefde dan je denkt en t valt hardstikke mee allemaal!

Maarre.. als iemand nog vragen heeft over de landmacht owso.. mail me..

xxx psycho
Oud 08-05-2006, 19:56
carmen_46
carmen_46 is offline
Heb sinds kort een vriend die dus ook bij de landmacht zit. En het is moelijk dat je elkaar zo weinig ziet. Maar ik besef wel dat het mijn eigen keuze is geweest.

Hij word trouwens over 1.5 jaar uitgezonden naar afghanistan voor een aantal maanden. Eerst maar eens kijken of we dan nog bij elkaar zijn.

Wat doen jullie als je hem niet kan bereiken? Om de tijd te doden dan? Word er af en toe echt gek van..
Oud 23-09-2006, 21:54
dw!ght
dw!ght is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 18-10-2005 @ 00:02 :
oke hier heb ik wat aan! mijn vriendje gaat over anderhalve maand ook naar oirschot toe...
maargoed, hoe zti dat dus?
je zit altijd intern zeg maar? die 3,5 jaar? en dan gwn de hele week en vrijdag mag je naar huis?
normaal na de basisopleiding ben je niet meer intern hier is dat 4 maand
Oud 23-09-2006, 21:56
Bloem
Bloem is offline
Het is behoorlijk irritant om daar een topic voor te uppen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten